marbu je napisal/-a:Arhadzet je napisal/-a:Jaz se odločam za nakup alfice in sicer prbl. letnik 1999
Moj oči in starejši sosed me prepičujeta da naj grem stran od alfic, ker se skoz kvarijo, in je zelo velik dodatnih stroškov za servis avtomobila in nove dele.
Jaz pa mislim da to ni več tako, kajti onadva sta imela obadva alfo ko sta bila mlada, se pravi pred 20- 30imi leti. in takrat ne vem kako je bilo.
Sam pa sem mnenja da je sedaj sigurno drugače in da so alfice veliko boljši avti in ne povzročajo takih problemov. Sam poznam nekatere ljudi ki so zelo zadovoljni z alficami.
Sedaj pa bi rad dobil še vaša mnenja, izkušnje kar se tiče alfic.
Pri alfah novejše generacije gre v bistvu za Fiat mehaniko (ki je že sama po sebu OK) z raznoraznimi dodatkim, ki izboljšujejo vozne lasnosti in image. Ti tenični dodatki - beri komplikacije kot so razni variatorji, hladilniki olja, dvojne svečke ipd. - ki se radi kvarijo in so pretirano dragi, ko jih je potrebno zamenjat. Za informacijo: zadnji obisk domačega mehanika me je stal nekaj čez 1000 EUR!
Jaz že štiri leta vozim Alfo 147 1.6 120KM in jo tretiram kot carico (avto je garažiran doma in v službi, dobiva samo najboljši benzin, najboljše olje in originalne dele) a kljub temu prepogosto "pogreša mehanike"
Alfa ima komaj nekaj več kot 60.000 km, a so ti prevoženi na kratkih relacijah, tako da poraba težko pade pod 10 l/100km. Pozimi pa "spije" raje malo več. Ja ni kaj - avto je težak, pa tudi TwinSpark motorji niso več ravno zadnji čudež tehnologije. Pri JTD motorjih pa ni več ne duha ne sluha od Alfe - to so čistokrvni FIAT motorji! Saj to ni nič slabega, le da takšen avtomobil ni več ALFA ampak FIALFA!
V 4 letih je bila moja Alfica velikokrat na servisu zaradi takih in drugačnih napak:
Okno pri sovoznikovih vratih se ni dvigovalo
Voznikov sedež je imel »zračnost« in se je v ovinkih in pri zaviranju premikal
Sovoznikov sedež je škripal, ko je kdo sedel na njem
Ropot v notranjih oblogah (stranskih)
Zadnja obloga blatnika pada iz mesta pri hitrostih nad 180 km/H
Občasne nepravilnosti pri delovanju računalnika, ki jih je bilo na servisu težko reproducirat in se pojavljale zgolj v vlažnih dneh:
- daljinec ne odpira vseh oken
- daljinec ne odpira prtljažnih vrat
- utripanje števca kilometrov
Polomi se vpetje varnostnega pasu na voznikovem sedežu
Akumulator izpreže (po enem letu!)
Avtoradio ne izvrže CD-ja (ga je bilo potrebno zamenjat)
Stikalo avtoradia na volanu ne deluje (ga je potrebno zamenjat)
Daljinec v kjuču se pokvari (potrebno zamenjat ključ)
Izpade kljuka predala pred sovoznikom
Ropot v armaturni plošči (pojavi se po menjavi avtoradia in stikal)
Razpade zaščita katalizatorja in izpuha (je potrebno zamenjat)
Napaka na prednjem stabilizatorju (ga je potrebno zamenjat)
Ropot loput prezračevalnega sistema
Variator začne rožljati (značilen dizel zvok - potrebno zamenjat variator)
Hladilnik olja pušča (ga je potrebno zamenjat)
Pa sigurno sem kaj še pozabil...
Zdaj pa sam presodi o južnoitalijanski kvaliteti. Alfe 147, 156 in 159 so sestavljene blizu Neapelja v Pomigliano d Arco, motorji zanje pa nedaleč stran v Pratola Serra.
Jaz svoje vseeno ne zamenjam...