Stran 1 od 2
Kaj naj izberem za prvi avto?
Objavljeno: Če avg 24, 2006 5:28 pm
Napisal/-a mišek
Pozdravljeni!
Prosim za nasvet in kakšne nove informacije. In sicer stvar je naslednja, letos bom absulvent in kmalu bo treba na 6 mesečno obvezno prakso, po diplomi pa upam, da v službo, tako da bo treba v bližnji prihodnosti kupit svoj avto.
Sedaj pa kar se tiče financ bi šel nekje do max. 500 tisoč in pa postavil sem si omejitve:
- avto mora biti bolj mali (velikega ne rabim pa še predrago je),
- moč max.75 KM (bencinar)
- prostornina do 1.4
- letnik 96 in več
In ko sem glede na to malo gledal na avto. net sem prišel do ožjega izbora: Fiesta, Saxo, P106. Ampak za ta denar se mi zdi, da bi še največ dobil pri Fiesti, če gledam do 500 tisoč se dobi tudi letnik 98.
Sedaj pa nevem kakšen je kaj ta avto: vzdržljivost, cene rezervnih delov, pogoste napake, poraba? Kateri motor se bolj splača 1.3 (60 KM) ali 1.25 (75) - je kakšna razlika pri porabi, kateri je bolj vzdržljiv, na splošno kakšni so kaj ti motorji?
Kako pa je z Saxojem in Peugeotom? Saj motorje imata oba enake ne? Kateri izmed teh bi manj porabil - mislim pa na čisto normalno vožnjo.
Ali pa bi mi predlagali še katerega drugega?
LP.
Re: Kaj naj izberem za prvi avto?
Objavljeno: Če avg 24, 2006 5:52 pm
Napisal/-a Mojster Miha
mišek je napisal/-a:Pozdravljeni!
Prosim za nasvet in kakšne nove informacije. In sicer stvar je naslednja, letos bom absulvent in kmalu bo treba na 6 mesečno obvezno prakso, po diplomi pa upam, da v službo, tako da bo treba v bližnji prihodnosti kupit svoj avto.
Sedaj pa kar se tiče financ bi šel nekje do max. 500 tisoč in pa postavil sem si omejitve:
- avto mora biti bolj mali (velikega ne rabim pa še predrago je),
- moč max.75 KM (bencinar)
- prostornina do 1.4
- letnik 96 in več
In ko sem glede na to malo gledal na avto. net sem prišel do ožjega izbora: Fiesta, Saxo, P106. Ampak za ta denar se mi zdi, da bi še največ dobil pri Fiesti, če gledam do 500 tisoč se dobi tudi letnik 98.
Sedaj pa nevem kakšen je kaj ta avto: vzdržljivost, cene rezervnih delov, pogoste napake, poraba? Kateri motor se bolj splača 1.3 (60 KM) ali 1.25 (75) - je kakšna razlika pri porabi, kateri je bolj vzdržljiv, na splošno kakšni so kaj ti motorji?
Kako pa je z Saxojem in Peugeotom? Saj motorje imata oba enake ne? Kateri izmed teh bi manj porabil - mislim pa na čisto normalno vožnjo.
Ali pa bi mi predlagali še katerega drugega?
LP.
Glede na vse tvoje zahteve je po mojem prepriačnju "naj" P 106 - najraje 1,4 ker omogoča dinamično vožnjo, po potrebi pa lahko varčuješ - motor je več kot dovolj zmogljiv za težo avta. Je tudi najbolj zanesljiv. Svetujem ti poiskat avto s klimo (v vsakem primeru ne glede katerega boš izbral)
Ostali - Mitsubishi Colt je po mojem prepričanju v tem cenovnem razredu odličen avto - boljši od vseh tvojih kandidatov.
LP
Objavljeno: Če avg 24, 2006 5:54 pm
Napisal/-a sonček
Tiste tri k si naštel ne bil slab nakup izberi tistega ki ti je vizualno lep. Glede vzdržljivosti pa tako odvisno kdo ga je vozum, kje, ali ga je redno servisirav itd.
Meni osebno odg. saxo. Poraba se naj bi gibljala okol 7l/100km. Kaj pa kakš polo kratki model.
lp
Objavljeno: Če avg 24, 2006 6:19 pm
Napisal/-a leoCar
Vzemi 106 ali pa saxo, poraba okoli 5-6,5l pri 1,1l 60km.
LP
LeoCar
Objavljeno: Če avg 24, 2006 7:56 pm
Napisal/-a bsmuk31
Objavljeno: Če avg 24, 2006 8:42 pm
Napisal/-a tha_man
Te stare mahjne in švohotne avte se splača kupovat samo v primeru, da hočeš absolutnega šparovčka. Sicer priporočam za razred večjega, ki je le bolj praktičen, bolj udoben, bolje opremljen in nasploh boljši, pa niti ne dosti dražji za vzdrževanje. Npr. poglejmo omejitev moči na 75 konjev. Jaz mislim da se splača dat še tistih 15 jurjev več za zavarovanje, pa maš lahko avto z max skoraj 110 konji, ki bistveno bolje gre, tud če je večji. Poraba je pa itak bolj odvisna od tipa motorja in stila vožnje kot od same moči, vsaj pri teh številkah. Glede prostornine motorja je ista stvar - za 1.4 boš v tem primeru plačal za cestnino popolnoma enako kot za max 1.8. Razlika med 1.3, ki je dejansko malo cenejši, in 1.8, je le par jurjev.
Poglej tule za točne cifre pri registraciji:
http://www.amzs.si/?podrocje=5
To je sm tolk za razširit obzorja, če mogoče nisi vedel

Drgač se tud men zdi kaka Brava ali Bravo fajn izbira. Spodobno velik avto ki ni prevelik, zato pa le precej več avta kot recimo P106 in podobni. Za 500 jurjev bi mogoče zbrskal že takega s klimo, mogoče celo ABS-om, če bi se potrudil. Obvezno pa z 1.6 motojem.
Moje mnenje

Objavljeno: Če avg 24, 2006 9:29 pm
Napisal/-a Italian Stallion
Alfa 145/146 - 1.3-14 boxer, pri kakršikoli vožji ista poraba, veliko navoro ter dobro pospeševanje, ki je kronano z lepo končno hitrostjo in izjemno vodljivostjo po ovinkih + lep avto, ko hudič - avto za srce

Objavljeno: Če avg 24, 2006 9:49 pm
Napisal/-a bsmuk31
lenivec je napisal/-a:sux ker je 1.4 mašina.
to je sranje
Jaz se na fiate ne spoznam, vozil sem ga samo v avtošoli, gledal sem bolj po opremi, kaj pa je z motorji boste pa lastniki povedali.
PS: Ali 1.4 sux zadi premalo konj, ali zaradi kakšnih serijskih napak, malo opiši, da bom vedel za drugič. Hvala
Objavljeno: Če avg 24, 2006 10:35 pm
Napisal/-a Italian Stallion
Alfa 145/146 super motorji, edina šibka točka, mrzlega ne,ne,ne in še enkrat ne čez 2500rpm, če hočeš dolgo imeti motor. Oprema je tudi solidna za ceno, drugače pa se strinjam slenivcem. Manjši motor manjša oprema (pri starih avtih). LP+veliko sreče pri nakupu

Objavljeno: Če avg 24, 2006 11:20 pm
Napisal/-a fifty
Kaj pa praviš na Honde, malo pije pa vredo gre?Ali pa kakšen bravo?
Objavljeno: Če avg 24, 2006 11:22 pm
Napisal/-a fifty
Drugače pa saj so ti povedali Alfa 145/146!najlepši avto za ta denar.
Objavljeno: Če avg 24, 2006 11:26 pm
Napisal/-a SkIDiver
Fiesta 1.3. Avto je pocen za vzdrževanje. Ima samo klinast jermen. Vendar je ena stvar. Sicer ne vem kako enim uspe ampak poraba 5.5L in podobno. 1.3 in 60KS ma pri meni porabo od 7 do 8 litrov. Zadnjič sem prišel celo na 8.6L/100km! Cel čas klima in popolnoma nobenega šparanja (100 oktanski bencin in gas do konca). Sedaj je en tank 95 oktanca in lepa normalna vožnja (izogibam se pritiska plina do konca, ker takrat dobesedno zliva v motor vleče pa tud pošteno za svoj stas) pa ima zdejle porabo mal pod 7 litri. Ni še prazen tank tako, da ne morem rečt. Od oka je zdejle naredila cca 80 do 90km več z isto količino goriva pri 95 oktanskem bencinu in seveda izogibanju, da zahodm do konca, ker takrat pa tud motor glas spremeni in poraba postane precej zanimiva pri številkah. Sicer tud potegne sam za tako porabo ni take sile, da bi morala tako vlečt za svoj status
Napake tega avtomobila so kaka rja pod profilom, na spodnjem robu vrat in na zadnjih robovih blatnika.
Kar se tiče motorja je problem samo motorček prostega teka. Okoli 25k sit stane nov. Se zamenja in je mir. Problem je z tovarniško vgrajenimi (po besedah serviserja, ki mu zaupam). 1.25 motor pa je produkt yamahe in je lepa zverinca. Mašinca zelo dinamična, dobr potegne (1.3 se tu res skrije) in poraba je manjša. Kolega je z tem motorjem dosegal med okoli 5.8 in 7.2 litra. Odvisno kako je vozil. Govoril sem tudi z starejšem možakom v Velenju pa pravi, da mu ta motor pokuri v predvsem mestni vožnji 6.5 litra ter dodal, da je zelo zadovoljen z motorjem in avtomobilom. Je pa res, da jo pazi kot zlato.
Kakih posebnih okvar pri 1.25 motorjih pa ni. Edina razlika je pač poraba, moč in stroški vzdrževanja. 1.25 ima zobat jermen medtem, ko ima 1.3 verigo.
Avto je drugač fini samo tisti, ki zadaj sedi in je višji od 1.70m bolj težko živi (ne moreš se naslont na naslon, ker podpiraš streho z glavo). Meni manjka cca 2 cm pri 1.75m. S tem je povezana tudi zadeva, ki mene malo moti. V notranjem vzvratnem ogledalu se ne vidi tako visoko kot bi si jaz včasih želel. Ampak se preživi. Za varno vožnjo se dovolj vidi.
To je to, več ali manj. Po moje nimaš kj zgrešit pri teh dveh motorjih in avtu. Samo treba je kupit z glavo in vzdrževano. Pa eno pravilo. Mrzlega motorja nikoli čez 3000 obratov! Ko se segreje pa samo stisn vraga. To je recept, da dela lepo, dolgo in brez težav.
Objavljeno: Če avg 24, 2006 11:31 pm
Napisal/-a fifty
No pri Alfi pa rje ne boš našel.Pije pa odvisno od vožnje (koliko avtonov ima na 8 ventilski tehniki 105km).Vzdrževanje pa tudi ni pretirano drago, mrzle pa res nesmes bulat, ker so motorji zelo zelo občutljivi (boxer pač).Notranjost pa je za letnik npr.95 kot je nekateri avtoni še danes nimajo.Zunanjost pa rajši ne komentiram, lepa lepa....
Objavljeno: Če avg 24, 2006 11:49 pm
Napisal/-a tha_man
Alfe so itak zakon, ampak boxer motorji baje kar konkretno pijejo, jaz še nisem slišal da bi se kdo pohvalil da mu pije manj kot 10. Še Twin Spark motorji niso ravno šparovni, čeprav pri njih performance v bistvu kar upravičijo porabo. Tud bolj zanesljivi so od boxerjev. Zvok res ni več tako divji, a vseeno veliko boljši od konkurence (če ti to kaj pomeni / nabije adrenalin v žile

). Ampak TS Alfo boš zelo težko dobil za 500 jurjev, vsaj če hočeš dobro ohranjeno. Te motorje so drgač začeli vgrajevat '97, ko so zamenjali boxerje.
Objavljeno: Pe avg 25, 2006 7:12 am
Napisal/-a Italian Stallion
Alfe že že pije, samo je potreben en faktor, nor voznik, ki ne zna dat noge iz gasa. Saj te zvok in kulisa v avtomobilu povedeta k hitri vožnij, coure sportivo

, ampak z nizkimi vtrljaji, lepi vožni tudi alfe niso požrešne. Sem mel 145 1.3L, za 90km neverjetni pospeški (avto ima 1130kg) in 2-ventilsko tehniko, ampak poraba nikoli čez 8L, pod pa tud pri lepi vežnji redko kdaj (kolega imel 146 1.3L isto, drug pa 146 1.6L pa 2-3dcl več).
Objavljeno: Pe avg 25, 2006 8:11 am
Napisal/-a Mojster Miha
tha_man je napisal/-a:Te stare mahjne in švohotne avte se splača kupovat samo v primeru, da hočeš absolutnega šparovčka. Sicer priporočam za razred večjega, ki je le bolj praktičen, bolj udoben, bolje opremljen in nasploh boljši, pa niti ne dosti dražji za vzdrževanje.

Dej se enkrat pelji z P 106 1,4 - boš imel bistveno drugačno mnenje o "švohotnem šparovčku"
Brez težav je "šparovček" - dobrih 800 kg teže avtomobila - obenem pa je omenjena teža za 1,4 l agregat "mala malica", kar pomeni, da zna dobro "letet", če si samo zaželiš. Mislim, da ne bi veliko zaostajal za kakšnim BRAVOM 1,6, kljub bistveno manjši "konjenici" (30 "konjev" manj).
Opreme pa imajo v primeru različic XS, XT ... dovolj.
LP
Kaj pa kaj taksnega
Objavljeno: Pe avg 25, 2006 8:21 am
Napisal/-a surfer
Se mi zdi da pri tem dobis najmlajši in najbolj ohranjen avto
Kaj takega, ali pa poglej ponudbo:
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=985581
Objavljeno: Pe avg 25, 2006 8:43 am
Napisal/-a Foto Jovo
Kaj pa kakšnega cliota letnik 97 motor 1.4 55 kW tam do 450.000 sit? In zakaj odsvetujete nakup takšnega avta? Ker jst sm tudi študent in si nameravam kupiti nekaj takega...