Stran 1 od 2

vzdrževanje bencinca in dizelaša

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 7:45 am
Napisal/-a Dizo
Lep pozdrav. Kakšen teden že berem forum, ker se tudi sam odločam za nakup avtomobila. Najraje bi imel dizla, seveda zaradi porabe, pa vsi pravijo, da se za15000 do 25000 letno bolj splača kupit bencinarja. Če na hitro izračunam, bi privarčeval kar kakšnih 10tisoč na mesec samo pri gorivu, če bi mel dizla, kar se mi zdi kar precej. Zdaj me pa zanima, kakšne so cenovne razlike pri vzdrževanju bencinarja in dizla, da vidim . če se tistih 10k res porazgubi.

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 7:49 am
Napisal/-a Asterix
Zraven vzdrževanja primerjaj še ceno avtomobila, ki ga kupuješ.
Sam se mmnenja, da za 50 - 100 km dnevno ni treba dizla.
Lp

Re: vzdrževanje bencinca in dizelaša

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:02 am
Napisal/-a Mojster Miha
Dizo je napisal/-a:Lep pozdrav. Kakšen teden že berem forum, ker se tudi sam odločam za nakup avtomobila. Najraje bi imel dizla, seveda zaradi porabe, pa vsi pravijo, da se za15000 do 25000 letno bolj splača kupit bencinarja. Če na hitro izračunam, bi privarčeval kar kakšnih 10tisoč na mesec samo pri gorivu, če bi mel dizla, kar se mi zdi kar precej. Zdaj me pa zanima, kakšne so cenovne razlike pri vzdrževanju bencinarja in dizla, da vidim . če se tistih 10k res porazgubi.


Bolj natančno moraš opisat "problem" oz ali gre za nov ali rabljen avto, znamka, model, pa kateri bencinski oz dizelski agregat primerjaš, kakšne lastnosti oz zmogljivosti pričakuješ ...

LP

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:28 am
Napisal/-a Dizo
No ja, vozim bolj kot ne po omejitvah, mam dva otroka, pa me je strah umret, glih težke noge nimam, tam pa tam kakšnega prehitim. (če cinca). Odločam pa se med nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=761989
ali pa nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=744335 , tko da v nabavni ceni in letniku ni neke bistvene razlike. Aja, ta dva avta služita kot primer, lahko je tudi kaj drugega podobnega.[/url]

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 8:55 am
Napisal/-a Mojster Miha
Dizo je napisal/-a:No ja, vozim bolj kot ne po omejitvah, mam dva otroka, pa me je strah umret, glih težke noge nimam, tam pa tam kakšnega prehitim. (če cinca). Odločam pa se med nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=761989
ali pa nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=744335 , tko da v nabavni ceni in letniku ni neke bistvene razlike. Aja, ta dva avta služita kot primer, lahko je tudi kaj drugega podobnega.[/url]


Med tema dvema brez veliko pomišljanja glasujem za FORD-a. Karavanska različica je kot nalašč za družinske "potrebe", kljub "tovorni" obliki ima odlično lego na cesti + vodljivost, oprema GHIA pa pomeni, da ima praktično vso opremo. Je med najbolj zanesljivimi v svojem razredu. Motor je sicer starejšega datuma, kar pomeni, da ni tako odličen v poglavju dinamika vožnje - gospodarnost, kot novejši TDCI, je pa zaradi tega toliko bolj preizkušen, trpežen in robusten.

LP

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 10:10 am
Napisal/-a zeleni dirkač
Če voziš po omejitvah pol sploh nimaš kej razmišlat. Dizla definitivnu.

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 12:13 pm
Napisal/-a sonček
zeleni dirkač je napisal/-a:Če voziš po omejitvah pol sploh nimaš kej razmišlat. Dizla definitivnu.


Vzemi dizla.
Dizli so po svoje bolje vzdržljivi,servisi so dražji od bencinarja,nakupna cena višja tam do-od 200 t sit....je pa res da moraš vsak dan dizla vozt na malo daljše fure nikakor ne po par kilometrov na dan ker uničuješ motor, po svoje se ga splača zaradi porabe kot pa bencinarja,tudi pol če ga boš prodajal čez par let boš 100x lažje prodal dizla kot bencinarja......pa če boš vzel različico tdi-ja moraš biti zlastni pozim previdn(zaradi turbine), .... mislm poznam neki folka k majo dizla za po mestu vozt si predstavljate kakšen avto je to ko ga prodajajo,...lp

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 12:21 pm
Napisal/-a esem
če razmišljaš o denarju, ne razmišljaj samo o razliki pri nabavni ceni, ampak tudi o izgubi vrednosti (razliki pri ceni, ko ga boš prodajal), ki je pri dizlih manjša in skoraj izniči razliko pri nabavi, da o korejcih ne govorimo. Pa še lažje boš prodal dizla.

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 12:47 pm
Napisal/-a Dizo
:) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 1:56 pm
Napisal/-a sonček
Dizo je napisal/-a::) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?


Potrošni material mal poglej kok je pri bencinarju kok pa pri dizlerju(npr.šobe po pa še grelne( več 10 t sit) za moj avto stenjo grelne tam 10000 sit za šobe pa 20000 sit kar pomeni da pri bencinarju stanejo svečke navadne tam 10.000 sit , sam zdej pa ceno primerjaj z novejšmi avti ki imajo dele dost dražje sam to se menja šobe na 100 tkm približno..... Clio ma 200 jurejev šobe to je velik,sam vedi da današnji dizli so zelo občutljivi na nafto a bencinarji niso men dela golf 2 dizla na jedlno olje BP. in ni občutljiv na nafto....pri novih je to problem...se kej spomneš da je ne vem kje v Slo. avtov pocrkal zaradi nafte.....lp

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 5:30 pm
Napisal/-a Lumpi
sonček je napisal/-a:
Dizo je napisal/-a::) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?


Potrošni material mal poglej kok je pri bencinarju kok pa pri dizlerju(npr.šobe po pa še grelne( več 10 t sit) za moj avto stenjo grelne tam 10000 sit za šobe pa 20000 sit kar pomeni da pri bencinarju stanejo svečke navadne tam 10.000 sit , sam zdej pa ceno primerjaj z novejšmi avti ki imajo dele dost dražje sam to se menja šobe na 100 tkm približno..... Clio ma 200 jurejev šobe to je velik,sam vedi da današnji dizli so zelo občutljivi na nafto a bencinarji niso men dela golf 2 dizla na jedlno olje BP. in ni občutljiv na nafto....pri novih je to problem...se kej spomneš da je ne vem kje v Slo. avtov pocrkal zaradi nafte.....lp


Prevedi, oziroma povej, kateri slovar naj vzamem v roke, da si razjasnim tvoje stavke :) :) :)

:!: :!:

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 6:00 pm
Napisal/-a Spyker
sonček je napisal/-a:
zeleni dirkač je napisal/-a:Če voziš po omejitvah pol sploh nimaš kej razmišlat. Dizla definitivnu.


Vzemi dizla.
Dizli so po svoje bolje vzdržljivi,servisi so dražji od bencinarja,nakupna cena višja tam do-od 200 t sit....je pa res da moraš vsak dan dizla vozt na malo daljše fure nikakor ne po par kilometrov na dan ker uničuješ motor, po svoje se ga splača zaradi porabe kot pa bencinarja,tudi pol če ga boš prodajal čez par let boš 100x lažje prodal dizla kot bencinarja......pa če boš vzel različico tdi-ja moraš biti zlastni pozim previdn(zaradi turbine), .... mislm poznam neki folka k majo dizla za po mestu vozt si predstavljate kakšen avto je to ko ga prodajajo,...lp


Ma moj brat Opel Vectro 2.0 DTI in ima vsak dan do šihta cca. 8km, se prav računej 2x8km na dan zarad šihta + še kej dodatnega, ob konc tedna ko hodjo ven se kilometrine mal več nabere pa pol še vsake tolk cajta ko gresta z ženo na kak daljši izlet. V glavnem, avto je minimalno 2x na dan vsak dan vožen na kratko razdaljo in je z njim naredil že dost kilometrov pa mu še vedno dela brez problema. Nekej resnice je sicer res na tem, da dizli niso preveč pametna izbira če voziš samo kratke razdalje ampak to zarad dejstva, da se dizelski motorji dlje ogrevajo do tistih 90 stopinj celzija, poleg tega je treba pazit pri turbini oz. nasploh pri samem ogrevanju avtomobila.
Tud pri mrzli mašini, avto vžgeš, spelješ in dokler se motor ne ogreje, pač voziš z manj obrati, brez sunkovitih pospeševanj in preden avto ugasneš počakaš, da se turbina ohladi. Tud dizle se da vozit na kratke razdalje pa ni rečeno da boš mel z njim problemov.
Glede vzdrževanja...cena za servis bencinarja in dizla je približno enaka, vsaj kolkr mam jest izkušnje in kukr sem naprimer videl pri bratu če primerjam to Vectro (105KM)ki jo ima zdej in Roverja 316 (115KM).

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 6:06 pm
Napisal/-a sonček
Lumpi je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:
Dizo je napisal/-a::) In kaj je pri dizlih pri servisu dražje kot pri bencinarju?


Potrošni material mal poglej kok je pri bencinarju kok pa pri dizlerju(npr.šobe po pa še grelne( več 10 t sit) za moj avto stenjo grelne tam 10000 sit za šobe pa 20000 sit kar pomeni da pri bencinarju stanejo svečke navadne tam 10.000 sit , sam zdej pa ceno primerjaj z novejšmi avti ki imajo dele dost dražje sam to se menja šobe na 100 tkm približno..... Clio ma 200 jurejev šobe to je velik,sam vedi da današnji dizli so zelo občutljivi na nafto a bencinarji niso men dela golf 2 dizla na jedlno olje BP. in ni občutljiv na nafto....pri novih je to problem...se kej spomneš da je ne vem kje v Slo. avtov pocrkal zaradi nafte.....lp


Prevedi, oziroma povej, kateri slovar naj vzamem v roke, da si razjasnim tvoje stavke :) :) :)

:!: :!:


Kaj ti ni jasn ???

Re: vzdrževanje bencinca in dizelaša

Objavljeno: Ne maj 21, 2006 11:28 pm
Napisal/-a For
Dizo je napisal/-a:Lep pozdrav. Kakšen teden že berem forum, ker se tudi sam odločam za nakup avtomobila. Najraje bi imel dizla, seveda zaradi porabe, pa vsi pravijo, da se za15000 do 25000 letno bolj splača kupit bencinarja. Če na hitro izračunam, bi privarčeval kar kakšnih 10tisoč na mesec samo pri gorivu, če bi mel dizla, kar se mi zdi kar precej. Zdaj me pa zanima, kakšne so cenovne razlike pri vzdrževanju bencinarja in dizla, da vidim . če se tistih 10k res porazgubi.

http://www.avto-magazin.si/forum/viewto ... 09&start=0
http://www.avto-magazin.si/forum/viewto ... 29&start=0

Če se ti da, malo preberi... ;)

Objavljeno: Po maj 22, 2006 1:11 am
Napisal/-a Mad
Dizo je napisal/-a:No ja, vozim bolj kot ne po omejitvah, mam dva otroka, pa me je strah umret, glih težke noge nimam, tam pa tam kakšnega prehitim. (če cinca). Odločam pa se med nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=761989
ali pa nekaj takšnega: http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=744335 , tko da v nabavni ceni in letniku ni neke bistvene razlike. Aja, ta dva avta služita kot primer, lahko je tudi kaj drugega podobnega.[/url]

Hiundai je čisto ok moj stari ga ima letnik 2000 ima 100000 prevoženih prvi lastnik in niti mrtev ga ne proda ;) avto se ne kvari pije pa okrog 8 litrov ... Glede na to da si kot TD izbral Forda vozi raje bencinca - pijeta isto... Hiundai ima 1300 kg in je še kar živ kot 1.6... da se ga vozit ... in če ne boš pretiraval ti pije tudi 7.5 glede na to da stari kar vozi in da smo v klancu pije 8 ... ni lepotec je pa boljši od konkurence za isto ceno - dobiš lahko mlad poceni avto z malo kilometri...ki traja ;) L.p. Mad

Objavljeno: Po maj 22, 2006 7:09 am
Napisal/-a zupi13
poleg grelnih svečk in šob vbrizga moreš pri dizlu upoštevati še zamenjavo turbine in hladilnika vstopnega zraka, če se avto bliža cca. 170 kkm (kar je v slovenskem prostoru nekaj običajnega :oops: )

Objavljeno: Po maj 22, 2006 7:35 am
Napisal/-a fifi
To pa sploh ni res, dosti dizlov prej zgnije preden jim crkne turbina!

Objavljeno: Po maj 22, 2006 8:16 am
Napisal/-a Torti
fifi je napisal/-a:To pa sploh ni res, dosti dizlov prej zgnije preden jim crkne turbina!

Seveda! :bonk Mislim, da ta izjava pa ne mora držati! Turbaši v Sloveniji kar hitro crkujejo, ker jih ljudje ne znajo voziti. Avto je hladen pa gas do konca! :/:o:/

Objavljeno: Po maj 22, 2006 8:41 am
Napisal/-a zupi13
točno to! pa še tričetrt dizlov je prepeljanih iz zahoda z xxx.xxx kilometri. fantje, turbina je potrošni material! isto grelne svečke, interkuler, šobe vbrizga....

Objavljeno: Po maj 22, 2006 9:35 am
Napisal/-a fifi
Saj nisem nikjer trdil, da v Sloveniji kdo zna turbodizle vozit, marsikdo še navadnih dizlov ne zna vozit. Zato pa bi jaz turbodizla kupil le novega, rabljenega pa kvečjemu od bližnjega sorodnika ali znanca. Ob normalni rabi pa seveda turbina ni potrošni material. Velja načeloma podobno kot za sklopko, nekdo ki je popoln antitalent, lahko sklopko skuri že v nekaj tisoč kilometrih. Ponavadi pa sklopke zdržijo vsaj 150 000 kilometrov. S tem da sklopka JE potrošni material, turbina pa ni nikjer predvidena, da bi naj se menjala!