Stran 1 od 1

Vprašanja za Hondaše

Objavljeno: So feb 10, 2007 7:58 pm
Napisal/-a CST Blacky
Prosu bi za par informacij glede Hondic... :D

Malce sm čekiru po forumu, pa je veliko tem o mojem vprašanju, vendar je vse skupaj preveč razpršeno, zato sem raje odpru novo temo, da bom meu vse informacije, ki jih potrebujem kar se da na kupu.

Namreč sm nepoznavalec Hondinih motorjev (vem samo to da lepo "pojejo"), zato me zanima nekaj informacij o naslednjih modelih.

1.5 16V VTEC ILS 85kW
1.6 16V VTEC ESI 92kW
1.6 16V VTEC VTI 118kW


Predvsem me zanima o samih motorjih.....na kaj moraš biti pazljiv da ne kupiš "zgonjene" mašine?
Kako se avto kej servisira....kaj rado crkuje, kaj ne, itd....

Kako je nareto kaj s podvozjem in zavorami..kdaj je potrebno zamenjati razne komponente podvozja....kakšna je recimo obraba zavor. itd

No sej hondaši predvidevam da veste kaj mislim, tko da če Vam ni preteško se mal razpišite...


Hvala Vsem za odgovore

Objavljeno: So feb 10, 2007 10:12 pm
Napisal/-a alexmazda
VTEC motorji so najzanesljivejši motorji na svetu. zadostuje podatek da so jih pred nekja leti izdelali 15 milijonov in še nobeden se ni pokvaril. brenze se nucajo kolko jih pač rabiš, logično,ane? ostale servise pa moraš opravit po navodilih proizvajalca. podrobneje pa ti bojo hondaši povedli kak in kaj....

LP

Objavljeno: So feb 10, 2007 10:25 pm
Napisal/-a Italian Stallion
alexmazda je napisal/-a:VTEC motorji so najzanesljivejši motorji na svetu. zadostuje podatek da so jih pred nekja leti izdelali 15 milijonov in še nobeden se ni pokvaril. brenze se nucajo kolko jih pač rabiš, logično,ane? ostale servise pa moraš opravit po navodilih proizvajalca. podrobneje pa ti bojo hondaši povedli kak in kaj....

LP
Nobeden :shock: potem so pa pozabli štet koroško zravn :P tukaj je že kar enih par vtec pustlo dušo

Objavljeno: So feb 10, 2007 10:32 pm
Napisal/-a KVINTON
če boš kupoval hondo, potem jo idi preverit, tako da presenetiš lastnika, da ima njegova honda mrzel motor. potem boš pa hitro videl ali deluje tiho in ali je brez modrega dima na izpuhu.
lp

Objavljeno: So feb 10, 2007 10:51 pm
Napisal/-a sevnican
Pa ne morte pisat takih bedarih :!: 15 milijonov so jih naredili, pa nobeni ni motor zatajil :?: Lahko napišem samo HAHAHAHA :lol:

Objavljeno: So feb 10, 2007 11:04 pm
Napisal/-a Symon
sevnican je napisal/-a:Pa ne morte pisat takih bedarih :!: 15 milijonov so jih naredili, pa nobeni ni motor zatajil :?: Lahko napišem samo HAHAHAHA :lol:

:twisted: Res je tole čudno napisano. :? Sam nimam kaj dosti stikov s Hondaši ampak sem že za kar nekaj jih slišal, da jih je šlo v večna lovišča. Saj ne da trdim, da niso kvalitetni avti, ker SO ampak tole kar si napisal je pa bedarija. :ol:
Samo naslov je pa takšen, da bi glede na trende pričakoval, da jih bo nekdo vprašal kaj zelo provokativnega. :P
Ajde nazaj na temo, Hondaši pomagajte no bodočemu Hondašu. :roll:

Objavljeno: So feb 10, 2007 11:10 pm
Napisal/-a CST Blacky
Js če bom šou v nabavo avta ga ziher ne mislim šparat....avto bo itak deležen vsega kar mu pripada (redni servisi itd)

Pač zanima me če mi lahko nedko opiše znake dobro ohranjenega motorja in pa slabo oz."zgonejnega" motorja

Re: Vprašanja za Hondaše

Objavljeno: So feb 10, 2007 11:29 pm
Napisal/-a CupraR
SRTC Velenje je napisal/-a:Prosu bi za par informacij glede Hondic... :D

Malce sm čekiru po forumu, pa je veliko tem o mojem vprašanju, vendar je vse skupaj preveč razpršeno, zato sem raje odpru novo temo, da bom meu vse informacije, ki jih potrebujem kar se da na kupu.

Namreč sm nepoznavalec Hondinih motorjev (vem samo to da lepo "pojejo"), zato me zanima nekaj informacij o naslednjih modelih.

1.5 16V VTEC ILS 85kW
1.6 16V VTEC ESI 92kW
1.6 16V VTEC VTI 118kW


Predvsem me zanima o samih motorjih.....na kaj moraš biti pazljiv da ne kupiš "zgonjene" mašine?
Kako se avto kej servisira....kaj rado crkuje, kaj ne, itd....

Kako je nareto kaj s podvozjem in zavorami..kdaj je potrebno zamenjati razne komponente podvozja....kakšna je recimo obraba zavor. itd

No sej hondaši predvidevam da veste kaj mislim, tko da če Vam ni preteško se mal razpišite...


Hvala Vsem za odgovore


Kot prvo tukaj maš obe generacije..
125 in 160 PS imaš v 5-i generaciji (92-95)
114 in 160Ps pa v 6ti (95-2000)

In cene so tut precej različne, logično ne :P Prvo povej kaj kopuješ (kolk staro, za kolk denerja) pa bomo lažje pomagal..

Glede crkovanja motorja in unih 15mio-- ne leti na Hondin motor ampak na VTEC ventil oz elektronko ki krmili ventile, odpiranje odmične-ih. In ta sistem je res brezmadežen, sam motor so pa že 100krat zaklal :lol: :lol:

Na kratko: velik +Civica je tehnika, torej motor+menjalnik, pleh je soliden vendar treba pazit na rjo (zadnje obrobe, predvsem desno zadaj!!!), oprema je dovolj glede na letnik vozil, podvozje na nivoju, edino zavore zame osebno mal prešvoh glede na moč :D

Za 1.5 iLS 6G tle mal preber:

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=49899&start=40&sid=984a1d8cc36b7ea0dec40bbf5ad1bc18

Za ostalo pa pač povej kaj točno kopuješ oz prelet Hond forum, maš vse 100krat opisano glede teh motorjev..

Objavljeno: So feb 10, 2007 11:43 pm
Napisal/-a CST Blacky
V prvi vrsti bi se odločal za VTI 96-01 nekje do 6500€ (odvisno od letnika in ohranjenosti) avto pa more bit stock oz največ nižan, temnjen in pa v celoti barvan v barvi vozila..pa sevede homologiran...flter je pa itak zraven zaželjen (eden glavnih razlogov da bi ta avto meu :D )
Gledam malo tole
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1245729
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1264693 (ene 700-900€ predrag)
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1274044
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1276935

Potem če ne bi našel enga dokaj uredu grem na ILS (isto 96-01 do 5500€).......ESI pa tako rekoč odpade..razen če bi kakega res dobrega najdu za solidno ceno (94-95 do 3000€)...skratka poudarek naj bo na VTI :D

Bi pač rad o vseh treh mašinah da vidim...
Zvok majo pa tko skor vse 3 enake...vsaj js nism opazu večje razlike :D

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 12:11 am
Napisal/-a CupraR
Una ta 2ga je (k je mal predraga) je fajn ohranjena..

Računaj da boš prej dobil lepo VTI kot 1.5 ker so teli motorji precej bolj redki..

Za 1.5 maš napisan nižje, bolj ekonomično narvnan avto, računaj da VTI 160ps je precej bolj športna, ma za razliko od ostalih 2eh motorjev 2 odmične in se tut bolj vrti (max moč pr 7500, blokada 8200rpm)..
Problemov z tem motorjem ni, če je vsaj kokr tolk lepo servisiran (na 10.000km)

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 10:32 am
Napisal/-a alexmazda
Italian Stallion je napisal/-a:
alexmazda je napisal/-a:VTEC motorji so najzanesljivejši motorji na svetu. zadostuje podatek da so jih pred nekja leti izdelali 15 milijonov in še nobeden se ni pokvaril. brenze se nucajo kolko jih pač rabiš, logično,ane? ostale servise pa moraš opravit po navodilih proizvajalca. podrobneje pa ti bojo hondaši povedli kak in kaj....

LP
Nobeden :shock: potem so pa pozabli štet koroško zravn :P tukaj je že kar enih par vtec pustlo dušo


če jeremy klarckson takle reče, pol mu, glede na to da je eden največjih angleških strokovnjakov za avte, verjamem. ali pa si sam poglej npr. njegov film the good the bad the ugly in boš videl... gre se za sistem VTEC, za katerega trdi da še nikoli ni zatajil, napram npr. ameriškim modelom motorjev, ki so sestavljeni iz 200 tisoč različnih delov in so nagnjeni k pokvarljivosti. ;)

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 11:10 am
Napisal/-a kamikaza00
ona druga ki se ti zdi predraga je sigurno za pogledat ;)

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 11:14 am
Napisal/-a jay
pa pusti ti clarksona :? res pa je, da se honde vzdržljive kolega ima Civic Vti pa se skoz vozi 3k rpm+ ne spara niti malo. Gas do blokade vsaki dan :) (seveda ko je segreta)

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 2:05 pm
Napisal/-a alexmazda
kamikaza00 je napisal/-a:ona druga ki se ti zdi predraga je sigurno za pogledat ;)


sam notranjost pa je katastrofa...po moje je zelo predraga. ne pozabit da je avto star 11 let!!!to se že po eurotaxu ocenjuje. kakih 800.000 do mio sit,ker v € nebom preračunaval.

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 11:22 pm
Napisal/-a CupraR
jay je napisal/-a:pa pusti ti clarksona :? res pa je, da se honde vzdržljive kolega ima Civic Vti pa se skoz vozi 3k rpm+ ne spara niti malo. Gas do blokade vsaki dan :) (seveda ko je segreta)


J. ga računaj da je max moč pr VTI-ju pr 7500 rpm, torej rabš da avto kam gre skor do blokade (8200rpm) pognat.. Pač se tolk visoko vrti in če je avto ogret in lepo vzdrževan to ni noben problem :D :lol:

J. ga sploh pr VTI-ju je notranji vzorc tema,s m bistvo Civica je motor oz tehnika in zanesljivost le te.. Lepota in odobje je bl tko :P

Objavljeno: Po feb 12, 2007 10:32 am
Napisal/-a Gobavc
alexmazda je napisal/-a:po moje je zelo predraga. ne pozabit da je avto star 11 let!!!to se že po eurotaxu ocenjuje. kakih 800.000 do mio sit,ker v € nebom preračunaval.


Dobro ohranjena Honda (sploh Civic ali CRX VTi) se ni nikoli prodajala po eurotax-u. Nikoli.