Stran 1 od 1

P 406 coupe, honda civic VTI

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 8:31 am
Napisal/-a maccek_21
Zdravo

Kolega se zanima za nakup tega avta pa je nekaj vprašanj :D :

-Koliko so realno vredni 97 letniki
-glavne slabosti 2.0 16v mašin
-kako je z rezervnimi deli (cena??)
-na kaj je potrebno biti pozoren
-koliko km kaj zdržijo take mašince (kupil bi ga z cca 150.000km)
-itd itd....

V glavnem čim več informacij je doboršlih

Hvala
LP
;)

Re: P 406 coupe

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 10:01 am
Napisal/-a GTA lover
maccek_21 je napisal/-a:Zdravo

Kolega se zanima za nakup tega avta pa je nekaj vprašanj :D :

-Koliko so realno vredni 97 letniki
-glavne slabosti 2.0 16v mašin
-kako je z rezervnimi deli (cena??)
-na kaj je potrebno biti pozoren
-koliko km kaj zdržijo take mašince (kupil bi ga z cca 150.000km)
-itd itd....

V glavnem čim več informacij je doboršlih

Hvala
LP
;)


Najprej naj povem, da govorim po izkušnjah zelo dobrega prijatelja, ki si je lastil P 306 S16 (2.0 16V motor, v osnovi ISTI)...
1) Pomojem nekje okrog 1,5 mio, mogoče minimum čez.
2) Kot prvo gotovo elektrika, špula, napeljava...Nemalokrat tečejo po treh cilindrih, če je vlažno ali bognedaj deževno vreme. Nadalje imajo neumno zasnovan karter, ki ima narobe (oz. sploh nima, se ne spomnim) nikakih prekatov za zadrževanje olja višje, kar pomeni, da se lahko zgodi suh tek kakega bata ali dveh v daljšem hitreje voženem ovinku (na omenjeni 306ki 2×(!!!) ribnjen motor na to foro).
3) Rezervni deli: originalni kar solidno dragi, neoriginalni bolje...Z originalnimi obstaja tudi možnost dooooolgega čakanja na robo.
4) Predvsem pozornost usmeri na karoserijo, na morebitne sledove kakega hujšega "treferja". Kar se tiče motorja, opazuj tek (čimbolj miren na štandgasu), ko ga segreješ in pohodiš, mora občutno potegniti malo nad 4.000 obrati (če se to ne zgodi, te čaka menjava vakuum ventilov (2 kosa), kar potegne za seboj strošek dobrih 100k + delo).
5) Lahko rečem le, da je bil motor v že nekajkrat omenjeni 306ki do svojih 160.000km trikrat zariban (četrtič ne štejem, napaka voznika).
6) Pod itd ti priporočam 3.0 V6 ;) :twisted:

Good luck!

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 10:18 am
Napisal/-a maccek_21
gre se tudi zato ker bi se avto gotovo uvozil preko posrednika....tako da še toliko težje kaj probavati

3.0 v6 je pa malo drago vzdrževanje za študentski žep :cry:

mogoče še kako mnenje?


HVALA

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 10:40 am
Napisal/-a PRODRIVE
malce iz te teme,zanima me ali obstaja 3.0 turbo motor pri Peugeotu ali je to navaden V6 atmosferc

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 11:03 am
Napisal/-a s12345
Avto lep, elektrika čisto v kur-cu.

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 11:21 am
Napisal/-a RR
PRODRIVE je napisal/-a:malce iz te teme,zanima me ali obstaja 3.0 turbo motor pri Peugeotu ali je to navaden V6 atmosferc


V6 NA

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 1:45 pm
Napisal/-a GTA lover
Okram je napisal/-a:GTA lover;

Rekla kazala. Tehnologija se spreminja iz modela v model.
Svoje naj povedo lastniki teh modelov vozil.


OK, mam še en rekla-kazala zate na zalogi: mehanik, ki 5 ali 6 let dela na pooblaščenem Peugeotovem servisu v LJ (znanec) pravi, da Peugeota NIKOLI ne bi kupil - ne glede na to, da je "pri koritu", da dobi dele veliko ceneje in da je plačilo dela enako njegovemu trudu. Edini motor, ki pravi da je OK, je prav V6. Noben mali motor, nobena navita čebela alias S16, noben HDI - vse je totalno pokvarljivo, še posebej štrom. Ampak, kot si rekel, to je rekla-kazala, svoje naj povejo lastniki teh vozil, ki jih je, mislim da, na tem forumu enih 72 :roll: Verjemi, če bi se oglasil nekdo z vprašanjem "ali je Clio 1.4 16V za kupit", bi bil tiho, ker je dejansko preveč lastnikov teh vozil, da bi pisal jaz...

Se opravičujem vsem za nepodkrepljeno pisanje - res so to izkušnje prijatelja, s katerim preživim vsak dan nekaj ur, glede na to, da sva oba "petrolhead-a", pa verjetno lahko veste, o čem večinoma teče debata...

Objavljeno: Ne jun 11, 2006 1:09 pm
Napisal/-a maccek_21
mogoče ve kdo kaj več o 3.0 v6 mašinah

poraba naj bi bila okoli 10-11L?
če pustimo ob strani registracijo, kakšin so kaj stroški vzdrževanja?
koliko stanejo deli za to mašino/avto?

na koliko se delajo servisi itd?

hvala še enkrat

LP

Objavljeno: Ne jun 11, 2006 1:40 pm
Napisal/-a Gorch
maccek_21 je napisal/-a:mogoče ve kdo kaj več o 3.0 v6 mašinah

poraba naj bi bila okoli 10-11L?
če pustimo ob strani registracijo, kakšin so kaj stroški vzdrževanja?
koliko stanejo deli za to mašino/avto?

na koliko se delajo servisi itd?

hvala še enkrat

LP


jaz ti lahko iz osebnih izkušen povem,da je avto zelo uredu!!bolj se splača kupiti malo novejšega,ker ima že drugi motor 99kw samo to so 99-00 letniki naprej!!avto ni ravno dirkalnik,ker ima skoraj 1450kg...se pa,da z njim peljati čez 200 brez težav!!
glede porabe...pri meni je mestna vožnja od 8-10l...na avtocesti pa brez problema prideš na 7l!!
za 3.0 v6 motor pa močno dvomim,da ima 10l bencina dovolj :)

Objavljeno: Ne jun 11, 2006 2:06 pm
Napisal/-a Gorch
GTA lover je napisal/-a:
Okram je napisal/-a:GTA lover;

Rekla kazala. Tehnologija se spreminja iz modela v model.
Svoje naj povedo lastniki teh modelov vozil.


OK, mam še en rekla-kazala zate na zalogi: mehanik, ki 5 ali 6 let dela na pooblaščenem Peugeotovem servisu v LJ (znanec) pravi, da Peugeota NIKOLI ne bi kupil - ne glede na to, da je "pri koritu", da dobi dele veliko ceneje in da je plačilo dela enako njegovemu trudu. Edini motor, ki pravi da je OK, je prav V6. Noben mali motor, nobena navita čebela alias S16, noben HDI - vse je totalno pokvarljivo, še posebej štrom. Ampak, kot si rekel, to je rekla-kazala, svoje naj povejo lastniki teh vozil, ki jih je, mislim da, na tem forumu enih 72 :roll: Verjemi, če bi se oglasil nekdo z vprašanjem "ali je Clio 1.4 16V za kupit", bi bil tiho, ker je dejansko preveč lastnikov teh vozil, da bi pisal jaz...

Se opravičujem vsem za nepodkrepljeno pisanje - res so to izkušnje prijatelja, s katerim preživim vsak dan nekaj ur, glede na to, da sva oba "petrolhead-a", pa verjetno lahko veste, o čem večinoma teče debata...


Poglej vsak lahko naleti na kakšen slab avto in ima z njim same probleme...nemoreš pa dobesedno rečt,da je avto zanič,da so VSI hdi,s16,2.0 motorji zanič...in zakaj potem ljudje kupujejo takšne avtomobile,vem,da je biu 206 oz. je še ZELO dobro prodajan avto v slo...mogoče so ljudje neumni,da kupujejo takšne avtomobile-po tvojem mnenju?!

Objavljeno: Ne jun 11, 2006 11:24 pm
Napisal/-a PLAYA406
maccek_21 je napisal/-a:mogoče ve kdo kaj več o 3.0 v6 mašinah

poraba naj bi bila okoli 10-11L?
če pustimo ob strani registracijo, kakšin so kaj stroški vzdrževanja?
koliko stanejo deli za to mašino/avto?
na koliko se delajo servisi itd?
hvala še enkrat
LP


lp sam se imel P406coupe 3.0 V6... poraba je bila od 9,5-12... stroški vzdrzevanja s5 niso nevem kaki...deli so malček dragi...ampak preko vez ki jih dobiš na www.peugeot-klub.net/forum se najdejo tut poceni varjante...

je pa tko da ima kolega 2.0 in v porabi ni neke bistvene razlike ker ima 2.0 kar precejsno težo...

za kaj več pošlji pm...

over&out

Objavljeno: Ne jun 18, 2006 9:10 pm
Napisal/-a maccek_21
no mogoče še kake informacije o hondi civic (sedan varianta) z VTI motorjem!?!

letnik bi bil tam 98,97

a te mašine zdržijo veliko km glede na to da se mi zdi da so kar navite :P ??

v glavnem čim več informacij prosim...hvala :D

Objavljeno: Ne jun 18, 2006 9:21 pm
Napisal/-a Maxx
Jest mam v 406 break letnik 97 ta 2.0 16v motor z 97.4kw in mi dela čist brez problemov,razen porabe.Ker mam pač težko nogo je bilo povprečje tud že 14l,vendar ob lepi vožnji jo pa lahko tud spraviš na okoli 10.

Objavljeno: Po jun 19, 2006 7:19 am
Napisal/-a maniac
roko na srec:

honda načeloma manj crkuje, vendar je tukaj neprimerljiv avto po udobju, videzu, razredu...honda je pač civiliziran gokard, pežo pa udoben coupe.

torej: če hočeš dirkat.........civic
če se hočeš peljati hitro a udobno in s stilom...........pežo

če hočeš pa oboje pa BMW :P ....neumesna, vem.

lp

Objavljeno: Po jun 19, 2006 7:42 am
Napisal/-a Gorch
Maxx je napisal/-a:Jest mam v 406 break letnik 97 ta 2.0 16v motor z 97.4kw in mi dela čist brez problemov,razen porabe.Ker mam pač težko nogo je bilo povprečje tud že 14l,vendar ob lepi vožnji jo pa lahko tud spraviš na okoli 10.


povprečna 14l???? :shock: hudo stari...zdej pa ne vem,al je taka razlika med 97kw in 99kw motorjam,ker jaz ga morm kr dobr tišat,da pridem čez 10l porabe...večinoma mam pa 8,2l

Objavljeno: Po jun 19, 2006 9:48 am
Napisal/-a Mini Me
Sam mam Hondo vti sedan l 97 in morm rečt da sm z njo zaenkrat
zelo zadovoljen.Še posebej nad porabo.Če jo vozim kulturno
ne pridem čez 7.5 l.Edino malo me moti kej je pod nižjimi obrati zelo lena.

Objavljeno: Po jun 19, 2006 11:19 am
Napisal/-a bass
Če boš hotel lepo vti jo boš moral kar fino preplačat in živet boš moral s tisto ogabno notranjostjo. Je pa mašina vzdržljiva in to zelo.
Avto pa ni vreden tega denarja.

Peugeotov je pa ravno ene pet al pa šest naprodaj v slo tko da nimaš neke izbire.

Objavljeno: Po jun 19, 2006 2:46 pm
Napisal/-a HajdukS
Gorch je napisal/-a:
Poglej vsak lahko naleti na kakšen slab avto in ima z njim same probleme...nemoreš pa dobesedno rečt,da je avto zanič,da so VSI hdi,s16,2.0 motorji zanič...in zakaj potem ljudje kupujejo takšne avtomobile,vem,da je biu 206 oz. je še ZELO dobro prodajan avto v slo...mogoče so ljudje neumni,da kupujejo takšne avtomobile-po tvojem mnenju?!

ja, ljudje so neumni.

Objavljeno: Po jun 19, 2006 3:27 pm
Napisal/-a davorkat
HajdukS je napisal/-a:
Gorch je napisal/-a:
Poglej vsak lahko naleti na kakšen slab avto in ima z njim same probleme...nemoreš pa dobesedno rečt,da je avto zanič,da so VSI hdi,s16,2.0 motorji zanič...in zakaj potem ljudje kupujejo takšne avtomobile,vem,da je biu 206 oz. je še ZELO dobro prodajan avto v slo...mogoče so ljudje neumni,da kupujejo takšne avtomobile-po tvojem mnenju?!

ja, ljudje so nemni.


se strinjam :D

LP Davor