Stran 1 od 1

S 40

Objavljeno: Pe okt 20, 2006 7:36 pm
Napisal/-a ElKo
Pozdravljeni!

Zanima me če ima kdo izkušnje oz. pozna vozne lastnosti S 40-ke letnik tam okoli 96!
Za motorje vem da so vzdržljivi kak pa je z lego na cesti?
Pradlagate nakup?

Lp,
Miha

Objavljeno: Pe okt 20, 2006 9:23 pm
Napisal/-a Airborne
OK, ponavadi pri okrog 120Kkm gre bencinska črpalka(okrog 120K SIT), potem pri tej starosti se ponavadi ko nakažeš smernik le ta ne povrne samodejno v nevtralen položaj, ampak moraš ročko smernih kazalcev ročno pomakniti v nevtralni položaj. Pozimi rado poka podvozje, radi rjavijo pri tanku bencina, lahko se pokvari ključavnica volana (25K SIT). Podvozje je pri teh letnikih precej trdo in neudobno, tudi zaradi serijskih 195/55/15 pnevmatik, od letnika 2001 naprej imajo 195/65/15 in so nasplošno veliko bolj kakovostni avtomobili kot starejši letniki, tako da če imaš možnost kupiti letnik 2001 in naprej je razen izlgleda praktično drug avtomobil( lega, motorji, menjalniki, udobje, hrup, materiali ...).

Motor 1.8 je s svojimi 115KM dokaj slaboten, ampak njegova največja slabost je da je zelo neprožen in ne mara priganjanja, skratka zelo len motor, menjalniki so pa pri teh letnikih tudi poden, ker se zelo radi zatikajo predvsem pri pretikanju v prvo prestavo.
Varnost je pa na visokem nivoju, je mislim da prvi avto ki je imel serijsko brez doplačila 4airbage, zavore z ABS-om so super, plini na tehničnem tudi. Tako da če potrebuješ varen avto za umirjeno vožnjo in nisi preveč zahteven glede udobja je avto ok. Volvo je še vedno Volvo.
lp

Objavljeno: Pe okt 20, 2006 10:44 pm
Napisal/-a Tomaz40
Se bom oprl na komentar Airborna:
Glede črpalke: Res je, črpalka zdrži cca 120-140k km, potem jo moraš menjat.
glede smernika: prvič slišim
pokanje podvozja: prvič slišim
rjavenje okoli luknje za dolivanje goriva: res je
ključavnica volana: prvič slišim
neudobnost podovzja: zelo velik bull shit, je eno izmed najudobnejših v tem razredu in pri avtu te starosti. Oče ima BMW E46 z manj kot 40k km, pa je moj V40 dosti bolj udobnejši.
glede kakovosti fh1 in ph2: bull shit, da ni za verjet. Res pa je, da se je pametno izogibat letniku 96, medtem ko je letnik 97 in naprej super avto, zanesljivost je pri teh avtomobilih res na zavidljivem nivoju. Avtomobili so identični, razen malenkostnih popravkov na izgledu avtomobila (odbijači, luči, bočne lučke, armatura,sedeži...).
motor: 1.8 115 PS: za športnega voznika to ni, za normalnega pa povsem dovolj. Zbudi se pri 3.300 rpm in zaspi pri cca 6.000 rpm. Po teh vrtljajih je samo še glasen, pospešuje pa zelo malo (rdeče obočje ima pri 6.500, blokado še malo višje). Pospeški so boljši kot pri Ford Mondeo 1998 1.8 16V 115PS, Opel Vectra 1998 1.8 16V 115PS, Peugeot 406 1998 1.8 16V 110 PS, VW Passat 1998 1.8 20V 125PS.

Menjalnik: Natančen, dokaj hiter, pri prestavljanju v prvo prestavo se zatikajo zato, ker so tako narejeni. Ko stojiš pri miru ali se peljaš do cca 5kmh, gre v prvo prestavo kot po maslu. Če se pelješ malo hitreje in bi bilo bolj prestavit v 2., ti menjalnik avtomatsko zablokira, tako da veš da moraš dat v drugo. To je malo nadležna zadeva takrat, kadar se pripelješ do ostrega ovinka za katerim je klanec, ki ga hočeš speljat s 1. prestavo. Takrat se moreš skoraj ustavit in prestavit v prvo predno zapelješ v klanec.

Še par malenkosti:
Poraba: relacija Ljubljana-Korčula s klimo neprestano prižgano 7.0l/100 km.
Servisi: uradni serviserji te bodo obrali do kosti, če pa peljaš k mehaniku, ki ni pooblaščeni serviser, je seris isti kot za vse druge avtomobile.
Zanesljivost: moj ima 202.000 kilometrov. Menjani so bili zadnji amortizerji in enkrat bencinska pumpa. To je to. Ostalo samo potrošni material na servisih.
Lega na cesti: Za ta letnik avta, je to eno najboljših podvozij. Ko je prazen je rahlo podkrmarjen, ko ga naložiš je malo prekrmarjen.

Ali predlagam nakup: JA. Zakaj? Zato, ker je na slovenskem trgu podcenjen. Za recimo 1,5 mio SIT, dobiš lepo ohranjenega Volvota ali do onemoglosti zmahanega Passata ali Audija. Ukradel ti ga ne bo noben, ker ni zanimiv za tatove, preprodajalcem niso zanimivi, tako da je dosti manjša šansa da te nategnejo pri nakupu.

Za več informacij, se obrni na:
www.vozimvolvo.si

Tem o seriji 40 je ogromno, če te pa še kaj zanima, pa kar odpri novo temo in vprašaj.

Objavljeno: So okt 21, 2006 12:16 am
Napisal/-a Templar
Kot informacijo so vsi volvoti serije 40 po letu 1996 do začetka izdelave sedanjega delani na nizozemskem v skupni tovarni skupaj s Mitsubishi Carismami s katerimi si deli precej sestavnih delov in tudi motorje. Menjalniki so Renaultovi razen pri nekarih motornih kombinacijah z dizli.
Dizelski motorji so do 1998 bili od VW po tem pa je šlo za hibride na osnovi Renaultovih 1.9 commonrail motorjev ki so imeli tu nekje podobne performanse kakega konja +/-(pri Mistubishiju koda motorja FQ1(102KM) in FQ2(115KM)).

Objavljeno: So okt 21, 2006 8:41 am
Napisal/-a ElKo
Hvala za odgovore!

Zanimala me je predvsem dinamika avta ker nisem ravno umirjen voznik ne vem če bi me S40 zadovoljil.
Sedaj vozim maminega Cliota DCI (modri I), ki je presneto živahen za svoje konjičke pa tudi okreten je!
Drgač pa mam Cliota I 1,4, ki bi ga zamenjal za predvidoma S40 al pa kaj druga, še ne vem!

Lp,
Miha

Objavljeno: So okt 21, 2006 10:27 am
Napisal/-a Airborne
Tomaz40 je napisal/-a:Se bom oprl na komentar Airborna:

glede smernika: prvič slišim
pokanje podvozja: prvič slišim
ključavnica volana: prvič slišim
neudobnost podovzja: zelo velik bull shit, je eno izmed najudobnejših v tem razredu in pri avtu te starosti. Oče ima BMW E46 z manj kot 40k km, pa je moj V40 dosti bolj udobnejši.
glede kakovosti fh1 in ph2: bull shit, da ni za verjet. Res pa je, da se je pametno izogibat letniku 96, medtem ko je letnik 97 in naprej super avto, zanesljivost je pri teh avtomobilih res na zavidljivem nivoju. Avtomobili so identični, razen malenkostnih popravkov na izgledu avtomobila (odbijači, luči, bočne lučke, armatura,sedeži...).

Menjalnik: Natančen, dokaj hiter, pri prestavljanju v prvo prestavo se zatikajo zato, ker so tako narejeni. Ko stojiš pri miru ali se peljaš do cca 5kmh, gre v prvo prestavo kot po maslu. Če se pelješ malo hitreje in bi bilo bolj prestavit v 2., ti menjalnik avtomatsko zablokira, tako da veš da moraš dat v drugo. To je malo nadležna zadeva takrat, kadar se pripelješ do ostrega ovinka za katerim je klanec, ki ga hočeš speljat s 1. prestavo. Takrat se moreš skoraj ustavit in prestavit v prvo predno zapelješ v klanec.

Še par malenkosti:
Poraba: relacija Ljubljana-Korčula s klimo neprestano prižgano 7.0l/100 km.
Lega na cesti: Za ta letnik avta, je to eno najboljših podvozij. Ko je prazen je rahlo podkrmarjen, ko ga naložiš je malo prekrmarjen.

Ali predlagam nakup: JA. Zakaj? Zato, ker je na slovenskem trgu podcenjen.



Tomaž40,
Smo imeli doma s40 letnik 97 celih 8 let in vse napake, ki sem jih zgoraj napisal so se zgodile na našem Volvu, poleg tega je pa imel moj dober prijatelj ravno tako letnik 98 in sedaj ima letnik 2004, ki je še vedno enaka oblika vendar faceliftan model. Tudi on je imel problem z bencinsko črpalko in neugašanjem smernikov, tako da če to prvič slišiš svetujem da malo bolje prebereš vozimvolvo forum.
Razlika v udobju med vožnjo, lego, udobnostjo podvozja, uporabo materialov in moči 1.8 motorja(star ima 115 nov 125KM) med l.98 in 2004 je res velika, tudi menjalnik se nič ne zatika in avto ne poka ob vsaki luknji na cesti ampak jih lepo mehko požira.
Pri tem letniku me je motilo tudi da avto zgleda kot da malo visi nazaj.


Res da ima avto boljšo lego zaradi tršega podvozja, nizkopresečnih gum in tudi zgleda tako kot da bil že serijsko malo spuščen. Vendar pa lega zame ni primerljiva npr. s spuščenim A3, ki ga dobro poznam in sem lahko velikokrat primerjal.

Drugače se pa strinjam s tabo da avto če je dobro ohranjen vsekakor je vreden nakupa, in je zelo podcenjen v primerjavi z navedenimi znamkami, pa tudi oblika je še danes dovolj lepa.
lp

Objavljeno: So okt 21, 2006 10:29 pm
Napisal/-a blazp
-----

Objavljeno: So okt 21, 2006 11:25 pm
Napisal/-a Mad
blazp je napisal/-a:www.vozimvolvo.si

drugače pa super avto
... mega avto - še posebej, če gledaš koliko daš zanj in kaj vse ti nudi za ta denar ... na žalost pri nas - Koper obstaja dosti primerkov, ki so imeli napake pri sumljivo nizkih kilometrih ... na srečo ve večina ljudi, da se te pojavljajo predvsem pri tistih vozilih kupljenih rabljenih iz uvoza :P :P :P L.p. Mad

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 12:51 pm
Napisal/-a Falco'
največ avtomobila za tak denar, z našim še ni blo nič težav razen svečke in zavorne ploščice je bilo potrebno menjat. nakup vsekakor priporočam. ;)

Objavljeno: Po okt 23, 2006 4:28 pm
Napisal/-a leoCar
Vem da Mitsubishi carisma ima dosti skupnega z V ali S40 in moram povedati da tisto z obvolansko ročico je res, tudi meni se več ne vrača v prvotni položaj, kaj drugega pa nevem...ja motorčki za krmiljenje loput in raznih vzvodov pri avtomatski klimi radi zafrkavajo. Motorji pa so dokaj zanesljivi vgrajevali so tudi mitsubishijevega GDIja, ki ga tudi sam vozim in sem kar zadovoljen z porabo in zmogljivostmi in zanesljivostjo.
Lahko le priporočam.