Stran 1 od 1
Tovorno vozilo-SUV do 8mio kot službeno vozilo
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 7:22 pm
Napisal/-a GT4turb0
Pozdravljeni
Zanima me kakšni SUV-i padejo pod tovorna vozila-kupili ga bomo kot službeno vozilo in zato brez ddv-ja oz. z njegovim vračilom.
Vem da sem spada Nissan pick up...prednost pa imajo zaprti tipi (podobni RAV4).
hvala
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 8:02 pm
Napisal/-a borisk
mi smo dlih nabavli nisana, z drugimi je pa problem, ker niso registrirana kot tovorno vozilo.. razen seveda pick upi.
v nemčiji naprimer še štirivratnega pick upa ne moreš met na firmo.
pa hitr se odločte ker je zdaj veliko povpraševanje (konc leta.. )
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 8:58 pm
Napisal/-a Kaktus
Preveri, ali je mogoče Toyoto RAV4 zapret (zadnje steklo v prtljažniku na boku odstranit) in jo prehomologirat v tovorno vozilo.
Bi blo odlično če bi se dalo.
Link do predelovalca:
http://www.predelave-vozil.si/predelave/index.php
Glede na to, da je možno predelati R Espacea v tovorno vozilo, sem prepričan, da ne bi bilo problemov z Toyoto.
Nekaj časa nazaj sem videl tako predelanega Oplovega terenca (ne Frontera, ampak tisti drugi) in mislm d mam še nekje sliko.
Drugače pa Nissan Navaro in nadgradnja na keson pa imaš zaprt prtljažnik.
Objavljeno: Če sep 14, 2006 10:14 am
Napisal/-a GT4turb0
Hvala vama za koristne informacije! Bom preveril in poročal!
Mi lahko še poveste kako izgleda tovrstni nakup in kakšne so omejitve oz. obveznosti (hitrost,alkohol, prodaja) oz. kje bi dobil vse informacije.
Pa še kakšen nasvet kateri avti spadajo v to kategorijo je seveda dobrodošel
LP
Objavljeno: Če sep 14, 2006 10:31 am
Napisal/-a DaDek
Mitsubishi L 200 je tudi tovorno vozilo in dobiš davek nazaj, dokupiš poa lahko plastičnen prtljažnik in zapreš zadnji del. Aja pa ford ranger, pa tut neka toyota je.
lp,
Objavljeno: Če sep 14, 2006 3:59 pm
Napisal/-a Kaktus
GT4turb0 je napisal/-a:Hvala vama za koristne informacije! Bom preveril in poročal!
Mi lahko še poveste kako izgleda tovrstni nakup in kakšne so omejitve oz. obveznosti (hitrost,alkohol, prodaja) oz. kje bi dobil vse informacije.
Pa še kakšen nasvet kateri avti spadajo v to kategorijo je seveda dobrodošel

LP
Nakup izgleda kot nakup drugega avtomobila - avto je pač tovorno vozilo in ga registriraš tako in s tem ob nakupu odvedeš DDV (in kasneje pri tankanju in vzdrževanju).
Hitrost od lanskega januarja ni več omejena na 100km/h, ampak velja ista omejitev kot pri osebnih vozilih.
V zvezi z alkoholom je pa itak tako, da kasko ne priznajo, če je voznik pod vplivom. Nima to veze ali je tovorno ali osebno.
Prodaja pa spet kot prodaja druge stvari od podjetja - cena + ddv.
Še kaj?

Objavljeno: Če sep 14, 2006 8:50 pm
Napisal/-a GT4turb0
Super da ni razlik v omejitvah med tovornimi in osebnimi vozili (če sem prav razumel).
Nisem vedel da tudi vzdrževanje pride pride v stroške. Kako pa je s pisanjem potnih nalogov? So sploh potrebni?
Glede alkohola nisem mislil na vinjeno stanje, ampak na to, ali velja meja 0,25 ali mora biti 0,0? Če je recimo na leasing pa to ne velja?
Prodaš torej kadar hočeš in takrat plačaš ddv na takratno vrednost?
In še: velja tovrstni nakup tudi za s.p. ki ni davčni zavezanec?
Bom še jutri prevril kako je s predelavami osebnih v tovorna vozila ker kot opažam so samo pic-up-i v tej kategoriji...
hvala
Objavljeno: Če sep 14, 2006 9:01 pm
Napisal/-a Kaktus
Glede omejitev hitrosti si prav razumel, ampak da dopolnim kar sem napisal prej - do skupne teže 3.500 kg, kar pa so vsi taki terenci.
Ja kolikor vem, je potrebno potne naloge pisat za dokazovanje porabe goriva - kot pri vseh drugih avtomobilih na podjetje. Je pa več opcij glede tega.
Glede alkoholiziranosti mislm d ni za ugibat - že zaradi samega kaska je potrebno bit 0,0.
Prodaš kadar hočeš in takrat kot si rekel, plačaš DDV.
Isto velja za s.p. ali d.o.o., edino če nisi davčni zavezanec, te avto pride za znesek DDVja "dražje" saj DDVja ne moreš "odbiti".
Objavljeno: Pe sep 15, 2006 3:38 pm
Napisal/-a GT4turb0
Klical sem na predelave-vozil.si in so mi povedali da Nissan Pathfinderjev se veliko tako predela, poleg Landcruiserjev pa ne ve, katere se še da v tej kategoriji predelat.
V homologaciji mora pisat da je večnamensko vozilo da se ga lahko predela, predelava pa stane 230000sit plus DDV.
Trgovci nimajo pojma, tako da bo treba v ponedeljek klicat uvoznike. Vse skupaj pa bolj slabo kaže...

Objavljeno: So sep 16, 2006 4:03 pm
Napisal/-a GT4turb0
Še glede alkohola-mislim da morajo imeti vsi vozniki službenih vozil (tudi če so preko leasinga) 0,0-za osebna je pač 0,25 če ne kaže znakov alkoholiziranosti.
lp
Objavljeno: So sep 16, 2006 4:15 pm
Napisal/-a mikko
A kot tovorno vozilo dobiš DDV nazaj, kot osebno pa ne ?
Mater so prasci v tej državi....

Objavljeno: So sep 16, 2006 5:02 pm
Napisal/-a GT4turb0
Ne blati teme z neprimernimi/nevednimi izjavami!
Objavljeno: So sep 16, 2006 7:37 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
GT4turb0 je napisal/-a:Klical sem na predelave-vozil.si in so mi povedali da Nissan Pathfinderjev se veliko tako predela, poleg Landcruiserjev pa ne ve, katere se še da v tej kategoriji predelat.
V homologaciji mora pisat da je večnamensko vozilo da se ga lahko predela, predelava pa stane 230000sit plus DDV.
Trgovci nimajo pojma, tako da bo treba v ponedeljek klicat uvoznike. Vse skupaj pa bolj slabo kaže...

230k?
bil sem enkrat zraven ko se je predelovalo R Master ki je bil reg. za prevoz oseb (8+1) v tovornega (2+1).
vse kar je bilo potrebno:
-vse sedeže ven (razen prve vrste seveda)
-namesto stranskih stekel smo dali not pleh in
-izza prve vrste sedežev je bila pregrada iz mreže tako, da je ločila potniški prostor od tovornega.
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 1:17 am
Napisal/-a GT4turb0
276000sit če smo točni, še manj pa razumem kaj čara 5 dni oz cela 2 tedna, če ni še delal tak avto...
Kar si napisal je to vse potrebno. Kje pa si to delal? Kako pa homologacija?
lp
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 1:44 am
Napisal/-a g.Kromfelna
DDV nazaj. V resnici gre za osebno uporabo. Napizdovanje države. Vzami kjer se da. Preverja pa tako nihče ne. Veselo je potem tudi tankati brez davka. Dvojni plus.
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 8:14 am
Napisal/-a Kaktus
GT4turb0 je napisal/-a:276000sit če smo točni, še manj pa razumem kaj čara 5 dni oz cela 2 tedna, če ni še delal tak avto...

Kar si napisal je to vse potrebno. Kje pa si to delal? Kako pa homologacija?
lp
Se strinjam, da je rok za izvedbo precej dolg, glede na to, da pri predelavi uporabi standardne stvari - edino oblika mreže in pločevine namesto okna je druga.
Že nekaj časa pa se obetajo spremembe zakona glede predelav takih vozil - kar je napisano tudi na internetni strani predelovalca. Mogoče ve kdo kaj več o tem?
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 12:55 pm
Napisal/-a mintavto
Tud sam sem imel namen uvažat L200 in Nissan navare in zdej malo berem in vidim da bi radi dobili povračilo ddv-ja. Zdej če gre za novo vozilo morate ddv plačati v vsakem primeru, ni pa vam potrebno plačati dmv-ja (v kolikor se šteje za tovorno vozilo) in pa ekološke takse. Sam sem klical v luko koper in na davčno v ljubljano pa najprej noben ni znal povedat kako je s temi vozili. Nato pa sem dobil odg. iz davčne da se za tovorno vozilo vozilo šteje samo v tem primeru če je namenjeno izključno prevozu tovora. Če pa je kombinirano vozilo - namenjeno za prevoz potnikov in tovora pa se plačata oba davka in ekološka taksa, kar pa pomeni da zgoraj omenjena vozila z podaljšano kabino ne prideta v poštev.
Objavljeno: Ne sep 17, 2006 1:12 pm
Napisal/-a kljukec
Kaktus je napisal/-a:GT4turb0 je napisal/-a:276000sit če smo točni, še manj pa razumem kaj čara 5 dni oz cela 2 tedna, če ni še delal tak avto...

Kar si napisal je to vse potrebno. Kje pa si to delal? Kako pa homologacija?
lp
Se strinjam, da je rok za izvedbo precej dolg, glede na to, da pri predelavi uporabi standardne stvari - edino oblika mreže in pločevine namesto okna je druga.
Že nekaj časa pa se obetajo spremembe zakona glede predelav takih vozil - kar je napisano tudi na internetni strani predelovalca. Mogoče ve kdo kaj več o tem?
na realu so nm predelal espaca- ga še čakamo
so pa rabil 3 dni za predelavo- pa baje da bo treba še 5 dni počakat za papirje- tko da traja predvsem homologacija
kar se tiče pa potnih nalogov- do 3.5 t pravi potni nalogi niso potrebni, temveč le napi9s dnevnih km in relacija- kao potni nalog- za policaje in knjigovodstvo- ni pa to potni nalog v pravem pomenu besede
lp
lp