Stran 1 od 2
Renault Clio 2.0 16v SPORT-RS
Objavljeno: Sr apr 19, 2006 6:17 pm
Napisal/-a AudiQUATTRO
Mene pa zanima kaj je treba gledat ko kupujem tak avto ...njegove prednosti in slabosti..in za koliko pribložno bi lahko dobil letnika 2000....hvala
Objavljeno: Sr apr 19, 2006 7:44 pm
Napisal/-a jaka-z
jaz bi raje gledal za letnik 2001 prenovljeni model mislim da so kar nekaj stvari izboljšali, dobi pa se jih okoli 10k €
Objavljeno: Sr apr 19, 2006 8:00 pm
Napisal/-a killah bee
jaka-z je napisal/-a:jaz bi raje gledal za letnik 2001 prenovljeni model mislim da so kar nekaj stvari izboljšali, dobi pa se jih okoli 10k €
Sploh niso nič izbolšal, edin poslabšal so

Oblika pa je stvar okusa. Enim je lepši Mk2 enim , recimo meni pa Mk1
Prednosti, da lahko uživaš v vožnji, slabosti, vse drago ko pes

Objavljeno: Sr apr 19, 2006 8:29 pm
Napisal/-a AudiQUATTRO
Objavljeno: Sr apr 19, 2006 8:36 pm
Napisal/-a killah bee
Aja, moj je tud 2001

Zadnje Mk1 so tud delal do 01, pol naprej pa Mk2

Objavljeno: Sr apr 19, 2006 8:39 pm
Napisal/-a d_leonit
Kokr vem je razlika med 2000 in 2001-5 tudi v motorju.Saj ima "izbolšan" 2001 letnik clio 182KM.Letnik do 2000 pa imajo svohnejse motorje mislim da 170KM.
Objavljeno: Sr apr 19, 2006 8:53 pm
Napisal/-a killah bee
d_leonit je napisal/-a:Kokr vem je razlika med 2000 in 2001-5 tudi v motorju.Saj ima "izbolšan" 2001 letnik clio 182KM.Letnik do 2000 pa imajo svohnejse motorje mislim da 170KM.
Narobe

Do letnika 04 so imeli vsi 172KM od tam naprej pa 182KM, kar pa ni dalo nobene razlike,razlika je bila edin v dražjem zavarovanju in da je bil avto počasnejši od prejšnjih švohnej motorjev.
Clio 172Sport Mk1 je hitrejši od vseh Cliov, ki so bili delani kasnej

Objavljeno: Sr apr 19, 2006 8:57 pm
Napisal/-a d_leonit
killah bee je napisal/-a:d_leonit je napisal/-a:Kokr vem je razlika med 2000 in 2001-5 tudi v motorju.Saj ima "izbolšan" 2001 letnik clio 182KM.Letnik do 2000 pa imajo svohnejse motorje mislim da 170KM.
Narobe

Do letnika 04 so imeli vsi 172KM od tam naprej pa 182KM, kar pa ni dalo nobene razlike,razlika je bila edin v dražjem zavarovanju in da je bil avto počasnejši od prejšnjih švohnej motorjev.
Clio 172Sport Mk1 je hitrejši od vseh Cliov, ki so bili delani kasnej

Aja se oproščam nism vedu tega

Objavljeno: Sr apr 19, 2006 9:45 pm
Napisal/-a CupraR
Edin kako je blo čist z prvimi serijami ki so mel teh 172ps le na papirju.... :P :P
Objavljeno: Sr apr 19, 2006 10:16 pm
Napisal/-a metallic
Ma ne? A po tvoje majo vsi tolk konjev na kolesih kot piše v homolomo?

Objavljeno: Sr apr 19, 2006 10:53 pm
Napisal/-a CupraR
J, te glupo, če ne veš ne piš..
Z prvimi serijami so bli velki problemi ker je mel avto dejansko manj kot uni 169ps... Na valarjih je precej manj pokazalo, tudi po 20ps... celo v AM je bil testiran pr Senici...
Objavljeno: Če apr 20, 2006 2:42 am
Napisal/-a _VeNoM_
Objavljeno: Če apr 20, 2006 7:18 am
Napisal/-a killah bee
CupraR je napisal/-a:J, te glupo, če ne veš ne piš..
Z prvimi serijami so bli velki problemi ker je mel avto dejansko manj kot uni 169ps... Na valarjih je precej manj pokazalo, tudi po 20ps... celo v AM je bil testiran pr Senici...
Sam a ni zanimiv tole: je že res da je nekaterim pokazal manj konjev, kot jih ima dejansko. Ampak po besedah lastnika, ki je nameril 140KM je šel avto bolš kot Sport182

, pa še to da je bil merjen z G-techom in pospeški se še kar ujemajo z tovarniškimi , na 400m pa so podatki kar točni
Je pa res zanimiv, da nameri manj konjev a avto gre tko kot more it

Objavljeno: Če apr 20, 2006 8:13 am
Napisal/-a Loopz
killah bee je napisal/-a:d_leonit je napisal/-a:Kokr vem je razlika med 2000 in 2001-5 tudi v motorju.Saj ima "izbolšan" 2001 letnik clio 182KM.Letnik do 2000 pa imajo svohnejse motorje mislim da 170KM.
Narobe

Do letnika 04 so imeli vsi 172KM od tam naprej pa 182KM, kar pa ni dalo nobene razlike,razlika je bila edin v dražjem zavarovanju in da je bil avto počasnejši od prejšnjih švohnej motorjev.
Clio 172Sport Mk1 je hitrejši od vseh Cliov, ki so bili delani kasnej

Dej, dej no...
Kako gre že tisti pregovor: "Svaki Čedo svoga konja hvali." :P
Re: Renault Clio 2.0 16v SPORT-RS
Objavljeno: Če apr 20, 2006 8:20 am
Napisal/-a Loopz
AudiQUATTRO je napisal/-a:Mene pa zanima kaj je treba gledat ko kupujem tak avto ...njegove prednosti in slabosti..in za koliko pribložno bi lahko dobil letnika 2000....hvala
Pogledati je potrebno vse, kar bi pogledal pri kateremkoli rabljenem avtomobilu. Za kakršnakoli specifična vprašanja pa si dobrodošel na PM, ker tukaj boš dobil bolj komentarje v stilu baba čula, baba rekla, ki jih je sicer nadvse zabavno brati, vendar nimajo posebne uporabne vrednosti.
P.S. če si kje blizu LJ, se da zmeniti tudi za kakšen krog po obvoznici.

Objavljeno: Če apr 20, 2006 9:29 am
Napisal/-a CupraR
K. je registracija tako da se ne splača preveč.... raj 1.8t 150ps pa par stvari zamenjat....
Objavljeno: Če apr 20, 2006 9:52 am
Napisal/-a killah bee
Loopz je napisal/-a:killah bee je napisal/-a:d_leonit je napisal/-a:Kokr vem je razlika med 2000 in 2001-5 tudi v motorju.Saj ima "izbolšan" 2001 letnik clio 182KM.Letnik do 2000 pa imajo svohnejse motorje mislim da 170KM.
Narobe

Do letnika 04 so imeli vsi 172KM od tam naprej pa 182KM, kar pa ni dalo nobene razlike,razlika je bila edin v dražjem zavarovanju in da je bil avto počasnejši od prejšnjih švohnej motorjev.
Clio 172Sport Mk1 je hitrejši od vseh Cliov, ki so bili delani kasnej

Dej, dej no...
Kako gre že tisti pregovor: "Svaki Čedo svoga konja hvali." :P
Kaj ne verjameš

Objavljeno: Če apr 20, 2006 12:28 pm
Napisal/-a Loopz
Mah, tko no...res je da je ph1 malenkost lažji, ma mal krajšo prvo prestavo, pa gas na kabel tudi nekaj pomaga, tako da je bržkone kako desetinko ali dve hitrejši do 100, ampak all in all ima ph2 bolje izračunan menjalnik, kar se sploh pozna v 5. prestavi, ki je pri ph1 odločno predolga. Avto sicer lahko teoretično prileze do 250, ampak kdo bi se sploh hotel peljati 250 kh/h v cliu. Raje bi imel boljše pospeške do tistih 220, če že.
Kar se tiče podvozja, ni velikih razlik, nekoliko so spremenili spring&damp rate in se malo poigrali z nastavitvami na zadnji premi. Tu se gre bolj za stvar okusa, kot pa za neke dejanske razlike. Ph2 je naštelan nekoliko bolj na grip, ph1 ponuja nekoliko več oversteera-on-demand. Osebno nekih bistvenih razlik nisem opazil.
V glavnem, da ne bom dolgovezil, avti mk1 172, mk2 172 in 182 so praktično isti avti, je pa res, da je vsak novi model bolj kultiviran. Ph1 je po mojem mnenju najbližje tistemu pravemu hot-hatch filingu, ampak to je bolj subjektivno mnenje, pri katerem sicer nisem osamljen.
Dejanska hitrost posameznih modelov pa je odvisno zgolj in samo od voznika. Malo pa tudi od tega, za koliko ga je Renault napizdil pri konjih.

Objavljeno: Če apr 20, 2006 12:44 pm
Napisal/-a killah bee
Loopez, ti si svojga že kej meru na dynotu

Objavljeno: Če apr 20, 2006 2:11 pm
Napisal/-a Loopz
Sem.
Falilo je 7 konjev, res pa je da sem imel že pošteno zjahano sklopko. Sedaj je notri nova, po občutku ni neke razlike, kar pa sem meril pospeške so bili rezultati nad pričakovanji.
Letos bo treba spet malo pogledat na valje...