Stran 1 od 1
Dajvu Lanos ?
Objavljeno: Če nov 24, 2005 8:06 am
Napisal/-a Pršutek
Glede na to,da ima ta avto dokaj majhno ceno pri letnikih od 1996-1999,ali je to posledica tega,da je to vzhodni avto ? slabih kvalitet ?
dragega vzdrževanja ?
Vaša mnenja ?
Objavljeno: Če nov 24, 2005 9:50 am
Napisal/-a Mrcina
Hja, ljudje nasplošno ga zelo odsvetujejo, jaz sem ga gledal, pa sem si premislil... Ga imata dva kolega, avti so požrešni, kvarijo (malenkosti) se kar precej, pa še nobeden ni na 100kkm... Ne vem, preprosto nimam dobrega občutka pri tem avtu, čeprav je razmerje cena/oprem&letnik zelo mamljivo...
LP Mrcina
Objavljeno: Če nov 24, 2005 11:00 am
Napisal/-a stealth
Od korejcev je edino Hyundai res v redu, sem ga mel tut sam. Ostali korejci pa za moje pojme niso vredni počenega groša. Jaz bi ti svetoval raje kakega accenta za podoben denar, boš sigurno bolj zadovoljen.

Objavljeno: Če nov 24, 2005 11:23 am
Napisal/-a sport
Moj sosed ga ma pa se čist nič ne pritožuje.
Objavljeno: Če nov 24, 2005 4:46 pm
Napisal/-a milankregar
Daewoo Lanos je čisto povprečen korejec.
Objavljeno: Če nov 24, 2005 5:30 pm
Napisal/-a BBoss
stealth je napisal/-a:Od korejcev je edino Hyundai res v redu, sem ga mel tut sam. Ostali korejci pa za moje pojme niso vredni počenega groša. Jaz bi ti svetoval raje kakega accenta za podoben denar, boš sigurno bolj zadovoljen.

Hyundai je res najboljši od Korejcev, mogoče edino največja limuzina od KIA (clarus) je tudi zelo trpežen in vreden svojega denarja.
Objavljeno: Če nov 24, 2005 5:53 pm
Napisal/-a zlabon
no, mi smo ga mel doma. letnik 98.
hja kaj naj rečem, avto je šel od hiše z 160kkm, glavni stroški pa so bli:
-bencin pumpa pri 50k km
-zadnji fedri +amortizerji pri ene 120k km
-redni servisi.
-zadnji lonc (mislim da 2x)
Kaj druzga ubistvu ni blo, edin na konc je bil že mal zmahan, mrzel ni imel moči (se je pa to zrihtal po 200m vožnje), kompresor klime je začel mal ropotati (sicer je pa klima še vedno delovala brez kakšnega polnjenja poponoma OK), voznikov zic je bil strgan itd.
Vsekakor pa je velika slabost kar precejšna poraba, ki je bla tam med okol 8 do 8,5. poleti s klimo pa ene 9 l/100km, kar je preveč za 1.5
No, od hiše je šel za 350jurjev...
Sicer vredu avtoček za svojo ceno, sam poraba ga mal j**e, pa fedri so porazni. Pač kvaliteta izdelave ni vrhunska, kar tud ni za pričakovat, mašina je pa še kr dobr delala drugač (baje da je mašina od opla, sva tud primerjala s frendom in je na pogled skoraj ista kot v astri 1.6 letnik 93)
Objavljeno: Če nov 24, 2005 6:10 pm
Napisal/-a PuBBeC
pri naši hiši je tudi parkiran Lanos 1.5 , l.99 in moram rečt, da do sedaj še ni bilo nobene okvare a avtu! redni servisi tak kot vsako leto... olje, svečke,filtri.. na 90k km šemenjaš jermen itd. , je pa res, da so deli, če bi npr.imel crash

pride spredna šipa 100k! če pa tak pogledaš pa tudi za druge avte (isti letnik in več) ni nič kaj manj!
jaz ga priporočam, hm poraba pa je odvisna od tvoje težke noge
serijsko bi naj pil 6.8l khm

pa leti ko satan

Objavljeno: Če nov 24, 2005 6:44 pm
Napisal/-a dejan84
zlabon je napisal/-a:
Vsekakor pa je velika slabost kar precejšna poraba, ki je bla tam med okol 8 do 8,5. poleti s klimo pa ene 9 l/100km, kar je preveč za 1.5
Samo??? Kolega ga ma, pa ga vozi tm okol 12, pa ni ne vem kakšen divjak. Pa doma majo še enga lanosa in ga fotr pr upokojenski vožnji ne spravi pod 10

Objavljeno: Če nov 24, 2005 9:18 pm
Napisal/-a milankregar
Čisto običajna poraba za lanosa je 8L, s klimo 0,5L več. Pa nič se ni treba trudit za takšno porabo ...
Za 86HP čisto solidna poraba, komur pa pije 10L in več, pa se naj z biciklom vozi, ker z avtom se pravgotovo ne zna!

Objavljeno: Če nov 24, 2005 10:42 pm
Napisal/-a tha_man
Mi imamo Lanos 1.5 letnik 97 s 85k kilometri, pa do sedaj še ni blo kakih posebnih problemov. Kupili smo novega. Enkrat je zadnji desni feder poču, dvakrat smo menjali lonec od auspuha pa parkrat je šla kaka žarnica v sprednjih lučeh, drgač pa samo redni servisi pa to. Cena vzdrževanja je nekako povprečna. Avto gre za svojo mašino (86KM) dost ok, tud s klimo, sedeži so bolj švoh (zadnji so v redu), drgač pa se pelje kar ok. Edino čez ovinke ga ni priporočljivo preveč gonit ker podvozje ni najboljše, precej se nagiba in imaš občutek kot da te bo zdaj zdaj odneslo. Ampak meni se to ni nikoli zgodilo, tud ko sem malo bolj šibal, le občutek ni najboljši. Razlika z Alfo 146 ki jo vozim sedaj je glede tega ogromna. Poraba je 8-9 litrov, kar ni prehudo, ni pa tud ravno varčno (podobno mi pije Alfa z več kot 30 konji več pod pokrovom). Pač Oplova mašina, precej zanesljiva ampak že rahlo zastarela. Tud rjavi ne še skoraj nič, le spodaj malo, kar je po mojem posledica tega da je pozimi v garaži, kjer sol pokaže zobe.
Vglavnem, po mojem je avto vreden svojega denarja, men je tud vizualno precej lepši od Accenta, vsaj štirivratna različica. Petvratni mi ni najbolj posrečen. Pa še serijsko ozvočenje pri opremi SE (4 zvočniki) je presenetljivo spodobno

Objavljeno: Če nov 24, 2005 11:03 pm
Napisal/-a bass
Men sploh ni kul avto - raj golfa 2 dizel za ta denar al pa še manj- pa veš da je zastojn vse od delov do dizla

)))
Objavljeno: Če nov 24, 2005 11:22 pm
Napisal/-a AgitatoR
Če bi kupil tak avto (res fajn leti) bi najprej zamenjal podvozje. Ker s serijskim se je prav muka vozit okol, sploh če ma še kakšnih 100 tisoč za sabo.
Objavljeno: Če nov 24, 2005 11:27 pm
Napisal/-a sinke
Po mestu ga ne spraviš pod 10
Pa še upokojenci se smejejo moji vožnji

ops:
Objavljeno: Če nov 24, 2005 11:50 pm
Napisal/-a Daewoo
Živ. Jz mam Lanosa 1.6 16V, 106KM, in mam povprečno porabo 10l/100km, s tem da je od tega 80% mestne vožnje, pa vožnja ni ravno penzioniostična. Na relacija pa je poraba tam 7l/100km. Aja, klima je prižgana skoz! Pa mehanik mi je reku, da je mašina inta kot pri oplu.
Objavljeno: Pe nov 25, 2005 9:37 am
Napisal/-a BBoss
sinke je napisal/-a:Po mestu ga ne spraviš pod 10
Pa še upokojenci se smejejo moji vožnji

ops:
samo toliko - upokojenska vožnja ni varčna tako, da preizkusi še drug sistem in sicer, da čim hitreje (seveda v mejah normale brez vrtenja koles v prazno) pospešiš do želene hitrosti potem pa tam enakomerno vstrajaj v primerni prestavi. Zaviraj z motorjem in ne zadnji trenutek, če vidiš rdečo ampak naj se avto počasi ustavlja s pomočjo motorja. Čez ene dva tanka pa povej kaj se je zgodilo s porabo.