Stran 1 od 2
Drage cene rabljenih avtov
Objavljeno: Če okt 19, 2006 9:26 am
Napisal/-a kixs
Zivjo!
Kupujem avtocek in spremljam cene. Cene so kar sprejemljive, dokler ne gres pogledat malo na tuje. Cene rabljenih avtov so nekje od 30 do 50% nizje!!
Ker imam namen kupit manjsi in ne tako novi avto, se mi seveda ne splaca it kupovat v tujino. Vendar se mi zdi trg rabljenih avtov pri nas zelo zelo prenapihnjen!
LP
Objavljeno: Če okt 19, 2006 9:28 am
Napisal/-a sandek
kaj konkretno pa kupuješ

Objavljeno: Če okt 19, 2006 9:46 am
Napisal/-a milankregar
Če se ti rabljeni zdijo predragi, pa kupi novega. Boš takoj ugotovil, zakaj imajo tudi rabljeni takšne cene kot jih imajo.

Objavljeno: Če okt 19, 2006 9:55 am
Napisal/-a Mirando
odvisno kaj kupuješ; treba pa je vedeti, da se PRODAJNE cene včasih od PORDAJANIh bistveno razlikujejo...pa tud če gledaš avte pri avtohišah, so tam za nianso dražji....
Objavljeno: Če okt 19, 2006 10:24 am
Napisal/-a kixs
Dejansko gledam nekaj manjsih avtov (AX, 106, Punto MK2). Cena pac glede na starost in ohranjenost.
AXi so stari pa relativno dragi, ce je dokaj ohranjen.
106 predrag za letnik.
Punto ima se najbolj sprejemljivo ceno.
Gledam pa cene v UK na tej strani:
http://www.parkers.co.uk/cars/used-prices/
Ce ima kdo za IT ali D, pa naj da link. Verjetno pa se cene bistveno ne razlikujejo.
Se strinjam z napisanim, da so cene prodanih nizje, vendar spet ne toliko, da bi bilo omembe vredno - recimo max 10%.
Cene novih avtov v tujinu so priblizno enake kot pri nas, rabljenih pa dosti cenejse... kje je tu logika?
PS:
Sej vem, da se p!zd!m za brezveze... tako pac je pri nas
LP
Objavljeno: Če okt 19, 2006 10:29 am
Napisal/-a Pepo25
Moje mnenje pa je da če kupiš nov avto pa v parih letih toliko na njem zgubiš, tako da se ti ga za (pre)majhen denar sploh ne splača prodat, tako da se meni zdi skoraj normalno, da če je avto lepo ohranjen z malo kilometri, je pač vreden malo več kot npr. kakšno skropucalo z zbitimi kilometri iz tujine...
Seveda so pa izjeme, ki hočejo za svoj avto dobiti veliko več kolikor je pa dejansko vreden...
Objavljeno: Če okt 19, 2006 11:21 am
Napisal/-a protonika
www.mobile.de je nemški link, za primerjavo.
Avti, ki si jih naštel, pač držijo ceno, ker gredo v promet. Meni ne bo nikoli jasno, kako je lahko slabo ohranjena petka vredna 150 jurjev, če pa za ta denar dobiš recimo novejšega, boljšega, večjega nissana....
Poglej še malo japonske avtke.
Objavljeno: Če okt 19, 2006 11:32 am
Napisal/-a milankregar
protonika je napisal/-a:www.mobile.de je nemški link, za primerjavo.
Avti, ki si jih naštel, pač držijo ceno, ker gredo v promet. Meni ne bo nikoli jasno, kako je lahko slabo ohranjena petka vredna 150 jurjev, če pa za ta denar dobiš recimo novejšega, boljšega, večjega nissana....
Poglej še malo japonske avtke.
Iz preprostega razloga, ker je vzdrževanje veliko cenejše. Če se ti bo na petki kaj pokvarilo, te bo del stal 5.000sit, isti del za Nissana pa 5x dražje, ob tem pa še obstaja velika verjetnost da rabljenega dela ne bo za dobiti, kar pomeni da bo treba novega kupiti in s tem te del stane še 4x dražje.
Avtomobili, ki imajo poceni vzdrževanje in dosegljive ter ugodne rezervne dele so na tržišču dragi, avtomobili ki pa imajo drage rezervne dele in mnogokrat še nedobavljive, veliko trošijo in imajo nasplošno drago vzdrževanje pa so zelo poceni. O rabljenih seveda govorim.
Objavljeno: Če okt 19, 2006 11:42 am
Napisal/-a kixs
milankregar: to drzi.
Vendar doticni avti so tako pri nas kot v tujini enako poceni za vzdrzevat!
In ravno zaradi tega tudi sam kupujem tak avto
LP
Objavljeno: Če okt 19, 2006 12:38 pm
Napisal/-a vuko87
Ce ima kdo za IT ali D, pa naj da link. Verjetno pa se cene bistveno ne razlikujejo.
LP[/quote]
www.autoscout.it
www.mobile.de
Objavljeno: Če okt 19, 2006 1:19 pm
Napisal/-a protonika
Jaz imam 13 let starega nissana, pa se ne pritožujem... Rezervnih delov namreč ne rabim

Objavljeno: Če okt 19, 2006 1:21 pm
Napisal/-a RR
protonika je napisal/-a:Jaz imam 13 let starega nissana, pa se ne pritožujem... Rezervnih delov namreč ne rabim


Objavljeno: Če okt 19, 2006 2:36 pm
Napisal/-a milankregar
protonika je napisal/-a:Jaz imam 13 let starega nissana, pa se ne pritožujem... Rezervnih delov namreč ne rabim

Aha, pa polni kasko imaš verjetno sklenjen? Še kako hitro se lahko zgodi, da je treba iskat dele ...
Objavljeno: Če okt 19, 2006 10:17 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
dej mu že mir...pa uturi mu kakega golfa dizl....
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 1:56 am
Napisal/-a bass
Kixs odpri kako knjigo z naslovom "ekonomija", pa ti bo hitro vse jasno.
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 2:14 am
Napisal/-a g.Kromfelna
Enako ohranjeni avti se prodajajo tu pa tam po istih cenah. Tudi ta dražji. Veliko oglasov pa ni realnih, veliko avtov je dosti bolj zdelanih kot je to razvidno iz slik in veliko števcev prevrtenih iz nenormalno visokih številk.
Za nekje enako ceno kot pri nas pa je res mogoče dobiti enak avto z veliko več opreme ali z vso. K temu pripomore veliko večji trg in več vozil.
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 6:22 am
Napisal/-a Mojster Miha
kixs je napisal/-a:Dejansko gledam nekaj manjsih avtov (AX, 106, Punto MK2). Cena pac glede na starost in ohranjenost.
AXi so stari pa relativno dragi, ce je dokaj ohranjen.
106 predrag za letnik.
Punto ima se najbolj sprejemljivo ceno.
Gledam pa cene v UK na tej strani:
http://www.parkers.co.uk/cars/used-prices/Ce ima kdo za IT ali D, pa naj da link. Verjetno pa se cene bistveno ne razlikujejo.
Se strinjam z napisanim, da so cene prodanih nizje, vendar spet ne toliko, da bi bilo omembe vredno - recimo max 10%.
Cene novih avtov v tujinu so priblizno enake kot pri nas, rabljenih pa dosti cenejse... kje je tu logika?
PS:
Sej vem, da se p!zd!m za brezveze... tako pac je pri nas
LP
Ko že omenjaš, da je AX drag oz predrag - v ponudbah se najde recimo XM, ki je bil ob nabavi neprimerno dražji kot AX in je sedaj s ceno že zelo izenačen, ali pa ima celo nižjo ceno, ker lastniki tak avto občutno težje prodajo in morajo hočeš-nočeš še "spustit", da avto "gre od hiše".
Pa vprašaj se zakaj nihče ne kupi raje XM-a, kljub temu, da je več kot očitno podcenjen oz praktično zastonj glede na nabavno ceno ter seveda "vsebino" ?
Sicer pa je tržišče takšno, da samo regulira ceno - seveda odvisno od tega kaj kupci na kratko želijo oz povprašujejo, ter seveda ponudbe
Na splošno glede lastnosti dobri ter seveda zaželeni in iskani avtomoblili (po "glasu ljudstva") so vedno kot rečemo "imeli ceno" - tudi v tem imaš hočeš nočeš že pred nakupom zelo dobro informacijo o tem kaj kupuješ oz kaj lahko od kupljenega pričakuješ v prihodnosti - na splošno glede vseh lastnosti
LP
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 7:04 am
Napisal/-a Pudgar Uroš
Kakšno leto nazaj sem prodajal Mazdo, '95 323, jubilejni model. Imela je 220k nikoli poškodovana in bili oz. smo 1. lastniki. cena je bila na začetku 250k, na koncu pa je niti za 150k nihče ni hotel kupiti. Istočasno so se prodajale in kupovale raznorazne petke za isti denar, itd...
Glede na to, da je bila jubilejni model, je imela dosti elektrike, servo, sibedah, odbijači v barvi školke itd... No, ker ni šla v promet, ali pa sem celo prejemal klice naj jo prodam pod 100k, sem jo umaknil s prodaje in jo podaril sestri. (Smo 1. lastniki avta) Sedaj ima 236k kilometrov in brez zajebancije, poleg potrošnega materiala, ki se s kilometri ponuca in je potreben zamenjave, se ni pokvarlo nič in še vedno ni narobe nič. Japonci so res majstri kar se tega tiče.
Istočasno... sem sledil prodajo fieste, isti letnik, popolnoma brez opreme in s konstantnimi okvarami (avto od kolega), ki je bil tudi karamboliran. Prodal ga je v roku 3 mesecev za ceno 400k? Lepo a ne?
@Tisti, ki kupuje avto: visoka cena še ne pomeni, da boš dobil kvaliteten avto in obratno.
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 10:42 am
Napisal/-a kixs
Mojster Miha je napisal/-a:kixs je napisal/-a:Dejansko gledam nekaj manjsih avtov (AX, 106, Punto MK2). Cena pac glede na starost in ohranjenost.
AXi so stari pa relativno dragi, ce je dokaj ohranjen.
106 predrag za letnik.
Punto ima se najbolj sprejemljivo ceno.
Gledam pa cene v UK na tej strani:
http://www.parkers.co.uk/cars/used-prices/Ce ima kdo za IT ali D, pa naj da link. Verjetno pa se cene bistveno ne razlikujejo.
Se strinjam z napisanim, da so cene prodanih nizje, vendar spet ne toliko, da bi bilo omembe vredno - recimo max 10%.
Cene novih avtov v tujinu so priblizno enake kot pri nas, rabljenih pa dosti cenejse... kje je tu logika?
PS:
Sej vem, da se p!zd!m za brezveze... tako pac je pri nas
LP
Ko že omenjaš, da je AX drag oz predrag - v ponudbah se najde recimo XM, ki je bil ob nabavi neprimerno dražji kot AX in je sedaj s ceno že zelo izenačen, ali pa ima celo nižjo ceno, ker lastniki tak avto občutno težje prodajo in morajo hočeš-nočeš še "spustit", da avto "gre od hiše".
Pa vprašaj se zakaj nihče ne kupi raje XM-a, kljub temu, da je več kot očitno podcenjen oz praktično zastonj glede na nabavno ceno ter seveda "vsebino" ?
Sicer pa je tržišče takšno, da samo regulira ceno - seveda odvisno od tega kaj kupci na kratko želijo oz povprašujejo, ter seveda ponudbe
Na splošno glede lastnosti dobri ter seveda zaželeni in iskani avtomoblili (po "glasu ljudstva") so vedno kot rečemo "imeli ceno" - tudi v tem imaš hočeš nočeš že pred nakupom zelo dobro informacijo o tem kaj kupuješ oz kaj lahko od kupljenega pričakuješ v prihodnosti - na splošno glede vseh lastnosti
LP
Primerjam samo iste avte. Drugace je cisto logicno zakaj starega XM-a noben noce kupit!
Objavljeno: Pe okt 20, 2006 10:44 am
Napisal/-a kixs
bass je napisal/-a:Kixs odpri kako knjigo z naslovom "ekonomija", pa ti bo hitro vse jasno.
Dej mi na kratko razlozi, ker o ekonomiji res nimam pojma!

Se posebej, ko se gre za primerjavo med nasim in tujim trgom
