Stran 1 od 2

Nakup Ford Fieste ST - da ali ne?

Objavljeno: So jul 15, 2006 11:56 pm
Napisal/-a ShowDown
Odločam se za nakup Ford Fieste ST in me zanimajo mnenja iz prve roke. Zdi se mi kar ugoden avto, glede na to koliko opreme ponuja in koliko KM ima. Zanima me predvsem, lahko v njem sedi 190cm človek. Zanima me tudi menjalnik, poraba in ostala šara. Vglevnem čimveč podatkov. (testno vozilo je namreč težko dobiti) Če ne drugo bom se zapeljal z navadno fiesto. (vem da ni ST ampak, malo za vtis)
LP

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 12:28 am
Napisal/-a 51M3K

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 9:05 am
Napisal/-a ShowDown
Hvala, ampak ni lih kaj koristna tema. :)

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 9:20 am
Napisal/-a TomyBoy2
Da ti na kratko odgovorim, avto je bomba.
Brat ga dobi, po dveh mesecih mučnega čakanja, upam da ta mesec. Za tako ceno, 3.4 mil kar ponuje ta avto, nima konkurence: 150 PS, usnje, 17 Alu, ESP, itd, itd.
Treba je vedeti, da je cena tega avtomobila v tujini, krepko čez 4 mil.Kot nam je povedal prodajalec, naj bi se do konca leta tudi pri nas cena dvignile za 600k.
Kar se tiče porabe, je le ta sorazmerno mala. Ko sem pri kolegu preveril, pravi da ob normalni vožnji recimo relacija Krško-Celje, znaša povprečna pod 7l. Ob normalni vožnji lahko danes, preverjeno, brez problema spraviš na 7l tudi malce močnejše 2 literske avtomobile, kot so Clio in GTI V, tako da....
Tudi kar se tiče prostornosti sem bil izredno presenečen. Sam merim 184 cm in sem na zadnjih sedežih sedel brez problem. Prostora je bilo tudi za kolena.
Plavo testno imajo v Salonu v Ljubljani, ker se boš sigurno lahko zapeljal na testno vožnjo, če pa je še nimajo registrirane, pa vsaj okoli njihovega salona. :)
Konkretno v bratovem primeru, ni prevozil z ST-jem niti enega metra, no jaz pa sploh sedel nisem v GTI-ju preden nisem dobil svojega, tako da..... :D

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 9:48 am
Napisal/-a killah bee
Ne vem no. Videl sem jo pobližje na salonu v Celju, ker sem tud sam malo bolj Fiesta fan :)

Zunanjost mi je zelo všeč. Notranjost tudi, ampak samo na prvi pogled. Ko sem se vsedel notri, sem bil presenečeno razočaran. Notri mi je bilo vse nekako šlampasto narejeno, gumba za luči, ko sem se ga dotaknil sem mislil da mi bo ostal v roki :) Tako, da sem se po hitrem ogledu takoj skipal iz avtomobila in odšel gledat druge.

Sami performansi tudi niso na mestu. Lega avta pa more biti kar vredu, saj je Ford.

Med svojimi konkurenti je tudi najpočasnejša in ima najdaljšo zavorno pot, vsaj na testu sem prebral tako. Res pa je, da so dali med konkurente Ibizo, Polota in Colta. Sami turbaki a z isto konjenico :D

Zdaj če je pogoj res novi avto, potem nimaš kaj več izbrati, vsaj za ta denar. Je pa tako: malo manj denarja, malo manj muzike.

Če pa novi avto ni pogoj, pa raje poglej kakega leto dni starega konkurenta, ki ti bo res dal nasmeh na obraz ;)

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:05 am
Napisal/-a ShowDown
Hvala vama obema. Takšne odgovore sem potreboval. Nov avto ni pogoj, je pa bojše da je čimnovejši. Rad bi imel nekaj zanesljivega, majhnega, hitrega (a z normalno porabo, torej kaki V6, V8 odpade ) :), pa tudi jaz bi moral normalno sedeti noter. Aja pa še varen mora it.

Glede na to da sedaj vozim A3 sportbacka, me po killah bee-jevem komentarju skrbi build quality fieste. Za nakup avtomobila pa se odločam, ker mi je sportback kar velik avto.

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:08 am
Napisal/-a killah bee
Si mogoče pogledal za kakšno Hondo Civic Type-R, mogoče Clio RS pa še kak bi se našel. Tako da ... ;)

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:14 am
Napisal/-a Perica
Cav!
Z bratrancem sva imela tole Fiest ST tri dni ... avto vlece ZELO ZELO dobro! lega na cesti je dobra! no, na kratko povedano je avto kot gokard! poraba pa nama v treh dneh ni nikoli padla pod 11.8 !!! malo pa me je motil tudi menjalnik, ker ima prestavna rocica zelo kratke hode in sem se vcasih moral kar posteno potruditi da sem dav iz druge v tretjo prestavo, ker se je rocica kar zatikala :roll: No ja, mogoce sem bil pa le jaz malce pregrob :twisted:

MOJA KONCNA OCENA: zelo dober poskocen avto za malo denarja!!!

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:24 am
Napisal/-a ShowDown
12L porabe? Ni to malo ogromno za tolko konjev pa za tak avto?

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:26 am
Napisal/-a krucymucy
dosti o poskocnosti pove razmerje 130KM/1000kg

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:29 am
Napisal/-a TomyBoy2
killah bee je napisal/-a:Zunanjost mi je zelo všeč. Notranjost tudi, ampak samo na prvi pogled. Ko sem se vsedel notri, sem bil presenečeno razočaran. Notri mi je bilo vse nekako šlampasto narejeno, gumba za luči, ko sem se ga dotaknil sem mislil da mi bo ostal v roki :) Tako, da sem se po hitrem ogledu takoj skipal iz avtomobila in odšel gledat druge.


Kar se tiče tvojih opažanj sigurno niso namestu. Dodobra sem si ogledal izdelavo v notranjosti in zunanjosti, v Ljubljanskem salonu in sem bil presenečen, nad samo izdelavo. Nekatera izbira materijalov v notranjosti res delujejo bolj plastično vendar še zdaleč ne tako kot v preteklosti, kaj pa lahko pričakujem za 3mil. To kar ponuje je daleč pred konkurenco, tudi pred Polom. Vozim VW in Audi in mislim, da lahko povem kakšno stvar o kakovosti izdelave in v tem primeru lahko rečem samo pozitivo.
Če bi šli grajati, lahko grajamo novega Fiata Punta, kjer smo na sejmu lahko na prvi pogled ugotovili kar nekaj "šlamparije".

killah bee je napisal/-a:Sami performansi tudi niso na mestu. Lega avta pa more biti kar vredu, saj je Ford.

In to je tvoje strokovno mnenje, mislim.. :lol:
Predlagam ti, da si ogledaš poleg ostalih testov, tudi Fifth Gear, kjer je še prejšno različico testiral Tiff in je bil navdučen. Čas na njihovem track testu, mislim da je bil samo 0.5 sec za prejšnim Focusom RS. Tako da o perfomancah malega ST-ja apsolutno ni za dvomit.
Preview http://media3.7digital.com/assets/54/343181.asx

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:36 am
Napisal/-a TomyBoy2
ShowDown je napisal/-a:12L porabe? Ni to malo ogromno za tolko konjev pa za tak avto?


Te porabe sploh niso na mestu. Nisem mogel pod 12. :roll: :roll:
Pismo kolega tudi ni mogel z GTI-jem pod 15 ali koliko pač že in se je samo čudil kako imam jaz lahko povprečno porabo 8.9. Seveda če pa avto non-stop goniš do onemoglosti.
Kot bi bil na rally-u in povrhu tega je bil to še testni, kjer ti je normalna poraba zadnja skrb. Tudi z TDI-jem imaš lahko povprečno porabo 10l. Zakaj pa ne ?
Tako da porabe na testnih vožnjah in z testnimi avtomobili raje ne jemlji za kompetentne.

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 11:02 am
Napisal/-a milankregar
krucymucy je napisal/-a:dosti o poskocnosti pove razmerje 130KM/1000kg

Ford pod tehnične podatke navaja težo 1165kg, vendar za razliko od večine drugih proizvajalcev ta teža pomeni s polnim rezervarjem goriva in 70kg voznikom.
To opaziš, ko bereš še drobni tisk ... v prospektih večina proizvajalvec navaja težo praznega avta, pri Fordu pa malo drugače ...

Jaz sem ta test gledal, pa se je odlično odrezala
http://www.autobild.de/test/neuwagen/ar ... l_id=11493

Odlično se je odrezala tudi na tem testu
http://www.youtube.com/watch?v=VAVY9kag ... iesta%20st

Ima pa baje mašina odličen tuning potencial, glede na to da je ena redkih v tem segmentu, ki je NA, lahko za tisto ceno kot bi recimo dobil Cliota RS, kupiš Fiesto 2.0 150Km za 1 milijon tuninga pa povečaš moč za najmanj 30-40%, pa si še vedno 1 milijon pod ceno Cliota RS. :P :P

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 11:14 am
Napisal/-a Drager
http://www.metacafe.com/watch/119939/c2 ... sta_st150/
En test me Fiesto ST in C2 VTS.
Zanimiv tudi končni komentar.
L.P.
Drager

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 11:41 pm
Napisal/-a Nejko87
pomoje trenutno najboljša izbira.
pospešek je isti kot tovarniško moj.
končna je ista kot moja v praksi.

Objavljeno: Po jul 17, 2006 3:48 am
Napisal/-a bass
Avtoček je zelo simpatičen, a jaz bi raje vzel civica type-r, ki ima VTEC, 200 konj, ter še več prostora, glede na tvojo višino. Je pa raketa in po kvaliteti ter ugledu presega fiesto.
Dobiš ga za 4mio z malo km.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=884500
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=888556

Objavljeno: Po jul 17, 2006 12:32 pm
Napisal/-a Loopz
Fiesta ST je odličen mali avto, za razliko od bajsatih prisilno polnjenih izgovorov za hothatche, ki se prodajajo danes, pa tudi izredno zabaven avto za vozit.


Aja, za tiste uporabnike, ki jih skrbi podhranjenost motorja, pa nikar ne skrbi, oni so pač profesionalni WRC ali F1 vozniki, svoj stroj vsak dan vozijo na meji in njihove zahteve glede moči je pač zelo težko zadovoljiti. :har Prepričan sem, da bo teh 150 konjev za neko normalno in uživaško vožnjo več kot dovolj.



P.S. Nikakor ne morem razumeti ljudi, ki avto kupijo brez konkretne testne vožnje. :shock:

Objavljeno: Po jul 17, 2006 12:35 pm
Napisal/-a ShowDown
Kdo pa je kupil avto brez testne vožnje? :) Jaz samo pravim da v moji bližini ni testnih fiest ST. :)

Objavljeno: Po jul 17, 2006 3:07 pm
Napisal/-a SkIDiver
190 cm ni problem. Je dost višine v notranjosti pa še sedež se nastavi po višini.

Jz sem avto peljal. Sicer je imel komaj 500km tako, da o preformansah motorja ravno ne morem povedat kaj dosti. Pač za tisto stanje je avto kar dobro potegnil čeprav vrjetno 0 v primerjavi, ko se uteče.
O legi škoda zgubljat besed. Kot po tračnicah. Hod ročice menjalnika je zelo kratek in zelo zelo natančen. Prestavno razmerje je tudi dobro preračunano. V 2 in 3 prestavi avto zelo lepo potegne in tudi v 4. V 5 pa že potrebuje nekaj obratov vendar za prehitevanje na kaki lokalni cesti ni potrebe po prestavljanju navzdol.
Sami materiali so v notranjosti dokaj kvalitetni. Sicer zgleda plastično vendar na otip je povsem drugačen občutek. Udobje v sedežih mi je zelo odgovarjalo. Bočnega oprijema pa je tudi dovolj.
Od notranjosti bi se znebil samo tiste gume pri prestavni ročici oz zamenjal z usnjem.
Zavore pa se tudi, da izboljšat. Sama menjava diskov in ploščic bi vrjetno pokazala veliko razliko.
Osebno bi se na avto lahko hitro navadil :D

Cena pa je pri nas ugodnejša, ker želijo na slovenski trg prodat določeno število teh modelov. Cena se je v juliju zvišala in se bo še zvišala.

Objavljeno: Po jul 17, 2006 4:27 pm
Napisal/-a Loopz
Pač za tisto stanje je avto kar dobro potegnil čeprav vrjetno 0 v primerjavi, ko se uteče.


Ok, no ne pretiravaj. Neke take blazne razlike med neutečenim in utečenim motorjem spet ni. Je pa res, da se malenkostno pozna, pričakovati bistveno razliko pa je rahlo naivno.