Stran 1 od 2
Avto do 800-850 tisoč SIT
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 4:19 pm
Napisal/-a Bina
Pozdravljeni!
Potrebujem nasvet pri nakupu avtomobila do 800-850 tisoč SIT, letnik 97 ali mlajše, po možnosti s klimo. Avti, ki pridejo v poštev so naslednji:
- Polo, lahko tudi clasic ali karavan (bencin ali diesel)
- Honda Civic, 1.4
- Renault Megane Coupe 1.6
- Mazda 323F
- Opel Tigra 1.4
Kaj od tega mi svetujete in zakaj? Kaj pri Hondi pomeni HB oz. Bingo? V poštev pridejo tudi drugi avtomobili, seveda če so dobro ohranjeni, zanesljivi in s čim manjšo porabo.
Hvala za pomoč!

Objavljeno: Pe avg 18, 2006 4:23 pm
Napisal/-a bass
Bingo je po mojem paket opreme, HB pomeni hatchback - kratka varianta.
Priporočam ti ali hondo ali pa mazdo.
Japonska zanesljivost.
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 4:24 pm
Napisal/-a avtomobil
Polo

Najbolj zanesljivo. Letniki 97 so bili izjemno hvaljeni na testu rabljenih vozil. Pravijo, da so tej poloti neuničljivi, razen, če ne pride do nesreče. Kupi z čim manj opreme.Enostavnejši je, manj okvar. Motor,karoserija= 1A.
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 4:36 pm
Napisal/-a 8AK
Polo Cool Najbolj zanesljivo. Letniki 97 so bili izjemno hvaljeni na testu rabljenih vozil. Pravijo, da so tej poloti neuničljivi, razen, če ne pride do nesreče.
hmm zakaj je pa na forumu potem tolko polotov pod rubriko "okvare in popravila" ?
kaj pa kakšna AR 145? QV recimo.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=981050
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 4:47 pm
Napisal/-a Tomo
8AK je napisal/-a: Polo Cool Najbolj zanesljivo. Letniki 97 so bili izjemno hvaljeni na testu rabljenih vozil. Pravijo, da so tej poloti neuničljivi, razen, če ne pride do nesreče.
hmm zakaj je pa na forumu potem tolko polotov pod rubriko "okvare in popravila" ?
kaj pa kakšna AR 145? QV recimo.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=981050
Sicer ja vto ql, ampak če dobro pogledaš prvi post piše "z majhno" porabo. Vsi vemo koliko pokuri QV
Osebno bi predlagal Polo-ta. Poznam dosti ljudi ki so z njim zadovoljni. Pač redni servisi in je to to

Re: Avto do 800-850 tisoč SIT
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 5:03 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Bina je napisal/-a:Pozdravljeni!
Potrebujem nasvet pri nakupu avtomobila do 800-850 tisoč SIT, letnik 97 ali mlajše, po možnosti s klimo. Avti, ki pridejo v poštev so naslednji:
- Polo, lahko tudi clasic ali karavan (bencin ali diesel)
- Honda Civic, 1.4
- Renault Megane Coupe 1.6
- Mazda 323F
- Opel Tigra 1.4
Kaj od tega mi svetujete in zakaj? Kaj pri Hondi pomeni HB oz. Bingo? V poštev pridejo tudi drugi avtomobili, seveda če so dobro ohranjeni, zanesljivi in s čim manjšo porabo.
Hvala za pomoč!

Od naštetih bi izbral HONDO CIVIC 1,4 iS 66 kW - kvaliteta, zanesljivost, vzdržljivost, dobra lega na cesti + vodlljiovst, eden najboljših bencinskih motorjev v tem rangu (zmogljivost - poraba), dobro ohranjajo vrednost
Pomen oznake HB so ti že pojasnili, BINGO pa pomeni poleg nekoliko drugačnega "paketa" opreme tudi šibkejši motor (55 kW namesto 66 kW - se pa da na razmeroma preprost in poceni način pridobit moč močnejše različice)
Med drugimi avtomobili bi predvsem z vidika zahteve po nizki porabi predlagal VW GOLF TDI - odlična vozna dinamika (prožnost), ki je boljša kot pri naštetih konkurentih, pri tem pa v vsakem primeru vsaj 2 l/100 km nižja poraba. Lahko računaš na povprečje okrog 5 l/100 km - če voziš na dolge proge bo tudi razveseljivo dejstvo, da brez težav narediš 1000 km brez tankanja. Obenem gre za zanesljiv in kvaliteten, vzdržljiv avto in podobno kot HONDA ohranja vrednost, posebno TDI različice
Sicer pa si poglej + testiraj vse kandidate - in izberi tisto kar je "NAJ" zate
LP
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 5:08 pm
Napisal/-a Sigor
Tudi jaz bi priporočil Hondo, ti bo ob kolkor tolko umirjeni vožnji relativno malo porabila, pa tud kvarila se ne bo.
Pa še v stilu Sončka:
kaj pa kak Rover? Sicer je težko dobit takega z malo kilometri.Pa še veliko jih bo zdaj znalo povedat kako pokvarljivi so, jaz pa iz svojih izkušenj lahko povem le to, da je kvaliten avto s porabo pod 7 litrov na relacijo in nekaj mestne vožnje (1,4 motor, 103 konji)in pri prevoženih 207 kkm še vedno dela kot urca. Zahteva pa redno in skrbno servisiranje, kot vsak avto.
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 5:20 pm
Napisal/-a 8AK
Sicer ja vto ql, ampak če dobro pogledaš prvi post piše "z majhno" porabo. Vsi vemo koliko pokuri QV Laughing
ti veš da nisem opazil ( takih "malenkosti" neopaziš več, ko imaš 120konjsko frgazrco

) . pol definitivno alfa odpade

Objavljeno: Pe avg 18, 2006 5:42 pm
Napisal/-a sonček
Brat ima polota clasic s 140 tkm porabo ima 6-7l/100km, pocen vzdrževanje, v tem času je menjal termostat, potem megnete tam ko pride ključ, to je blo pa tud vse. Ter sproti servisi na 15 tkm.
lp
Objavljeno: Pe avg 18, 2006 8:05 pm
Napisal/-a gorki
Izmed teh, ki si jih nastel bi ti jaz predlagal mazdo (japonska zanesljivost). Polo in civic imata previsoke cene, megane ima placa le za stiri, tigra pa ima slab pleh, poleg tega pa po mojem bolj pristaja zenskam.
Kaj pa kaka Xsara ali pa P306? Doma vozimo ze 13 let citroene in peugeote (ZX l93, P106 l97, Xsara l98 in pa Saxo l97). Vsa vozila razen Saxoja smo kupili nova. Z nobenim od njih nismo imeli problemov. Samo redni servisi in 106ka ima ze cez 180.000 km, Xsara se bliza 140.000 Zx-a pa smo prodali l98 z 100.000 km. Vsi avtomobili so poceni za vzdrzevati in zanesljivi. Zase vem, da bo moj naslednji avto 100% iz koncerna PSA. To pa zato, ker so me vsi modeli do sedaj presenetili s prej nastetimi lastnostmi.
Objavljeno: So avg 19, 2006 12:21 am
Napisal/-a three6
HONDA, ker se cenim
lp
Objavljeno: So avg 19, 2006 12:38 am
Napisal/-a tha_man
Od naštetih jaz Tigre ne bi, saj je zelo majhen avto (bolj za dva z malo prtljage), Megana pa le pod pogojem, da ti je dovolj praktičen (je pač coupe, prtljažnik je zato bolj tako-tako, zadnji sedeži prav tako).
Od ostalih je Polo ok, če ti je oblikovno všeč in dovolj velik (je za razred manjši od preostalih). Najbolj všečna mi je Mazda, edini pomislek je, da lastniki pravijo da kar dosti pije glede na zmogljivosti. Z vidika vzdrževanja načeloma prednjači Honda, ki pa ima zato višjo nabavno ceno. Oba japonca je težko dobiti s klimo in z "normalnimi" kilometri.
Poglej še za kakim Bravotom, Bravo ali Mareo 1.6. Alfa 145/146 z 1.4 ali 1.6 Twin Spark motorjem so tudi super variante, res pa da niso ravno varčne (a ni spet tak hudič).
Objavljeno: So avg 19, 2006 8:27 am
Napisal/-a maniac
se kr pridružujem mnenju večine:
civic
mazda
polo
alfa 145 (pač ne 2.0 ampak 1,4) npr:
http://forum.bmwslo.com/viewtopic.php?t=19938
------------------------
golfa Tdi (oz. vse turbodizle) bi kr spustu (že večina je svoje sfurala-300kkm+)
če pa si zadovoljen s porabo cca 7l na relacije in dobrih 8 mesto, potem pa absolutno BMW 318i!
čist nekaj drugega od avta za ta denar, pa stroški vzdrževanjaje so minimalni.
lp
Objavljeno: So avg 19, 2006 8:53 am
Napisal/-a changer
maniac je napisal/-a:se kr pridružujem mnenju večine:
civic
mazda
polo
alfa 145 (pač ne 2.0 ampak 1,4) npr:
http://forum.bmwslo.com/viewtopic.php?t=19938------------------------
golfa Tdi (oz. vse turbodizle) bi kr spustu (že večina je svoje sfurala-300kkm+)
če pa si zadovoljen s porabo cca 7l na relacije in dobrih 8 mesto, potem pa absolutno BMW 318i!
čist nekaj drugega od avta za ta denar, pa stroški vzdrževanjaje so minimalni.
lp
sicer nimamo nemcev doma..toda da bo pri tolko starem 318 malo stroškov vzdrževanja? rezlož mi prosim, ker na prvi pogled ne verjamem
Objavljeno: So avg 19, 2006 9:34 am
Napisal/-a maniac
zakaj pa ne:
namesto jermena maš ketno, torej veliki servis odpade (prišparano cca 100 jurjev), olje + filtri je enako kot za vse ostale avte, bremz pakne, diski, stabilizatorji, roke,...vse je zelo poceni, za vse dobiš kopije in rabljenih maš kolikor hočeš!
crkuje minimalno, če nabaviš dobro ohranjenega in vzdrževanega.
v vsakem mestu se najde kakšen serviser, ki je bistveno cenejši od pooblaščenega, pa tudi vsi garažni mehaniki jih znajo zrihtati...
gume, zavarovanje,...to je čist odvisno od modela, motorja (za 318 je vse poceni),...
najdražje stvari, ki te lahko doletijo so električne narave (LMM, računalnik, kar pa je pri vsakem avtu drago, le da imaš razbitih BMW jev kolikor hočeš, torej lahko vedno ujagaš vse rabljeno, kar za kakšno mazdo ravno ne moreš rečt, ane-govorim iz izkušenj)
mene je do sedaj zafrkaval samo akumulator, pa sem ga zamenju in ne vem, da ga imam...sem pa seveda izbral takega, da je mel servisno knjižco, dobrih 130.000 km prevoženih, zelo lepo ohranjenega, kar pa je itak pogoj za vsakega!
primer mojega servisa, ki je znesel 38.000 sit z ddv in je vseboval: menjavo olja, tekočin, filtrov, preventivni pregled celotnega vozila (ob nakupu), zamenjavo nekega zgloba pri sprednji roki, nekega drugega dela pri zadnjem amortizerju (pač malo se je slišalo ropotanje in sem dal vse zamenjat) in to je menda to.
naslednji pričakujem, da bo cca 20.000 sit.
če bi dal delat pa kakšnemu garažnemu mehaniku, pa bi lahk zbil račun še za kakih 15jurjev.
imel sem že :
laguno,
nexio,
twinga,
zx-a,
golfa IV,
Lupa (ta je bil še najcenejši , ampak nov, in ne 10 let star)
in je tale bemfla najcenejša za vzdrževati....ok, twingo je mel porabo cca 6,5-7,5, nizko registracijo, ampak sem za servise zmetal krepko več kot 100.000 sit v enem letu (večji servis pri popoldancu, 1 redni servis in vse kahr je crknalo na podvozju,...)
aja, pa še poraba:
min 7
max 9 (čeprav na cel kesl mi še ni uspela)
povprečje 8,4 (večinoma mestna vožnja)
skratka, lahko samo priporočam!
lp
Objavljeno: So avg 19, 2006 10:18 am
Napisal/-a bass
Avto tudi nudi veliko za ta denar, je pa težko dobit lepega (da ni razbit). Kilometri niso problem - to laufa do nezavesti.
Objavljeno: So avg 19, 2006 3:15 pm
Napisal/-a Mojster Miha
maniac je napisal/-a:
golfa Tdi (oz. vse turbodizle) bi kr spustu (že večina je svoje sfurala-300kkm+)
če pa si zadovoljen s porabo cca 7l na relacije in dobrih 8 mesto, potem pa absolutno BMW 318i!
čist nekaj drugega od avta za ta denar, pa stroški vzdrževanjaje so minimalni.
lp
Raje ne pametuj !
GOLF-a TDI se dobi tudi z okrog 100.000 km - samo poiskat ga je treba. In konec koncev - sam predlagaš BMW, ki je nekje 3, 4 leta starejši kot je zapisano v zahtevah - in optimistično pričakuješ da bo imel kljub občutno večji starosti oz po 12, 13 letih starosti manj km
Sploh pa ima po mojem prepričanju BMW 318 (E 36) od BMW-ja zgolj značko - pravi BMW te serije so od 320 dalje - 318 proti 320 zgolj "kuri" ne gre pa nikamor ko govorimo o zmogljivostih, da ne govorimo o 325, 328 ali kakšnemu M3. Na kratko "low budget" BMW za katerega osebno ne bi dal niti tolarja - tebi je lahko sicer OK, meni niti "pot točko razno".
In če ti že "kuri" 7 l - potem pri enakih pogojih vožnje, ki so bolj ali manj v hitrostnem tempu "avto šole" lahko TDI rabi 4 l ali manj na 100 prevoženih km.
LP
Objavljeno: So avg 19, 2006 3:33 pm
Napisal/-a maniac
zdej pa še enkrat preber moj komentar, pa boš morda videl kaj sem mu predlagal.
10 let star TDI golf z cca 100.000 km obstaja, približno tako, kot obstaja Jetti (nekateri verjamejo, nekateri ne)
ali je 318 pravi BMW?
seveda je, drugače ne bi bil eden najbolj prodajanih.
je pa res, da 6-aki ponujajo malce več moči in občutka prestižnosti, vendar so temu primerno tudi dražji za vzdrževanje (ni sile, a vseeno)
jst pa sem kupoval avto, ki ima najmanjše možne stroške, glede na dobljeno (solidna moč, udobje, zadnji pogon) in to sem tudi dobil.
ko pa bo več denarja, bom tudi jst posegel po kakšnem vrstem šestaku (al pa celo osmaku, če bo dost denarja)
lp
Objavljeno: So avg 19, 2006 3:38 pm
Napisal/-a maniac
aja, pa pri enaki vožnji mi fotrov pežo 406 HDI pije med 5 in 6 litri na 100km.
premala razlika, da bi ga hotel met.
lp
Objavljeno: So avg 19, 2006 3:45 pm
Napisal/-a Mojster Miha
maniac je napisal/-a:zdej pa še enkrat preber moj komentar, pa boš morda videl kaj sem mu predlagal.
10 let star TDI golf z cca 100.000 km obstaja, približno tako, kot obstaja Jetti (nekateri verjamejo, nekateri ne)
ali je 318 pravi BMW?
seveda je, drugače ne bi bil eden najbolj prodajanih.
je pa res, da 6-aki ponujajo malce več moči in občutka prestižnosti, vendar so temu primerno tudi dražji za vzdrževanje (ni sile, a vseeno)
jst pa sem kupoval avto, ki ima najmanjše možne stroške, glede na dobljeno (solidna moč, udobje, zadnji pogon) in to sem tudi dobil.
ko pa bo več denarja, bom tudi jst posegel po kakšnem vrstem šestaku (al pa celo osmaku, če bo dost denarja)
lp
Obstaja, obstaja, samo predsodke in neumne ideje, ki se "rodijo" v glavah ljudi tvoje sorte je treba na kratko pozabit.
Jst sm kupil npr. GOLF-a II dizel, pred 2 leti (takrat je imel 13 let) z realnimi 125.000 km - skratka "išči išči pa boš našel".
Tudi "trojke" obstajajo s takšnimi km - samo kot sm zgoraj napisal "išči, išči ... "
BMW 318 je najbolje prodan ker je kot sm zapisal "low budget" BMW - kupovali so jih ljudje (posebno pri nas je to opaziti - beri :SLO "foušija"), katerim je najvažnejše, da je BMW "pred bajto". Nekaj podobnega, kot je bilo s predhodno serijo in "našimi" 316, ali še starejšo z 315, 316.
Kot rečeno - če hočeš "občutit" BMW-ja kupiš min. 320 ... kakšna M3 pa je kljub letom še vedno kot rečemo "vreden greha" - predvsem zaradi cene + stroškov registracije
LP
LP