Stran 1 od 1

Nasvet pri nakupu rabljenega avtomobila

Objavljeno: Pe mar 24, 2006 9:07 pm
Napisal/-a Perplexer
Razmisljam o nakupu prvega (rabljenega) avtomobila, ki bi bil limuzina letnik cca. 1995 (Audi 100, A-6 ali Opel Omega). Pri obeh naletim na primerke z cca. 200.000 prevozenimi kilometri. Zanima me koliko lahko od takega avtomobila se pricakujem; koliko casa bi se zdrzal brez vecjih tezav (stroskov) ce bi prevozil recimo 10.000 km letno ? Kaj pri taksni stevilki prevozenih kilometrov najprej odpove, s cim nastanejo tezave. Cim vec nasvetov iz izkusenj prosim.

Hvala.

Objavljeno: Pe mar 24, 2006 9:28 pm
Napisal/-a zeleni dirkač
Vse je odvisno od prejšnjega lastnika (lastnikov). Če je bil avto normalno vožen in redno servisiran, nepoškodovan, potem lahko pričakuješ npr. od avdija 500.000km brez problema. -Brez večjih stroškov.

Objavljeno: Pe mar 24, 2006 10:07 pm
Napisal/-a Asprex
Kaj se tiče glede omege, morš pazit da bo pleh v dobrem stanju ker rade rjavijo! Zdaj nevem kaj misliš kupit, benicnarja al dizla! Dizli majo BMW-jeve šestvaljne motorje, jaz uporabljam 2.0 16V in motor deluje zadovoljivo. Kar se tiče rednega servisa, sveče, olje, filtri okrog 25k, če pa se menja zobati jermen pa tud še dodatnih 25k. Ni pa avto za 10k letno, ker registracija preveč dnarja pobere!

Objavljeno: So mar 25, 2006 12:35 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Kot so pred mano povedali - če ima avto realnih okrog 200.000 km lahko brez posebnih stroškov pričakuješ še vsaj enkrat toliko km z rednim vzdrževanjem.
Največje vprašanje oz dilema pri takem nakupu je koliko si pripravljen odšteti - cene so " od - do", in koliko letnih stroškov si pripravljen letno plačevati - t.i. registracija (c.taksa + zavarovanje) je tudi "od - do", predstavlja pa bistven oz večji delež letnih stroškov.
V primeru, da hočeš nizke stroške potem bi osebno raje vzel razred manjši A4 z recimo 1,8 T agregatom, če vztrajaš na A6 potem izberi 2,0 ali 2,3 agregat , v primeru, pa da stroški niso ovira, potem pa najdi A6 z 2,6 ali 2,8 agregatom.


LP

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 11:22 am
Napisal/-a _YUGO-GVX_
mene najbolj bode tistih 10k km letno pri takem avtomobilu.se mi zdi da te pri taki ladji stroški ubijejo na tako malo km/letno :?

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 11:37 am
Napisal/-a Perplexer
Hmm, zakaj ? Menda ne bodo stroski vecji ce prevozim 10K namesto 30K. Strosek registracije in tehnicnega je v vsakem primeru isti, atroski same porabe (obrabe) so pa kvecjemu manjsi, ni tako ? Verjetno mislis na izkoristek ki bi bil morda slab, samo jaz sem iz LJ in se t.i. voznik zacetnik, to bo moj prvi avto in vsaj v prvih dveh letih zagotovo ne bom prevozil vec kot 10K na leto, rad pa bi imel limuzino ker se mi pac precej bolj dopade od tistih avtomobilov s "porezanimi" zadki, vsec sta mi pa za denar ki ga imam na razpolago najbolj Audi in Opel.
Drugace pa nisem vedel da 10.000km/leto pomeni sorazmerno malo. Sicer pa se dosti stvari ne vem. :-)

Vsekakor hvala za menja.

Objavljeno: Ne mar 26, 2006 11:42 am
Napisal/-a danny
Pusti si kakih 100k sit zdraven za popravilo... npr: menjava jermenov... pri avdiju bo treba kako roko zamenjat... V glavnem vse je odvisno od avta... so pa v večini proti koncu servisnega intervala ko se prodajajo... tako da bo treba skoraj 100% naredit servis. Če hočeš avto imeti dlje časa vsekakor priporočam menjavo jermena.... da lahko "mirno" spiš. Pri bencinarjih z motorji nad 2.0 ne bo težav... tud cena bo nizka (zaradi visoke porabe bencina).

Dober nakup!

Objavljeno: Sr maj 10, 2006 2:52 pm
Napisal/-a midjko
Lp

Trditi nekaj o neki znamki avtomobila ni lepo.

Saj ima vsak proizvajalec težave pri izdelavi avtomobilov. To je pa zaradi tega, ker hočejo narediti avtomobil z čimmanjšim stroškom.

Od evropskih avtomobilov bi ti priporočil Audi-ja, saj je v Audijevi tovarni posvečeno veliko več časa izdelavi avtomobila (poudarek na kvaliteti) kot pa denimo to delajo v Oplovi tovarni.

Pa še lestvico ti napišem:
1. Mercedes Benz
2. BMW
3. Audi
4. VW
.
.
.
.
.
.
.
179. ZASTAVA (kava plata, takva vrata)

LP

Pa dober nakup želim