Loopz je napisal/-a:Clio Williams ima 2.0 motor s 150 konji, Clio 16V pa 1.8 s 136 konji. Williams je precej bolj redek ptič, izdelan je bil v treh omejenih serijah, Clio 16V je precej bolj pogost. Williamsa so izdelovali izključno v modri barvi, z zlatimi platišči, williams nalepko zadaj in s ploščico z zaporedno številko avtomobila na armaturki.
Bili so tudi rdeče barve in celo en tak je v sloveniji - za celo evropo so u bistvu rdeči zelo redki. Ne vem, če je bilo 200 narejenih.
V sloveniji ni nobenega celega. Vsi ki so bili pripeljani sem so bili razbiti že od prvih lastnikov, potem pa najbrž še od vseh naslednjih lastnikov, vsakič.
Drugače pa je to u bistvu isti avto kot 1.8 16V - celo mašina je ista, samo podaljšan hod bata in s tem pridobljenih 200ccm in 15KM. Šasija je ista, malo večji zavorni koluti(pa ne pri vseh williamsih) in druge feltne, pa notranja oprema malo boljša kot pri 1.8 16V modelu.
Poraba je 9 deci olja na 1000km (na to pazi, ker se hiro lahko zgodi da ostaneš brez olja in mašina ribne), zelo radi gredo zadnji ležaji(vendar so to napake vseh renaultov), prednji končniki so tudi slabost tega avta. Drugače pa je podobno kot pri vseh športnikih. Paziš da ga mrzlega ne teraš in da ga redno servisiraš pri dobrem mehaniku, ki se na avto spozna (kar pa ni nujno za renaultove servise, ker tam ponavadi o takih avtomobilih nimajo pojma).
Redna preskrba avta z oljem in redni servisi, pa bo avto delal dolgo časa.
Vso srečo pri nakupu. Pa preveri kok je šasija uničena in podvozje, ker če je bil slabo popravljen(se sploh ne sprašujem ČE je bil popravljan, ker je bil sigurno ne samo enkrat ampak večkrat) je to lahko samomor s takim avtom noret.
Moje mnenje je da je bolje dobit dobrega 1.8 16V, ga generalno obnovit(pleh) in mu predelati mašino na 2.0(s podaljšanjem hoda batov) in mu dat williamsove feltne gor.