Nakup Nemčija prodaja Bih
Objavljeno: So feb 18, 2006 11:37 am
Napisal/-a dane28
Vidim, da je tu veliko poznavalcev! Imam eno vprašanje: rad bi kupil bmw 530d v Nemčiji in ga odpeljal v Bosno! Zanima me kako je z davkom in carino! Pa ko bom šel preko Hrvaške kaj naj povem na meji? Da vozilo peljem v Bosno al kaj? A morm tud njim carino plačat?
Objavljeno: So feb 18, 2006 12:04 pm
Napisal/-a DIZELAŠ
Pozdrvaljen!
Itak boš moral kupljen avto v Nemčiji prijavit,kot izvozno blago.To pomeni da ti bodo izdali ob računu še izvozne papirje oz dokumente in preizkusno tablico.Lahko da ti prodajalec v Nemčiji uredi ali pa boš moral na njihovem pristojnem uradu.Kakor mi je poznan postopek z ostalim blagom v prevozih plačaš Hrvatom papirje za tranzit to je malenkost.Matični državi oz Bosni pa carino,da ga lahko registriraš na njihovi upravni enoti.Če pa boš kupil avto od fizične osebe z nemškimi tablicami pa ga pelješ normalno čez hrvaško v bosni predložiš račune vozila oz prepisa carini, vrneš tablice lastniku da ga odjavi v nemčiji pa carino in registracijo plačaš bosni.Sam tako prodajo bo redko kateri nemec naredil edino tisti ki ti bo zaupal.
Lep pozdrav!
Objavljeno: So feb 18, 2006 11:18 pm
Napisal/-a Feint
Tole sem si enkrat skopiral iz ene strani .....avtor nimam pojma kdo je tud linka ne najdem vec..........
Uvoz rabljenih vozil
Odkar je Slovenija v Evropski Uniji, se je število uvozov rabljenih vozil znatno povečalo. Poglavitni razlog za to je sprememba predpisov, ki urejajo postopke ugotavljanja skladnosti vozil, pa tudi enostavnejši postopki in harmonizirani tehnični predpisi, ki urejajo področje vozil.
Torej, preden se odpravite po vozilo v tujino, se je najprej potrebno prepričati, če slednje ustreza EURO standardom, saj ga drugače pri nas ne boste mogli registrirati. Vsa vozila, ki jih uvažamo, morajo ustrezati vsaj enemu od naslednjih pogojev: Vozilo ustreza EURO II standardu (ustreznost je vpisana v prometnem dovoljenju) oziroma emisija plinov ustreza EURO II standardu. Če emisije niso vpisane v prometnem dovoljenju, morate na pregled v pooblaščeno delavnico v tujini (tam vam bodo vsebnost plinov izmerili in izdali potrdilo), saj teh meritev pri nas ni mogoče izvesti. V primeru, da je bilo vozilo registrirano po letu 1997, v vsakem primeru ustreza EURO II standardu, saj so temu normativu morala ustrezati vsa nova vozila izdelana po tem letu. Poleg naštetega je pogoj tudi, da je vozilo opremljeno z nasloni za glavo na vseh sedežih, ki imajo tritočkovne varnostne pasove.
Kako z vozilom v Sloveniji?
Preden se z izbranim avtomobilom odpeljete proti domu, je v državi nakupa potrebno opraviti tehnični pregled (če je ta potekel). Zatem se na upravnem organu v tujini opravi prepis in se vozilo začasno zavaruje (običajno začasno zavarovanje velja petnajst dni). Takrat tudi prevzamete preizkusne registrske tablice in se odpravite v Slovenijo. Ko vozilo pripeljete domov, je najprej potrebno obiskati katerokoli pooblaščeno organizacijo, kjer ocenjevalec preveri, če vozilo ustreza vsem standardom in vam, v primeru, da je vse v redu, izda homologacijski kartonček (v Ljubljani je to na primer LPP). Z vozilom potem odidete še na občino in plačate ekološko takso ter davek na rabljeno vozilo. S potrdilom o opravljenem tehničnem pregledu nato registrirate vozilo.
Davčna stopnja
Koliko davka je za določeno vozilo potrebno plačati je odvisno od njegove vrednosti.
* do 1,0 milijonov SIT: 1,0 %
* nad 1,0 miolijonov SIT do 1,4 milijonov SIT: 1,4 %
* nad 1,4 milijonov SIT do 1,8 milijonov SIT: 2,0 %
* nad 1,8 milijonov SIT do 2,4 milijonov SIT: 3,5 %
* nad 2,4 milijonov SIT do 3,0 milijonov SIT: 5,0 %
* nad 3,0 milijonov SIT do 4,0 milijonov SIT: 7,0 %
* nad 4,0 milijonov SIT do 5,0 milijonov SIT: 9,0 %
* nad 5,0 milijonov SIT do 6,0 milijonov SIT: 11,0 %
* nad 6,0 milijonov SIT: 13,0 %
Primer
Vzemimo, da želite iz Nemčije v Slovenijo pripeljati vozilo v vrednosti treh milijonov tolarjev. Za opravljen tehnični pregled (v Nemčiji) boste odšteli okoli 10.500 SIT, začasno zavarovanje pa vas bo stalo še naknadnih 33.000 SIT. V Sloveniji boste plačali ekološko takso (14 SIT/kg), torej recimo okoli dvajset tisočakov ter davek na rabljeno vozilo - v tem primeru pet odstotkov vrednosti vozila oziroma 150.000 SIT. Skupni znesek je tako na koncu okoli 3.214.000 tolarjev (dopuščamo možnost napak).