Stran 1 od 2
vw golf 2 country izkušnje
Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:15 pm
Napisal/-a strmi
lp vsem. kupujem golfa mk2 country-ja, pa me zanima vaše mnenje:
- kako se to vozi (na dlje časa, na testu sem ga imel samo pol ure)
-kje to dobit (avto.net, e-bay, autoscout24 in podobno probal, pa brez uspeha),
-ZAKAJ je tolko prevrnjenih (vsi ki sem jih vidu imajo strehe pa stebričke menjano)
-vzdržljivost menjalnika ko vgradim 1,9tdi 90PS (paše tudi 1,6td, 1,9tdi 110PS)
hvala, STRMI
Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:18 pm
Napisal/-a esem
to je torej tvoje vozilo prihodnosti?
naj nekdo prestavi temo
?
Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:22 pm
Napisal/-a strmi
low budget offroad avto, kaj naj rečem, ne morm si privoščit tuarega al pa ml-a
Re: vw golf 2 country izkušnje
Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:27 pm
Napisal/-a super98
strmi je napisal/-a:lp vsem. kupujem golfa mk2 country-ja, pa me zanima vaše mnenje:
- kako se to vozi (na dlje časa, na testu sem ga imel samo pol ure)
-kje to dobit (avto.net, e-bay, autoscout24 in podobno probal, pa brez uspeha),
-ZAKAJ je tolko prevrnjenih (vsi ki sem jih vidu imajo strehe pa stebričke menjano)
-vzdržljivost menjalnika ko vgradim 1,9tdi 90PS (paše tudi 1,6td, 1,9tdi 110PS)
hvala, STRMI
kje to dobit
pri nas zelo težko...slišal sem samo za enega, ki je pa že fejst bogi. v originalu ni bilo dizel motorja, nobenega.
glede vzdžljivosti menjalnika: zelo težko je karkoli napovedat, lahhko da bo držal večno, lahko da se bo vsul še isti mesec.
predvidevam da imajo counryiji 02A menjalnik na zajle (se mogoče spomneš), ki dobro prenaša tudi močnejše motorje...
glede 1.6TDja ne bi smelo biti nobenega problema, predelava na TDI pa zahteva malo več časa in znanja
Objavljeno: Po sep 11, 2006 4:44 pm
Napisal/-a strmi
sej za TDIja noter flancat me sploh ne skrbi, sem enmu kolegu že v gti-ja spravu 1,9 tdi z 110PS pa še vedno gre
menjalnik na zajle??? za menjalnik pa tip ne bi vedu.
kolkr vem je permamentn prenos na vsa 4kolesa, z visko sklopko za zadnji pogon, to je klasičn syncro. mogoče pa tut ne?
Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:06 pm
Napisal/-a esem
strmi je napisal/-a:kolkr vem je permamentn prenos na vsa 4kolesa, z visko sklopko za zadnji pogon, to je klasičn syncro. mogoče pa tut ne?
Oprosti, ampak zakaj permanenten pogon potrebuje visko sklopko? Da v primeru potrebe odklopi pogon ali kaj? Torej ni permanenten, če ima visko sklopko?
Re: ?
Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:07 pm
Napisal/-a pilgrim
strmi je napisal/-a:low budget offroad avto, kaj naj rečem, ne morm si privoščit tuarega al pa ml-a
lahko pa kakšnega subaruja (legacy okoli letnika 90-93 press).
Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:14 pm
Napisal/-a super98
sm malo prečekiral...
v originalu imajo menjalnik "na štange", se pravi švohnejšo verzijo (tip 020), s kratkim diferencialom. probaj zmontirat pa boš vidu kolko časa bo držal pod navorom TDIja.
ko odleti si pa zmontiraj 02A menjalnik na zajle od passata G60 syncro. ta ima daljša prestavna razmerja, ki bodo bolj pasala TDIju, "zraven" pa dobiš še hidro sklopko (švohnejši 020 ima na zajlo).
če se odločiš za 02A, se toplo priporočam za takratek diferencijal od country-ja

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:23 pm
Napisal/-a pilgrim
esem je napisal/-a: Oprosti, ampak zakaj permanenten pogon potrebuje visko sklopko? Da v primeru potrebe odklopi pogon ali kaj? Torej ni permanenten, če ima visko sklopko?
sicer se ne spoznam, ampak na subarujevi strani piše tole:
Za vse modele novega Foresterja je na voljo tudi petstopenjski ročni menjalnik v navezi z viskozno sklopko z omejenim zdrsom in sredinsko ležečim diferencialom zmanjšanih dimenzij za izboljšano porazdelitev mase in navora. Pri že izredno tihem menjalniku z reduktorjem prenosa in dvema območjima delovanja pri različici 2.0 X, je bil uporabljen prilagodljiv vztrajnik, ki še dodatno ublaži možne vibracije in zvok.
Tehnologije prenosa
Izkoriščujoč naravne odlike stalnega štirikolesnega pogona in povsem linearne postavitve koloteka, smo ročne in avtomatske menjalnike v novih Foresterjih načrtovali tako, da nudijo gladko menjavo prestavnih razmerij brez vibracij, na cestišču ali zunaj njega. Pri Foresterju vse deluje v popolni slogi, ki vam daje natančen oprijem in učinek kadarkoli in kjerkoli ju potrebujete.
Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:33 pm
Napisal/-a esem
pilgrim je napisal/-a: v navezi z viskozno sklopko z omejenim zdrsom in sredinsko ležečim diferencialom zmanjšanih dimenzij za izboljšano porazdelitev mase in navora.
Visko sklopka
z omejenim zdrsom ima npr razmerje 70/30 na spr. kolesa do 30/70 na zadnja in to je stalen 4X4 (znotraj sicer spremenljiv v npr teh limitih). Kolikor se spomnim, pa VW country ni imel take visko sklopke. Morda pa se motim, čakam eventuelni popravek
Objavljeno: Po sep 11, 2006 10:01 pm
Napisal/-a sonček
zakon avto, sam vprašanje je koliko jih je sploh v Sloveniji takih modelov
Ke pa sm včasih vidm enga fotra s takim golfom.
lp
Objavljeno: To sep 12, 2006 10:45 am
Napisal/-a sebaveh
Tukaj v okolici Sl. Bistrice je bil pred časom eden, sedaj pa ga nič več ne vidim

Objavljeno: To sep 12, 2006 10:51 am
Napisal/-a Slicker
tut po trebnem se je neki cajta en vozu, ohranjen kot nov.
Objavljeno: To sep 12, 2006 11:44 am
Napisal/-a YugoGTI
Tle pr nas na Rašci je edn pa na Škoflci je tud edn.
Objavljeno: To sep 12, 2006 11:58 am
Napisal/-a AgitatoR
Ja, tega na Rašici pa vsakič ko se mimo peljem gledam.
Objavljeno: To sep 12, 2006 11:59 am
Napisal/-a Gagi84
Na nasm koncu ga ma eden pa mislm da ga clo prodaja
Objavljeno: To sep 12, 2006 2:14 pm
Napisal/-a strmi
kupim!!!!
Objavljeno: To sep 12, 2006 2:18 pm
Napisal/-a strmi
visko je odklopu zadnji pogon pri približno 40-45 kmh in to kar sunkovito, ko je hitrost padla na 40 je spet vkloplo, zvok pa tak, kot bi menjalnik crknu, no vsaj ta ki sem ga imel na testu.
zakaj pa piše v testih permamentn pogon?????
Objavljeno: To sep 12, 2006 3:20 pm
Napisal/-a H2
u LJ doskrat vidm enga rdecega.. res je da se ne vozim vec kaj tam dosti mimo in sm pozabu reg. tablico

Objavljeno: To sep 12, 2006 3:28 pm
Napisal/-a Brouky
pr nas je tudi učasih se en velikrat furu okol,zej ga pa le poredkoma vidim...