Stran 1 od 2

Rabim pomoč pri izbiri

Objavljeno: So jan 06, 2007 6:52 pm
Napisal/-a sevnican
Ker nameravam v prihodnosti menjati avto, in še sam ne vem kaj bi vzel, prosim za nasvete. Naj omenim, nekje do 2 mio sit, več ne. En pogoj je motor do 80KW, ker tako še pridem v nižji razred pri registraciji. Drugi pa je udobje in oprema (obvezno: klima, servo, abs, el.pomik, centralno daljinsko itd.).

Zaenkrat imam nagledane naslednje avtomobile:

Renault Megane II nekje okoli letnika 2003
(diesel motor, 1461 ccm, 60 kW / 82 KM),

ali

(bencinski motor, 1398 ccm, 73 kW / 100 KM)

Slika

VW Beetle 1.9 TDI
(diesel motor, 1896 ccm, 66 kW / 90 KM) letnik 1999/2000

Slika

BMW serija 3: 316i
(bencinski motor, 1895 ccm, 77 kW / 105 KM) letnik 2000

Slika

Audi A-4 1.9 TDI
(diesel motor, 1900 ccm, 66 kW / 90 KM) letnik 2000

Slika


Citroen C3 1.4 SX
(bencinski motor, 1398 ccm, 54 kW / 74 KM) letnik 2003

ali

bencinski motor, 1600 ccm, 80 kW / 109 KM


Slika


Zaenkrat je glavni favorit Bmw, ker mi je ta model že od nekdaj všeč. Vem da se nekateri izmed njih težko med seboj primerjajo, vendar vseeno prosim za vaša mnenja med naštetimi vozili. Zanima me predvsem poraba, stroški vzdrževanja (deli, servis), udobje, vozne lastnosti itd.

Pa če predlagate mogoče kak drug avto za tak denar, seveda da ustreza zgoraj omenjenim zahtevam...


Hvala za pomoč!

Re: Rabim pomoč pri izbiri

Objavljeno: So jan 06, 2007 7:14 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Najmanj tveganja imaš pri C3 - dodaš še malenkost in imaš novega - v primeru, da se ne spoznaš na kupovanje rabljenih vozil, nočeš tvegat ... ipd. bi se odločil za slednjega

Glede ostalega - A4 in BMW serije 3 sta z agregati do 80 kW bolj kot ne podhranjena - izjema bi bil 1,9 TDI 110 - vendar ima 1 kW preveč (81 kW). V primeru, da ti je TDI 90 dovolj - kar ugotoviš s testno vožnjo - potem bi šlo.

Beetle s tem motorjem je optimalna kombinacija, dovolj zmogljiv - v vsakem primeru boš imel med naštetimi najboljšo kominacijo vozne dinamike in porabe. Osebno imam s tem agregatom (v GOLF-u) odlične izkušnje.

Kot rečeno - če nočeš tvegat, daješ prednost novemu vozilu in vsem ostalim prednostim ki le-to prinaša gre moj glas za C 3

V ostalih primerih - od rabjenih po tvojih kriterijih najraje BEETLE, če je A4 s šibkejšim motorjem dovolj zmogljiv potem slednjega

LP

Objavljeno: So jan 06, 2007 8:57 pm
Napisal/-a sevnican
Glede novega avta je tako, da zaenkrat še ne razmišljam v tej smeri. C3-ja s tem motorjem in opremo se pod 3 mio ne dobi, tako da nov odpade. Glede preostalih je pa tak, Beetle mi je kul, edino ne vem kak se kaj odnese v mestu? Je nefunkcionalen kar se tiče parkiranja in preglednosti?

V ožjem izboru sta Bmw, serije 3 in pa Beetle 1.9 TDI. Oba sta nekje enak letnik, eden je bencin, drugi dizel. Kar se tiče opreme je Bmw bogatejši.

Objavljeno: So jan 06, 2007 9:26 pm
Napisal/-a RpDany
ce med temi dvemi in bi rad mal sparal pr gorivu vzemi dizla.
ce bi rad pa hiter avtek te pa bencin.
odlocitev je tvoja.
LP

Objavljeno: So jan 06, 2007 10:37 pm
Napisal/-a Mate
Beetle ni ravno ekonomičen s prostorom, ker to tudi ni njegov namen. Če zadošča potrebam - večinoma vožnja največ dveh oseb, potem vredu. Sicer raje kaj drugega z več vrati.

Dizel ali benciner? Med napisanimi imaš liter do dva razlike v porabi in dražjo cestnino pri dizlu.

Če že imaš tako velik izbor avtomobilov in 1.9 TDI motor, imaš še Golfa in A3, razen če ju z razlogom ni v izboru.

Ob pomanjkanju moči obstaja še možnost čipanja 90 KM 1.9 TDI motorja na 110 KM. Seveda je treba potem med vožnjo upoštevati, da gre večja moč na račun konstrukcijskih rezerv.

Objavljeno: So jan 06, 2007 10:55 pm
Napisal/-a butara
uzemi benđolo kaj ti pa preostane drugo

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 7:30 am
Napisal/-a sevnican
Razmišljal sem tudi na Golfa IV, vendar se mi nekak ne dopade preveč (beri: preveč škatlast). A3 prav tako, novejši model je pa še predrag.

Naj omenim, da se večinoma časa vozim sam, ali pa s punco, tako da mi je važno predvsem udobje na prvih sedežih. Tako, da kar se tiče teh zahtev, bi jih Beetle zadovoljeval. Kako je pa s prtljažnim prostorom? Stroški vzdrževanja v primerjavi z Renaultom? Cene servisev in rezervnih delov?

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 8:36 am
Napisal/-a Mojster Miha
sevnican je napisal/-a:Glede novega avta je tako, da zaenkrat še ne razmišljam v tej smeri. C3-ja s tem motorjem in opremo se pod 3 mio ne dobi, tako da nov odpade. Glede preostalih je pa tak, Beetle mi je kul, edino ne vem kak se kaj odnese v mestu? Je nefunkcionalen kar se tiče parkiranja in preglednosti?

V ožjem izboru sta Bmw, serije 3 in pa Beetle 1.9 TDI. Oba sta nekje enak letnik, eden je bencin, drugi dizel. Kar se tiče opreme je Bmw bogatejši.


BEETLE pri parkiranju ni tako pregleden kot pri večini klasičnih avtomobilov - sodi v poglavje "se moraš navadit", podobno kot pri kakšnem TWINGU in podobnih, kar pa po mojih izkušnjah ni velika težava.
Cena vzdrževanja - pri GOLF-u z enakim TDI agregatom so servisni intervali na 15.000 km, cena pa nekje med 125 in 200 EUR (oz med 30 in 50 "starih" tisočakov) za t.i. male servise (olje, filtri, ipd.) in 625 EUR (oz okrog 150 tisočakov) za t.i. velik servis (mali servis + menjava zobatega jermena) Govorimo za pooblaščene serviserje - pri nepooblaščenih, ki niso nič manj kvalitetni oz zanesljivi vsaj polovico manj. Pri teh razlikah je treba dodat, da imaš pri pooblaščenih servisih t.i. garancijo, če je avto redno servisiran - brezplačna pomoč na cestah v SLO in tujini v primeru okvare, nadomestni avto oz prenočišče, če ti avto ne morejo popravit oz gre za večjo okvaro in to ne glede na starost avtomobila, glede na starost pa so še dodatni popusti pri storitvah. Tu je malo za razmislit - glede na to koliko in kako daleč potuješ
Drugače motor in ostalo neproblematična zadeva - razen nekaj malenkost (t.i. merilec masnega pretoka, ki je t.i. serijska napaka in enega releja če se ne motim). Avto enostavno vozi, vozi, vozt - v zadnjih treh mesecih recimo dobrih 6000 km - poraba okrog 5 l - kar pomeni AC okrog 6, relacija do 100 km dobre 4 l

BMW - osebno mi "trojke" z "osnovnim" agregatom ne ustrezajo - zgolj zaradi dejstva, ker je recimo 323, 328 in še kakšna hujša "zverina" čisto drugačen avto. Pri tem pa ni zanemarljivo dejstvo, da recimo 323, katera (določeni letniki) sodi med "ugodne" oz do 130 kW ob izživljanju oz višjih hitrostnih povprečjih rabi enako . Občutki med vožnjo pa so nekaj povsem drugega. Je namreč agregat, ki se enako rad vrti v nizkih vrtljajih (okrog 2500) ali pa do najvišljih - moči pa mu praktično nikoli ne zmanjka. Iz mojih izkušenj vreden greha - razen če seveda ne razmišljaš o "low budget".
Glede "osnovne" - cena servisov računaj, da bo primerljiva s tisto za BEETLE, poraba vsaj 2-3 l višja, imaš pa nekaj več prostora v notranjosti, lega na cesti in vodljivost je boljša, zadnji pogon - izklopljiv t.i. ASC pa zna v rokah mojstra pričarat veliko nasmeha na ustnice - za začetek pa kakšno veliko parkirišče izberi

Zgolj s tema dvema agregatoma bi izbral BEETLE, če bi bil BMW 323 potem najverjetneje Bavarca.



LP

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 1:44 pm
Napisal/-a Falco'
BMW. ampak 6 zyl.

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 2:35 pm
Napisal/-a makedam
najprej se moraš odločit kaj sploh hočeš?

Ti modeli, ki si jih naštel, niso iz iztega žakla.

Prav nasprotno!

Primerjaš neuporabno šminko z dvema nemškima limuzinama, ter najmanjšimi francoskimi družinskimi avtomobili.

Pri nakupu moraš biti bolj odločen.

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 2:57 pm
Napisal/-a kochar
Čudno da ni na seznamu še kakšne stare S klase in pa kakšnega smarta, potem bi bil izbor res popoln :roll:

Objavljeno: Ne jan 07, 2007 4:59 pm
Napisal/-a sevnican
kochar je napisal/-a:Čudno da ni na seznamu še kakšne stare S klase in pa kakšnega smarta, potem bi bil izbor res popoln :roll:


Lej, že zgoraj sem napisal da se avtomobili med seboj težko primerjajo. Izbral sem tiste, katere za ta denar dobim in so mi vizualno všeč. Pa čeprav so iz različnih razredov. Bolje je na začetku imeti večjo izbiro in ta seznam kasneje ožati, kot pa da se že na začetku zaletiti v en model in ti je mogoče kasneje žal. :roll:

V primeru, da se odločim za Bmw-ja, pride v poštev samo 316i z 105 KM, močnejšega motorja ne rabim. Zdaj imam Twingota, tako da bo razlika v moči motorja več kot očitna.

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 6:22 pm
Napisal/-a makedam
Res je, da kar kol boš kupu je bolše od twingota.

Ampak bmw nima samo 105 km ampak ma tud podvozje drugo, pa kvaliteta materialov je mal drugačna. Cena vzdrževanja je čist druga. Dobu boš različno iztrošene avte za isti denar. Ko se boš vozil z c3 ti bo žal, da nimaš bmw in obratno ko bo pri bmw kej šlo.

Če boš neodločen, boš po nakupu verjetno razočaran nad izborom.

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 8:48 pm
Napisal/-a Mojster Miha
makedam je napisal/-a:Res je, da kar kol boš kupu je bolše od twingota.



Ja in ne - kakor za koga ;)

TWINGO - solidno opremljen in zmogljiv dobiš za okrog 4.000 EUR (letnik 2002-2003) - za ostale kandidate moraš doplačat še skoraj enako vsoto.

Če vzameš BMW-ja 316 recimo - meni ne ustreza zaradi agregata - z njim je preprosto "premalo BMW-ja", podobno velja za A4 TDI 90 ... ipd. poleg tega so starejši, dobro ohranjene primerke je težko dobit ipd.

Nekdo bo iz naštetega "povlekel" sklep, da je bolje nabavit ali ostat pri TWINGU in tiste 4.000 EUR drugače porabit

LP

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 9:17 pm
Napisal/-a Drocky
Js bi se na tvojem mestu odloču za golf IV tdi s 100konji 74kw. Pade v isti razred ko 90 konjski, pije ne velike več, če sploh,iz lastnih izkušen vem da avto gre zlo dobr, če dobiš pa takega z sport opremo(športni sedeži, malo trše podvozje,trikraki volan, pa mogoč še kaka malenkost) je pa tut lega zlo dobra. Js bi rajš vzel petvratnega, ker mi trivratn ni všeč.

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1203085

ta mi je sicer malo sumljiv
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1178714#

Upam da sm kej pomago :D

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 11:49 pm
Napisal/-a Dariooo
js ti lahko povem kko je z meganom, ker sm ga imel na testni voznji in sm naredil z njim ene 500km ;)
v glavnem sm vozu 1.5 dci ene 100-115 konjev...ne vem tocno.Avto ne pije skoraj nic....relacijsko sm za teral 150-170 (6. brzina zakon...res da das lahko v 3. namesto v 6. ampak ok ;)) in je pil 5.5 in pri 150 das gas in potegne.Sm kr zadovoljen z njim, poleg tega je not kr prostoren ter imas ful predalckov.Ce rabis avto za druzino in se za kej js bi vzel megana
LP

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 11:53 pm
Napisal/-a stench
kolkor sem to bral sem videl da na eno rešitev pri A4 niste pomislili, res je malo švoh samo če je to za njega dovolj je vredu, če mu bo pa premalo pa ga še vedno lahko čipa in ostane pri isti ceni registracije. Drugače bi jaz osebno izbiral med BMWjem in A4ko in mogoče kakšno alfo 156 ali leonom TDI 90 KM.

Objavljeno: Sr jan 10, 2007 11:55 pm
Napisal/-a Nejko87
uzel bi audija, vendar pod pogojem da bi gledal razred do 100kw
drugače pa c3. -> poskočen
čeprav je zanimiva primerjava :)

Objavljeno: Če jan 11, 2007 1:03 am
Napisal/-a sevnican
Če bom z naslednjim avtom pol toliko zadovoljen, kot sem s Twingotom, bo dovolj.

Objavljeno: Če jan 11, 2007 7:51 am
Napisal/-a zupi13
če megana, pol dizla, ker 1.4 16V je prešibek za težo avta. edino, če ti "počasna" vožnja odgovarja. al pa za po mestu. poraba zna bit pri 1.6 enaka ali pa celo nižja (relacije)...
med beetlom in meganom-jst bi megana. enostavno več prostora. pa še megana lahko dobiš v več verzijah. 3 in 5 vrat + karavan...
beetle res drži bolj ceno, sam za 2 miljona se lahko zelo opečeš...