Stran 1 od 2

R5

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 12:09 pm
Napisal/-a Shatzy
Danes grem gledat en R5, in ker vem da je na forumu veliko par stručkotov in ljubiteljev 5ke, bi vas prosil za par nasvetov glede možnih napak, ki se lahko pojavijo v bližnji prihodnosti, in jih lahko predvidiš na podlagi pregleda avtomobila. Gre za 93 letnik, kolegica, ki je posrednik, pa mi ni znala povedat al je campuska, five al dizl, se pravi bi rabu za vse tri variante.

Hvala vsem!

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 12:40 pm
Napisal/-a sajko1
Jaz sem mel petko-five. Do 80 tisoč km sm en volanski končnik menjal,drucga nč. Dizelcam so menda rade Bosch pumpe crkavale, če je bla slaba nafta. Drgač je pa to avto za zastonj se vozt. Pa campuska najbrž več požre k five, čeprav ma slabš motor.

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 12:42 pm
Napisal/-a Shatzy
Ja, to mi je znaneno. V mislih sem imel bolj kako gnitje, okvare motorja, vžig, te zadeve. Kolk velke becikle lahko dam na avto? 14, 15 col al 13 in samo 13 col?

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 9:37 pm
Napisal/-a peroo
Malo poglej za rjo na pragovih, pri steklu na prtljažnih vratih (zunaj in znotraj), pri desnem zadnjem blatniku zraven luknje za tankat, spodnji robovi vrat, spodnji vogali na vetrobranskem steklu,... Meni je moja stara petka rjavela na teh mestih. aja, pa volan se je malo premikal gor in dol, pa ventilator je cvilil :D



LP Peter

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 10:35 pm
Napisal/-a Shatzy
Kaj pa motor? Imajo 1.1 campus motorji kake muhe? Kolk morjo kurt če si pravilno naštelane? Kolk komplicirana je menjava motorja za 1.4?

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 11:47 pm
Napisal/-a sA!nT
Men r5 campus ( 93 letnik ) kuri 10-13 , pri lepi umerjeni vožni, če bi tišu raj ne omenm =)
more bit pa seveda neki narobe... tko da v kratkem ko bo kej dnarja ( spet) na servis.

Drgač kolegu pa kuri med 5 in 7, tut v splošnem se gible tle okol...

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 11:52 pm
Napisal/-a Shatzy
sA!nT je napisal/-a:Men r5 campus ( 93 letnik ) kuri 10-13 , pri lepi umerjeni vožni, če bi tišu raj ne omenm =)
more bit pa seveda neki narobe... tko da v kratkem ko bo kej dnarja ( spet) na servis.

Drgač kolegu pa kuri med 5 in 7, tut v splošnem se gible tle okol...


:shock:

10 do 13 litrov? Fak... Potem neki bo na tem, da so te campus motorji za en falus... Kolega ma namreč isto campusko 1,1 in mu isto žre kokr vid... Si mogoče razmišlu o 1,4 motorju?

Objavljeno: Pe jan 12, 2007 11:57 pm
Napisal/-a peroo
Jaz sem imel campusko z 1.1 motorjem. Po mestu mi je kurila okoli 8 litrov, zunaj mesta pa okoli 6. Kakšnih posebnih muh ni bilo. enkrat mi je šel alternator, enkrat cinšpula, fotru je enkrat zakuhala, ker se je pokvaril termostat (se mi zdi). Pri 230kkm, od tega 2/3 po mestu in starosti 15 let mi je na koncu pila 3l olja na 10kkm.

Menjava motorja iz 1.1 v 1.4 je pomoje brezveze, ker za stroške menjave in materiala dobiš celo petko.

LP Peter

Objavljeno: So jan 13, 2007 12:19 am
Napisal/-a sA!nT
niti nevem kaj je narobe... sm jo mel že 2x zard tega na servisu, usakič kr lepo plaču, neki so menaval, jst sm pa ševedno na istem.
Drgač res odlično ohranjena 5 tka, užiga res odlično pa tut če je mrzlo al pa da stoji par dni, olja sploh nekur... itd.. tk da nevem ^^ =)

sama menjava motorja je pa res predraga, ker "šparam" za nakup novga ( nekoč :twisted: )

Objavljeno: So jan 13, 2007 9:40 am
Napisal/-a dete
fantički, malo pomislte kaj pišete, glede menjave motorja, pa ne valite buč :!:, če ne veš bodi raje tiho!!!!!!!

jest vam povem kako je s temi petkami sm imeu namreč že vse tri: campus, five zdej mam pa 1.4 72 KM-motor iz R 11

Prva stvar, k kupuješ petko poglej, da je [b]pleh[/b] uredu, ker če ni, se ti je ne splača kupt. Ostale deli in servisi so pa tako pocen OZ. je najbolš da kr sam servisiraš avto (končniki, olje, svečke, bremze), drugač pa men pokličte pa vam bom gratis servis naredu.

Kar se pa tiče menjave motorja, je pa to tako enostavno, k da bi jogi na pojstli menju: vzameš vn tastarga, pa daš novga notr.

Če ne mislš menjat motorja potem kup 1.4 Five (dobr motor, mal žre, pa kr dostojno gre) 1.1 Campus (žre k ps, pa nikamor ne gre) kupi le v primeru če mislš kak drug motor notr dat, ker se ti pol pr registraciji pozna (avto je registriran pod 1.1. not maš pa lahko od 1.4-1.8 16V motor)- pol ti bo pa petka res trgala. :twisted:

Še to ti povem, poraba pr men je :7l, gre pa k snet. Feltne daš lahko od 13 col-15col (seveda vse je treba homologirat!!!)

Objavljeno: So jan 13, 2007 10:36 am
Napisal/-a Shatzy
Dete, a pa nimajo motorji nobenih oznak, da bi majstri na servisu lahko vedl da je dejansko večji motor notr? A po dimenzijah sta enaka 1.1 pa 1.4?

Objavljeno: So jan 13, 2007 11:23 am
Napisal/-a RpDany
glede vprasanja kolko felna je odgovor milsim da 13 vecje pa treba it homologirat!

Objavljeno: So jan 13, 2007 11:25 am
Napisal/-a dete
1.1 in 1.4 motor sta popolnoma enaka na zunaj, ne najdeš ene razlike, majstri na tehničnem pa itak sam cifre šasije pogledajo- odpre haubo, pogleda, pa zapre

pa čeprav sta si na zunej popolnoma enaka, pa je razlika v voznih lastnostih več kot očitna ;) , ti povem iz lastnih izkušenj, zato verjem

Ti bom povedu, kok je mene koštou motor 1.4, kupu sm ga u Grosuplem pr Kastelcu za takrat 20k (zdej slabih 100€), zamenju sm ga pa sam-odklopš vse cevi in kable odšraufaš motor iz nosilcev, potegneš vn, pa ponoviš postopek v nasprotni smeri z drugim motorjem... gasaaaa

Objavljeno: So jan 13, 2007 11:26 am
Napisal/-a Shatzy
OK, hvala!

Objavljeno: So jan 13, 2007 11:30 am
Napisal/-a dete
[quote="RpDany"]glede vprasanja kolko felna je odgovor milsim da 13 vecje pa treba it homologirat![/quote]

homologirat je treba alu platišča in gume!!!, ki so na njih, tud če maš 13 col, pa gume drugačne kot so vpisane v prometni, si zmrznu, in te lahko zjeb.....

drugač pa na petko paše vse do 15 col +gume morjo bit 195/45 R15

Objavljeno: So jan 20, 2007 1:47 am
Napisal/-a Shatzy
OK, odločitev je padla, petko bom vzel. Prva stvar ki bi jo rad nardil je da se nardi mali generalni pregled, zato iščem enga maherja, ki ima petke v mezincu, da bi jo pregledu in prpravu za tehničnga. Zlo rad bi asistiru pri servisu, da bom lahko te manjše in srednje napake sam odpravu. Je kak tak maher na forumu, oz. pozna kdo kakega v Ljubljani in njeni bližnji okolici?

Objavljeno: Po jan 22, 2007 6:20 pm
Napisal/-a Shatzy
Dejmo no, noben ne pozna nobenga mehanika ki dobr šraufa petke? Pa še eno vprašanje mam, kdo ve kje bi lahko dobil prikolco za avto pelat?

Objavljeno: Po jan 22, 2007 6:33 pm
Napisal/-a dete
šlepej j***a :)
kar se pa tiče mehanikov so pa vsi po svoje eni "maherji" vsi ti bojo orng zaračunal, razn če kakega osebno ne poznaš
ne vem sicer zakaj bi rabu pregled vozila, če normalno dela ga sploh ne rabš, drugač če maš pa denar pa lahko kr nekej zmečeš v servis: svečke, olje, kabli za svečke, končniki (volanski in spodnji), bremze, to je nekej kar lahko sam zrihtaš
ampak še enkrat če dela pol ne rabš servisa

Objavljeno: Po jan 22, 2007 10:19 pm
Napisal/-a Shatzy
Avto dela, ampak ne dela kot bi lahko. Stal je 2 mesca, bil je redno vzdrževan, zadnji servis je bil narjen 2 leti nazaj, in mislm da ne bi blo napak pogledat v kakšnem stanju je. Kolk pride recimo en servis?

Objavljeno: To jan 23, 2007 9:14 am
Napisal/-a r4tl
Motorji 1.1 in 1.4 so na pogled identični, razlika je le v fergiju (Campus ma frgazer, pri cemer majo Five ze monovbrizg) , tk da... tablco od tipa zamenjas pa si resen... drugace pa motorji pasejo kot ata na mamo, vendar moras paziti da imas pri 1.4 zraven se vso elektriko, ker le ta ne pase na Campusko, glede porabe pa... sestra ma Campusko s 180 kkm in ji zre brez posegov v motor se vedno od 6,5 do 8 litrov mestne voznje, fotr ma Expressa s masino od Campuske, pa ma porabo od 7 pa do 9 (kukr veter piha), potem pa... sosed ima Five, pa je poraba zelo podobna sestrini, tk da... jst osebno mam pa katrco s 1.1 motorjem in s kolektorjem od stare petke MK1, in dvojnim vplinjacem pa... je poraba od 6,5 litra pa do najvec do dej 12 litrov, samo to je bli pri resnem priganjanju, tk da... men osebni petka ni sla cez 11, je pa res da je vse v nastavitivi!

LP

Marko