Stran 1 od 1
Objavljeno: To apr 25, 2006 7:46 am
Napisal/-a eclipse_R
heh, te noben ne šmirgla :P sm jst enkat kupvou ta avto, mi je bil všeč, poceni, sam z usakim k se s prodajo avtov bavi mi ga je odsvetoval.. ne vem, baje da je drag za popravljat.. zdj pa tut ne vem kako je s tem, ko je rover propadu.. ti bo kkšn drug upam da povedu :P
lp
Objavljeno: To apr 25, 2006 7:56 am
Napisal/-a Blinder
Za tiste dele, za katere dobis neoriginalne dele ni problema. Originalni deli pa so duplo drazji
Tesnilo glave na teh avtih veselo poka(vprasi kaksnega mehanika).
Kvaliteta izdelave je slabsa(anglezi). Npr. pokrov stresnega okna se pri mocnem bremzanju premakne. Na bencinski si moras s kljucem odklenit cep za gorivo, in poleg tega nimas nikjer za stavit cep(ponavadi se ga lahko da na vratca). Predal se ne zapre prav...
Ne vem, ce se veliko kvarijo(razen tesnila).
Drugace pa so ok

Objavljeno: To apr 25, 2006 8:29 am
Napisal/-a rover416
blnder.jst mam roverja 416 si letnik 92.z honinem motorjem in avto mi dela perfektno.tudi klima dela ni nobenih problmeov.kar se tice delou so orifginal in kopije ki po sao mal drazje od recimo vw jevih.tk da ni neke sile.kar se tice trsnila je res da ma mal rover problmeov.sam k joenkrat zamenjas.je ok.poraba tudi ni neka velka.o olju nimamo kej govort.ga je pa trsko prodat.to je res.

,drugace pa dobit dobrega tudi ni tak problem sam mal treba pocakat.ne zapict se v prevega.ker ti ej recimo siv vsec.
Objavljeno: To apr 25, 2006 9:09 am
Napisal/-a Sigor
Sem že večkrat kje napisal o svojem Roverju 214 SI letnik 97. Jaz večjih težav z njim nimam, tesnilo na glavi še drži kljub 200.000 prevoženim kilometrom.
Sem sicer nekje slišal, da teh motorjev ne smeš hladnih preveč terat, kar jaz res ne počnem. Drugače pa kvaliteta izdelave za tisti letnik (1997) ni slaba, poraba je zelo ok, tud servisi niso dragi, dele sm da dobit, tud pri orginalnih gre za velike razlike v ceni, je pač treba malo okrog poiskat in preverit. Drugače pa če kupuješ tak avto, ga je treba pač nekaj časa iskat, najt res lepo ohranjenega, brez rje..... Se da dobit takega, to ve vsak zadovoljen lastnik Roverja.
LP
Objavljeno: To apr 25, 2006 9:29 am
Napisal/-a Blinder
Jaz sem potreboval daljinec, pa so mi rekli na bivsem roverju 28k sit s programiranjem vred. Ne vem, ce je mozno dobit neoriginalen/univerzalen daljinec...
Objavljeno: To apr 25, 2006 9:39 am
Napisal/-a Bogo
iščeš 200 ali 400?
mi smo imeli 414 16v 6 let(sedaj pa se prodaja), drugače nobenih težav edino tesnilo smo zamenjal. pa še to sm opazu, da pr velikih neki zajebava ko daš v rikverc, učasih vn vrže pa je bolš da prej spustiš sklopko pa še enkrat pohodiš. klima dela čist ok.
Objavljeno: To apr 25, 2006 11:07 am
Napisal/-a shalej
Jaz mam rover 200 1.4 (99 letnik) in kakih večjih težav ni. Sklopka je crknla pri 90.000 km, tesnilo je ok. Vozi se ta avto zlo fajn, pa tud kr udoben je.
Kar se pa tiče delov tudi še ni bilo problemov, seveda sem vedno kupil neoriginal, pa tud cene neoriginalov niso ravno visoke (menjava jermenov in napenjalcev me je stala z delom vred 13 ali 15 tisoč).
Objavljeno: To apr 25, 2006 12:39 pm
Napisal/-a Blinder
rahel offtopic. Sej gre vedno za roverje
Kaj pa je z roverji 200Vi?
Se jim res kvarijo racunalniki?
Lp
Objavljeno: To apr 25, 2006 1:20 pm
Napisal/-a Spartac503
Jaz mam takega roverja letnik 97 160k.Nekih velikih problemov nisem imel z njim pa ga nena glih šparam. Menjal sem edino ležaje v menjalniku in zavorni cilinder. Dele sem vedno dobil samo res da ne originalne.Avto se fajn vozi in je tud precej udoben.
Objavljeno: To apr 25, 2006 7:48 pm
Napisal/-a shalej
@Spartac503: to si menjal cilinder na zadnjih zavorah? Men zadnji cilinder spušča dušo

Objavljeno: Sr apr 26, 2006 6:20 am
Napisal/-a Spartac503
Pravzaprav sem menjal oba.Me je prišlo 12k(oba neoriginalna)