milankregar je napisal/-a:Sorodnica ima Fiat Punto in ob vsakem obisku pusti na tlakovcu grd oljni madež. Ima nonstop probleme s tesnili, čeprav so jih menjavali še pod garancijo.

Naj zamenja servis. V sorodstvu imamo cca 10 fiatov, pa nobenemu ne pušča olje. Še moj 14 let star Uno z motorjem istim kot pri puntotu 55 ne spusti niti kapljice. Ko sem bil na dopustu, je bil 9 dni parkiran v garaži, pa ni bilo pod avtom prav nobenega madeža. Prej sem vozil Puntota 55, pa tudi ni bilo prav nobenega problema z motorjem, čeprav je prevozil 160.000km. Tudi pitja olja ni bilo. Pri unotu se mi je nivo olja na palčki od menjave, 6000km nazaj zmanjšal za 2mm. Ne vem koliko je to v dcl.
Glede porabe. Pri Unotu s 60km jo imam 5,5L (večinoma relacije), pri puntotu je bila malo višja 5,9L, a je bilo dosti več vožnje po mestu.
Glede okvar. Pri Puntotu grejo nekje pri 100.000km zadnje roke, nekje na 150.000 ležaj alternatorja, kaj drugega pa se ne spomnim, da bi bilo značilno za ta avto, edino tesnilo na glavi baje lahko prebije, čeprav je Punto katerega sem vozil imel še originalno pri 160kkm. Sklopka je bila tudi še original in brezhibna
Pri Unotu je ista zgodba, le težav z zadnjimi rokami ni, rada pa crkne membrana za regulacijo predvžiga. V 14 letih so bile zamenjane 3 (2500SIT/komad)
Puntoti tudi ne rjavijo, saj so vsi pocinkani. Tisti katerega sem vozil je bil 12 let zunaj, pa ni imel niti pikice rje, tudi na podvozju ne
Na Fiat servisih ni bilo nobenih težav z razliko od citroenovih.
Še približne cene delov za unota. Iste cene veljajo za Puntota saj ima enak motor in enake amortizerje.
pumpa za vodo 6200SIT
napenjalec zobatega jermena 3400SIT
zobati jermen 3000SIT
hladilna tekočina 2800SIT
olje ne vem točno, se mi zdi da 6k
prednji amortizerji 9k/kos
filter za bencin 600SIT
kakšno stvar sem verjetno pozabil
Glede zanesljivosti. Punto v 160kkm ni pustil še nikogar na cesti, isto velja za Unota, ki ga zdaj vozim (le da ima ta skoraj pol manj prevoženih km)
Lp