Stran 1 od 2

Izkušnje z 16V Hyundai motorji

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 8:03 pm
Napisal/-a Kritik
Lep pozdrav vsem!

Pred kratkim sem pod rubriko Kupovanje avtomobilov napisal, da se zanimam za novega Hyundai Getza z 1.4 16V motorjem. Avto ste nekateri pohvalili, da je precej uredu za ta denar. No danes zvečer sem bil pri mehaniku, ki dosledno in lepo skrbi za moj sedanji avto in sva imela malo debate okoli teh 16V motorjev. Pravi, da ima Hyundai tko kot Opel in še nekateri drugi probleme pri motorjih 1.4 16V in 1.6 16V. Namreč probleme v smislu da ti motorji po 50k km pričnejo piti olje. Foter je pred časom imel Astro z 1.6 16V motorjem in je avto res med 50k do 60k km pričel piti olje in to ne malo. Svetoval mi je naj vzamem navaden 1.4 motor, ki pa ima malo manj moči, ampak zato nobenih problemov z njim. :D Pozor, za ta motor je potrebno doplačati okoli 80k SIT!!!! (Malo sumljivo, da za navaden motor doplačaš, ponavadi je ravno obratno!!!) Zanima me, predvsem to tangira vozinke Hyundai-ev z omenjenimi motorji, kakšne so vaše izkušnje. Koliko kilometrov imate z temi motorji in koliko vam pije olja?

Prosim, da me ne napadate, da če mi je škoda dati denarja za liter ali dva olja.... :evil: imam avto, ki je star 13 let in na 10k km spije največ deci olja. Tja do 0,5 l olja se mi zdi nekako še sprejemljivo, kar je več.......... :? Tudi to vem, da se lahko poskusi pri menjavi olja probat z malo gostejšim oljem in potem naj bi ga pil malo manj..... Nekako se mi zdi, da kurjenje olja ne vpliva dobro na katalizator.....

Že v naprej hvala za vse informacije.... :D

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 8:07 pm
Napisal/-a marko01
Pravilno vsak hyundai 1.6 16 v pije olje sedaj eni ga vec eni ga majn. Pri svojem coupeju se nevem ga nimam dovol dolgo ampak govori se da ga na 5000km slukne kakega pol litra 8)

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 9:23 pm
Napisal/-a Scorp84
Mi smo mel opel astro prvi model 1.6 8v 2001 letnik. Pri 290 tisoč še vedno ni pil olja, delal pa je kot nov, nikoli kej rihtan pr motorju. Ventili se sploh niso slišal, uglavnem delal je kot nov, kot da nebi imel 290 tisoč km...

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 9:26 pm
Napisal/-a Kritik
No sej nekako se mi dozdeva, da vsi ti motorji pijejo nekaj olja. To še sicer ni toliko, da se nebi dalo preživet, je pa vprašanje kako je potem z katalizatorjem. Menjava vem da pride nekaj čez 100k......

Pa se zna ta poraba olja z kilometrino povečat?

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 9:37 pm
Napisal/-a zmeden
ja mi smo meli lantro 1.6 16v letnik 1997.oče je bil prvi lastnik in do lani ko sem ga prodal je spil tam okrog 5dcl olja.se pravi med menjavami olja ga je blo treba doliti enkrat.ta novi lastnik je zamenjal teflone in ga je odarilo po žepu okoli 15k sit z delom vred!on dela daljše ture in je rekel da od servisa naprej ni pokuril nič!!!

lp Robi

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 10:43 pm
Napisal/-a Templar
Pitje olja je odvisno tudi od olja samega. Kako pa je kdo lahko po dobrega pol leta od kar je Hyundai dal ven ta 1.4 motor prišel do zgornjega zaključka mi ni jasno.

Pri men na 1.8 16V mašini je pitje olja(ne koliko ga dolijem ampak koliko ga zmanjka) pri okoli 1,5+/-0,5Ll na 10.000km pri 260.000 prevoženih

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 10:48 pm
Napisal/-a abbe
jst sm tut meu do pred kratkim lantro 16v pa mi je pila okol 1l olja na 10k km.mela prevozenh mau cez 230k km pa je tehnicnga naredu .tko da nima kj bit s katalizatorjem.

Objavljeno: Sr jan 31, 2007 10:57 pm
Napisal/-a RegY
olje pije čisto vsak avto... nekateri več, nekateri manj

je pa čisto odvisno od lastnika, kako ga vozi. če ga boš ganjal do blokade ko ga boš vžgal (hondaši ;) ), bo ti spil liter olja na kilometer pri 10kkm prevoženih, če pa ga boš prvih 7km od štarta vozil lepo do nekje 3k rpm, pa bo ti pil tako kot sedaj meni. kar mi na servisu menjajo, na naslednjem servisu vzamejo ven. ne pije ama baš ništa razn benza :) imam pa 70.000 prevoženih, servise pa delam na 15k

vozim pa getza 1,3 12V, 1,4 je pa ista, malo bolj povrtana mašina z drugo glavo.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 8:01 am
Napisal/-a Kritik
Hvala vsem za nasvete, pridejo vedno prav :D

Jah tako je, jest imam trenutno 1.1 mašinco, ki jo nikoli ne tiščim ko je hladna, še tudi ko je topla jo ne.... max tja do 4000 rpm jo navrtim za kratek čas, pa še to samo takrat ko se spravim kaj prehitevat. Tako nekako bi vozil tudi to novo mašinco.... Namreč gre se za to, da bi ta novi avto vozil vsaj 10 let..... in v teh 10 letih bi rad da zadeva dela korektno, v kolikor bom korektno skrbel zanjo... in to nameravam.
Vem pa iz lastnih izkušenj, da je oplova mašina 1.6. 16V EcoTec bila ravno tako lepo vožena, pa je pričela piti olje..... zato me skrbi da ne bo tu kaj podobnega....

Objavljeno: So feb 03, 2007 12:46 pm
Napisal/-a cliopower
Jst sm meu 1.6 16V pijejo olje vendar ne preveč pa tud benz rabjo drugac pa zelo trpezn motor :D

Objavljeno: So feb 03, 2007 1:36 pm
Napisal/-a BBoss
Mislim, da se nimaš kaj bati glede hyundaievih 16v motorjev saj so zelo zanesljivi motorji. Porabijo cca 1 liter olja na 10.000km in to ne glede ali ima motor 100.000 prevoženih km al pa 200.000 oz. 300.000 km.

Moj prijatelj je z Lantro 1.8 16v avtomatic letnik 1996 že pri 230.000km in vsako leto brez težav naredi tehnični pregled tako, da tudi s katalizatorjem verjetno ne boš imel težav.

Objavljeno: So feb 03, 2007 1:42 pm
Napisal/-a Mad
...Pri 1.6 16 v prihaja do izrabe vodil izpušnih ventilov menda konstrukcijska napaka pri tem se poveča nekoliko poraba olja ni pa to liter na tisoč km ! pri 16 v motorjih je tudi manj odzivnosti vspodnjem polju vrtljajev in tudi zato, ker jih moraš malo višje priganjati z vrtljaji kot 8 v pač tudi nekaj več olja popijejo ni pa to pri vseh isto verjetno ker tudi kvaliteta in prava izbira olja vpliva na to ... oče ima 1.6 16 v Elantro z nekje 80000 prevoženimi deluje BP ne pije olja ... pred letom dni pa je kolegova - isti motor pri 180000 km bila deležna popravila vodil izpušnih ventilov pravzaprav menjali so jih skupaj z ventili in je rekel mehanik na Hyunday servisu, da je problem izrabe izpušnih ventilov pogost na tem motorju ... L.p. Mad

Objavljeno: Po feb 05, 2007 2:10 pm
Napisal/-a Kritik
Res iskrena hvala vsem za vse informacije...... :bow Torej odločitev je padla, kupujemo 16 ventilca...... prvič, ker so me vaši odgovori opogumili, drugič ker bo imel klimo in nebi rad da ob polno naloženem avtu in vključeni klimi avto ročno porivam v hrib. Tisti liter olja med servisnimi intervali bom pa že ulil notri :D

Objavljeno: Sr feb 14, 2007 2:28 am
Napisal/-a fifi
Hja, ne vem morda ti ne bo nič žrl olja s to novo 1.4 16v mašino. Do zdaj je folk govoru za vse druge mašine sam za novo 1.4 16v ne, le-ta je itak na trgu šele dobro leto tako da kaj dosti izkušenj z njo folk niti ne more imeti.

Objavljeno: Sr feb 14, 2007 7:49 am
Napisal/-a trafo66
ajde zdaj ga pa biksaš malo. pa kaj se poraba olja meri po starosti avta?. jaz sm meu katro 16 let staro pa ni pila olja. potem sm kupu pravi avto nov pa ga je žru. kaj ma to veze. kupi 16v motor . 2l na 10000 km je res malo olja.

Objavljeno: Sr feb 14, 2007 9:50 am
Napisal/-a Kritik
trafo66 je napisal/-a:ajde zdaj ga pa biksaš malo. pa kaj se poraba olja meri po starosti avta?. jaz sm meu katro 16 let staro pa ni pila olja. potem sm kupu pravi avto nov pa ga je žru. kaj ma to veze. kupi 16v motor . 2l na 10000 km je res malo olja.


2l na 10k km je malo? Meni se zdi to ogromno. Sicer pa je avto že naročen in plačan, tako da poti nazaj ni več.

Objavljeno: Sr feb 14, 2007 10:02 am
Napisal/-a jay
Imam 1.6 16v motor sicer opel vectra, olja mi ne "pije" pretirano ponavadi na 10k km dolijem 0.5- 1l litra pa je dosti. Olje pa menjam na 15.000km. Olje pa je castrol 5-40. Poleti pa nalijem 10-40

Objavljeno: Sr feb 14, 2007 12:40 pm
Napisal/-a fifi
Sam sem sicer alergičen na avte, ki pijejo olje, zdej mam Twingota in ne popije niti kapljice. Sploh si ne predstavljam, da bi moral skos checkirat olje pa dolivat med rednimi servisi. :roll:

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 8:15 am
Napisal/-a Kritik
No, evo, moj ponos (Getz 1.4 16V) in veselje je končno doma. Ves nov, ves svetleč... In glej ga zlomka, malo listam navodila za uporabo in naletim na naslednji podatek: poraba olja za bencinske motorje: max 1L / 1500 km :!: :?: :!: :?: :shock: To pomeni, teoretično seveda, da bo treba med servisnimi intervali vliti v mašino celih 10 L olja :shock: No zadeva me je malo manj bolela, ko sem prebral, da za dizla znaša ta poraba max. 1L / 1000 km... Kakšni podatki.... :jao: Bo treba korejce prisilit da podpišejo kakšen protokol o bolj ekoloških motorjih :con

No, bodo čas in kilometri pokazali svoje, upam pa da res ne bom dosegel zgoraj omenjene porabe :D

Objavljeno: Sr feb 21, 2007 10:52 am
Napisal/-a zums
Mal sem pozno videl temo...
Odkar sem kupil Elantro 1.6 16V sem v 8.000 km vlil 3 l olja... (92k - 100k km )
...izi vožnja...