Stran 1 od 1

Ford Escord 1.8 16v

Objavljeno: To avg 01, 2006 8:03 am
Napisal/-a sonček
Živjo

Mi zna kdo povedat kej o teh avtomobilih, kakšna je kej poraba, vzdržljivost, sej kej dost kvarjo, drugač pa so še motorji s prostornino 1.3, 1.4, 1.6 16v, 1.6, 1.8 16v.......menda jih dost rja načeja, ......

lp

Objavljeno: To avg 01, 2006 8:29 am
Napisal/-a cossy
odvisno ker letnik kopuješ je pa ford znan po bolezni rjavenja po pragih in obrobah pri na kupu predusm to poglej s tem da do letnika 95 so pri modelih 1,6 + močnejših motorjih problematični tud menjalniki model escortov po letu 95 pa majo že izbolšane menjalnike ki pa so zelo dobri

poraba pa se vrti nekje od 7-do 12 litrov odvisno od motorja in težke noge

Objavljeno: To avg 01, 2006 8:39 am
Napisal/-a milankregar
Sam s to rjo, pa tud malo paniko delate. Sej jih vidiš po cestah .. .tu in tam je kak rjast, pa nič bolj kot drugi avti ...

Objavljeno: To avg 01, 2006 8:43 am
Napisal/-a cossy
ja ta rja je odvisna od lastnika kako vzdržuje avto sam si lastim escorta letnik 1994 avto ma prevoženih nekaj čez 200k kilometrov s tem da na avtu ni pikice rje pa tud motor dela ko urca zaenkrat nism mel nobenih večjih stroškov z avtom razn rednih servisov

Objavljeno: To avg 01, 2006 8:54 am
Napisal/-a s56vpe
Moj fotr je meu do lani escorta 1.6 16V letnik 93. Zadnje leto je bil že kr fino rjav. Je pa res, da ga ni nič kaj vzdrževal. Drugače ni bilo pa nikoli nobenih problemov.

Objavljeno: To avg 01, 2006 9:45 am
Napisal/-a SkIDiver
cossy je napisal/-a:poraba pa se vrti nekje od 7-do 12 litrov odvisno od motorja in težke noge


Ja kje si pa ti to porabo najdu? 12 litrov :jao:

Pri 1.8 16V mas 3 verzije motorjev. 105, 115 in 130HP. Splaca se ti vzet 105HP, ker pades en razred nizje pri zavarovanju predelava na 115HP pa ni velika. Strosek cca 30-40k sit ;)

Z motorjem ni tezav. Pa tud rjavijo ne tako grozno, ce je avto vzdrzevan.

Objavljeno: To avg 01, 2006 10:19 am
Napisal/-a cossy
SkIDiver je napisal/-a:
cossy je napisal/-a:poraba pa se vrti nekje od 7-do 12 litrov odvisno od motorja in težke noge


Ja kje si pa ti to porabo najdu? 12 litrov :jao:




no pa mi povej kolk escortov z 130HP kur pod 10litrov pri nekje povprečni vožnji s tem da če ga kolikor tok tišiš si hitr na 12 litrih sej vrjetno tak avto kupš za hitro vožnjo ker če bi ga vzel za počasno vožnjo bi vrjetno vzel 1,4 motor ;)

Objavljeno: To avg 01, 2006 11:01 am
Napisal/-a SkIDiver
Ja ne vem no. Ce vsa elektrika stima in motor prek 10 kar ne bi smel it.

Objavljeno: To avg 01, 2006 11:20 am
Napisal/-a cossy
ja če štima sam jest sm napisal povprečne porabo od motorja 1,4 pa do 1,8xr pa mal pogledov uporabnike (na sosednem forumu) k vozjo xr motorje v escortih pa vsi povedo da ga pod 10litrov niso spravl 8)

Objavljeno: To avg 01, 2006 11:41 am
Napisal/-a SkIDiver
Zanimivo :D No potem pa do 12 litrov ;)

Objavljeno: To avg 01, 2006 12:46 pm
Napisal/-a cossy
drugač bi blo pa najlažje če bi napisov ker letnik escorta gledaš pa točno ker motor pa ti bomo lazje pomagal l ;)

Objavljeno: To avg 01, 2006 12:54 pm
Napisal/-a sonček
Gledam nekako letnik tam krog 95

Objavljeno: To avg 01, 2006 1:07 pm
Napisal/-a SkIDiver
Ce imas zeljo po klimi potem nizje od 1.6 nimas kj gledat, ker 1.4 jih ni s klimo oz so vrjetno zelooo redki. Dobra opcija ti je 1.6 16V 90HP ali pa 1.8 16V 105HP. Oba imata porabo med 7 in 8L/100km v povprecju. Zna pogledat tud nizje pod 7 in tudi visje do nekje 9 litrov, ce ga bos navijal na obrate. Oba pa padeta v isti razred zavarovanja in cestnine.

Objavljeno: To avg 01, 2006 2:22 pm
Napisal/-a sonček
Kaj a pol so ti ford res dobri kar se tiče vzdržljivosti...kaj pa elektronika neki sem slišal, da jih je+e.

lp

Objavljeno: To avg 01, 2006 3:17 pm
Napisal/-a SkIDiver
Kar se tice vzdrzljivosti motorja. Ni debate. Sam sem fural 1.8 16V mondeota. 570k km brez generalne. S tem, da predhodno ni bil briljantno vzdrzevan. Izdala ga je pa soba na prvem batu, ki ga je prezgalo in poskodvalo tud cilinder. Sicr bi se dalo popravt sam vprasanje stroskov. Ce ne bi prslodo tega bi samo zamenjal obrocke, tesnilo glave in teflone pa bi se peljal dalje.

Vazn je samo, da najdes vzdrzevan in primerno vozen avto. Primerno vozen pa pomen, da mrzuga sparas, segretga prtisnes in preden ga ustavs ga umiris. Tko smo delal na mondeotu tako delamo na fiesti pa ima motocek pri fiesti cedalje lepsi in tisji zvok.

Od elektrike pa je edini problem plosca z releji in varovalkami, ker ima hladne lote al kaj neki (nism stromar :D ) in posledicno loti odstopjo in se zgubi kontakt na spoju. Tist das enmu lepo polotat, ce se ti zgodi pa dela brez problema naprej. Pa kaksen ventil prostega teka se lahko najde, da vcas noce vzgat v vlaznem vremenu in mors mal prtisnt pedal za plin v najslabsem primeru pa ne drzi obratov. To je to vec ali manj okoli motorja. Sam motor pa se ne kvari.