Stran 1 od 1
Nakup ala Hotrod
Objavljeno: To nov 21, 2006 9:01 pm
Napisal/-a hous3r
Moje vprašanje:
Ali je mogoče tak avto pri nas registrirati brez kakršnih posebnih problemov?
Kako je s homologacijo?
Nekje sem nekje zasledil tak avto, pa mi je takoj padel v oči, sem pa tudi ljubitelj starejših "klasičnih" oblik avtomobilov..
lp
hous3r
Objavljeno: To nov 21, 2006 11:13 pm
Napisal/-a Mad
... Zakaj pa ne - če si kupil vozilo ki je bilo registrirano nekje drugje samo homologacijo boš moral opraviti ker tak avto ni iz znanih proizvodnih trakov in bodo spremembe glede na to da ni narejen za naš trg ... v glavnem ne vidim ovir ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 12:02 am
Napisal/-a bass
Upam, da ti je jasno, da so avti izpod rok Chip-a Foos-a izjemno dragi.
Mislim, da pod 15 mio lahko odmisliš.
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 12:06 am
Napisal/-a Mad
bass je napisal/-a:Upam, da ti je jasno, da so avti izpod rok Chip-a Foos-a izjemno dragi.
Mislim, da pod 15 mio lahko odmisliš.
Če si ga močno želi si ga kupi po kosih pripelje sem in sestavi pa pol homologira računal sem na okrog 3 do 3.5 mio ...
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 12:08 am
Napisal/-a In_Liner
ja chip je pač car...mojster v teh pogledih...lahko si omisliš kaj bol poceni
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 6:41 am
Napisal/-a Nasty
Kolikor spremljam custom (avtomobile in motorje) zadeve, boš za omenjeni denar od Foos-a dobil bore malo (beri nič).
Prejšnji teden sem dobil katalog s ceniki od Walz Hardcore Cycles (nemška firma za izdelavo custom bike, ki je izdelal motor tudi za Kimija). Pri 40-50 000 EUR si tako hitro, da se ti sanja ne. To so cene za "serijske" dele. Če se pa malo zmišljuješ, pa ... V to ceno še ni všteta mašina.
Okvir od 13 000 EUR dalje, prednje vilice od 2 500 EUR dalje, feltne od 1 800 EUR/kos dalje, izpuh (s TUV-om) od 3 000 EUR dalje,.... Cen za mašine sploh nimajo objavljenih. Vse se dogovoriš osebno, naknadno. Izelava TUV za celoten motor, da ga lahko registriraš... okoli 8 000 EUR.
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 7:38 am
Napisal/-a hous3r
Saj nisem mislil nakup njegovega (foose-ovega) avtomobila...
Dal sem samo primer, ki pa je res nastal izpod njegovih rok in tudi zmagal na nekem velikem sejmu, če se ne motim..
Kaj takega tudi ne nameravam kupiti, v taki obliki ne...
Kupil bi rabljen star, nedelujoč avto in ga počasi poskušal usposobiti, to bi bilo čisto ljubiteljsko delo..
Tako je en kolega iz amerike privlekel staro corvetto, da niti ne omenjam kako je zgledala ko jo je dobil.. Pa je le nekaj lepega nastalo iz nje, pa čeprav po dveh letih..
Mogoče iz vsega tega ne bo nič, so le sanje, ki pa so uresničljive.
lp
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 7:42 am
Napisal/-a dobek
Mad je napisal/-a:... Zakaj pa ne - če si kupil vozilo ki je bilo registrirano nekje drugje samo homologacijo boš moral opraviti ker tak avto ni iz znanih proizvodnih trakov in bodo spremembe glede na to da ni narejen za naš trg ... v glavnem ne vidim ovir ... L.p. Mad
mogoce bi slo skozi kot samogradnja, drugace ne
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 8:21 am
Napisal/-a Nasty
Saj tudi rabljene zadeve niso poceni. Če je zadeva "originalna", je tudi rabljena zadeva draga. Ta vozila so izdelana večinoma za znanega kupca, po njegovih željah.
Mislim, da sanja kar večina. Tudi jaz sem med njimi.
S registracijo, oziroma homologacijo takega vozila so kar veliki problemi. Mislim, da če jih homologira proizvajalec, je zadeva malce lažja. Ko ti proivajalec (v mislih imam nemške proizvajalce) priloži TUV, se (tudi) v SLO lahko samo "slikajo".
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 8:34 am
Napisal/-a Nixxon
dobek je napisal/-a:Mad je napisal/-a:... Zakaj pa ne - če si kupil vozilo ki je bilo registrirano nekje drugje samo homologacijo boš moral opraviti ker tak avto ni iz znanih proizvodnih trakov in bodo spremembe glede na to da ni narejen za naš trg ... v glavnem ne vidim ovir ... L.p. Mad
mogoce bi slo skozi kot samogradnja, drugace ne
Ali uvoz kakega iz Nemčije. Jih je izredno malo, a vseeno obstajajo. Cene pa pomoje bolš da ne grem gledat, ker so men taki avtiči tut wow.

Objavljeno: Sr nov 22, 2006 9:33 am
Napisal/-a Mad
... če se ne motim dobiš ti homologacijo tudi za avtomobile kupljene tako razstavljene v kitu in sestavljene doma izdelati si moraš le podvozje in se odločiti za motor, ki ga boš upasal not pol homologacija ne bi smela bit problem ... sam sem bil na tem, da se lotim tega a sem se premislil zaradi x razlogov - še najbolj volje ... te variante te na kosih stanejo malo recimo 4-5 000 USD karoserija in toliko podvozje zavore menjalnik ... iz USA dobiš karoserijo izdelaš po načrtu podvozje in iz Švice dobiš iz odpada motor in menjalnik poceni ... mislim da ti bi bilo 10 - 15000 dolarjev oziroma 2 do 3 mio bilo dovolj pol bi rabil en kontejner dobre volje in sestavil stvar

za homologacijo bi po moje moralo iti skozi če ne bi bil prepričan bi poskusil z kako avtorevijo predstaviti projekt in malo izsiliti papir od Lpp - ja vseeno mislim da bi šlo, ker če je to zunaj dovoljeno ne vem kakšne ovire so pri nas možne v tej smeri ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 11:11 am
Napisal/-a Nasty
V Ameriki in Angliji je lahko registriraš vse kar se pelje.
Zato mislim, da bi bil problem homologirati vozilo iz teh dveh držav. Avtomobile, ki jih uvožajo iz Amerike, morajo najprej "predelati" ustreznosti EU zakonom. Potem pa šele na homologacijo.
Pri takoimenovanih "kit car" vozilih pa je to še toliko težje. V teh dneh lahko gledate na Discovery-ju kako sestavljajo avto, ki ga "naročiš po pošti". Samo Anglija je Anglija.
Z izsiljevanjem ne boš dosegel nič. Prej nasprotno. Ovire v SLO za tak projekt so zelo visoke. Verjemi. Sem velikokrat na LPP-ju.
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 11:44 am
Napisal/-a Mad
Nasty je napisal/-a:V Ameriki in Angliji je lahko registriraš vse kar se pelje.
Zato mislim, da bi bil problem homologirati vozilo iz teh dveh držav. Avtomobile, ki jih uvožajo iz Amerike, morajo najprej "predelati" ustreznosti EU zakonom. Potem pa šele na homologacijo.
Pri takoimenovanih "kit car" vozilih pa je to še toliko težje. V teh dneh lahko gledate na Discovery-ju kako sestavljajo avto, ki ga "naročiš po pošti". Samo Anglija je Anglija.
Z izsiljevanjem ne boš dosegel nič. Prej nasprotno. Ovire v SLO za tak projekt so zelo visoke. Verjemi. Sem velikokrat na LPP-ju.
... mislim, da se bi dalo obstajajo določeni postopki opisani z formularji in če zadostiš vsem njihovim regulativam ga boš pač registriral ... edino plačal boš lahko če se vpičijo homologacijo prvega takega avtomobila 2.5 mio in na osnovi nje boš lahko kasneje sestavil xxx identičnih avtov in jih prodal naprej

mogoče dober namig za nekoga ki si išče nov posel ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr nov 22, 2006 12:27 pm
Napisal/-a Nasty
Imel sem priložnost debatirati s Mitjem (lastnik Fazerja) na temo homologiranja spojlerjev v SLO, ki jih izdelujejo pri njih - Fazer.Zadeve niso ravno enostavne. Pa gre samo za spojler.
Tu je pa govora o homologaciji vozila, ki mora ustrezati takim in takim zahtevam.
Bil sem prisoten na LPP-ju, ko so homologirali Yugota za DP v rally-ju. Verjemi mi, da je bil ta Yugo narejen veliko bolje, tudi v smislu varnosti, kot omenjena vozila, pa je lastniku (ekipi, ki je bila poleg) tipček (g. Zajec iz LPP) ob pregledu naredil veliko "sivih las". Vsako stvar (predelavo) so morali imeti zrisano, on je vse poslikal, itd.. Je bilo veliko slabe volje. Ravno pri podvozju se je najbolj zatikalo.
Veliko "lažje" je tak avto kupiti v Nemčiji (kjer seveda tudi registriran) in ga pripeljati k nam. Toda ... vprašanje denarja se vedno poraja.
Res pa je, kot pravi "Mad", da verjetno nič ni nemogoče. Čas, denar in še kaj, bi verjetno zelo vplivalo na odločitev o tem.