Stran 1 od 1

Nakup Saab 9-3

Objavljeno: Če feb 01, 2007 8:10 am
Napisal/-a rrman
Odločam se za nakup SAAB-a 9-3 2.2 TiD 2003 letnik. Zanima me, kakšno je vaše mnenje od omenjenih avtih, ki se prodajajo na avto.net različni (prodajlci)uvozniki, koliko jim zaupat, na kaj je treda bit pozoren, ipd.

Predvsem me zanima ta avto.


Lp r

Objavljeno: Če feb 01, 2007 8:24 am
Napisal/-a Paris
NICE! Lep zgleda pa še primeren za predelavo. hehe :vrum
Drugače ti pa ne vem svetovat. Zapelji se testni krog in boš videl vsaj nekaj...

Objavljeno: Če feb 01, 2007 8:55 am
Napisal/-a Sigor
Morda malo moti, da ni napisano nepoškodovan oziroma nekaramboliran, kar pa ja lahko tud posledica tega, da je tisti, ki je oglas vpisoval, to pozabil napisat...
Drugače pa dobro izgleda, treba se je peljat z njim, ga podrobno pogledat,....

Objavljeno: Če feb 01, 2007 11:27 am
Napisal/-a stomic
Saab...my luvvv :oops: Men so neki nakladal da tele dizl mašine rade crkujejo. Naj me nekdo popravi, če se motim ampak za saab jih proizvaja Holden če se ne motim... Eh pa pusti te bučke :D

Objavljeno: Če feb 01, 2007 11:30 am
Napisal/-a mikko
To je oplova dizel mašina.
Vozil sem ga, ampak je bil 2.0T in avto je raketa, boljšega podvozja še nisem vozil.
Res..noro!
Res je, da je avto nekoliko glasen ntoer ampak menjalnik, navor, podvozje, skratka, vse švedsko, to odtehta svoje :twisted:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 11:37 am
Napisal/-a Sriple Tix
Ali niso v zadnjih SAABih (zdi se mi) diesel motorji FIATovi, podvozje Vectrino, menjalnik kdove cigav..., skratka malo vsega, kar se najde v GM-jevi proizvodnji.
Ne trdim, da je to slabo, le švedsko ni.

Seveda si lahko narobe razlagam tisto, kar sem prebral.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 12:27 pm
Napisal/-a kremenček
Prej se pozanimi kako je z dostopnostjo in ceno rezervnih delov.
Se mi zdi da bi blo lahko drago. Lp

Objavljeno: Če feb 01, 2007 12:31 pm
Napisal/-a Drocky
2.2TiD motor je oplov. Ma dost navora, tak da se komot voziš pod 2k obrati, ne pa za moje pojme zelo len, sploh za 4 cilindre. Sicer sm vozo prejšni model 9-5 s tem motorjem, ampak mislim da je motor ostal nespremenjen. Glede novega modela avta ti neznam povedat nič, je pa tega ko sm js vozo vlaga neki j*bala in je motor enostavno v safe mode vrglo zjutri.
Največja bedarija je pa to, da nemoreš it na opel servis priključit avto na računalnik ampak je treba na SAAB servis, ker nimata istega konektorja. In ko smo se takrat zanimal za te servise bi naj bil samo en v LJ. :shock:

Objavljeno: Če feb 01, 2007 12:40 pm
Napisal/-a sandek
lep avtek se mi zelo dopade :P

Objavljeno: Če feb 01, 2007 12:59 pm
Napisal/-a stomic
My bad...turbo bencinski motorji so Holdnovi iz Avstralije, dizlovi pa Oplovi, jup.

Objavljeno: Če feb 01, 2007 2:02 pm
Napisal/-a sonic
Pozdravljen rrman!
Tudi jaz sem zbolel za saab boleznijo in bi rad kupil enega 9-3. Verjetno si že videl mojo temo na Saab forumu: http://www.saabslo.com//index.php?option=com_simpleboard&Itemid=27&func=view&id=1882&catid=3

Upam da boš našel primeren avto in se vsekakor priporočam za kak opis izkušenj (kakšen je tisti avto iz oglasa, kake druge zanimivosti, na katere boš naletel...
Lahko napišeš na tem forumu ali saab forumu.

LP!

Objavljeno: Če feb 01, 2007 9:55 pm
Napisal/-a rrman
Ima mogoče kdo tak avto in ve povedat kako je s stroški in okvarami.

Lp r

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 12:00 pm
Napisal/-a Falco'
problem pri Saabih je ta, da se v primeru okvare precej dolgo čaka na nadomestne dele, saj pri nas ni uradnih serviserjev. v praksi so to zanesljivi in dobri avtomobili, sam sem imel priložnost vozit 9-3Aero 1.9TiD z 150PS in sem bil izredno navdušen nad njim, sploh lego na cesti in kakovosti materialov.

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 12:51 pm
Napisal/-a Marsovček
Uradni servis je KMAG v Ljubljani...

Objavljeno: Pe feb 02, 2007 1:52 pm
Napisal/-a Falco'
kolikor sem se osebno pogovarjal z lastniki teh vozilo se dejali, da ko gre avto na servis zmeraj čakajo na dele in to kar dolgo.

sicer pa boš največ zvedel o tej znamki na saab forumu (mislim da je saabslo.com). ;)

saab servis

Objavljeno: Po feb 12, 2007 10:50 pm
Napisal/-a Mat3
Zdravo,

Informacije o SAABih se koncentrirano zbirajo na www.saabslo.com

Dejstvo je, da se na uradni servis KMAG d.d. po mojih izkušnjah ni preveč za zanašati. Letos sem bil zaradi menjalnika na 9-5 2x po cca 3 tedne brez vozila (2x zaradi reklamacije na prvo popravilo).

Po drugi strani je to botrovalo dejstvu ,da bom očitno zamenjal servis in se posvetil konkurenci. Dejstvo je, da sem na uradnem servisu 3 leta vztrajal iz razloga ker sem skušal s zgledom in povratnimi informacijami doseči da se izbolšajo, ker je bil ravno servis rak rana pred tremi leti ko sem kupoval svojo 9-5. Žal očitno brez večjega uspeha.

SAABSLO je poleg ljubiteljstva nastal ravno iz razloga , da se povežemo lastniki SAABOv in skušamo medsebojno reševati naše probleme. Sodelovanje je dobro steklo in sedaj tudi servisi niso več problem.Večina popravil pri konkurenci se izvede pod 7 dnevi ,sotudi primeri popravil v istem dnevu oziorma dveh dneh.Dostava rezervnih delov je pri alternativnem naročanju v rangu 7 dni.

Če povem samo izkušnjo iz lanskega leta , da je uradni servis za zamenjavo zadnjega izpušnega lonca ocenil porabo časa od 7 do 10 dni, sam sem ga pa še isto popoldne monitral pri neodvisnih serviserjih izpuhov, ki nimajo veze s SAABI (imel sem celo več modelov na izbiro) - (res da ni bil original, vendar bi pri Kop Car dobil tudi tega)

Kljub tem izkušnjam priporočam skrbni pregled SAABa kot možnosti nakupa in mislim da ti ne bo žal. Dejstvo je , da povezanost lastnikov SAABOV (trenutno nas na cesti vozi cca 500 SAABOv od 1 mio registiranih v SLO , pri čemer se nas cca 70 voznikov osebno pozna, število postopno in zmerno narašča.

posledicno to pomeni, da se informacije o cenah, kvaliteti popravil in verodostojnosti serviserjev zelo hitro širijo. To hkrati tudi pomeni, da se mora odgovoren serviser bisveno bolje obnašati, kot če si kot posameznik izgubljen v množici 100.000 Renaultov oziroma druge znamke . Ne predstavljam si serviserja, ki si upa izgubiti potencialno 20 % svojih strank.

Širitev lastnikov je prav tako zmerno.Tri leta nazaj sem kupil eno izmed 70tih 9-5 v SLO. cca 2 meseca nazaj je bilo registriranih cca 125 9-5.

kar pomeni, da se je tega modela kupilo oz uvozilo cca 15 letno.

Posledicno to pomeni, da je dejanskih operativnih izkušenj o okvarah relativno malo. SAABi se namrec tudi ne kvarijo tako pogosto, kot morda kdo misli. Dejstvo je, da se piše predvsem o težavah ko nastanejo in takrat se poišče ustrezne informaicje. Leta, ko nam SAABI vdano služijo pa ostanejo bolj anonimna. Tukaj govorim predvsem iz izkušnje, ker me je PASSAT lani na cesti že 4x pustil na cedilu, SAAB pa v 3 letih samo 1x (sedaj je star 9 let).

Za serviserja je potrebno izbrati osebo, ki se je za SAABe dejansko specializiral in jih dnevno srečuje. Dodatno zadeve oteži model ki ga voziš. Posamezniki so čarovniki vsak za svoj model. Tukaj predvsem izstopata clasic 900 in 9000 .