1.6, 1.6 FSI in TIPTRONIC
Objavljeno: Sr feb 08, 2006 12:01 am
Zelo me zanima, kako se kaj obnese ta kombinacija, in kako je z stroški vzdrževanja, tam nekje do 200.000 km
Prosil bi vse ki imajo takšno kombinacijo ne glede na znamko. Pomebno je samo da gre za avtomobile iz Golfovega (V) razreda (Leon, A3, Octavia, Hrošč, Touran, Altea...)
Zelo si želim imeti DSG, a kaj ko je trenutno samo v kombinaciji z dizli, in močnejšim 2.0 bencinarji. To je malo predrago za mene, ne upam niti sanjati o takšni kombinaciji.
Pedala sklopke sem se že naveličal in tko bi si rad privoščil en avto brez sklopke. Skrbi me edino kako je stroški servisov avtomatskega menjalnika, če JE sploh kaj posebnega glede tega.
Pa še to...
Recimo da mi je pri novem avtomobilu najbolj pomembna zanesljivost in uporabnost, vas sprašujem (Golf V je zdaj že nekaj časa v uporabi...), z katerim VW-motorjem bi imel najmanj težav-okvar, kako so se kaj izkazali do zdaj in kateri bi motor bi izbrali če bi bili na mom mestu.
Glede na moje izkušnje z 1.4 55kW, se mi zdi da je s njim še največ problemov...???
Prosil bi vse ki imajo takšno kombinacijo ne glede na znamko. Pomebno je samo da gre za avtomobile iz Golfovega (V) razreda (Leon, A3, Octavia, Hrošč, Touran, Altea...)
Zelo si želim imeti DSG, a kaj ko je trenutno samo v kombinaciji z dizli, in močnejšim 2.0 bencinarji. To je malo predrago za mene, ne upam niti sanjati o takšni kombinaciji.
Pedala sklopke sem se že naveličal in tko bi si rad privoščil en avto brez sklopke. Skrbi me edino kako je stroški servisov avtomatskega menjalnika, če JE sploh kaj posebnega glede tega.
Pa še to...
Recimo da mi je pri novem avtomobilu najbolj pomembna zanesljivost in uporabnost, vas sprašujem (Golf V je zdaj že nekaj časa v uporabi...), z katerim VW-motorjem bi imel najmanj težav-okvar, kako so se kaj izkazali do zdaj in kateri bi motor bi izbrali če bi bili na mom mestu.
Glede na moje izkušnje z 1.4 55kW, se mi zdi da je s njim še največ problemov...???