Stran 1 od 3
Graja za Hyundai Getz
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 10:43 am
Napisal/-a mlamov82
Najprej bi vse lepo pozdravil na tem forumu.
Pred enim mesecem sem kupil novega Hyundai Getza. Vedno me je zanimalo, kako to da so te avtomobili cenejši od konkurence in naj bi ponujali več. Razočarano sem ugotovil, da dobiš samo toliko koliko plačaš in nič več. Ko kupiš ta avto, ti po nekaj tedenski uporabi postane jasno, zakaj je ta avto poceni. Jaz sem kupil 3 vratni Getz bencinar s TOP-K opremo, ki velja za boljše opremljen in ražji avto pri tem modelu. Nekaj stvari, ki hudo motijo:
- temu, kar oni pravijo centralno zaklepanje (v tej opremi ni deljinsko) meni ni jasno; CENTRALNO ZAKLEPANJE DELUJE SAMO NA VOZNIKOVIH VRATIH-to je zame 1/3 centralno zaklepanje (lahko bi v katalogu to navedli)
- ker je avto 3 vraten se gre na zadnje sedeže čez preve; Problem je v tem, da se gre lahko na zadnje sedeže le na strani sovoznika (tudi to bi lahko omenili v katalogu)
Sedaj pa poglejmo to praktičnost: imaš otroka, ki ga moraš dati na zadnje sedeže: najprej moraš iti na sovoznikovo stran (ker je samo tukaj opcija za na zadnje sedeže) kjer odkleneš samo ta vrata, daš otroka not, greš okol avta, si odkleneš še svoja vrata in greš not- ZAKAJ TOLIKO DELA IN SPREHAJANJA OKOLI AVTA
- in še zadnja napaka ki zelo moti in je na testni vožnji po mestu sploh ne opaziš: če se pelješ po avtocesiti nad 120 km/h zelo doni v notranjosti (preglasna mašina ali preslaba zvočna izolacija) - ni za prijetne dolge vožnje pri hitrosti nad 120 km/h
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 10:54 am
Napisal/-a Falco'
Avto ima kar nekaj pomankljivost in je , če je temu tako kot praviš nepraktičen. Glede hitrosti nad 120 km/h, pa bi od takšnega majhnega avta, pa še Hyundai po vrhu lahko pričakoval, da bo bolj glasen. Saj če rabiš avto za avtocesto bi vzel kaj večjega ni tudi udobnejšega, naprimer Hyundai Sonato.
Za avto pa res dobiš toliko, kolikor plačaš, verjetno ti noben ne bo dal več!
Že naši pradedki so dejali:"Za malo denarja, malo muzike".
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 11:20 am
Napisal/-a Redman
Točno to tudi mene moti plus še nekaj malenkosti kot so poraba in plastična notranjost. Kolikor imam izkušenj z centralnim zaklepanjem imajo vsi ali pa vsaj večina korejskih avtomobilov tako narejeno. Fora je v tem da voznikova vrata nimajo motorčka zakaj ne vem. Mogoče jim je blo škoda denarja za še enega. To rešiš recimo z vgradnjo daljinskega CZ (kdo pa danes še odklepa na ključ). Na zadnji sedež lahko dostopaš tudi z voznikove strani s tem da imaš malo več dela da stol pomakneš naprej (najprej pomakneš naprej naslonjalo, potem pa še cel sedež). To pa recimo rešiš tako da kupiš avto s petimo vrati.

Na avtocesti je res preveč glasen, pri nižjih obratih pa je presenetljivo tih. Jest sem na splošno z mojim getzom zaenkrat zadovoljen in mi ni žal da sem ga kupil tistih par malenkosti pa že preboliš. Sicer pa kaj pa si pričakoval za ta denar.
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 11:22 am
Napisal/-a ice
Mlamov: mnenje prosim še oddaj v našo bazo znanja o modelih:
http://www.avtomobilizem.com/znamke/hyundai/getz
Sem si ogledal Getza in
edina stvar, ki mi je bila všeč je lična notranjost. Vendar so še druge strani, ki se jih gleda pri nakupu: testna vožnja, praktičnost-uporabnost, zunanjost, varnost, zanesljivost....
Verjetno si šel prej na testno vožnjo vsaj na obvoznico, saj ne kupuješ pralnega praška?
Ko sem prvič sedel v japonca (prej nekaj francozov) sem tudi si rekel "pa kaj ne znajo izolirat mašine?!", sam se navadiš na to... tudi malce bolj trdi so, menjalniki pa ponavadi malce čudni

anyway, še vedno lahko avto prodaš in za tistih nekaj 100k stisneš z zobmi.
p.s. sam sem se odločil za Suzuki Ignisa in zadovoljn sm, je pa v podobnem cenovnem rangu kot Getzi (2,8mio)... pa vse kar mi na avtu ni povšeči, se da uredit

aja še nekaj, si poskusil 2x pritisnit za odklepat, če se nato odklenejo vsa vrata? Japonci imajo sistem, ko s prvim pritiskom odlene le voznikova...
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 11:25 am
Napisal/-a pilgrim
hvala za opozorilo, tudi sam sem celo gledal ta avto in to, kar omenjaš ne bi preveril, sploh tisto o lezenju na zadnje sedeže
za malo dnarja malo muzike večinoma res velja, vendar z izjemami.
letos smo se štirje dedi peljali v Benetke in nazaj s puntom, novejšim, ki tudi ne stane več od kakega getza. na avtocesti je letel super, bil ni preglasen, prostora dovolj tudi zadaj, skratka kot da bi se peljal v razred večjem. tako da, ni res, da se z avtom pod 4 metre ne da vozit po AC.
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 11:46 am
Napisal/-a milankregar
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 11:51 am
Napisal/-a febo
5-vratni getz(1.3l)
-centralno daljinsko zaklepanje
-problema z sedeži ni
-do 130 še nekak gre, kasnej pač radio mal bl naglas daš pa je uredu
-klima
-spojler
--1 let nazaj 2.1mio kar je zelo uredu cena glede na to kar ponuja

Objavljeno: Sr dec 14, 2005 12:03 pm
Napisal/-a Redman
@pilgrim
No ja tako slab pa spet ni no. Ko že omenjaš puntota ti lahko iz lastnih izkušenj povem da je getz boljši. Sicer pa je to stvar okusa. Meni punto recimo ni všeč. Ima premehak volan, nikamor ne gre, porabi ima sicer malo manjšo (predvsem mestna vožnja na AC pa je kar požrešen, govorim za 1.2 60), sedeži so obupni, zadnja klop tudi ni nevem kako dostopna, manjši prtljažnik ki ga lahko odpiraš samo iz kabine ali pa z ključem, zanič menjalnik... Getz mi je veliko bolj pisan na kožo. Volan ima ravno prav mehak, sedeži so dobri, menjalnik tudi kar vredu, zadnja klop je res z ene strani malo manj dostopna, prtlajžnik lahko povečaš z nagibom klopi, več odlagalnih mest... Oče ki ima punta tudi pravi da se z getzom veliko bolje pelje in mu je tudi nasplošno bolj všeč. Kot sem rekel getz ima nekaj pomankljivosti ki pa niso tako grozne je pa spet odvisno kaj ti paše. Zato pa imajo avto hiše testna vozila da avto lahko preizkusiš in vidiš če ti odgovarja. Ko sem kupoval avto sem pregledal kar precej avtov in sem za ta denar (1,8 mio) dobil največ pri getzu (1,3 GL klima).
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 12:33 pm
Napisal/-a INFINITI
čudno da se gre na zadnje zice le pri sovozniku -za kaj takega še nikoli nisem slišal.
Tisto kar pa si rekel pa prav gotovo ni centralno zaklepanje; ker centralno zaklene vse na enem mestu in ne posebej. Slabo to če to ni standarden del opreme danes - moj coupe izpred 5 let ima v top-k opremi vse to in še več, saj je samoumevno; a si prepričan da si sploh dobil top-k opremo ali da ni kaj pokvajreno?
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 12:38 pm
Napisal/-a maniaxxx
INFINITI mislim da ima kr prav k pri hyundaiu centralno res dela sam na voznikovih vratih, pa na voznikov strani se da prit noter sam ful tezje kr se umakne sam naslonjalo ne pa ceu sedez tak kot naj bi se, pač ma vsak avto svoje muhe ne

Objavljeno: Sr dec 14, 2005 1:07 pm
Napisal/-a Redman
Sedež pri vozniku moraš na roke umakniti naprej z ročko za premikanje sedeža. Pa pri sovozniku moraš paziti da najprej premakneš sedež nazaj in šele nato dvigneš naslonjalo da se ti sedež postavi na prej nastavljen položaj. Ker če dvigneš najprej naslonjalo se ti sedež zaklene in ga moraš spet nastavljati. Meni je itak vseeno zaradi tega ker redko kdaj koga vozim zadaj.
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 1:12 pm
Napisal/-a INFINITI
maniaxxx je napisal/-a: pa na voznikov strani se da prit noter sam ful tezje kr se umakne sam naslonjalo ne pa ceu sedez tak kot naj bi se, pač ma vsak avto svoje muhe ne

Ma to je drugo; on je napisal kakor da se sploh ne da nič premikat pri vozniku. Pri meni je potem enako glede tega; vendar če lahko pri meni odrasli stopijo nazaj; kakšnega otroka pa ima?

Objavljeno: Sr dec 14, 2005 1:59 pm
Napisal/-a maniaxxx
vlkega

al pa mal nerodnega

. Sej zna bit to moteče verjamem, so pa zato druge prednosti, kot je pomanjkanje okvar ipd, konec koncev pa mislim da če dosti ljudi voziš na zadnjih sedežih da je boljše da kupiš 5 vratn model ker razlikav ceni pa res ni velika.
pa še nekaj , sej če odkleneš svoja vrata mas tudi sovoznikova odklenjena in pol ko prides nazaj z dolge poti okoli avta ti ni treba še enkrat odklepati mende.
Objavljeno: Sr dec 14, 2005 4:03 pm
Napisal/-a pilgrim
Redman je napisal/-a:@pilgrim
No ja tako slab pa spet ni no...
vem, punta nisem vozil, sedel sem zadaj in - tako sem ga dojel,
v getzu se še nisem vozil, tako da ne vem,
najverjetneje pa res velja pri obojem, da dobiš toliko muzike kot si je plačal.
vseeno pa je to boljše, kot če plačaš ohoho, pa dobiš muzike samo za kako polovico - je kar kakšna znamka precenjena (recimo mercedes serije B, v katerem sem zadnjič sedel, pa mi ni bilo jasno, zakaj taka cena)
Objavljeno: Če dec 15, 2005 10:21 am
Napisal/-a mlamov82
Sej otroka daš lahko not pri voznikovih vratih, ampak si morš vedno na novo nastavljat cel sedež,... dej no
Tudi poraba ni kaj prida: za 40 litrov naredim komaj 480 km.
Pospeški pa tud ne: ko sem se peljal v očetovi opel zafiri 1.6 (približn 12 konjev več)ki je najšvohnejša za ta velik avto sem mislil da imam raketo; Mislim da pospešek do 100 11,5 s (piše v katalogu) ni realen. Pri fiatu je pospešek podan npr: 0-100 je 11 s pri dveh osebah in toliko prtljage. Pri hyundaju tega ni, tko da ne veš pri kateri obtežitvi...
Objavljeno: Če dec 15, 2005 10:27 am
Napisal/-a INFINITI
Ne razumem zakaj si kupil avto, ki ti ne odgovarja; jaz sem recim,o preden sem si kupil coupeja preštudiral vse teste, prebral forume, povprašal lastnike in opravil konkretne testne vožnje coupeja in štirih drugih konkurentov, ki so bili v igri - ko sem bil prepričan da je to to zame sem avto naročil in sem bil potem izredno zadovoljen.
Objavljeno: Ne dec 18, 2005 9:20 pm
Napisal/-a marko stare
mlamov82 je napisal/-a:Sej otroka daš lahko not pri voznikovih vratih, ampak si morš vedno na novo nastavljat cel sedež,... dej no
Tudi poraba ni kaj prida: za 40 litrov naredim komaj 480 km.
Pospeški pa tud ne: ko sem se peljal v očetovi opel zafiri 1.6 (približn 12 konjev več)ki je najšvohnejša za ta velik avto sem mislil da imam raketo; Mislim da pospešek do 100 11,5 s (piše v katalogu) ni realen. Pri fiatu je pospešek podan npr: 0-100 je 11 s pri dveh osebah in toliko prtljage. Pri hyundaju tega ni, tko da ne veš pri kateri obtežitvi...
Ta o zafiri in raketi
mogoče pa te je kakšna konkurenca najela

, da človek kupi avtopa sploh ne ve kaj kupi razen to da je videl štiri kolesa in šele iz kataloga ugotovi da ima tri vrata

pa je res od sile in kje se pri dražji konkurenci vstopa pri tri vratnih modelih

pa sploh veš koliko kubičnega si kupil

1.1 1.3 1.6 če že dvomiš v pospeške.

Objavljeno: Ne dec 18, 2005 9:23 pm
Napisal/-a M-Fan
pa men ni noben verjeu...
Objavljeno: Po dec 19, 2005 9:24 am
Napisal/-a mlamov82
Knonkurenca..

, dejte nehat no. Nism še vidu trivratni avto, pa da greš lahko samo na desni strani not... Kupil sem si lep avto s tremi vrati in to je Getz 1.3 (1341cmmm) in 62 kw (cirka 84 konjev). Sej ni treba da vrjamete, jz sm sam povedu svoje mnenje. Pel se s puntotom 120 ali pa z getzom. Pa sej se ne zmišljujem. Zdej pa že zaključmo s tem, ker nism noben nasprotnik Hyundaijev, če bi bil, ga nebi kupil..halo. Uporabnik pač pove svoje mnenje. Lahko povem tudi kaj dobrega o njem:
- oblika avtomobila,
- za mene najboljši položaj za voznikovim sedežem v majhnih avtomobilih
- avto ni mehak (sklopka, volan,...) kar je zame velika prednost
- v Getzu se ne počutim otesnjenega, kakor npr. v Puntotu
-pa še kej bi se najdlo.
Objavljeno: Po dec 19, 2005 10:02 am
Napisal/-a frgo
Mimogrede, oprema, ki jo pri nas prodajajo kot najvišjo (top-k) je daleč od tega, kar se da pri getzu dobit. Še pred prenovo so ponujali model gls/top-k, ki ima veliko več opreme kot zdajšni top-k in hud car skupaj. Zdaj dobiš pa pri vsaki opremi samo polovico

Čudno politiko se grejo pri uvozniku... Po mojem so naštudirali kaj potrebuje povprečen kupec hyundaija pri nas (avto ki je enostavno samo poceni, za opremo je pa itak vseeno - po mojem je večina getzov prodanih pri nas najbolj oskubljenih).