Stran 1 od 2

Uvoz Peugeota 205 Gti l.1994 iz CH

Objavljeno: Ne okt 29, 2006 10:54 am
Napisal/-a AmrakBee1
Pozdrav
v Švici sem odkril 205 Gti 1.9 - l 1994 rad bi ga imel ..kaj mi je storiti
Zanimajo me vse variante kako prit cez homologacijo...kako sam školjlo al pa mašino skratka vse kar bi mi koristilo.......
Imam tud druzino v švici ki lahko opravi nakup za mene....

Hvala vsem.....
vse lepo

Objavljeno: Ne okt 29, 2006 11:00 am
Napisal/-a smile4me
Ne morš k je avto prestar

Objavljeno: Ne okt 29, 2006 11:04 am
Napisal/-a AmrakBee1
nemorm se preda baje obstajajo neke variante kako skoz pridt
Nocem se predat,,,

Objavljeno: Ne okt 29, 2006 11:07 am
Napisal/-a AmrakBee1
Ali kdo pozna kakega lastnika 205 gti ???
Če ga morda prodaja ...tud razbitega

Objavljeno: Po okt 30, 2006 6:59 pm
Napisal/-a AmrakBee1
v bistvo je peugeot 205 l.1994 1.9l
ce kej spremeni situacijo

Objavljeno: Po okt 30, 2006 9:16 pm
Napisal/-a Gobavc
Ti ne da dihat tale truga, kaj? Mogoče res ni slaba varianta s CH tablicami :twisted:

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:29 pm
Napisal/-a AXioN
Ma vozi se s švicarskimi tablicam, tule se en moj kolega vozi že 2leti na take tablice, pa kar je plastike gor zmetal mu policija nič ne more.
Pa po vsej verjetnosti je še registracija cenejša v švici ;)

Objavljeno: Pe nov 03, 2006 12:24 am
Napisal/-a Nejko87
najdeš razsutega gtija tukaj, ga kupiš, pripelješ drugega in homologiraš menjavo karoserije... neki tazga.. poklič na lpp za točne podatke. tko je frend za nissana iz it. zrihtu.
lahko pa tukaj kupiš samo papirje + cifre od zbitega... jih (prestaviš) na švicarja in maš avto s slovenskimi papirji.
samo tega js ne podpiram :!:

Objavljeno: Če nov 16, 2006 9:39 pm
Napisal/-a Dariooo
ce rabis papirje od gti-ja oz celo karoserijo z dokumenti jo ima en moj kolega in ce hoces ti jo lahko proda, pol si pa ti zrihtas homologacijo za 205-ko uvozeno.Ta njegova je pa 1.6gti....vec pa ti ne vem povedat.
ce hoces jo bos lahko odpeljal s tem da jo moremo prej olupit, ker avto je zdaj se cel :)
LP

Objavljeno: Če nov 16, 2006 11:04 pm
Napisal/-a _YUGO-GVX_
pomoje je to še najboljša varianta

Objavljeno: Če nov 16, 2006 11:17 pm
Napisal/-a Drocky
Sej rabi samo številke in pa papirje od avta registriranga v slo, ne rabi cele školjke, da nardi homologacijo :!: Pa tut motor ni pomembn, sam da je 205 model pa fajn je da je letnik čim novejši ;)

Objavljeno: Pe nov 17, 2006 11:54 am
Napisal/-a AXioN
Mogoce kdo ve kako je z naknadnim vgrajevanjem katalizatorja ki dosega euro2 normo?
Ker kot vidim imajo to nekateri stari avti v nemciji(g-kat, e2), saj imajo tako 30%ceneje registracijo gor..

Pa ce prav vem naj bi bla euro2 norma dovolj za uvoz starega avtomobila v slovenijo.

Objavljeno: Pe nov 17, 2006 5:41 pm
Napisal/-a Dariooo
_YUGO-GVX_ je napisal/-a:pomoje je to še najboljša varianta


utemelji, ne pa samo nekaj govorit v prazno ;)

Objavljeno: Če nov 23, 2006 10:34 pm
Napisal/-a superpoljski
Ponekod v Nemčiji se da dobit certifikat za EURO 2. Ene delavine so certificirane za izdajo le tega. Samo pa bo potrebna mala predelava. Pa ne samo katalizator, tu so še nasloni za glavo, bočne ojačitve... Pa prej se pozanimaj na LPP za ziher.

Objavljeno: Ne avg 05, 2007 11:41 am
Napisal/-a plansar
Evo bom vprašal kar v tejle stari temi, namreč zanimam se za nakup 205 1.9 gti l.91 iz nemčije, ker je pri nas izbira zelo majhna oz. je sploh ni! Vem da ga uradno ne morem uvoziti in registrirati zato me zanimajo kakšne alternative še obstajajo! Tukaj sem že prebral da se da pretolčt cifre, zdej me pa zanima kako to gre. Če jz kupm avto v nemčiji ga gre prodajalc pol odjavt in ne rab pol od mene oz. registracije v sloveniji nič-ker pol bi tiste cifre zginle??? Če je avto oz cifre v sloveniji odjavljen grem sam na UE in ga prjavm? A če je avto tolk star dobim preizkušnjo v nemčiji da ga prpelem čez mejo?
Lp

Objavljeno: Ne avg 05, 2007 3:18 pm
Napisal/-a pocesnkII
naredi v nemčiji prepis kot v slo, ga pripelji v slo, tu najdi magari samo 205-ko(ni treba da je gti) odrezi del kjer so stevilke, ga privari na 205 iz nemcije (pazi da bo narejeno kot da se ni nic dogajalo okoli st) pojdi na tehnicnega (ne na lpp) in ga registriraj na papirje od 205.ke iz slo in volla ze ze peljes. cez nekaj casa pa homologogiras zamenjavo motorja in je.

Objavljeno: Ne avg 05, 2007 9:13 pm
Napisal/-a Štrubelj
al pa če slovensko 205 pelješ v švico domov, pol pa še nemško 205 prpelješ na isti kraj in preložiš komplet dele na karoserijo od slovenske in obratno, pol pa slovensko pelješ u Slovenijo, uno pa pač prodaš za male pare naprej :D in ti furaš 1.1 205, registreraš za pocen dnar in voziš 1.9 :D

p.s.: namest švice lohk uporablaš Slovenijo :P

Objavljeno: Ne avg 05, 2007 11:06 pm
Napisal/-a Badmike
Normalno ga pripelji, tu kupi slo papirje odstrani staro št. not udari nove voila pa je avto že od tebe!
Tako sem jaz uvozil starega citroena iz Francije!

Objavljeno: Po avg 06, 2007 5:37 am
Napisal/-a plansar
a pol dobim gor preizkušnjo za tolk str avto? k dvomm da mi bo kdo tablce pustu :P

Objavljeno: Po avg 06, 2007 8:55 pm
Napisal/-a Dariooo
Štrubelj je napisal/-a:al pa če slovensko 205 pelješ v švico domov, pol pa še nemško 205 prpelješ na isti kraj in preložiš komplet dele na karoserijo od slovenske in obratno, pol pa slovensko pelješ u Slovenijo, uno pa pač prodaš za male pare naprej :D in ti furaš 1.1 205, registreraš za pocen dnar in voziš 1.9 :D

p.s.: namest švice lohk uporablaš Slovenijo :P


a mislis da 1.1 in 1.9 pod haubo na tehnicnem je isto al kaj? ok 1.6 in 1.9 je isto ja....ma ne 1.1 in 1.9...pa se podvozje od 1.1 proti 1.9 je kot noc in dan ;)

lP