Stran 1 od 2

Lastnosti Golf 3 GTI

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 7:15 am
Napisal/-a TUNING_BOY
Zdravo! Mene pa zanimajo dobre in slabe lastnosti Golfa 3 GTI! Zanimajo me tudi približne cene vzdrževanj, (sklopka, jermeni, diski, ploščice, ...)! Prosim da pišete samo odgovore ne pa da se ne splača met tega avta, da so sterani, sfukani, ...

LP ;)

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 8:10 am
Napisal/-a povh
Pri VW je ponavadi tako, da dobiš kvalitetne neoriginalne dele precej ceneje kot original. Za golfa 3, 1.9d, ni drago vzdrževanje, za gti pa nevem.

Js bi že zarad napisa gti, segu mav globlje v žep. Samo moje mnenje.

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 9:24 am
Napisal/-a sonček
Trojke imajo dokaj slab pleh. Deli pocen nekako pol cenejši od Japonskih.

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 11:52 am
Napisal/-a TUNING_BOY
sonček je napisal/-a:Trojke imajo dokaj slab pleh. Deli pocen nekako pol cenejši od Japonskih.


Ja za pleh vem da okol blatnikov rado vn vdari! Ka pa če kaj rado crkuje ve kdo?
Mi je pa avto zelo všeč zato ker je že serijsko lep, in bi dau na njega še samo ene hude felge pa mogoč kako nižanje pa temna stekla!

Če še kdo ve kaj o teh avtomobilih naj piše!

LP ;)

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 12:53 pm
Napisal/-a ĐIĐO
Zelo vzdržljivi motorji pa naj bo 85 al pa 110 kw. Drgač jih je bolj malo na slovenskem trgu še posebej GTI-jev z 110kw motojem. Mene tut zanima nakup GTI-ja in mislim da ga bom tut v bljižni prihodnosti nabavu. Drgač pa menda priporočajo kupiti GTI-ja z 110 kw.

LP

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 12:57 pm
Napisal/-a samekk
TUNING_BOY je napisal/-a:
sonček je napisal/-a:Trojke imajo dokaj slab pleh. Deli pocen nekako pol cenejši od Japonskih.


Ja za pleh vem da okol blatnikov rado vn vdari! Ka pa če kaj rado crkuje ve kdo?
Mi je pa avto zelo všeč zato ker je že serijsko lep, in bi dau na njega še samo ene hude felge pa mogoč kako nižanje pa temna stekla!

Če še kdo ve kaj o teh avtomobilih naj piše!

LP ;)

ja, so zelo vzdržljivi. ne me narobe razumet, govorim iz izkušenj kolegov ki so imeli gti-ja ;) radi rjavijo še na zadnji havbi.

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 1:44 pm
Napisal/-a sonček
Aja pred leti sem od mehanikov slišal do se teli motorji skoraj da neuničljivi drugač sem mel neki podobnga tud sam moj je bil sicer 1.8 sam kaj ko ti vsak novi lastnik prevrti kilometre nazaj pol pa mislš da že pri 200 tkm dela probleme v resnici jih pa ima čez 400 tkm al pa še več.

Pa velik sreče pri nakupu. Še tole sem bil zadnjič v Italiji pa je en majster tam vžigal GTI-ja madona greš ke pa kupš celo mašino ni problema nikakor pa ne v Sloveniji k je sama nč vredna šara. Bil pa je golf 2 GTi ampak to je že vse skupaj precej staro in nevarno v dvojki druga zgodba je trojka k ima vsaj nekaj opreme. Drugač pa imam eno številko od enga švercarja k iz Italije voz vse od starih do novih. Prodaja jih pa povse bivši Yugoslaviji. lp

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 3:03 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Resno se zanimam za ta avto! Ker mi je ful všeč ko je serijsko mal zrihtan-men se zdi glih dost! Sej mislim da bi pol dal gor felge od audija S3 ker res lepo pašejo gor (pa itak da tud večje :P )! Če pa kdo pozna kakega ko prodaja al pa ve za kakega ki je res lep se pa priporočam za kakšne slikce pa kontakt!

Če še kdo ve kaj o teh avtomobilih naj pa kar pove! Ka pa na navadnega 2.0 paše glava od 16v? Kakšna je pa kaj oprema pri teh avtomobilih? Kakšno opremo imajo vsi GTI-ji?

Hvala in LP ;)

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 3:47 pm
Napisal/-a Mad
ĐIĐO je napisal/-a:Zelo vzdržljivi motorji pa naj bo 85 al pa 110 kw. Drgač jih je bolj malo na slovenskem trgu še posebej GTI-jev z 110kw motojem. Mene tut zanima nakup GTI-ja in mislim da ga bom tut v bljižni prihodnosti nabavu. Drgač pa menda priporočajo kupiti GTI-ja z 110 kw.

LP
... ja 110 kw pije manj in gre precej bolje tisti 85 je še mono-point ... L.p. Mad

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 3:58 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Mad je napisal/-a:
ĐIĐO je napisal/-a:Zelo vzdržljivi motorji pa naj bo 85 al pa 110 kw. Drgač jih je bolj malo na slovenskem trgu še posebej GTI-jev z 110kw motojem. Mene tut zanima nakup GTI-ja in mislim da ga bom tut v bljižni prihodnosti nabavu. Drgač pa menda priporočajo kupiti GTI-ja z 110 kw.

LP
... ja 110 kw pije manj in gre precej bolje tisti 85 je še mono-point ... L.p. Mad


Kolk pa je poraba 85kw pa kolk 110? Fajn je če ve kdo iz izkušenj!

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 4:17 pm
Napisal/-a Mad
TUNING_BOY je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
ĐIĐO je napisal/-a:Zelo vzdržljivi motorji pa naj bo 85 al pa 110 kw. Drgač jih je bolj malo na slovenskem trgu še posebej GTI-jev z 110kw motojem. Mene tut zanima nakup GTI-ja in mislim da ga bom tut v bljižni prihodnosti nabavu. Drgač pa menda priporočajo kupiti GTI-ja z 110 kw.

LP
... ja 110 kw pije manj in gre precej bolje tisti 85 je še mono-point ... L.p. Mad


Kolk pa je poraba 85kw pa kolk 110? Fajn je če ve kdo iz izkušenj!
... za tistega 110 kw je rekel kolega da mu je pil zelo malo seveda če ga ne stiskaš govorim voženo v prometu vsak dan (če ga stiskaš tudi 1.2 pije) mislim da okrog 8.5 - 9 litrov (rekel mi je tudi, da so ga spravili po AC na porabo 7.5 litra šparano do konca - ni šel čez 3500) in za te konje in to težo zelo dober podatek če ga tiščiš okrog 12 L / 100 km - in če ne poznaš motorja ti lahko pridelaš neverjetne porabe lahko pa voziš zelo hitro z režimom, ki mu paše pa si nizko z porabo ... vsak motor se obnaša drugače po navadi tisti 8 ventilci gredo dobro od 2700 - 4000 obratov in tam vmes ne pijejo nič 16 v motorji imajo malo višje navor - med 3200 do 3900 in se jih vozi zato višje - od 3500 - 4800 in tam naj ne bi pili ... spodaj se mučijo zato pijejo več torej čim prej spravit motor nad 3500 in ne pretiravat z obrati - nad 5500 vse pije xxx ... ker v višji brzini pri nižjih obratih manj obremenjuješ motor, kot pa da ga vlečeš do blokad kjer nima več navora in če znaš delat z menjalnikom boš prej pospešil in manj porabil ;) a - vsak motor ima svoje posebnosti ... za tistega 85 kw ne vem ... L.p. Mad

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 4:25 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Mad je napisal/-a:
TUNING_BOY je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
ĐIĐO je napisal/-a:Zelo vzdržljivi motorji pa naj bo 85 al pa 110 kw. Drgač jih je bolj malo na slovenskem trgu še posebej GTI-jev z 110kw motojem. Mene tut zanima nakup GTI-ja in mislim da ga bom tut v bljižni prihodnosti nabavu. Drgač pa menda priporočajo kupiti GTI-ja z 110 kw.

LP
... ja 110 kw pije manj in gre precej bolje tisti 85 je še mono-point ... L.p. Mad


Kolk pa je poraba 85kw pa kolk 110? Fajn je če ve kdo iz izkušenj!
... za tistega 110 kw je rekel kolega da mu je pil zelo malo seveda če ga ne stiskaš govorim voženo v prometu vsak dan (če ga stiskaš tudi 1.2 pije) mislim da okrog 8.5 - 9 litrov (rekel mi je tudi, da so ga spravili po AC na porabo 7.5 litra šparano do konca - ni šel čez 3500) in za te konje in to težo zelo dober podatek če ga tiščiš okrog 12 L / 100 km - in če ne poznaš motorja ti lahko pridelaš neverjetne porabe lahko pa voziš zelo hitro z režimom, ki mu paše pa si nizko z porabo ... vsak motor se obnaša drugače po navadi tisti 8 ventilci gredo dobro od 2700 - 4000 obratov in tam vmes ne pijejo nič 16 v motorji imajo malo višje navor - med 3200 do 3900 in se jih vozi zato višje - od 3500 - 4800 in tam naj ne bi pili ... spodaj se mučijo zato pijejo več torej čim prej spravit motor nad 3500 in ne pretiravat z obrati - nad 5500 vse pije xxx ... ker v višji brzini pri nižjih obratih manj obremenjuješ motor, kot pa da ga vlečeš do blokad kjer nima več navora in če znaš delat z menjalnikom boš prej pospešil in manj porabil ;) a - vsak motor ima svoje posebnosti ... za tistega 85 kw ne vem ... L.p. Mad


Ja sej znam šparat(odvisn kk me prime :D )! Passata 1.8T 150KM sm spravu že na 6.5 pa res tist na izi! Drugač pa povprečna 8.4-9.0!

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 5:25 pm
Napisal/-a kremenček
Jst mam Passata 94, 2.0 85kw. Najmanj sem porabil 6.5l, največ pa 9.5l.
Lp

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 6:32 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
kremenček je napisal/-a:Jst mam Passata 94, 2.0 85kw. Najmanj sem porabil 6.5l, največ pa 9.5l.
Lp


Sej če se ne motim so to tk isti motorji! Pa sej js pravim naj pije če je žejn :D ! Js tud pijem če sm-včasih tud če nism :D :D

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 9:27 pm
Napisal/-a AXioN
TUNING_BOY je napisal/-a:
kremenček je napisal/-a:Jst mam Passata 94, 2.0 85kw. Najmanj sem porabil 6.5l, največ pa 9.5l.
Lp


Sej če se ne motim so to tk isti motorji! Pa sej js pravim naj pije če je žejn :D ! Js tud pijem če sm-včasih tud če nism :D :D

Recimo da so isti motorji, razlika je vecinoma le v vbrizgu in elektroniki ;)

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 10:10 pm
Napisal/-a sonček
kremenček je napisal/-a:Jst mam Passata 94, 2.0 85kw. Najmanj sem porabil 6.5l, največ pa 9.5l.
Lp


Ja pil ti je vrjetno tok zaradi tega,ker je bilo z avtom vse vredu in je bil skoz redno servisiran. Men je recimo pozim pila cordoba 1.8 90km 10l ne vem zakaj. Polet pa najmanj 7,9 l/100km. Mel sem pa tud hribovsk teren,mestna,regionalka.
lp

Objavljeno: Če nov 02, 2006 4:26 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
Še ve kdo kaj?

Objavljeno: Če nov 02, 2006 4:39 pm
Napisal/-a super98
Ne zavajajte folka tlele gor.


oba motorja sta multi point (že dvojka je). 16V ima tazadnjo generacijo digifant ajnšprica.

Več o digifantu si oglej tule: http://www.favdl.com/content/view/58/137/

8V se ne da predelat kar na 16V s tem da zamenjaš kar glavo.

8V je razvit iz dvojke GTI 8V, s tem da ima sondo+kat, večjo vrtino in gib. motor je kao ekološki in zato samo 115 konjev. opis delovanja 8V digifanta imaš na zgornjem linku.

Glede zmogljivosti: 8V ni ne vem kaj, po resnici povedano si ne zasluži značke GTI, 16Vja precej ubijejo dolga prestavna razmerja. 16V ima drugačen, močnejši menjalnik (na zajle) kot 8V in hidro sklopko... Drugače sta oba otrja v redu, 8V je max nezahteven, 16V ponuja tudi boljše zmogljivosti (škoda zaradi dolgega menjalnika)... 16V motor je tovarniško zelo zaprt motor in se ga hitro spravi na večjo moč.


še kaj?

Objavljeno: Če nov 02, 2006 4:54 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
super98 je napisal/-a:Ne zavajajte folka tlele gor.


oba motorja sta multi point (že dvojka je). 16V ima tazadnjo generacijo digifant ajnšprica.

Več o digifantu si oglej tule: http://www.favdl.com/content/view/58/137/

8V se ne da predelat kar na 16V s tem da zamenjaš kar glavo.

8V je razvit iz dvojke GTI 8V, s tem da ima sondo+kat, večjo vrtino in gib. motor je kao ekološki in zato samo 115 konjev. opis delovanja 8V digifanta imaš na zgornjem linku.

Glede zmogljivosti: 8V ni ne vem kaj, po resnici povedano si ne zasluži značke GTI, 16Vja precej ubijejo dolga prestavna razmerja. 16V ima drugačen, močnejši menjalnik (na zajle) kot 8V in hidro sklopko... Drugače sta oba otrja v redu, 8V je max nezahteven, 16V ponuja tudi boljše zmogljivosti (škoda zaradi dolgega menjalnika)... 16V motor je tovarniško zelo zaprt motor in se ga hitro spravi na večjo moč.


še kaj?


Hvala dobr si tole povedu! Ka pa se da 8v bol navit sam s tem da mu spremeniš parametre? Da spremeniš vbrizg pa to? Al kak se ga splača navit?

LP ;)

Objavljeno: Če nov 02, 2006 5:09 pm
Napisal/-a super98
TUNING_BOY je napisal/-a:
Hvala dobr si tole povedu! Ka pa se da 8v bol navit sam s tem da mu spremeniš parametre? Da spremeniš vbrizg pa to? Al kak se ga splača navit?

LP ;)



8Vja se ne da navit s spremembo parametrov, moraš vedet da je to v osnovi bolj "kruzing" motor (koda 2E, v osnovi iz passata 35i), ne vem koliko se ti ga sploh splača navijat, tudi efekta ni bogve kakšnega. 8V in 115 konjev je za trojko ki tehta okrog 1200kg enostavno malo premalo da bi lahko s ponosom nosi značko GTI.