Stran 1 od 1
Nakup Enoprostorca -dilema
Objavljeno: To avg 01, 2006 12:01 am
Napisal/-a XandY3
Lepo pozdravljeni ,rad bi izvedel kaj več o naslednjih modelih in se z vašo pomočjo lažje odločil o nakupu enega od teh .Nekaj teorije o njih že poznam a sedaj me zanima bolj praksa,ker pač izkušnje lastnikov povedo veliko.Letniki od 1996-2000 (toliko je v šparovčku

ops: )
Gre za naslednje avte: NE TURBO - klima pa je obvezna!
-
Lancia Zeta 2.0 16 V
-
Citroen Evasion 2.0
-
Peugeot 806 2.0
-
VW Sharan 2.0 GL, CL (??)-o njem sem na forumu že kar nekaj prebral
-
Fiat Ulysse 2.0 i EL
Že v naprej se zahvaljujem za vaše predloge in opise izkušenj.
Objavljeno: To avg 01, 2006 12:08 am
Napisal/-a bass
1. Zakaj ne turbo?
2. Zakaj ne diesel?
Objavljeno: To avg 01, 2006 5:26 am
Napisal/-a martk
bass je napisal/-a:1. Zakaj ne turbo?
2. Zakaj ne diesel?
3.Kaj te briga?
4. zakaj bo naslednji predlog VW?
@XandY3: Teh vozil itak ni na pretek, malo se zapelji okoli, pa testiraj. So pa precejšnje razlike v dimenzijah pri tem izboru npr sharan/P806.
Objavljeno: To avg 01, 2006 7:45 am
Napisal/-a milankregar
martk je napisal/-a:4. zakaj bo naslednji predlog VW?
Bom pa jaz predlagal Seat Alhambra in Ford Galaxy, da ne bom za VW-ja navijal.

Objavljeno: To avg 01, 2006 10:05 am
Napisal/-a XandY3
@bass- če vzameš na primer Lancio Zeto 2.0 16v ki ima 132 KM al pa enga P806 2.0 Turbo ki ma 147KM razlika v reg.je pa dobrih 40.000 ,no mislim (vsaj zame )tistih 15KM ni vredno 40.000sit (to je sevede moje mnenje).
Disel -ja disel mi nekako ne diši ,preprosto
@martk- ja res je teh avtov ni na pretek in vsak od njih ima dobre in slabe lastnosti hodil sem okrog probal vozit tega in onega in vsak po svoje privlači.Res pa je da je v P806&CO napram Sharanu več prostora vsaj na pogled.
@milankregar-hehe ja pošteno ,čeprav med vrsticami to pomeni DA za Sharana ,Saj pomoje so to identični avti (trojčki SEAT VW FORD ) isto kot (CITROEN , FIAT ,LANCIA PEUGEOT)
Ja no saj zato pa dilema

ops: ,
Objavljeno: To avg 01, 2006 10:11 am
Napisal/-a GTA lover
Hmm, če se odločaš med Lancio, Fiatom, Peugeotom in Citroenom, je takorekoč vseeno, saj so avtomobili isti. Tako da se pravzavprav odločaš med PSA/FLAR navezo in VW. Če razmišljaš o atmosferskih bencincih, lahko pričakuješ podhranjenost in nadpovprečno porabo, če bi vseeno vzel turbo, potem je Lancia Zeta ali Fiat Ulysse prava izbira, še boljša izbira sta italijanska predstavnika, če se stegneš za (J)TD. Če pa vztrajaš pri atmosfercu, bi jaz vzel...Joj, najraj nič, ampak VW - v Seatovi preobleki

Objavljeno: To avg 01, 2006 10:15 am
Napisal/-a zupi13
glede teh ti pa ne znam svetovat, ker še nobenga nisem vozu sploh! (kaj pa espace

)
Objavljeno: To avg 01, 2006 3:13 pm
Napisal/-a Mojster Miha
XandY3 je napisal/-a:@bass- če vzameš na primer Lancio Zeto 2.0 16v ki ima 132 KM al pa enga P806 2.0 Turbo ki ma 147KM razlika v reg.je pa dobrih 40.000 ,no mislim (vsaj zame )tistih 15KM ni vredno 40.000sit (to je sevede moje mnenje).
Disel -ja disel mi nekako ne diši ,preprosto
@martk- ja res je teh avtov ni na pretek in vsak od njih ima dobre in slabe lastnosti hodil sem okrog probal vozit tega in onega in vsak po svoje privlači.Res pa je da je v P806&CO napram Sharanu več prostora vsaj na pogled.
@milankregar-hehe ja pošteno ,čeprav med vrsticami to pomeni DA za Sharana ,Saj pomoje so to identični avti (trojčki SEAT VW FORD ) isto kot (CITROEN , FIAT ,LANCIA PEUGEOT)
Ja no saj zato pa dilema

ops: ,
Jst ti preprosto svetujem testno vožnjo pa se odloči in izberi tisto kar je zate "naj"
Glede razlike "turbo" : "navaden" agegat - to moraš preprosto preizkusit. "Naloži" potnike + prtljago pa se odpelji - klanci, prehitevanja in drugi recimo jim napori so za "turbo" različico na kratko "mala malica", kar za "navaden" agregat po mojem prepričanju ne moreš trdit. Gre za težko vozilo + veliko čelno površino - tega po mojem prepričanju ne gre spregledat, če pričakuješ "dinamične" zmogljivosti oz želi temu primeren slog vožnje
Sicer pa če je zate "navaden" dovolj zmogljiv zgornje besede enostavno "preskoči". Osebno (v primeru, da izbiram bencinsko različico) brez veliko pomislekov izberem "turbo" različico
LP
Objavljeno: To avg 01, 2006 3:18 pm
Napisal/-a xandrej
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=901879#
Točno to kaj iščeš. Načeloma je 806 pa Evasionov bore malo pa še kdo ga ima ga ne da iz rok.
Objavljeno: To avg 01, 2006 3:56 pm
Napisal/-a XandY3
Ja vse to je tudi res ,mene pa zanima še cena vzdrževanja ,nekako se mi zdi ,da je tu Sharan med najdražjimi(mogoče se motim),vsaj tako sem slišal
@xandrej-ja ,nekaj takega sem mel v mislih Saj semi zdi da ima Lancia 2.0 16v dovol močan agregat za moje potrebe(mogoče se spetmotim)no saj letega še nisem probal.In s temi konji še vedno spada v srednji razred medtem ,ko vsi Turbo agregati preskočijo v višjega ,kar se pozna pri registraciji za 40.000 ali pa še več(itq to ni malo denarja).
Še naprej z veseljem prebiram vaše predloge in nasvete, hvala
Objavljeno: To avg 01, 2006 5:24 pm
Napisal/-a SkIDiver
Mas na voljo tud 2.3 V6 motorje. Pri galaxyu vem da so ti agregati pa vrjetno je tud pr sharanu in alhambri, ker je to v končni fazi ena in ista zadeva samo druga značka je gor(do določenega letnika).
Sam sem kar nekaj prevozil alhambro pa se mi je kr dopala. Edin kar bi pa grozno pograjal so sedeži. Obupni. Sploh se ne dajo nastavt, da bi prednji del bil višji od zadnjega dela v taki meri, da bi me sedež držal na mestu. Tako sem pa stalno lezu naprej ob zaviranju. Je bla pa letnik 05. Pa vrjetno ima tako sharan got galaxy enake sedeže tako, da iz tega vidika si povsod na istem.
Se mi pa zdi, da v tak avto paše kar dizlski agregat. Predvsem zarad navora. Al pa večji bencinski agregat, ki premore več navora. No če ga ne boš preveč nalagal potem bo vrjetno tud 2.0 bencinar dovolj za normalno vožnjo.
Objavljeno: Pe avg 04, 2006 2:21 pm
Napisal/-a MaTe0
Sharan-a bi sam izbral čeprav p 806 ni kaj dosti za njim...Kaj pa kak Renault ? pa ne pride v upoštevo?
Objavljeno: So avg 05, 2006 2:00 pm
Napisal/-a martk
MaTe0 je napisal/-a:Sharan-a bi sam izbral čeprav p 806 ni kaj dosti za njim...Kaj pa kak Renault ? pa ne pride v upoštevo?
Sem slučajno govoril o sharanu s sodelavcem... Baje si mehaniki roke manejo, ko vidijo kakega več na cesti. To mu je rekel(svetoval) človek, ki dela na VW servisu.
Objavljeno: So avg 05, 2006 9:19 pm
Napisal/-a XandY3
Ja hvala lepa za vse namige ,zdaj sem kupil Sharana pa bomo vidl kaj in kako.
Thx in lep pozdrav
Objavljeno: So avg 05, 2006 11:47 pm
Napisal/-a blazp
-----
Objavljeno: So avg 05, 2006 11:57 pm
Napisal/-a 8AK
alpa zakaj si ti, REVEŽ, v svojem STAREM NIZOZEMSKEM volvu, nebi raje kupil kako manj POŽREŠNO mašino in malo pripomogel k boljšemu okolju? In ne težil z ohinsploh veličino Volva?

Objavljeno: Ne avg 06, 2006 11:22 am
Napisal/-a blazp
ne znaš kej dost nazaj povedat, ne?
me pa veseli, da vsaj še kdo vejice postavlja
Objavljeno: Ne avg 06, 2006 4:18 pm
Napisal/-a 8AK
blazp je napisal/-a:ne znaš kej dost nazaj povedat, ne?
me pa veseli, da vsaj še kdo vejice postavlja
lej, men je čist vseen za katero zmanko si. Sam potem ne pljuvej po ostalih, ker pač niso recimo volvo ampak nekaj drugega (pa čeprav se ti zdi da maš prav!). V nasprotnem primeru ni forum nič drugačen od kakšne gasilske veselice, kjer se na koncu stepejo, ker vsak trdi da je njihov kamijon večji/boljši/hitrejši ane?
