Stran 1 od 1

renault safrane

Objavljeno: To apr 11, 2006 7:54 am
Napisal/-a marko01
V tej temi vas prosim da napisete vse o renault safrane ce kaj veste o njem ni vazen letnik in motor pac mnenja in pa mogoce ce kdo ve kaj vec o ( 2.5 letnik 99)! :-P

Objavljeno: To apr 11, 2006 8:35 am
Napisal/-a skeey
hmm
Ja ta phase II (od letnika 97) naprej, so že nekoliko boljše variante in majo rešene nekatere probleme. Prav točno o tem motorju ti ne morem kaj veliko povedati ker sem imel do sedaj samo diesle pa enega 3.0. Drugače pa edina "napaka" ki sem jo imel pri dveh safranih, da tam med 170k in 180k km, gredo ležaji v amortizerju. Drugače pa nobenih večjih težav. Pač predseniški avto, in ravno tako deli (dragi) ampak kolikor sem imel jaz opravka z deli so bili tudi bolj kvalitetni kot tisti za manjše avtomobile.

Vsekakor če iščeš avto za dolge vožnje, seveda tudi z več osebami (4) je kar prava izbira.

Objavljeno: To apr 11, 2006 9:15 am
Napisal/-a xandrej
Foter ima safrana 1998 letnik 160 000 kilometrov... Do sedaj ga je prišel 22 000 SIT menjava zadnjega lonca pri tertineku v MB in 30 000 jurjev motorček za ventilator kabine... Druga pa niente... Odličen avto, prostoren ko satan. Sicer je motor 2.0 16V. Klima dupla odlična itd itd... Za taki denar ko se prodajajo nimaš kaj študirat. Pa vzemi kaj takega ki je znana zgodovina pa servisna knjiga...

Objavljeno: To apr 11, 2006 9:25 am
Napisal/-a phoebus
2.5 je volvotov V5 motor (V5 20V, ne V5 10V), pravijo da je tudi optimalen za ta avto.
pije mi pa... na relaciji če voziš po omejitvah nekje ok. 11-12 (AC), 90 v 5. je nekje 9-10.
Po mestu pa nekje 13.

Res je, da so deli "za dolgo" (primerljivo z manjšimi avti), so pa zato mehankarji dragi (fušar mi ga noče noben šeraufat, se priporočam za koga okoli lj).

Pogoste napake: "vratca" predalčka v vratih začnejo padat dol in/ali škripat, je treba z vijakci pritrdit ("pantki" so plastični in se izrabijo), pri klimi gre rad konektor za motorček (in potem ne dela ventilacija niti nič).

Dražje napake pri meni: šel glavni zavorni cilinder (na servisu pravijo da sem "prvi ki mu je šel", samo vemo kolk je temu za verjet), 60k [toliko je tudi pri drugih avtih], spustila volanska letev. Nova je zeloooooo draga (progresivni volan, 170k), obnova 55 tisoč. Kar pa ni vse, šeraufarije je blo še za enkrat tolk :evil:

Drugače pa zelo komot, mašina lepo potegne, lego ima -glede na letnik in 0 elektronike za stabilnost- odlično. Pa govorni opozorilnik seka 8)

Objavljeno: To apr 11, 2006 10:49 am
Napisal/-a marko01
nismo se zastopli avto je ze doma v garazi ene tri tedne do sedaj sem naredo servis ki je pac potrebn ima 160000 prevozenih in vso opremo avto je res ko lucka kupil pa sem ga v celju! ja baje je ta 2.5 ki nima turbine in je od volvota saj pise gor sweden ce si opazil zlo oky to bomo pa se vidl cez nekaj casa :D

Objavljeno: To apr 11, 2006 11:14 am
Napisal/-a phoebus
Ja, ni turbač.
In kaj te potem sploh zanima? :jao:

Objavljeno: To apr 11, 2006 11:15 am
Napisal/-a marko01
ma predvsem slabe izkusnje recimo kaj se rado pokvari itd ker mi potem kolega za mali dnar poisce te dele pa so doma na zalogi:D

Objavljeno: To apr 11, 2006 2:09 pm
Napisal/-a Volvo5er
kaj se pri tem motorju rado pokvari ne vem (se mi ni se nic - imam ga sicer v volvotu 850).

pa motor ni V5 temvec R5 (petvaljni vrstni motor brez turbo povnilnika) in ima 2435 ccm ter v renoju 168 konjev


a pa ste zihr da je v renoju prav volvotov motor (delan na svedskem) in ne samo licencna kopija tega motorja narejena s strani renoja.

Objavljeno: To apr 11, 2006 4:40 pm
Napisal/-a marko01
je od volvota ker pise pri sveckah sweden tako da :D

Objavljeno: To apr 11, 2006 8:04 pm
Napisal/-a mitch
:D odličen avto

Objavljeno: To apr 11, 2006 8:26 pm
Napisal/-a marko01
mitch kateri letnik je tvoj safrane?