Stran 1 od 2
Kupili Nissan Primera
Objavljeno: Če jul 06, 2006 2:08 pm
Napisal/-a bimbambom
Kot pove že naslov. Kupili smo Nissan Primero, letnik 1997, prevoženih 104.000 km.

Pripeljemo avto domov, ko začne pod havbo nekaj ropotati. Pokljati, bi se reklo. Na sovoznikovi strani.

Odločili smo se, da avto zapeljemo na servis Krulc. Zdaj pa me zanima, koliko okvirno stane pri njih osnovni servis. Da nas ne bo kap. Se sploh da govorito o cifrah, ali je čisto odvisno od avta?
Objavljeno: Če jul 06, 2006 2:51 pm
Napisal/-a leoCar
Kaj pa je pokalo? A je motor normalno laufal ali ga je kaj dusilo?
Re: Kupili Nissan Primera
Objavljeno: Če jul 06, 2006 2:54 pm
Napisal/-a no_name
bimbambom je napisal/-a:Kot pove že naslov. Kupili smo Nissan Primero, letnik 1997, prevoženih 104.000 km.

Pripeljemo avto domov, ko začne pod havbo nekaj ropotati. Pokljati, bi se reklo. Na sovoznikovi strani.

Odločili smo se, da avto zapeljemo na servis Krulc. Zdaj pa me zanima, koliko okvirno stane pri njih osnovni servis. Da nas ne bo kap. Se sploh da govorito o cifrah, ali je čisto odvisno od avta?
Seveda je odvisno od avta. Pa odvisno je kaj je narobe (ni rečeno da bo po osnovnem servisu nehalo pokati). Verjetno bo treba kakšen del zamenat, pol se pa avtomatsko cena zviša. Sam je težko tkole ugotovit kaj je narobe, bi blo treba avto vidit.

Objavljeno: Če jul 06, 2006 2:57 pm
Napisal/-a leoCar
Kaj avto ma klimo?
Ker so vcasih kompresorji klime kaj nagajali.
Objavljeno: Če jul 06, 2006 6:37 pm
Napisal/-a bimbambom
Ja, motor prede, tako da mislim, da to ni to. Ja, avto ima ročno klimo. In fant je avto pripeljal domov, sto kilometrov daleč, pa ni nič slišal. Dejansko je začelo, ko sem vklopila klimo. Ker smo avto kupili od upokojenca, sklepam, da ni bila veliko v uporabi.
Re: Kupili Nissan Primera
Objavljeno: Če jul 06, 2006 7:35 pm
Napisal/-a Mojster Miha
bimbambom je napisal/-a:Kot pove že naslov. Kupili smo Nissan Primero, letnik 1997, prevoženih 104.000 km.

Pripeljemo avto domov, ko začne pod havbo nekaj ropotati. Pokljati, bi se reklo. Na sovoznikovi strani.

Odločili smo se, da avto zapeljemo na servis Krulc. Zdaj pa me zanima, koliko okvirno stane pri njih osnovni servis. Da nas ne bo kap. Se sploh da govorito o cifrah, ali je čisto odvisno od avta?
Misim, da ni dobro, da "dlakocepiš" okrog cene. Dobro : vsaka informacija je dobrodošla.
Sm namreč prepričan, da je dobro, da ti avto temeljito pregledajo (če že nisi ob nakupu), in pove morebitne napake, slednje pa odpravi takoj ! Bo veliko manj stroškov, predvsem pa raznih "glavobolov" okrog okvar in vseh pripadajočih sitnosti v prihodnosti
LP
Objavljeno: Če jul 06, 2006 9:00 pm
Napisal/-a bimbambom
Se popolnoma strinjam. Za termin smo že zmenjeni. Sprašujem iz firbca.
Objavljeno: Če jul 06, 2006 9:43 pm
Napisal/-a RKay
Kokr vem zna bit krulc kr drag, sosed je dal redni servis na nissan almero pa ge je pršu tm okrog 100kSIT se mi zdi.
Objavljeno: Pe jul 07, 2006 7:30 am
Napisal/-a Nixxon
Ja sam je v tem okolišu daleč najboljši. In ni Krulc drag, ampak Nissan, še posebej če je treba kake dele menjat. Avti drgač, vsaj tej, ki so jih imeli moji starši, delajo super, ampak ko se kaj pokvari (redko) zna bit pa hitr drago.

Objavljeno: Pe jul 07, 2006 7:37 am
Napisal/-a AM
Rezervni deli so izredno dragi za te avtoobile, tak da če bo potrebno kaj menjat, bo drago.
Ti avtomobili so drugače skoraj neuničljivi in tudi teh 100k prevoženih km za avto ne bi smelo biti nič. Tako da je sumljivo, kaj je prejšnji lastnik delal z avtomobilom.
Objavljeno: Pe jul 07, 2006 9:50 am
Napisal/-a Symon
Možno je, da je kaj res z*****o ali pa je samo kakšna stvar malo rožljala. V vsakem primeru je pa tako, da bolje, da zdajle date malo več za servis in imate potem mir.
Je pa tako kot so napisali. So neuničljivi avtomobili ampak, če slučajno kaj crkne so pa
originalni deli dragi...
Objavljeno: Pe jul 07, 2006 11:23 am
Napisal/-a bimbambom
Okej. Hvala vsem.
Objavljeno: Pe jul 07, 2006 1:07 pm
Napisal/-a leoCar
Po vsej verjetnosti ti je sel lezaj na kompresorju klime.
To pa zna biti kar drago.
Napisi ,ko izves za napako, da bomo vedeli za kaj je slo.
LP
Re: Kupili Nissan Primera
Objavljeno: Pe jul 07, 2006 2:01 pm
Napisal/-a sonček
bimbambom je napisal/-a:Kot pove že naslov. Kupili smo Nissan Primero, letnik 1997, prevoženih 104.000 km.

Pripeljemo avto domov, ko začne pod havbo nekaj ropotati. Pokljati, bi se reklo. Na sovoznikovi strani.

Odločili smo se, da avto zapeljemo na servis Krulc. Zdaj pa me zanima, koliko okvirno stane pri njih osnovni servis. Da nas ne bo kap. Se sploh da govorito o cifrah, ali je čisto odvisno od avta?
Lej ponovno ponavljam da majo kupci 8 dnevni rok za vrnitev avta nazaj k prodajalcu...če je stvarna napak to drži...če ni stvarna odg. vi (kupec)...če bo strošek visok zahtevajte fifty:fifty al bilo kej druzga al pa nazaj pel.....pa pohit.
lp
Objavljeno: Pe jul 07, 2006 2:05 pm
Napisal/-a bimbambom
Hja, pa velja to tudi, če je kupec zasebnik in piše v pogodbi Videno - kupljeno? Najbrž ne. Naj pa povem, da je drugače avto videti tipi-topi ohranjen.
Objavljeno: Pe jul 07, 2006 4:25 pm
Napisal/-a sonček
bimbambom je napisal/-a:Hja, pa velja to tudi, če je kupec zasebnik in piše v pogodbi Videno - kupljeno? Najbrž ne. Naj pa povem, da je drugače avto videti tipi-topi ohranjen.
Sami presodite če je vreden bil nakupa

drugač pa vidno kupljeno je sam klavzula a še zmeraj 8 dnevni rok....najprej predraču....sam po 8 dneh nimate kej več iskat pri prodajalcu...jest menim če je avto "tip top" potem ga vsekakor obdržite tisto pa popravte za min. stroške (popoldanski mehanik nikokr ne servis predrago$$$$$ povrh pa še mal nategancije na servisih)
Sam tiste pritožćbe preveč zamude in ni vreden živcov !!!
lp
Objavljeno: Ne jul 09, 2006 6:29 pm
Napisal/-a protonika
To o dragih delih je neka legenda, ki ne vem, če je kdaj držala. Vprašajte lastnike renojev, ki jih je na cesti kot listja in trave in jih celo delajo v Sloveniji, koliko časa čakajo na dele in koliko stanejo.
Čisto konkretno - Krulc ima cenejšo uro kot LJ servisi in že tu nekaj prišparaš. Je pa tako, da se vtaknejo v vsako malenkost, kar ni nujno slabo. Jaz sem bila s sunnyjem tam trikrat, avto so rihtali po tri, štiri ure, enkrat je bila menjava nekih tesnil in ne vem česa še (ker je od tega minilo že nekaj časa) in sem plačala okoli 60.000. (V LJ bi približno pol toliko dala samo za delo). Ti pa avto porihtajo tako, da si potem brez skrbi. Deli pa pač stanejo toliko, kot stanejo po uradnem ceniku. Če se vam pa recimo zdi na uradnem renojevem servisu menjava jermena z menjavo pumpe za več kot sto jurjev poceni, potem ste pa res polni keša. Mislim, da te pri Nissanu ne bi obrali za toliko.
Pri Krulcu ti najprej spišejo delovni nalog - mehanik avto pogleda in naredi spisek stvari, ki bi jih bilo treba porihtati. Pove, kaj je nujno, kaj lahko recimo še počaka oz. kaj bo treba narediti v kratkem. Okvirno zveš tudi ceno. Tako, da te če te kap, lahko še vedno vzameš ključe in greš. Jaz ti priporočam, da stisnete zobe in avto zaupate Krulcu, nato pa ga vozite h kakšnemu "privat", ker bo potem res ostalo samo še redno servisiranje, vsaj nekaj let. Koliko km delate na leto?
BTW: dobrodošla v klubu ljubiteljev Nissanov (vsaj upam, no).
Objavljeno: Ne jul 09, 2006 7:03 pm
Napisal/-a Mojster Miha
protonika je napisal/-a:To o dragih delih je neka legenda, ki ne vem, če je kdaj držala. Vprašajte lastnike renojev, ki jih je na cesti kot listja in trave in jih celo delajo v Sloveniji, koliko časa čakajo na dele in koliko stanejo.
Čisto konkretno - Krulc ima cenejšo uro kot LJ servisi in že tu nekaj prišparaš. Je pa tako, da se vtaknejo v vsako malenkost, kar ni nujno slabo. Jaz sem bila s sunnyjem tam trikrat, avto so rihtali po tri, štiri ure, enkrat je bila menjava nekih tesnil in ne vem česa še (ker je od tega minilo že nekaj časa) in sem plačala okoli 60.000. (V LJ bi približno pol toliko dala samo za delo). Ti pa avto porihtajo tako, da si potem brez skrbi. Deli pa pač stanejo toliko, kot stanejo po uradnem ceniku. Če se vam pa recimo zdi na uradnem renojevem servisu menjava jermena z menjavo pumpe za več kot sto jurjev poceni, potem ste pa res polni keša. Mislim, da te pri Nissanu ne bi obrali za toliko.
Pri Krulcu ti najprej spišejo delovni nalog - mehanik avto pogleda in naredi spisek stvari, ki bi jih bilo treba porihtati. Pove, kaj je nujno, kaj lahko recimo še počaka oz. kaj bo treba narediti v kratkem. Okvirno zveš tudi ceno. Tako, da te če te kap, lahko še vedno vzameš ključe in greš. Jaz ti priporočam, da stisnete zobe in avto zaupate Krulcu, nato pa ga vozite h kakšnemu "privat", ker bo potem res ostalo samo še redno servisiranje, vsaj nekaj let. Koliko km delate na leto?
BTW: dobrodošla v klubu ljubiteljev Nissanov (vsaj upam, no).
In koliko velja menjava omenjenega jermena + pripadajoč "material" (črpalka, natezalci ...) za PRIMERO o kateri teče debata na uradnem NISSAN servisu (če je možno podatek za KRULC in LJ) ?
LP
Objavljeno: Ne jul 09, 2006 8:14 pm
Napisal/-a bimbambom
protonika je napisal/-a:To o dragih delih je neka legenda, ki ne vem, če je kdaj držala. Vprašajte lastnike renojev, ki jih je na cesti kot listja in trave in jih celo delajo v Sloveniji, koliko časa čakajo na dele in koliko stanejo.
Čisto konkretno - Krulc ima cenejšo uro kot LJ servisi in že tu nekaj prišparaš. Je pa tako, da se vtaknejo v vsako malenkost, kar ni nujno slabo. Jaz sem bila s sunnyjem tam trikrat, avto so rihtali po tri, štiri ure, enkrat je bila menjava nekih tesnil in ne vem česa še (ker je od tega minilo že nekaj časa) in sem plačala okoli 60.000. (V LJ bi približno pol toliko dala samo za delo). Ti pa avto porihtajo tako, da si potem brez skrbi. Deli pa pač stanejo toliko, kot stanejo po uradnem ceniku. Če se vam pa recimo zdi na uradnem renojevem servisu menjava jermena z menjavo pumpe za več kot sto jurjev poceni, potem ste pa res polni keša. Mislim, da te pri Nissanu ne bi obrali za toliko.
Pri Krulcu ti najprej spišejo delovni nalog - mehanik avto pogleda in naredi spisek stvari, ki bi jih bilo treba porihtati. Pove, kaj je nujno, kaj lahko recimo še počaka oz. kaj bo treba narediti v kratkem. Okvirno zveš tudi ceno. Tako, da te če te kap, lahko še vedno vzameš ključe in greš. Jaz ti priporočam, da stisnete zobe in avto zaupate Krulcu, nato pa ga vozite h kakšnemu "privat", ker bo potem res ostalo samo še redno servisiranje, vsaj nekaj let. Koliko km delate na leto?
BTW: dobrodošla v klubu ljubiteljev Nissanov (vsaj upam, no).
Glede renoja se strinjam. Žlahtnik je dal nazadnje za reden servis sto jurjev, pa avto ne vem, če ima več kot štiri leta. Pravi, da je non-stop nekaj.
Na leto delamo okoli 15.000 km, zato bi nam moral avto še dolgo služiti.
Naša primera je drugače super, od znotraj še popolno ohranjena, od zunaj tudi, z izjemo nekaj zanemarljivih prask. Samo tole pokanje ...
Aja, smo pa dali zanjo milijon. Se zdi to komu veliko? Ima veliko opreme.
Objavljeno: Po jul 10, 2006 1:03 am
Napisal/-a leoCar
Mojster Miha je napisal/-a:protonika je napisal/-a:To o dragih delih je neka legenda, ki ne vem, če je kdaj držala. Vprašajte lastnike renojev, ki jih je na cesti kot listja in trave in jih celo delajo v Sloveniji, koliko časa čakajo na dele in koliko stanejo.
Čisto konkretno - Krulc ima cenejšo uro kot LJ servisi in že tu nekaj prišparaš. Je pa tako, da se vtaknejo v vsako malenkost, kar ni nujno slabo. Jaz sem bila s sunnyjem tam trikrat, avto so rihtali po tri, štiri ure, enkrat je bila menjava nekih tesnil in ne vem česa še (ker je od tega minilo že nekaj časa) in sem plačala okoli 60.000. (V LJ bi približno pol toliko dala samo za delo). Ti pa avto porihtajo tako, da si potem brez skrbi. Deli pa pač stanejo toliko, kot stanejo po uradnem ceniku. Če se vam pa recimo zdi na uradnem renojevem servisu menjava jermena z menjavo pumpe za več kot sto jurjev poceni, potem ste pa res polni keša. Mislim, da te pri Nissanu ne bi obrali za toliko.
Pri Krulcu ti najprej spišejo delovni nalog - mehanik avto pogleda in naredi spisek stvari, ki bi jih bilo treba porihtati. Pove, kaj je nujno, kaj lahko recimo še počaka oz. kaj bo treba narediti v kratkem. Okvirno zveš tudi ceno. Tako, da te če te kap, lahko še vedno vzameš ključe in greš. Jaz ti priporočam, da stisnete zobe in avto zaupate Krulcu, nato pa ga vozite h kakšnemu "privat", ker bo potem res ostalo samo še redno servisiranje, vsaj nekaj let. Koliko km delate na leto?
BTW: dobrodošla v klubu ljubiteljev Nissanov (vsaj upam, no).
In koliko velja menjava omenjenega jermena + pripadajoč "material" (črpalka, natezalci ...) za PRIMERO o kateri teče debata na uradnem NISSAN servisu (če je možno podatek za KRULC in LJ) ?
LP
Za primero 1,6 ti ni treba skrbeti, ker me verigo namesto jermena, ki pa se ne menja gre tako dolgo kot motor.
Menjas samo olje in filtre ter svecke.
TOLE JE NISSAN
