Stran 1 od 2

nakup novega citroen berlinga

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 8:13 pm
Napisal/-a Nejko87
no pa je prišel čas za zamenjavo našega axa :cry:
po 11ih letih in 165.000km je še vedno kot nov :) nekaramboliran, nobenega izrednega servisa itd.. menjal se bo zaradi varnosti, ker mami vozi vsakodnevno relacijo šk. loka - ljubljana... zdaj na stara leta hodita kolesarit, smučat, itd... tako da mora biti prostoren...
starša sta se odločila za novega berlinga. cena je 3.550.000 1.6 hdi (90)
torej slabe stvari tega avta, in mogoče kakšen drug predlog za 3,5m sit
mora biti
-varen
-prostoren
-varčen
(lahko tudi rabljen do 2 leti)
ps: ax se bo prodaju :P

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 8:52 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Glede berlingota, mi imamo 1,9 D in je še kar dovolj poskočen. Je pa osnovna oprema in na desni bočna drsna vrata. Zadaj pa dvoje. Imamo ga dobro leto in ni bilo nekih posebnosti. Aja pa še mi imamo prejšnji model pred faceliftom, samo mislim da ni nekih večjih sprememb.

Sama preglednost je zelo vredu, mogoče kdaj pa kdaj malo nagaj ko greš rikverc, ampak saj so odlična vzrvratna ogledala. Prednji sedeži so tudi dobri, na zadnjih so pa mi potniki malo jamrali ko smo šli v Bolognio. Prostora je ogromno, pa če ima kaj več opreme kot naš ima nad glavami, pod stropom, tudi priročne predalčke.

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 8:53 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Ta agregat je odlična izbira za BERLINGO ! Sicer imaš tudi različico z 75 "konji", ki je nekoliko cenejša.
Ostalo - konkurenca ima kar nekaj zanimivih modelov ( RENAULT KANGOO, OPEL COMBO, FIAT DOBLO, FORD Tourneo ...) bi bilo pa najbolje stvar videt in preizkusit, pa se potem odločit.

LP

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 9:21 pm
Napisal/-a DrMr
... 1.9D kar poskočen :?: :roll: , Nejko preverjen avto, brez problemov in iz meseca v mesec ugodnejša cena...

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 9:26 pm
Napisal/-a TaStar
fotr je mesec nazaj kupu berlingota 2.0 hdi (90) in avto je čist u redu. edin kar je, da je prtljažnik zelo majhen v primerjavi s potniškim prostorom.

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 10:39 pm
Napisal/-a Nejko87
1.6 hdi vs 2.0 hdi?

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 10:42 pm
Napisal/-a DrMr
... 1.6 še se ne ve kaj bo po 200k km, 2.0 Siemens ni ziher, Bosch pa... Vleče pa boljše 2.0, pa čipa se boljše...

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 10:50 pm
Napisal/-a Nejko87
hvala drmr sam neki mi ni jasno... kao ma 1.6 20s do 100 :shock:
2.0 pa 15s...
to je čisto leno...
kaj priporočaš...
fotr se rad tud živahno vozi...
na rsr so čudni podatki...
na koliko se približno da čipat?
hvala za hitre odgowore
lp

Objavljeno: Sr mar 29, 2006 11:01 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Pomoje so malo napačni podatki, ker 20 s je rabil moj 1.0 TD daihatsu

Objavljeno: Če mar 30, 2006 12:44 am
Napisal/-a bass
Po moje niso napačni podatki - enkrat me je kolega vozil v službeni kišti in se be vsedem več v berlingota - jajce - po eni uri vožnje sem umiral od bolečin, gas do podna pa nikamor. Plastika not je pa slabša kot pri golfu2.

Objavljeno: Če mar 30, 2006 4:19 am
Napisal/-a esem
berlingo 1,6 hdi 90 ima pospešek 12,9 s od 0 - 100 km/h. Sicer je pa zdaj akcija - marec 2006 Multispace HDI 90KM in za ELEGANCE PLUS popust 800.000 SIT. Te podatke sem našel šele na tretji strani Citroena po svetu (Italija). Seveda so na naši strani napačni podatki - da jih ni sram, prodajajo 3+ mil sit vredne strani in sami sebi pljujejo v skledo

Objavljeno: Če mar 30, 2006 5:31 am
Napisal/-a Mojster Miha
Vozil sem služenega in sicer prvo generacijo z motorjem 1,9 D - sicer na gre pričakovat nekih "GT" zmogljivosti, ampak za umirjenega voznika bo čisto dovolj. Pri tem tipu motorja je treba koristit navor - oz z drugimi besedami znat vozit oz izkoristit tisto kar motor ponuja. Jst ne vem, kje je predhodnik "fasal" bolečine pri eno urni vožnji - jst sm delal daljše relacije, po nekaj ur vožnje in je bilo vse OK. Plastika - no vsak ima svoje mnenje - je pa dejstvo, da v BERLINGU plastika je - v KANGOO-ju recimo je veliko več gole pločevine.
Zmogljivosti ? Preden kdo karkoli reče naj se pelje na testno vožnjo s tem agregatom 1,6 -90, pa naj potem komentira. Pred kratim sem imel na testu (cca 2000 km) KANGOO z motorjem 1,5 - 80 in lahko mirno rečem, da je motor odličen. Zmogljivosti so odlične - prehitevaš kot za šalo in tudi hitrostna povprečja so če samo hočeš visoka. Pri zmogljivostih teh agregatov je treba upoštevat navor in prožnost - pospešek še zdaleč ne pove vsega o le-teh.

LP

Jst mam DOBLOTA

Objavljeno: Če mar 30, 2006 7:55 am
Napisal/-a surfer
Jaz sem pred dvema mesecema kupil eno leto in pol starega Fiat DOBLO 1.9 jtd, zdi se mi da je najbolj prostoren v svojem razredu, masina je super, zame dovolj mocna. Notr je pa res placa za tak avto ogromno. Polica nad voznikovim sedezem je v primerjavi z kangoojem, ki ga iamo v slizbi vecja in bolj fiksno pritrjena, da lahko tud kaj tezjega gor das, ker v kangooju se vse ruka!!! Za enkrat sem zelo zadovoljen, pa ti predlagam da pogledas se mal fiata!!!!

Objavljeno: Če mar 30, 2006 8:28 pm
Napisal/-a DaDek
pred slabim letom sem to napisal:

http://www.avtomobilizem.com/modules/re ... .php?id=62


samo sem se zatipkal tam pri porabi komaj zaj sem videl :shock: nekje 5-6l pije avtek(odvisno od vožnje - mesto ali relacije.) vozi pa se nikoli več kot pa 100km/h.


meni je avtek cool. Zadni zici res niso kaj extra, je pa avto cool za to ceno, le plastike so res SLABE.
lp

Objavljeno: So apr 01, 2006 7:13 pm
Napisal/-a DoubleG
pri hiši mamo enga berlingota 1.4 bencinar.

- avto ne gre nikamor. 100 po obvoznici je max, šel sem že 160 (po klancu po števcu) in maš filing de se bo razletu

- natovarjamo notr po 600 kil (cela paleta gre notr) in čepi čist na dnu, lih de guma ne drajsa, vozi pa vseeno. vzdržljiv je ko pr norcih. nevem kako je to možno, ampak do zdej je samo enkrat roka šla, pa enkrat pumpa (letnik 99 je). vzdrževanje je v podnu, še 1x na leto ne vem če smo ga opral. nč ne jamra, samo opravlja svoje delo tko kot je treba :)

- ful so mi všeč kratka prestavna razmerja, kar je fajn za po mestu. komot se v 5. voziš 50 km/h

Objavljeno: So apr 01, 2006 7:21 pm
Napisal/-a berlingoman
zlo zanimiva tema za mene,v glavnem same pametne pripombe,ker sem pred časom tud sam isko info,no zdej je pa v garaži Berlingec 1.6 HDI:Zakaj sem vzel Berlingeca,ker mi je doblo in kangoo še bolj grd od Berlingeca,ostali pa tak niso primerljivi s ceno!V glavnem Nejko87 sem prišu do sklepa da je novi HDI 1.6 dober motor,
sem mel pa isti problem za odločit,ko je nov in ga ni v slo.testnga za probat.
Je pa res isti motor v C4,pežotih,pa tud v fordih,ko sem brau teste in same pohvale.
No za vozit je OK in boš težko vidu razliko med starim HDI 2.0 in tem 1.6 HDI
Je pa 1.6 HDI 75 konjev absolutno premu,če misliš met en cajt avto.
Pa še glavna razlika,ki jo opaziš med starim in novim dizlom je zvok
Nov dizl je enkrat tišji.Pospeški so tud mene mučl,20 sek. do 100 nemogoče in ne boš verjeu na nobenem servisu mi niso vedl povedat zakaj!!
Je bla sreč sam napaka na netu,drgač pa je multispace varijanta 3.2 M
kar je tak najcenejš tak avto z to opremo-dizl 90 konjev,ABS,klima,alektrika..
sploh ker je vzadi kuferam,da se mi zdi sosedov pasat majhen. :D
dost za dons-vpraši če te kej zanima

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 11:04 am
Napisal/-a HajdukS
Mojster Miha je napisal/-a:Vozil sem služenega in sicer prvo generacijo z motorjem 1,9 D - sicer na gre pričakovat nekih "GT" zmogljivosti, ampak za umirjenega voznika bo čisto dovolj. Pri tem tipu motorja je treba koristit navor - oz z drugimi besedami znat vozit oz izkoristit tisto kar motor ponuja. Jst ne vem, kje je predhodnik "fasal" bolečine pri eno urni vožnji - jst sm delal daljše relacije, po nekaj ur vožnje in je bilo vse OK. Plastika - no vsak ima svoje mnenje - je pa dejstvo, da v BERLINGU plastika je - v KANGOO-ju recimo je veliko več gole pločevine.
Zmogljivosti ? Preden kdo karkoli reče naj se pelje na testno vožnjo s tem agregatom 1,6 -90, pa naj potem komentira. Pred kratim sem imel na testu (cca 2000 km) KANGOO z motorjem 1,5 - 80 in lahko mirno rečem, da je motor odličen. Zmogljivosti so odlične - prehitevaš kot za šalo in tudi hitrostna povprečja so če samo hočeš visoka. Pri zmogljivostih teh agregatov je treba upoštevat navor in prožnost - pospešek še zdaleč ne pove vsega o le-teh.

LP


Aha zdaj vidim zakaj je tok nesrec smrtnih v sloveniji... Ker ljudje prehitevajo "za salo" z navorom ne z pospeskom... Jao kir k****n.

Zmogljivosti odlicne? (kangoo 80 KM dizel- a dandanes sploh se obstaja pocasnejsi avto od tega za prehitevanje? )

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 11:38 am
Napisal/-a Mojster Miha
Res si k****n !

Dej si malo pogledat osnovne izraze s katerimi se označujejo zmogljivosti nekega vozila !!! Pa tudi kašna lekcija fizike bi ti ne škodila !!!

Jao, jao Hajdučina pejdi v vrtec lepo te prosim !

LP

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 12:03 pm
Napisal/-a jony
zadnje čase je zelo popularno govort jao jao :lol:

Objavljeno: Ne apr 02, 2006 12:19 pm
Napisal/-a HajdukS
Mojster Miha je napisal/-a:Res si k****n !

Dej si malo pogledat osnovne izraze s katerimi se označujejo zmogljivosti nekega vozila !!! Pa tudi kašna lekcija fizike bi ti ne škodila !!!

Jao, jao Hajdučina pejdi v vrtec lepo te prosim !

LP


Debilcek, navor in moc sta podatka ki govorita o zmogljivosti motorja, ja?

Na pospesek pa vpliva edino razmerje MOC / TEZA. NAVOR NIMA VEZE

moc je pa ubistvu navor pomnozen z st. obratov v primernih fizikalnih enotah ---> se pravi da ta tvoj gnil kangoo ma velik navora ampak mu manjka? Bravo! obratov. Se pravi nima veliko moci, kar pomeni da ma tut slab pospesek. Avti ki imajo veliko navora se pa rece da so PROZNI se pravi imajo v razlicnih obratih zalogo moci kar pripomore k lagodni, enakomerni voznji pri kateri avta ni treba priganjati v obrate da bi dobil moc ( v koncni fazi vedno lahko sunes prestavo nizje in gas do podna se pa strinjam da ob normalni uporabi ni tok elegantno ).

Vprasaj se zakaj ma F1 avto mali navor in veliko moci (ko bos to stuhtal se pa se vprasaj zakaj rejli avti rabijo veliko navora)

Glede fizike, ker predvidevam da si ze zaposlen in nisi vec student in ker vem da za sluzbo vozis bedne kurirske avtocke naokrog, se nebi z mano kregal glede ucenja in izobrazbe, prav?