Stran 1 od 1

Nissan Pathfinder

Objavljeno: Sr avg 30, 2006 8:13 pm
Napisal/-a suntrace1
Lep pozdrav,

zanimam se za nakup tegale Pathfinderja http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=966191
Če ima kdo osebne izkušnje z lasništvom te zverine, me zanimajo sledeče stvari:
- poraba (verjetno okoli 15 mešane vožnje?)
- cena vzdrževanja (servisi, koliko stanejo gume?)
- na kaj na pazim pri nakupu

skratka vse kar naj bi moral bodoči lastnik vedeti o tem vozilu. Namen je predvsem za športne aktivnosti (gorski kolesar in potapljač) in izlete v naravo z mojo drago, hud off-rode pa odpade, ker mi ni kunšt po blatu se valat (raje po snegu). Torej bo avto predvsem na asfaltu in manjšem pesku, potrebujem pa veliko prostora, za hrano in spat.

Če pa kdo pozna osebno tale avto, pa kakšna dodatna informacija ne bi bila odveč.

Re: Nissan Pathfinder

Objavljeno: Če avg 31, 2006 5:30 am
Napisal/-a Mojster Miha
suntrace1 je napisal/-a:Lep pozdrav,

zanimam se za nakup tegale Pathfinderja http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=966191
Če ima kdo osebne izkušnje z lasništvom te zverine, me zanimajo sledeče stvari:
- poraba (verjetno okoli 15 mešane vožnje?)
- cena vzdrževanja (servisi, koliko stanejo gume?)
- na kaj na pazim pri nakupu

skratka vse kar naj bi moral bodoči lastnik vedeti o tem vozilu. Namen je predvsem za športne aktivnosti (gorski kolesar in potapljač) in izlete v naravo z mojo drago, hud off-rode pa odpade, ker mi ni kunšt po blatu se valat (raje po snegu). Torej bo avto predvsem na asfaltu in manjšem pesku, potrebujem pa veliko prostora, za hrano in spat.

Če pa kdo pozna osebno tale avto, pa kakšna dodatna informacija ne bi bila odveč.


Pod "dodatna informacija" - glede na tvoje "terenske" potrebe bi osebno raje izbral recimo Subaru Legacy Wagon ali kakšen podoben karavan s 4x4 pogonom.
Predvidevam, da bo v njem lepše "prenočit" (oblika prtljažnega prosotra), "terenskih" zmogjivosti bo dovolj, pričakovat gre nekaj litrov manj "požrešnosti", vozne lastnosti (v glavnem asfalt) pa bodo boljše
V primeru, da ne bi bila potreba po "spalnici" + večjem prtljažnem prostoru bi pa osebno za take primere izbral še kaj manjšega npr. FIAT PANDA, SUBARU Justy ipd. - dovolj "terenca" + občutno manjša poraba

LP

Objavljeno: Če avg 31, 2006 6:26 am
Napisal/-a nebivedu
Ker pathfinderja ne poznam dovolj, ti bom povedal samo za gume.
Za zak avto imaš verjetno en komplet gum za celo leto in to za vožnjo po terenu in za po cesti, kar pomeni ALL TERRAIN, trenutno so ene najboljših BFGoodrich ALL TERRAIN. Generalni uvoznik je Boltez v kranju, dobiš jih pa tudi drugje.

Guma zgleda takole.
Slika
Sam jo imam na terencu že več kot 40.000cm , pa je na njej še vedno več kot cm profila, kar pomeni da mi je je pobralo okol 2 do 3 mm v tej kilometrini. Pozimi se obnesejo dobro, po blatu tudi, dokler držiš obrate, da se guma lahko čisti, ko je enkrat preveč zafilana z blatom, je pa konec. Po cestah so pa tut odlične.

Drugače pa vem to, da so ti pathfinderji imeli problem z zobnikom na vstrajniku. Lomili so se zobje, tako da preveri pri vžigu, večkrat ga vžgi in ugasni ko boš šel pogledat ta avto in če bo od 10 poizkusov 3x v prazno obrnil, pomeni, da je nekje pobralo zobnike.
Drugače pa moraš vedet, da to ni mitsubishi pajero al nissan patrol al pa toyota landcruiser. Podvozje na teranotu/pathfinderju ni tok ojačano, kot recimo na patrolu, tut dvignit se ga da težje, je pa to vseeno terenec in leze po terenu brez problemov.

Pa tale na sliki in v tistem oglasdu, ki si ga dal, je že orenk načet. Poišči kakega drugega. Poglej si prag in poglej si prednji blatnik na sredini. Če je tukaj čez udarila rja, pomeni da je že orenk gnil. Stopnica, ki jo ima, ščiti prag, pa je ta vseeno gnil, kar pomeni da je avto pomoje stal celo prejšnjo zimo na snegu in da se noben ni dost brigal zanj.
Poleg tega 200.000 km je premalo za tok star avto(18 let), ljudje, ki imajo tak avto delajo več km na leto kot samo 11.000, razen, če avto stoji, ker je kaj narobe - potem so popravila draga.

Sosed prodaja rdečega takega, samo mašina je pa 3.0 V6. Avto žre isto približno kot 2.4(ta ki je v oglasu), ampak je pa poštiman in na novo poštrihan - cena je pa 2,5X višja kot ta.(500 jurčkov hoče zanj), samo garantira, da bo tudi pri -20 vžgal iz prve.

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 4:46 pm
Napisal/-a boneman
[b][quote]Drugače pa vem to, da so ti pathfinderji imeli problem z zobnikom na vstrajniku. Lomili so se zobje, tako da preveri pri vžigu, večkrat ga vžgi in ugasni ko boš šel pogledat ta avto in če bo od 10 poizkusov 3x v prazno obrnil, pomeni, da je nekje pobralo zobnike[/b]

Mi imamo isti problem s Pathfinderjem letnik 1988.Parkrat v prazno obrne, potem šele vžge.Včasih pa sploh ne vžge.Mogoče kdo ve kje bi dobili rezervni del (vztrajnik) za ta star j**c?

Lp

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 6:55 pm
Napisal/-a nebivedu
boneman je napisal/-a:
Drugače pa vem to, da so ti pathfinderji imeli problem z zobnikom na vstrajniku. Lomili so se zobje, tako da preveri pri vžigu, večkrat ga vžgi in ugasni ko boš šel pogledat ta avto in če bo od 10 poizkusov 3x v prazno obrnil, pomeni, da je nekje pobralo zobnike

Mi imamo isti problem s Pathfinderjem letnik 1988.Parkrat v prazno obrne, potem šele vžge.Včasih pa sploh ne vžge.Mogoče kdo ve kje bi dobili rezervni del (vztrajnik) za ta star j**c?

Lp


Hala A gama center v BTC-ju.