Stran 1 od 1
Audi A4 1.9 TDI - Praktiki
Objavljeno: So feb 11, 2006 7:31 pm
Napisal/-a hajo
Lepo pozdravljeni.
Že dobrih pet let sem lastnik VW Golf II JXD. Zame je odličen avto. Res nikoli me ni pustil na cedilu, seveda pa sem ga redno vzdrževal in menjal tudi nekaj mašin, kar danes ni noben problem. Pozimi pa se je tudi malo poznalo, če je bilo res mrzlo, ampak nič kaj hujšega.
Zdaj pa sem izkoristil priložnost in po ugodnejši ceni kupil Audi A4 1.9 TDI, 66kW, 12/97.
Zanima me;
-Na koliko kilometrov se delajo servisi, manjši in kdaj večji?
-Kakšne so vaše praktične izkušnje z stroški (servisi, poraba, razni rez. deli...)
-Na mesec naredim okoli 1000 km, se pravi le kakšnih 30 km na dan (v službo in nazaj), kakšna je pravilna vožnja pri novejših dizlih na kratkih progah?
-Kako se obnaša nasploh ta model oz kakšno mnenje imate o njem in ali ima kakšno tov. napako.
Hvala za vse vaše odgovore, ki mi bodo še kako prišli prav. :roll: :roll:
Objavljeno: So feb 11, 2006 7:57 pm
Napisal/-a Mate
Če imaš servisno knjižico je na začetku napisano kaj in kdaj se menja. Mislim pa da je kar standardno, 15kkm oziroma eno leto olje in filter, 30kkm se zracni filtri, jermen je verjetno na 90kkm. Pri voznji 12kkm na leto bi jaz vsaki dve leti pred zimo zamenjal se naftni filter.
Zadovoljen bo nekje z 6imi litri nafte ob zmerni vožnji na tvojih relacijah.
Pravilna vožnja vsakega avtomobila, le da turbodizlov toliko bolj je, da ga ne priganjaš hladnega - to je nekje od 5km poleti in do 15km pozimi, da se motor ogreje na delovno temperaturo, ko je voda na 90°C počakaš še kakšne 3 km, ker se olje ogreva počasneje od hladilne tekočine. Pred zaključkom vožnje pa je priporočljivo kakšna 2 ali 3 kilometre voziti manj agresivno, ali pa počakati minuto ali dve preden se avto ugasne, da turbina ni vroča. Jaz takoj po vžigu počakam še kakšnih 10 do 20 sekund preden obrnem in potem počasi speljem. Sicer pa, prisluhni motorju pa ti bo jasno kdaj mu ne paše delat. Kratke relacije za turbodizle niso priporočljive, je pa 66kW motor eden izmed bolj vzdržljivih, tako da težav ne bi smelo biti.
Objavljeno: Ne feb 12, 2006 9:45 am
Napisal/-a DIZELAŠ
Pozdravljeni!
Mel sem že 2 takšna motorja v Golfu III. in sedaj v Ibizi z eno besedo super motor v vseh elementih delovanja,porabe in vzdrževanja.Ostalo ti je pa že Mate lepo napisal,mislim da si dobro izbral.
Srečno vožnjo!
Objavljeno: Ne feb 12, 2006 10:20 am
Napisal/-a Mojster Miha
Po mojem prepričanju bi bilo bolje, glede na velikost oz težo vozila, razmišljat o TDI 110 - gre praktično za isti motor z razliko variabilne turbine ali pa TDI 115 - vendar je ta prišel na trg z letom 99
Navora je posebno v drugem ogromno več.
Svetujem ti, da preizkusiš razliko, pa se potem, na podlagi vtisov, odloči.
LP
Objavljeno: Ne feb 12, 2006 4:49 pm
Napisal/-a fastfury
Mojster Miha je napisal/-a:Po mojem prepričanju bi bilo bolje, glede na velikost oz težo vozila, razmišljat o TDI 110 - gre praktično za isti motor z razliko variabilne turbine ali pa TDI 115 - vendar je ta prišel na trg z letom 99
Navora je posebno v drugem ogromno več.
Svetujem ti, da preizkusiš razliko, pa se potem, na podlagi vtisov, odloči.
LP
Dej mal bolje prebrat kaj je napisal: avto je že kupil

Objavljeno: Ne feb 12, 2006 5:05 pm
Napisal/-a Mojster Miha
fastfury - imaš prav - se posipam s pepelom !
LP
Objavljeno: Ne feb 12, 2006 6:56 pm
Napisal/-a hajo
Tudi če še ga nebi kupil, mislim da nebi vzel močnejšega motorja, ker nikoli nisem bil za hitre, pa tudi poceni varianta je bla s tem Audi-jem. Toliko pač da se pripeljem do ene točke. Pa tudi potem pri registraciji je precejšna razlika v ceni, pa vseeno nič kaj več kojev v mašini. Že to da grem zdaj iz 54-ih na 90 kojev je kar nekaj.
Se še priporočam za kak nasvet pa hvala za nazaj in vnaprej.
Še vseeno se pa strinjam; Bolje več konjev v mašini kot pa eno tele za volanom.