Se bom oprl na komentar Airborna:
Glede črpalke: Res je, črpalka zdrži cca 120-140k km, potem jo moraš menjat.
glede smernika: prvič slišim
pokanje podvozja: prvič slišim
rjavenje okoli luknje za dolivanje goriva: res je
ključavnica volana: prvič slišim
neudobnost podovzja: zelo velik bull shit, je eno izmed najudobnejših v tem razredu in pri avtu te starosti. Oče ima BMW E46 z manj kot 40k km, pa je moj V40 dosti bolj udobnejši.
glede kakovosti fh1 in ph2: bull shit, da ni za verjet. Res pa je, da se je pametno izogibat letniku 96, medtem ko je letnik 97 in naprej super avto, zanesljivost je pri teh avtomobilih res na zavidljivem nivoju. Avtomobili so identični, razen malenkostnih popravkov na izgledu avtomobila (odbijači, luči, bočne lučke, armatura,sedeži...).
motor: 1.8 115 PS: za športnega voznika to ni, za normalnega pa povsem dovolj. Zbudi se pri 3.300 rpm in zaspi pri cca 6.000 rpm. Po teh vrtljajih je samo še glasen, pospešuje pa zelo malo (rdeče obočje ima pri 6.500, blokado še malo višje). Pospeški so boljši kot pri Ford Mondeo 1998 1.8 16V 115PS, Opel Vectra 1998 1.8 16V 115PS, Peugeot 406 1998 1.8 16V 110 PS, VW Passat 1998 1.8 20V 125PS.
Menjalnik: Natančen, dokaj hiter, pri prestavljanju v prvo prestavo se zatikajo zato, ker so tako narejeni. Ko stojiš pri miru ali se peljaš do cca 5kmh, gre v prvo prestavo kot po maslu. Če se pelješ malo hitreje in bi bilo bolj prestavit v 2., ti menjalnik avtomatsko zablokira, tako da veš da moraš dat v drugo. To je malo nadležna zadeva takrat, kadar se pripelješ do ostrega ovinka za katerim je klanec, ki ga hočeš speljat s 1. prestavo. Takrat se moreš skoraj ustavit in prestavit v prvo predno zapelješ v klanec.
Še par malenkosti:
Poraba: relacija Ljubljana-Korčula s klimo neprestano prižgano 7.0l/100 km.
Servisi: uradni serviserji te bodo obrali do kosti, če pa peljaš k mehaniku, ki ni pooblaščeni serviser, je seris isti kot za vse druge avtomobile.
Zanesljivost: moj ima 202.000 kilometrov. Menjani so bili zadnji amortizerji in enkrat bencinska pumpa. To je to. Ostalo samo potrošni material na servisih.
Lega na cesti: Za ta letnik avta, je to eno najboljših podvozij. Ko je prazen je rahlo podkrmarjen, ko ga naložiš je malo prekrmarjen.
Ali predlagam nakup: JA. Zakaj? Zato, ker je na slovenskem trgu podcenjen. Za recimo 1,5 mio SIT, dobiš lepo ohranjenega Volvota ali do onemoglosti zmahanega Passata ali Audija. Ukradel ti ga ne bo noben, ker ni zanimiv za tatove, preprodajalcem niso zanimivi, tako da je dosti manjša šansa da te nategnejo pri nakupu.
Za več informacij, se obrni na:
www.vozimvolvo.si
Tem o seriji 40 je ogromno, če te pa še kaj zanima, pa kar odpri novo temo in vprašaj.