Stran 1 od 1
Saab
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 12:07 am
Napisal/-a GTA lover
Glede na to, da je znamka dokaj zapostavljena (vsaj v Sloveniji, precej pa tudi po svetu), me zanima vaše mnenje o Saabu. Sam ga namreč vozim (sicer starejši model, pa vendar). Pustimo finančne sposobnosti, objektiven pogled me zanima. Bi se odločili za nakup tega vozila (9-3 ali 9-5)? V mislih imam nove avtomobile. Kakšne so vaše dosedanje izkušnje, mnenje o nastavljenih maloprodajnih cenah v Sloveniji ipd...
Hvala za vaša mnenja!
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 12:29 am
Napisal/-a Furious_G
sam najprej pomislim na varnost!

je pa saab ena moja velka želja. ko se bom postarov ga bom zihr kupu!

kakšnga 9-3 biturbo!
sem pa zadnje čase mal gledu za saabi 9-3 okoli letnika 00, pa sem se kmal premislu, ker sem vidu da izbira na našem trgu ni ravno velka... nažalost!
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 12:37 am
Napisal/-a {Grega}
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 12:40 am
Napisal/-a GTA lover
Hvala, vendar so na saabslo.com večinoma poznavalci saabov, ki so seveda navdušeni nad vozili saab - ne rečem, da neupravičeno. Mene pa zanima mnenje širše množice, tudi ljudi, ki ne vedo veliko o tej znamki in se mogoče še niso imeli možnosti zapeljati s kakim...
Re: Saab
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 12:42 am
Napisal/-a {Grega}
GTA lover, katerega Saab-a imaš?
Moja 2 si lahko ogledaš na:
http://www.saabslo.com/index.php/?optio ... ry&catid=4
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 12:52 am
Napisal/-a GTA lover
@{Grega}: imaš na PM
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 6:41 am
Napisal/-a Mojster Miha
Podobna usoda kot z znamko ALFA ROMEO - dokler so bili samostojni so bili to avtomobili v pravem pomenu besede,z drugimi besedami pojem, legenda je njihov turbo agregat, legendarna je njihova "letalska" notranjost, armaturna plošča. Da ne govorim o famoznem 96, ki je sicer zgledal kot tank, vendar je bil pojem in obenem posebnež v rally-u, na njem so se "pilili" največji mojstri rally-a kot je npr. Stig Bolmqvist in na katerem so izumili še danes znano tehniko rally vožnje. Pa še en "cukrček" - pri tem rally SAAB-u je ročna zavora delovala ravno obratno - torej jo je voznik aktiviral s tem, da jo je potisnil navzdol - ravno obratno od navadnih smrtnikov. Danes so vedno bolj preoblečeni GM- ovi avtomobili - recimo OPEL VECTRA z SAAB-ovo zunanjostjo, značilnim "letalskim" kokpitom .... ampak v splošnem še vedno daleč od tega kar so bili predhodniki glede na konkurenco pred desetletji.
Poleg tega je vredno dodati, da je bil SABB v ZDA vedno "uradno" vozilo izobraženih ljudi - lastniki SAAB-ov, so imeli zelo velik odstotek recimo jim višjih stopenj izobrazbe. Pri MB-ju recimo je bil ta odstotek okrog 30 %.
Sicer pa je to dober nakup - seveda ob primernem primerku SABB-a, cena je nizka glede na njegov image, s kakšnim sodobnim dizlom pa je vožnja tudi primerno varčna. Čeprav je dizel v SABB-ih, tako kot v ALF-ah ali kakšnih podobnih znamkah "nujno zlo" sodobnega časa - SABB-ova posebnost, lahko bi rekli značilnost je bencinski turbo - recimo kakšen sodoben 2,8 litrski agregat z dvema turbinama.
LP
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 8:11 am
Napisal/-a nebivedu
Saab 95 aero je kr močna zadevca - pa ma samo 2300ccm in eno turbinco - vse skupaj pa da 272KM, z malo predelavico pa 315KM. Tko da zadeva ni slaba.
Kar se tiče pa ankete je pa tukaj varnost.
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 8:42 am
Napisal/-a immortal
Takoj bi ga imel, sam je čist mal predrag

.
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 9:26 am
Napisal/-a sviz2000
glavni problem saaba v slo je (spet)pomanjkljiva servisna mreža in posledično predrago vzdrževanje,plus to pa še precejšnja neprepoznavnost.Kar se tiže vožnje,ga sam še nisem imel prilike vozit,je pa 9-3 lepotec in pol,karavan pa je sploh po mojem mnenju daleč najlepši karavan v tem momentu.Če bi mu še dali malo bolj močan dizel bi pa sploh bila poezija.je pa res,da je pod GM izgubil precej svojih posebnosti,samo j*** ga,to je globalizacija.težava je tudi za moj občutek previsoka cena,še posebej ker je prodaja rabljenega težavna.To da ga v usa radi vozijo intelektualci,mu pa kvečjemu škodi pri imidžu,ne pa koristi
Objavljeno: Pe dec 23, 2005 3:49 pm
Napisal/-a Furious_G
hmm, sm zdle mal gledu NCAP test saab-a 9-3 (99-02), pa sm kr mal presenečen nad tem kakšne poškodbe lahko dobi voznik. najhuje je z volanom! pa školjka je tud čist uničena. ne vem če bi se dale vrata odpret...
aja še link:
http://www.euroncap.com/content/safety_ ... 1=6&id2=78
tud saab 900 (93-97) se je zelo slabo odrezal. dobu je *+! res pa je, da majo vsi novi modeli po 5 zvezdic! to je pa pohvalno!

Objavljeno: So dec 24, 2005 9:08 am
Napisal/-a Mat3
Zdravo,
Varnostno gledano je bila NG900 res nestadardno slaba za SAAB. Iz tega razloga so pri SAABu že po 4 letih (kar je za SAAB zelo hitro) izdelali 9-3 v prakticno enaki obliki vendar z vec kot 1000 izbolšavami.
Po drugih testih (ne NCAP) NG900 kljub temu dosega precej visoke rezulate po varnosti (
http://www.folksam.se/engelsk/trafik_en ... ar2005.pdf in se kakega bi lahko nasel)