Stran 1 od 3

Par avtov na izbiro - ZA in PROTI!

Objavljeno: So mar 18, 2006 8:13 pm
Napisal/-a Zmaj78
Kot kaže bo šla "slavna" stara Vektra dost kmalu od hiše oz. v parih mesecih najkasnej, stara je 12 let, ima pa zdej 210 kkm in bo čedalje več sranja z njo, predvidevam.

V poštev pridejo samo avtomobili razreda Klio ali pa Golf, ker v Ljubljani imamo neko garažo, dolgo sicer 490 cm (vektra skoraj 450 cm), plus to da moraš bočno vzvratno v njo zapeljat in se ob tem izognit še najmanj enmu parkiranmu avtu, če ne dvema, kar pomeni da je opelica že kar pošteno obdrajsana po boku in bi blo fajn met kake pol metra krajši avto, ker bi bla čist druga zgodba!

Glede na to, da moramo pri hiši še marsikaj nabavit in zrihtat, je najbolj logično, da se ne investira vsega dnarja v pleh in se pač kupi nekaj, s čimer ne bo problemov in za razmeroma pameten denar (milijon, mogoče 1.2 M največ). Gre se pa za fotra, da ne bo dileme!

Do sedaj je vedno vozil hrošče in potem golfe, skratka VWje, pol pa tole opelico, od kere je prvi lastnik, no in glede na to, da je še največji ljubitelj nemcev (u stilu nemc je nemc), se nekako razmišlja v smeri Golfa (cca. l. 2000), z ne premočnim motorjem (1.4 ali največ 1.6, dizla nikakor, čeprav je 1.4 baje ful pokvarljiva roba, sem slišal) ali pa A3 (za taisti denar se dobi skoraj 4 leta starejši avto, ful čudno, no začnejo pa kakor vem z motorji 1.6 100 KM). Fotr sicer nima rad el. stekel, samo klima bi mu pa že bila všeč, če pa dobiš to dvoje v paketu, pač ne bo hudga!

Glede na zanesljivost in morebitne okvare in puščanje za cesto, se mi zdi, bi ga znal jaz hitro naštimat tut za kakšnga japonca (leta 91 sem ga skoraj prepričal da kupi novo 323F) , čeprav ima predsodke glede cene kosov, se pa vsaj zaveda (nesporne) kvalitete. No in tle sem prvo pomislil na Almero, Jarisa in pa mogoče Karjolo al Korfjolo al kokr kol se že napiše (čeprav je una z okroglim lampam - grda ko lopov).

Vem, da nikoli ne bi hotel kupit, predvsem Citroena, Alfe, Fiata, pa mogoče še česa, kakšni Fikusi in novejše Astre bi že znale prit v poštev (vsekakor pa ima rajš golfa kot Opla, pa še tista gen. je velik lepša golf), avto mora predvsem bit "nepokvarljiv", ker ni glih fajn, če mu kje crkne, nima pa niti gsm (ker ga pač ne rabi in noče met - znanstvenik s kožo in kostmi)

Trenutno se mi zdi zeelo zanimniva tojota jaris, cene ugodne, zanesljiva ful pa opreme dost in majhna je, kar je v tem primeru OK!

No dajte kakšne konstruktivne predloge na dan, ker vidim, da precej spremljate avto.net, no pa ne mudi se spet tolk, da kdo ne bi šel v službo, ker bi meni avte po netu iskal!

Pa moj namen je kupit avto, ne da sem redar v vrtcu, ko se boste skregal, kaj je bolš! :twisted: :D

Objavljeno: So mar 18, 2006 8:19 pm
Napisal/-a Walker_P
Lej prvo kot prvo, nepokvarljivega avta ni!!! To si vtep v glavo oz tvoj oče. Kva ti nej svetujem, lahka ti rečem sam, nej gre na testno vožnjo in sporba in kar mu bo všeč naj kupi. Ker kar koli bom reku je lahka tko no, kak ti nej rečem, za lase privlečeno.

Objavljeno: So mar 18, 2006 8:49 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Svetujem ti, da sam pogledaš ponudbo in iz ponudbe izločiš nekaj modelov, ki so ti všeč. Tako bo lažje predvsem pa bolj koristno svetovanje.

LP

Objavljeno: So mar 18, 2006 10:50 pm
Napisal/-a 51M3K
Golf 4 1.4 16V Comfortline :roll:

Objavljeno: So mar 18, 2006 10:52 pm
Napisal/-a 51M3K
Aja pa še to večina kaj jih jaz poznam ko majo 1.4 nič ne omenjajo da bi ble kake težave.. ;)

Objavljeno: Ne mar 19, 2006 6:47 pm
Napisal/-a HajdukS
51M3K je napisal/-a:Aja pa še to večina kaj jih jaz poznam ko majo 1.4 nič ne omenjajo da bi ble kake težave.. ;)


Ne morem verjet.. sm si mislu da bos vsaj za ene 3 napisal... :lol: :lol: :lol:

Walker_P: naj uganem... ti mas avto francoske ali italjanske izdelave?

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 8:22 am
Napisal/-a Zmaj78
Walker_P je napisal/-a:Lej prvo kot prvo, nepokvarljivega avta ni!!! To si vtep v glavo oz tvoj oče. Kva ti nej svetujem, lahka ti rečem sam, nej gre na testno vožnjo in sporba in kar mu bo všeč naj kupi. Ker kar koli bom reku je lahka tko no, kak ti nej rečem, za lase privlečeno.


Ti si se pa vživel v situacijo kot pravi svetovalec! :P

Kaj si mislite glede izbora med jarisom in kliotom (oba stara cca. 4, 5 let), no kliota bi se za isti dnar dobil mal mlajšiga, pa izbire je ful več, medtem ko kvaliteta in varnost, je skor gotov na strani tojote?!

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 5:58 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Za YARIS-a ti lahko iz izkušenj povem, da pripravi nekaj več denarja ter se nato dobesedno postavi v vrsto. Avto je zelo iskan, dobrih primerkov malo, če pa so zamenjajo lastnika v trenutku.
Najbolje je da greš do salonov, povprašaš trgovce - če ga nimajo, te bodo imeli "na spisku" - in ko pride te informirajo.
Prijatelj ga ravnokar prodal od pokojnega očeta - letnik 2000, 1,0 agregat, najosnovnejši model, - edina "dodatna oprema" je bila metalna barva, avto je imel dobrih 30.000 km. Zanj je dobil 1,3 mio SIT.
CLIO - če želi prenovljeni model bo treba tudi tu nekoliko preko limita - motorji in oprema seveda odvisna od ponudbe - poleg klime bi bilo dobro, da je vsaj 1,2 75 "konjev" - 1,4 96 "konjev" pa bi bil že prijetno zmogljiv.
Kaj izbrati ? Če gledaš strogo limit + klima YARIS "misija nemogoče" oz malo možnosti, torej je veliko več možnosti da dobiš dober CLIO.

LP

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 6:36 pm
Napisal/-a acid
51M3K je napisal/-a:Aja pa še to večina kaj jih jaz poznam ko majo 1.4 nič ne omenjajo da bi ble kake težave.. ;)


Tudi jaz nisem slišal tega :roll: to je bolj baba čula baba rekla se mi zdi, drugače pa kot vidim je tvoj oče navdušen nad golfi, sicer pa zame je golf 4 udoben, dovolj prostoren avto tudi za vso družino pa še čisto dovolj zmogljiv motor za vsakdanjo normalno vožnjo 8)

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 7:25 pm
Napisal/-a lebica
Jah če greš na karto pokvarljivosti pol je najbolj da nič ne kupš tud Toyote se kvarjo in VW sam to je splošno prepričanje da se recimo Francozi kvarjo le zakaj?
To izhaja iz davnine in se glasi nekako tko: "več opreme ma več je možnosti da se pokvari" in če pogledaš recimo VW kjer v osnovnih različicah dobiš kvartet koles, volan pa bremzo pol res nemorš računat na okvare če pogledaš renaulta ma pa zelo veliko pomagal že serijsko, žal pa tirjajo tisti davek "več tehnike več možnosti okvare"
Sm bil včer pri vulkanizerju pa je en ata prpelu novga Passata ki je mel prve gume do drata zlizane na notranjih robih, na zunanjih so ble pa kot nove pa kaj je naredu?
vrgu je 70k sit pa se je z novimi odpelu na optiko toliko o zanesljivosti nekaterih znamk.

P.s. kup kar ti je všeč velik neboš prebral če govorim o znamkah (pri rablenih pa obvezno kašnga meh. seboj da ti kaj ne podvalijo)

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 9:13 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Lebica - " VW kjer v osnovnih različicah dobiš kvartet koles, volan pa bremzo " - ne bo držalo !
Vsaj v primerjavi z RENAULT-om. Poglej si modele kot so recimo CLIO : POLO ali MEGANE : GOLF skozi generacije recimo desetletje nazaj.
RENAULT je bil na splošno cenejši - vendar je v veliko primerih oprema, ki si jo dobil v VW v osnovni različici pri RENAULTU ali sploh ni bila na voljo, ali je bilo nemogoče dobit v kombinaciji z določenim motorjem oz opremo. Seštevek doplačil oz bogatejšega paketa opreme te je, tako da si se izenačil s tem kar je VW ponujal serijsko, izenačilo ali celo preseglo ceno VW-ja. Polet tega si imel pri VW-ju vedno več individualnosti pri izbiri raznih kombinacij motorja, podvozja, opreme ... po lastnih željah - od racinalnosti do luksuza. Pri RENAULT-u je bilo glede individualnosti v omenjenih letnikih oz modeli opazno slabše poskrbljeno za kupca.

LP

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 10:06 pm
Napisal/-a Mojster Miha
nagačenega lenivca brezplačno :lol: , pri TDI različici si dobil dva :lol:

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 10:08 pm
Napisal/-a acid
Mojster Miha je napisal/-a:nagačenega lenivca brezplačno :lol: , pri TDI različici si dobil dva :lol:


Dobro si ga Mojster Miha :lol: :har :rofl

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 10:28 pm
Napisal/-a fifi
Samo tudi meni se zdi, da je VW šele v zadnjem času povečal serijsko opremljenost svojih modelov avtomobilov. Včasih pa se mi zdi, da je bil avto serijsko dejansko (skoraj) povsem gol. Če gledamo recimo opremljenost vozil zadnjih 10 let, sem skoraj prepričan, da sta imela recimo Renault pa tudi Fiat precej več serijske opreme na svojih avtomobilih. Correct me if I am wrong. :?:

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 10:34 pm
Napisal/-a Zmaj78
Finančni limit, nasrečo pri tem nakupi ni tako jasno določen, tako da če se dobi kaj res ok, je lahko tut ¸1.5 M, (fotru se orng škoda zdi dnar stran metat za čist novga - primer La Storia za 1.85 M), opažam pa, da bo z Jarisom očitno prava jeba, ker tut kar nekaj sem jih videl, pa brez klime, pa še vedno cena pošteno muška! :oops:

Od tamalih strojev se bo treba zgleda na kliota osredotočit in pa Ibica je kar atraktivna, kakšni škodilaki, pa že po dizajnu niso mbenmu pri nas pr hiši všeč! :D

Objavljeno: Sr mar 22, 2006 10:54 pm
Napisal/-a AXioN
lenivec je napisal/-a:ja sory sam ne o opremi sanjat, vsi cliotui so meli 2 špegla, ko si lahk golf 3 kupo še z enim...

ja taj bla pa zdj dobra-res da se ne poglabljam v te zadeve, samo nisem se vidu golfa 3 z enim speglom(ce najdes sliko prosm pm), za primer ti bom samo tole dal: golf mk2 gti je mel dost modelov, ko je mel serijsko ze klimo, abs, servo(to je mel ze od samega zacetka- l. 85), potovalni racunalnik, katalizator, itd itd, kdaj je clio nastimal kej tacga noter??
V kaksni baccari se mogoce kaj najde(katerega leta ze?).. pa se to dvomim..
Cena je pa spet druga zadeva npr: leta 92' si za ceno VR6, dobil 2 CL modela mk3..