Stran 1 od 2
Lancia?
Objavljeno: To jun 24, 2003 4:08 pm
Napisal/-a Golden eye
Kaj pa glede tega avta in nasploh kaj menite o lanci (Lancia Kappa 3.0 V6 24V )
Objavljeno: To jun 24, 2003 4:09 pm
Napisal/-a .::GTR::.
jest sam vidm vrtinc v rezervarju

Objavljeno: To jun 24, 2003 7:48 pm
Napisal/-a Golden eye
raje povejte kaj o lancia nasploh?
Objavljeno: To jun 24, 2003 8:09 pm
Napisal/-a din
Zelo dosti avta za malo denarja. Drugače pa za konkretno tega, velika registracuja, pri teški nogi velika poraba, kot pri vseh podobnih zverinah. Kar se pa tiče same izdelave ipd. pa me ne spraševat, ker jaz sem itak zaljubljen v Lancie

in bi bil vsak podoben komentar pristranski
Objavljeno: To jun 24, 2003 9:49 pm
Napisal/-a Golden eye
kaj se pa splača kupi, ktero mašino oz. kok močno?(1.4,1.6,1.8,2.0,2.4,3.0)
Objavljeno: To jun 24, 2003 10:50 pm
Napisal/-a blue
Za Lancije pravijo da so italijanski Mercedesi... hmmm,enkrat sem jo mel,pa mislim,da je ne bom mel nikoli več.Mi je pa mehanik na pooblaščenem servisu rekel da so 3.0 24V mašine živ hudič za vzdrževat.
[/quote]kaj se pa splača kupi, ktero mašino oz. kok močno?(1.4,1.6,1.8,2.0,2.4,3.0)[/quote]

Lancia Kappa 1.4???
Splača se ti kupit tako mašino ki jo rabiš!
Objavljeno: To jun 24, 2003 11:16 pm
Napisal/-a Byrkus
Ali obstaja kakšno podjetje, ki je s svojimi izdelki slavilo svetovno prvenstvo v rallyu, formuli 1, in na vztrajnostnih dirkah?
O pač. To je Lancia. In še preden mi kdo reče 'čakaj malo, Lancia ni osvojila naslova v F1!', mu bom rekel takole. Leta 1956 je bil Ferrari nič drugega kot Lancia D50 z drugim znakom. Pol-uradno se še zdaj najdejo oznake avtomobila Lancia-Ferrari D50. Na vtrajsnostnih dirkah so postali svetovni prvaki 1981 in 1982 (ja, tudi Porscheja so premagali!), medtem ko o uspehih v rallyu skoraj ne bi izgubljal besed. Modeli Aurelia GT, Fulvia HF, Stratos, Rally 037, Delta S4 in Delta HF Integrale (v kar nekaj verzijah) so še danes legendarna imena.
Kar se pa tiče Lancie in njihovih serijskih produktov - nekdo je omenil, da gre za italijanskega Mercedesa. kar se pa tiče njihovih inovacij, bi rekel, da gre na nek način tudi za italijanski Citroën. Prvi avto s (pol)samonosno karoserijo in posamičnimi prednjimi obesami je bil Lancia Lambda iz leta 1925. Prvi avto, ki ni imel centralnega stebrička med vrati, je bil model Aprilia leta 1937 (!). Prvi model, ki je imel ozkokotni V motor (V4 s 11 stopinjskim kotom) je bil isti Aprilia. Uradno prvi GT avto je bil Aurelia GT leta 1952. Prvi posebej za rally zasnovan avto (in ne le iztpeljanka serijskega modela za dirke) je bil Stratos leta 1973. To sem se uspel spomniti na hitro, verjetno pa je bil še veliko več novosti, ki se jih trenutno niti ne spomnim, in ki izhajajo izpod Lanciine strehe.
Če te zanima še kaj iz zgodovine (to me bolj zanima kot sedanjost

), kar vprašaj.

Objavljeno: To jun 24, 2003 11:52 pm
Napisal/-a blue
Brykus-vse kar si napisal je-in na žalost ostaja- samo zgodovina!Mi pa avte kupujemo v sedanjosti in v sedanjosti Lancie niso več ne vem kva! Moje OSEBNO mnenje je,da se od italjanov trenutno splača kupit le Alfo.Če pa govorimo o rabljenih,se mi pa tud zdi da Lancia v ničemer ne izstopa (he,he,edin kaka Thema 8.32

)
Objavljeno: Sr jun 25, 2003 12:07 am
Napisal/-a bobetko
blue je napisal/-a:Za Lancije pravijo da so italijanski Mercedesi... hmmm,enkrat sem jo mel,pa mislim,da je ne bom mel nikoli več.Mi je pa mehanik na pooblaščenem servisu rekel da so 3.0 24V mašine živ hudič za vzdrževat.
kaj se pa splača kupi, ktero mašino oz. kok močno?(1.4,1.6,1.8,2.0,2.4,3.0)[/quote]

Lancia Kappa 1.4???
Splača se ti kupit tako mašino ki jo rabiš![/quote]
Jest se popolnoma strinjam s tem da so lance italijanski mercedesi
Objavljeno: Sr jun 25, 2003 12:43 am
Napisal/-a .::GTR::.
zdej je pa še mene začela lancia zanimat.
A pa se kej tko kvarjo alpa a majo kakšno ''hibo''?
Objavljeno: Sr jun 25, 2003 12:55 am
Napisal/-a blue
justyGTR je napisal/-a:zdej je pa še mene začela lancia zanimat.
A pa se kej tko kvarjo alpa a majo kakšno ''hibo''?
Večje Lancie so kr solidne,manjše pa so bolj fiatovske-govorim o starih Lanciah.Največ dobrega sem slišal o Themah-pa tud sam sem jo imel-edino neko serijsko napako ma(da jst vem),da jih ven vleče iz ovinka...ne vem več točn zakaj.Drugač pa so kvalitetno narejene-napram Fiatu recimo-edino motorji so menda bolj ko ne isti.
Objavljeno: Po jun 30, 2003 9:37 am
Napisal/-a juhica
edino neko serijsko napako ma(da jst vem),da jih ven vleče iz ovinka
haha, blue, zanemarljiva napaka ce ti avto iz ovinka vlece,... hudo hudo...
lp
Objavljeno: Po jun 30, 2003 10:34 pm
Napisal/-a blue
juhica je napisal/-a:edino neko serijsko napako ma(da jst vem),da jih ven vleče iz ovinka
haha, blue, zanemarljiva napaka ce ti avto iz ovinka vlece,... hudo hudo...
lp
Kje si pa prebral da je zanemarljiva???
...razen če sam misliš da je zanemarljiva,pol je pa res hudo hudo - zate!
Objavljeno: To jul 01, 2003 7:59 am
Napisal/-a cresh
frend ma Lancio Delto 2.0T(letnik 95, 200KM), in je zadevca super, mene je lepo presenetla, potegne pa sploh dober.
Objavljeno: To feb 07, 2006 8:10 pm
Napisal/-a Matjaž87
živjo , mal gledam za temi lanciami pa mi je v oko padla delta 1.6 , nikjer ni noben napisu kako se ti avti kej obnesejo, kok so kej mašine trpežne, kok je kej porabe in vzdrževanja?
na forumu sm "sam" zasledu da so lancie italjanski mercedesi, konkretno o delti 1.6 pa nc?
Objavljeno: To feb 07, 2006 8:42 pm
Napisal/-a Dejch
Mi smo mel Lancio Dedro in morm rect, da manj problematicnega avta nismo imel - cisti zaklad. Pa smo mel vsega ze pomalem, al je to kaksna honda, alfa, fiat, vw, bmw... Sicr pa osebne ne morm rect, ker so to imel starci, povem samo kaj moj fotr prav in kaksne so bile njegove izkusnje. Jaz imam osebne samo z Alfo in Hondo, tko da o Lancii sami ne morm prevec povedat, lahko pa ti povem kokr se spomnm, da je to bil za takratne cajte orng luksuz v svojem razredu. Danasnje Lancie, sepravi Thesis, Ypsilon, Musa itd. ne vem veliko povedat, razen to da je v koncernu FIAT izgubila vsakakrsno podporo glavnih in je le bleda senca preteklosti. To vecinoma samo vpliva na prodajo in primankanje novih modelov in ne s kvaliteto.
Glede kappe ti lahko samo to povem, ker to je edino kar pac vem. Ko sem se prbit vozil dam v Taxiju in sem prical s taksistom, ki si lasti kappo je rekel samo pozitive, avto je imel ze krepko cez 300k km in je rekel, da dela k urca.
Objavljeno: To feb 07, 2006 8:50 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Zelo na kratko - udobje, udobje in še enkrat udobje. S tem avtom narediti pot dolgo 1000 km je kot rečemo "mala malca". Po vseh tistih urah vožnje izstopiš spočit ! In še nekaj je - ko se enkrat navadiš na nivo udobja ki ga punuja ta avto zna zadeva postat "nalezljiva". Ponovno boš iskal udobje takega tipa !
Agregati - najbolj cenjeni so dizelski, ki imajo jasno tudi povsem drugo ceno kot bencinski agregati. Starejši 2,4 TDS je preizkušen agregat, solidno zmogljiv, sicer ima nekoliko "traktorski" zvok, ki pa ga v notranjosti praktično ne slišiš. Dober je tudi novejši 2,4 JTD - samo tu govorimo že okrog 2 mio SIT
Če nisi preveč zahteven glede zmogljivosti - pa te ne skrbi preveč poraba je ta ena dobra varianta - pomisli letnik 99 - za ta denar dobiš težko kašnega POLO-ta istega letnik s klimo.
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=335423#
Seveda se z zmogljivostmi 3 litrskega agregata ne more primerjat - na drugi strani so ostali stroški ugodnejši.
Poglej še malo ostalo ponudbo !
LP
Objavljeno: To feb 07, 2006 9:24 pm
Napisal/-a kovach
mi smo mel themo 2.0 16V,men je biu zvok motorja bol ušeč k pa pr subarujih,pa zarad tistga vis sistema k nad cca 3,5k rpm bol potegne pa gre do 7k rpm,gre hudo dobr,tovarniških 205 smo presegl,šli smo 230 pa še je dobival,sam je mogu fotr bremzat :P ,drgač pa ja ovinki pa trese zrd tega ker ma uspred preozke koloteke-tko nm je un reku k jo je kupu(mahanik) naša je bla tut mau znižana tko da se je pelala bl trdo,držal pa k k****, z letnim prke ljubelu skor nč odnašal s tem da so ble zlizane pa stare

,držala se je dobr,js če nebi bla tok stara pa tok reg. bi jo meu prec,je pa res da se pojavalajo mau čričkou u armaturki,pa pr ns učas ni glih hotla fajn not zahajcat,če pa kkšn rab mam doma kompjutr za themo 2.0 16V pa ležaj sprednga kolesa(nov) pa zračn filtr(nov) LP
Objavljeno: To feb 07, 2006 9:26 pm
Napisal/-a kovach
mi smo mel themo 2.0 16V,men je biu zvok motorja bol ušeč k pa pr subarujih,pa zarad tistga vis sistema k nad cca 3,5k rpm bol potegne pa gre do 7k rpm,gre hudo dobr,tovarniških 205 smo presegl,šli smo 230 pa še je dobival,sam je mogu fotr bremzat :P ,drgač pa ja ovinki pa trese zrd tega ker ma uspred preozke koloteke-tko nm je un reku k jo je kupu(mahanik) naša je bla tut mau znižana tko da se je pelala bl trdo,držal pa k k****, z letnim prke ljubelu skor nč odnašal s tem da so ble zlizane pa stare

,držala se je dobr,js če nebi bla tok stara pa tok reg. bi jo meu prec,je pa res da se pojavalajo mau čričkou u armaturki,pa pr ns učas ni glih hotla fajn not zahajcat,če pa kkšn rab mam doma kompjutr za themo 2.0 16V pa ležaj sprednga kolesa(nov) pa zračn filtr(nov) LP
Objavljeno: To feb 07, 2006 10:33 pm
Napisal/-a Matjaž87
ooo sm hit dubu odgovore
sam še zmer ne na moja vprašanja
ja zanimam se za delto 1.6 letnik okol l.95, ker je dost pocen pa kr všečn avto mi je z kr neki opreme za svojo ceno, edin 75km se mi zdi mal mal
sm mal gledu po avto.netu
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=632406#
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=544094#
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=616059

ta mi je všeč sam mal velik $
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=618273#
LP