Stran 1 od 2
97` Nissan Primera 1.6
Objavljeno: Po jan 02, 2006 11:36 am
Napisal/-a pugi405
Ob novem letu sem si zadal kar nekaj ciljev, eden pa je tudi ta, da bi že počasi zamenjal svojega zvestega 405. Avto, ki me že dolgo "muči", je Primera. Na netu sem pobrskal za tem avtomobilom, vendar nisem našel nič otipljivega.... tudi search sem uporabil na tem forumu, vendar mi ta funkcija nekako "ne leži" :P . Torej: zanimam se
samo za 1.6 motor in za 4 vratno različico tega avtomobila. Rad bi vedel kaj o dostopnosti rezervnih delov, o zanesljivosti, o stvareh na katere je potrebno paziti ob nakupu, o opremi, o občutkih med vožnjo itd... LP in hvala za odgovore.

Objavljeno: Po jan 02, 2006 12:39 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Priporočam, da razmišljaš o letniku 99 oz novejšem - cena nekoliko višja, ker pa gre za prenovljen model, vse skupaj pa po mojem prepriačnju vredno doplačila
LP
Objavljeno: Po jan 02, 2006 1:34 pm
Napisal/-a Symon
Mojster Miha je napisal/-a:Priporočam, da razmišljaš o letniku 99 oz novejšem - cena nekoliko višja, ker pa gre za prenovljen model, vse skupaj pa po mojem prepriačnju vredno doplačila
LP

Stvar okusa...
Hja sicer je 2.0 motor res neuničljiv ampak tudi 1.6 je zeloo vzdržljiv.

Vse ostalo bo trej treba menjat kot motor/dihtunge...
Podvozje je baje eno boljših v tem razredu.
Vzdržljivost res ne bi smel biti problem pri tem avtomobilu. Skratka, če boš kupil se ti splača. Deli znajo biti res dragi ampak po drugi strani, najbrž jih ne boš velikokrat potreboval.
Jaz bi pa GT verzijo kupil.

ops:

Ena izmed morebitnih opcij za to leto.

Objavljeno: Po jan 02, 2006 2:06 pm
Napisal/-a pugi405
Hvala za odgovore. A imajo vsi Nissanovi motorji verigo namesto jermena:?:
Objavljeno: Po jan 02, 2006 5:35 pm
Napisal/-a Symon
Res je.
Saj ti pravim okoli motorja ti najverjetneje ne bo treba NIKOLI šariti. Vsi znanci z Nissani ki jih poznam, niso imeli nobenih bistvenih težav. Kakšen motorček za špricanje šipe

štarter, amortizerji.... Več na našem Sunnyu nismo menjali pa ima že 205.000km.
Če si pa bolj norca na avte (tunanje...) se pa za 1.6 motor da tut zelo veliko stvari dobit.

150 konjev ti ne uide. :P
PS: pa potem se preimenuj. :P
Objavljeno: Po jan 02, 2006 8:02 pm
Napisal/-a pugi405
Symon je napisal/-a:Res je.
Saj ti pravim okoli motorja ti najverjetneje ne bo treba NIKOLI šariti. Vsi znanci z Nissani ki jih poznam, niso imeli nobenih bistvenih težav. Kakšen motorček za špricanje šipe

štarter, amortizerji.... Več na našem Sunnyu nismo menjali pa ima že 205.000km.
Če si pa bolj norca na avte (tunanje...) se pa za 1.6 motor da tut zelo veliko stvari dobit.

150 konjev ti ne uide. :P
PS: pa potem se preimenuj. :P
Huh... norc na tunanje nisem... sem zagovornik stock mašine... (men je bl važn, da motor gre in lepo prede kot pa, kolk iztisne ...

ops: ). Preimenoval se pa verjetn ne bom, ampak bo sam podpis drugačen.... k se na eno stvar navežeš pol je dobr spomine ohrant.....

...
Objavljeno: To jan 03, 2006 12:44 pm
Napisal/-a Nixxon
Moje mnenje in izkušnje: Bolj zanesljivih avtov kot so Nissani pri naši družini še ni bilo. Starši imajo trenutno Primero letnik 2000, motor 1.8, 5 vrat.
Avto je po voznih lastnostih nekaj srednjega: ni športnik, je pa vseeno dokaj udoben. Vzdrževanje je še kar poceni, predvsem ker gre avto samo na redne servise, edino kar je bilo menjano je bila neka eletronika (garancija), ter servo jermen (bogi mucek je zlezel na mašino da bi se pogrel).
So avti z veliko opreme za dokaj soliden denar. Poraba je z normalno vožnjo okoli 8 litrov. Naš se zelo malo vozi (premalo, če mene vprašaš), tako da nam dokaj redno crkujejo akumulatorji.
Edina večja graja gre na menjalnik. Ta je dokaj nenatančen in na moment se zatakne, je pa to bolj poredko. Hodi so nekako nedoločeni. Občasno.
Ampak naj te to ne odvvrne od nakupa. Avto je zelo dober, v višjih vrtljajih mogoče malo preveč glasen, pa ni preveč moteče.
Vem da gledaš 1.6 motor, ampak jaz bi resno razmislil o 1.8. Poraba bo približno ista, edino malo več plačaš registracije.
Objavljeno: To jan 03, 2006 2:47 pm
Napisal/-a pugi405
Zgleda, da je kronično pomanjkanje 1.8 Primer.... mogoče bo treba pogledat prek meje...
Nixxon, hvala za tako dober odziv na moje vprašanje

Objavljeno: To jan 03, 2006 3:26 pm
Napisal/-a Symon
pugi405 je napisal/-a:Zgleda, da je kronično pomanjkanje 1.8 Primer.... mogoče bo treba pogledat prek meje...

Kolikor jaz vem so 1.8 novejši?
Objavljeno: To jan 03, 2006 4:52 pm
Napisal/-a pugi405
Symon je napisal/-a:pugi405 je napisal/-a:Zgleda, da je kronično pomanjkanje 1.8 Primer.... mogoče bo treba pogledat prek meje...

Kolikor jaz vem so 1.8 novejši?
Ja meni se tudi tako zdi.... večina je samo 1.6 ali pa 2.0. A ti 1.6 motorji so tko 16, kot tudi 8V

....

Za in proti mogoče.... kdo ve?
Objavljeno: To jan 03, 2006 7:14 pm
Napisal/-a Symon
pugi405 je napisal/-a:Ja meni se tudi tako zdi.... večina je samo 1.6 ali pa 2.0. A ti 1.6 motorji so tko 16, kot tudi 8V

....

Za in proti mogoče.... kdo ve?
Primera 1.6 8V?

Nope samo 16V. Vsaj kolikor jaz vem, Nissan že kar nekaj časa naredil 8V motorja sploh pa ne za Primero.
Če se motim me popravite ampak kolikor jaz vem se ne. :P
Objavljeno: Sr jan 04, 2006 11:18 am
Napisal/-a Nixxon
To pa nebi vedel.
Ko smo avto kupovali sem očeta prepričeval da bi kupil 2.0, venar so po testih rekli da malo razočara in da bi lahko več pokazal. Tako je šel na 1,8.
Naš je sicer facelift letnik 2000, ampak mislim da so mašine iste ostale.
Drugače pa še nekaj: avto se nenormalno hitro ogreje na delovno temperaturo. Naš že po 2km ali prej.

Še v nobenem avtu nisem tega doživel. Pa klimo ma super, ful hitro se ohladi in je zelo močna.
Drugače pa če te še kaj zanima kar vprašaj.

Objavljeno: Sr jan 04, 2006 4:23 pm
Napisal/-a Symon
Nixxon je napisal/-a:Ko smo avto kupovali sem očeta prepričeval da bi kupil 2.0, venar so po testih rekli da malo razočara in da bi lahko več pokazal. Tako je šel na 1,8.
Naš je sicer facelift letnik 2000, ampak mislim da so mašine iste ostale.
Drugače pa še nekaj: avto se nenormalno hitro ogreje na delovno temperaturo. Naš že po 2km ali prej.

Še v nobenem avtu nisem tega doživel. Pa klimo ma super, ful hitro se ohladi in je zelo močna.
Drugače pa če te še kaj zanima kar vprašaj.

Mislim pa, da so ravno te faceliftane dobile 1.8. Ali pa je starejših tako malo, da ne vem za druge. 2.0 z 150 konji razočaral? Hja mogoče so pričakovali 150 konjskega Cliota, ki tehta 300 kil manj.

Pospeški pod 9 sekund, če se ne motim mene ne bi razočarali.

Lega tut ne, saj se drži najbolje v svojem razredu.
Ogreje se pa tut naš Sunny kar hitro, šele zdaj sem se spomnil, ko si omenil

Še en plus. Priznam sem en malček Nissan fana (
morda celo bolj kot Mazda fan 
ops: )
Objavljeno: Če jan 05, 2006 8:55 am
Napisal/-a Nixxon
Saj pravim, o mašinah v teh avtih ne vem veliko. Glede 2.0 mašine mislim da je glavna kritika letela na porabo, spomnem se pa točno ne.
PS: Od japoncev je Nissan meni najljubša znamka. Pri naši hiši jih imamo že 18 let (12 let Sunny (88-2000), Micra (91-2002), Primera (2000-...)). Ne vem sicer kaj zavlačujejo z naslednico Almere, pa vseeno. Nove oblike so mi fenomenalne.

Objavljeno: Če jan 05, 2006 8:57 am
Napisal/-a subi92
Mislim da se z Nissanom ne boš opekel, le pazi da ga dobiš od kakega lastnika, ki ga ima dalj časa, kateri letnik pa si imel namen vzeti pa ti še kej lahko povem.
Drugače meni osebno Nissan takoj za Subarujem
Objavljeno: Če jan 05, 2006 4:43 pm
Napisal/-a pugi405
No.... nakrampal bi za 97 letnik...

ops: za mlajšega ne.... tko da... cena max do 650 k SIT. Sem mal gledal cene po Nemčiji, pa sem opazil, da so pri nas cene teh avtomobilov tega letnika višje.....

Všeč pa mi je in trmast sem tut dost, da ko nekaj hočem to tud dobim... tko da.....

Zanima me, če je problem z rjo pri teh Primerah pereč

... Ker ne bi rad kupu rusta... Glede na to, da je moj Pugi star 14 let in nima problemov s tem, pričakujem od Ni(sso)sana enako. A so pocinkane?

Objavljeno: Če jan 05, 2006 4:57 pm
Napisal/-a Symon
pugi405 je napisal/-a:Sem mal gledal cene po Nemčiji, pa sem opazil, da so pri nas cene teh avtomobilov tega letnika višje.....
..... Zanima me, če je problem z rjo pri teh Primerah pereč

... Ker ne bi rad kupu rusta... Glede na to, da je moj Pugi star 14 let in nima problemov s tem, pričakujem od Ni(sso)sana enako. A so pocinkane?

Žal so cene res vsaj 100 jurjev dražje.

Primero GT dobiš že od 700 jurjev l.97 pri nas se je zadnjič ena prodajala za 750k SIT ena pa za
1.250.000 SIT.

Isti letnik, ali pa je bil dražji mogoče leto mlajši... Ni pa imel slike ta drag.

Pa ful so mi v Nemčiji všeč une verzije GT z specialno barvo zeleno/vijolično (dve barvi). Kolikor sem lahko po netu razbral je bila to posebna verzija. SLIN!

Matr, da me na šiht za stalno vzamejo, prodam tega in vzamem še tistih par jurjev kredita.
Rja. Pereč problem pri Sunnyih ja.

Vse ki jih osebno poznam so začeli rjaveti na zadnjih blatnikih in pod pragom. Če pravočasno zbrusiš, zaščitiš in poštrihaš ni panike. Za Primere pa mislim, da so že malo kvalitetnejše tudi v tej smeri.

Objavljeno: Če jan 05, 2006 5:04 pm
Napisal/-a pugi405
Symon je napisal/-a:pugi405 je napisal/-a:Sem mal gledal cene po Nemčiji, pa sem opazil, da so pri nas cene teh avtomobilov tega letnika višje.....
..... Zanima me, če je problem z rjo pri teh Primerah pereč

... Ker ne bi rad kupu rusta... Glede na to, da je moj Pugi star 14 let in nima problemov s tem, pričakujem od Ni(sso)sana enako. A so pocinkane?

Žal so cene res vsaj 100 jurjev dražje.

Primero GT dobiš že od 700 jurjev l.97 pri nas se je zadnjič ena prodajala za 750k SIT ena pa za
1.250.000 SIT.

Isti letnik, ali pa je bil dražji mogoče leto mlajši... Ni pa imel slike ta drag.

Pa ful so mi v Nemčiji všeč une verzije GT z specialno barvo zeleno/vijolično (dve barvi). Kolikor sem lahko po netu razbral je bila to posebna verzija. SLIN!

Matr, da me na šiht za stalno vzamejo, prodam tega in vzamem še tistih par jurjev kredita.
Rja. Pereč problem pri Sunnyih ja.

Vse ki jih osebno poznam so začeli rjaveti na zadnjih blatnikih in pod pragom. Če pravočasno zbrusiš, zaščitiš in poštrihaš ni panike. Za Primere pa mislim, da so že malo kvalitetnejše tudi v tej smeri.

Tnx za odgovor Symon. Zgleda, da bo treba počakat na enga, ki ne bo mel preveč navite cene..... Mam še cajt zbirat, k je moj "tastar" registriran do 12/06..... Aja... kaj pa glede tiste multilink preme k jo majo? Je to tolk kritično za popravljat k pr Pugih torzijo? Kaj pa glede porabe olja? Kakšni posebni apetiti po olju???

Objavljeno: Pe jan 06, 2006 10:28 am
Napisal/-a Nixxon
Symon je napisal/-a:Rja. Pereč problem pri Sunnyih ja.

Vse ki jih osebno poznam so začeli rjaveti na zadnjih blatnikih in pod pragom. Če pravočasno zbrusiš, zaščitiš in poštrihaš ni panike. Za Primere pa mislim, da so že malo kvalitetnejše tudi v tej smeri.

Naš Sunny je na koncu res rjavel okol blatnika, praga se ne spomnem, možno da mal.
Primera je pri nas še premlada da bi kaj vidno rjavela, tako da to ne vem.
Objavljeno: Pe jan 06, 2006 8:48 pm
Napisal/-a ginek
pugi405 je napisal/-a:No.... nakrampal bi za 97 letnik...

ops: za mlajšega ne.... tko da... cena max do 650 k SIT. Sem mal gledal cene po Nemčiji, pa sem opazil, da so pri nas cene teh avtomobilov tega letnika višje.....

Všeč pa mi je in trmast sem tut dost, da ko nekaj hočem to tud dobim... tko da.....

Zanima me, če je problem z rjo pri teh Primerah pereč

... Ker ne bi rad kupu rusta... Glede na to, da je moj Pugi star 14 let in nima problemov s tem, pričakujem od Ni(sso)sana enako. A so pocinkane?

Jaz imam 1.6 SLX 97letnik, v lasti več kot 4 leta.
Rjavi popolnoma nič, so pocinkane. Originalni deli so svinjsko dragi (en sprednji žaromet 100 kSIT, hladilnik vode še več, in podobno). Servisna mreža slaba. Komaj pred kratkim smo spet dobili pooblaščen servis v Ljubljani.
Če ti je všeč japonski plastik fantastik potem je kupi. Je že malo zastarela (design notranjosti recimo), drugače pa dela zanesljivo. Moja ima zaenkrat samo 100.000km, tako da razen sprednjih zavornih diskov (pa še to ni bilo nujno) drugih nepričakovanih stroškov ni bilo.
Poraba okoli 9.5 litrov, mestno/primestna vožnja z vklopljeno klimo. Nad 5000 obratov ne gre skoraj nikamor več, tako da nima smisla priganjat.