Zdravo,
Informacije o SAABih se koncentrirano zbirajo na
www.saabslo.com
Dejstvo je, da se na uradni servis KMAG d.d. po mojih izkušnjah ni preveč za zanašati. Letos sem bil zaradi menjalnika na 9-5 2x po cca 3 tedne brez vozila (2x zaradi reklamacije na prvo popravilo).
Po drugi strani je to botrovalo dejstvu ,da bom očitno zamenjal servis in se posvetil konkurenci. Dejstvo je, da sem na uradnem servisu 3 leta vztrajal iz razloga ker sem skušal s zgledom in povratnimi informacijami doseči da se izbolšajo, ker je bil ravno servis rak rana pred tremi leti ko sem kupoval svojo 9-5. Žal očitno brez večjega uspeha.
SAABSLO je poleg ljubiteljstva nastal ravno iz razloga , da se povežemo lastniki SAABOv in skušamo medsebojno reševati naše probleme. Sodelovanje je dobro steklo in sedaj tudi servisi niso več problem.Večina popravil pri konkurenci se izvede pod 7 dnevi ,sotudi primeri popravil v istem dnevu oziorma dveh dneh.Dostava rezervnih delov je pri alternativnem naročanju v rangu 7 dni.
Če povem samo izkušnjo iz lanskega leta , da je uradni servis za zamenjavo zadnjega izpušnega lonca ocenil porabo časa od 7 do 10 dni, sam sem ga pa še isto popoldne monitral pri neodvisnih serviserjih izpuhov, ki nimajo veze s SAABI (imel sem celo več modelov na izbiro) - (res da ni bil original, vendar bi pri Kop Car dobil tudi tega)
Kljub tem izkušnjam priporočam skrbni pregled SAABa kot možnosti nakupa in mislim da ti ne bo žal. Dejstvo je , da povezanost lastnikov SAABOV (trenutno nas na cesti vozi cca 500 SAABOv od 1 mio registiranih v SLO , pri čemer se nas cca 70 voznikov osebno pozna, število postopno in zmerno narašča.
posledicno to pomeni, da se informacije o cenah, kvaliteti popravil in verodostojnosti serviserjev zelo hitro širijo. To hkrati tudi pomeni, da se mora odgovoren serviser bisveno bolje obnašati, kot če si kot posameznik izgubljen v množici 100.000 Renaultov oziroma druge znamke . Ne predstavljam si serviserja, ki si upa izgubiti potencialno 20 % svojih strank.
Širitev lastnikov je prav tako zmerno.Tri leta nazaj sem kupil eno izmed 70tih 9-5 v SLO. cca 2 meseca nazaj je bilo registriranih cca 125 9-5.
kar pomeni, da se je tega modela kupilo oz uvozilo cca 15 letno.
Posledicno to pomeni, da je dejanskih operativnih izkušenj o okvarah relativno malo. SAABi se namrec tudi ne kvarijo tako pogosto, kot morda kdo misli. Dejstvo je, da se piše predvsem o težavah ko nastanejo in takrat se poišče ustrezne informaicje. Leta, ko nam SAABI vdano služijo pa ostanejo bolj anonimna. Tukaj govorim predvsem iz izkušnje, ker me je PASSAT lani na cesti že 4x pustil na cedilu, SAAB pa v 3 letih samo 1x (sedaj je star 9 let).
Za serviserja je potrebno izbrati osebo, ki se je za SAABe dejansko specializiral in jih dnevno srečuje. Dodatno zadeve oteži model ki ga voziš. Posamezniki so čarovniki vsak za svoj model. Tukaj predvsem izstopata clasic 900 in 9000 .