Stran 1 od 6
Audi A4 1.9 tdi Vs Peugeot 307 SW 1.6 i
Objavljeno: To feb 13, 2007 9:48 am
Napisal/-a spe7
Ola,
jaz pa trenutno kupujem svoj 3. avto pa sem trenutno mal zmeden glede nakupa.
Namreč imam priložnost dobiti 2006 letnik Peugeota 307 SW
z okoli 25.000 km za 12.500 euro (1.6 i), ki je uvožen is Francije , ki je bil kupljen na leazing. Po drugi strani mi je pa zelo všeč Audi A4 letnik 2003, ki pa ima veliko več prevoženih KM-jev (okoli 135.000)

za ceno 13.000 euro
Zanima me iz vaših izkušenj kaj bi blo bolje kupit.
Se dobro zavedam , da je bolj rizičen Audi zaradi KM-jev. Ali se pa motim.
Ne vem.
Iz slabih izkušenj z nakupi prejšnji avtov in sedanjega, se bojim dragih servisov
in da me bo pustil na cesti, sredi ničesa.
hvala
Lp
Denis
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:11 am
Napisal/-a Andy
audi se pr teh kilometrih komaj ornk ulaufa, tak da ni straha.
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:11 am
Napisal/-a Patrik_A3
135 000 še ni taki problem

Objavljeno: To feb 13, 2007 10:15 am
Napisal/-a kolesar
Patrik_A3 je napisal/-a:135 000 še ni taki problem

odvisno kdo kako in kje ga vozi
ziher je manj tveganja z manj kilometri
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:29 am
Napisal/-a adis
Priporočljivo je in zelo lepo je če imaš skoraj nov avto v tem primeru 307 SW, a po drugi strani imaš na voljo A4 1.9tdi, ki pa ne spije tako veliko in boš glede tankanja malo prišparal.
Kar se tiče kilometrov ti pomoje ni treba skrbeti, saj po izkušnjah svojih znancev z Audi-ji so oni delali čez 300.000km pa ni bilo nobene panike ( redni servisi in pregledi).
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:32 am
Napisal/-a Courage™
Ne mores primerjat teh dveh avtov niti slucajno.
135k KM je za dizla malo, ce je bil lepo vozen. Spet po drugi strani je to rizicno obdobje v kateri se ob nepravilni uporabi rade kvarijo turbine.
Your choice.
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:38 am
Napisal/-a spe7
Kako je pa kej z rednimi servisi obeh? Kateri je dražji ? Kateri avto ima dražje dele.
Sem slišal da imajo Peugeoti tudi drage rezervne dele in da se tudi novi radi kvarijo.
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:47 am
Napisal/-a kolesar
http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?id=1261650#
tuki maš 12 mesečno garancijo na 307, drugače pa nov avto tudi ni toliko dražji pa vsaj veš kaj imaš, dobiš pa tudi garancijo
megana pa dobiš novega za 15.000 evrov
NOVI MEGANI
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:47 am
Napisal/-a maky
a4 ma servise med 200 in 300 € (na uradnem servisu).
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:49 am
Napisal/-a adis
sej noben avto ni danes več pocen za popravilo, ker je toliko te elektronike danes v avtu da te lahko ena sama zamenjava X dela stane min. 100€ npr.
http://www.honestjohn.co.uk/index.php?u ... /index.htm
na tem linku si malo poglej kaj so prednosti/slabosti tako A4 kot 307 SW, stran je v ang.jeziku.
Objavljeno: To feb 13, 2007 10:55 am
Napisal/-a Falco'
definitivno Audi.

Objavljeno: To feb 13, 2007 10:57 am
Napisal/-a esem
Take nagravžne linke, zaradi katerih se ne da normalno brati teksta, je treba postaviti/napisati drugače in sicer tako:
dvakrat klikneš url (zraven img za slike) in daš po url v prvem oklepaju =(je) in takoj zatem še (samo sem) predolg prvotni link . Tako:
[url=urlnaslov]link[/url]
urlnaslov je torej tvoj prvotni link, med oklepaje pa lahko napišeš karkoli (jaz sem napisal link, lahko bi npr megane).
Lahko pa namesto teksta med oklepaje daš [img]url%20naslov%20slike[/img], v tem primeru se bo videla samo slika (brez teksta seveda). Ta slika ibo po novem imela aktivno povezavo - s klikom nanjo se bo kaj odprlo ali npr naložila večja slika - pač karkoli. Če hočeš, da se odpre večja slika, daš po url= v prvem oklepaju url naslov
večje slike (med url oklepaja in img oklepaja ja pa seveda samo url naslov
manjše slike). Vse brez presledkov. To bi zgledalo tako:
[url=url naslov večje slike][img]url%20naslov%20manjše%20slike[/img][/url]
Prebere se malo komplicirano, je pa zelo enostavno - in zamudno pri več slikah.
Gornji link sem ti v citatu že popravil - zamenjaj tvojega originalnega z mojim, da bomo lahko brali.
lp
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:09 am
Napisal/-a kolesar
je ratal sm se neki novga nauču hvala!
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:13 am
Napisal/-a jay
Meni je bla vožnja z a4 res da karavanom ne udobna, zaradi sredinske maske ne moreš sploh razširit nog:) Bom mogo malo shujšat

Objavljeno: To feb 13, 2007 11:17 am
Napisal/-a spe7
adis je napisal/-a:sej noben avto ni danes več pocen za popravilo, ker je toliko te elektronike danes v avtu da te lahko ena sama zamenjava X dela stane min. 100€ npr.
http://www.honestjohn.co.uk/index.php?u ... /index.htmna tem linku si malo poglej kaj so prednosti/slabosti tako A4 kot 307 SW, stran je v ang.jeziku.
Hmmmmm,
sem prebral ocene obeh in me je kar presenetilo kolk slabega imata oba.
Je pa res, da je seznam slabega pri Peugeotu večji.
Gelde Megana :
Trenutno imam Renault Megane in sem trdno sklednil da tega avta nikoli več.
Namreč zaradi prokleto slabega katalizatorja, ki ga Renault vgrajuje, me je na cesti kar 2x pustil in to sredi gozda v Lenartu in na Mariborski avtocesti.
Namreč prvič se je skurila cinšpula zaradi zamašenega katalizatorja, ki je bil že rahlo zamašen, drugič se je pa katalizator razpadel. Potem sem moral menjati pečko, strešno okno ....
Na kratko : veliko napak, ki pa hudičevo drago stanejo.
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:17 am
Napisal/-a xandrej
No pa da vidimo. Koliko mašin je pocrkalo zadnji čas... Zelo malo Motorji dan danes letijo. Problem je z elektroniko z vsem drugim... Henry Ford je enkrat dobil od novinrajev provokativno vprašanje:
Kateri avto je najboljši? Pa je rekel NOVI.
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:54 am
Napisal/-a kolesar
spe7 je napisal/-a:adis je napisal/-a:sej noben avto ni danes več pocen za popravilo, ker je toliko te elektronike danes v avtu da te lahko ena sama zamenjava X dela stane min. 100€ npr.
http://www.honestjohn.co.uk/index.php?u ... /index.htmna tem linku si malo poglej kaj so prednosti/slabosti tako A4 kot 307 SW, stran je v ang.jeziku.
Hmmmmm,
sem prebral ocene obeh in me je kar presenetilo kolk slabega imata oba.
Je pa res, da je seznam slabega pri Peugeotu večji.
Gelde Megana :
Trenutno imam Renault Megane in sem trdno sklednil da tega avta nikoli več.
Namreč zaradi prokleto slabega katalizatorja, ki ga Renault vgrajuje, me je na cesti kar 2x pustil in to sredi gozda v Lenartu in na Mariborski avtocesti.
Namreč prvič se je skurila cinšpula zaradi zamašenega katalizatorja, ki je bil že rahlo zamašen, drugič se je pa katalizator razpadel. Potem sem moral menjati pečko, strešno okno ....
Na kratko : veliko napak, ki pa hudičevo drago stanejo.
ktir letnik megana pa imaš to
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:58 am
Napisal/-a evilson
MOj glas gre za AUDI! 135.000KM za dizlasa, pa se posebej audi-ja ni nic!
Lp,
Matej
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:59 am
Napisal/-a spe7
kolesar je napisal/-a:spe7 je napisal/-a:adis je napisal/-a:sej noben avto ni danes več pocen za popravilo, ker je toliko te elektronike danes v avtu da te lahko ena sama zamenjava X dela stane min. 100€ npr.
http://www.honestjohn.co.uk/index.php?u ... /index.htmna tem linku si malo poglej kaj so prednosti/slabosti tako A4 kot 307 SW, stran je v ang.jeziku.
Hmmmmm,
sem prebral ocene obeh in me je kar presenetilo kolk slabega imata oba.
Je pa res, da je seznam slabega pri Peugeotu večji.
Gelde Megana :
Trenutno imam Renault Megane in sem trdno sklednil da tega avta nikoli več.
Namreč zaradi prokleto slabega katalizatorja, ki ga Renault vgrajuje, me je na cesti kar 2x pustil in to sredi gozda v Lenartu in na Mariborski avtocesti.
Namreč prvič se je skurila cinšpula zaradi zamašenega katalizatorja, ki je bil že rahlo zamašen, drugič se je pa katalizator razpadel. Potem sem moral menjati pečko, strešno okno ....
Na kratko : veliko napak, ki pa hudičevo drago stanejo.
ktir letnik megana pa imaš to
letnik 97. 1.6e RT
Objavljeno: To feb 13, 2007 12:08 pm
Napisal/-a esem
evilson je napisal/-a:MOj glas gre za AUDI! 135.000KM za dizlasa, pa se posebej audi-ja ni nic!
Lp,
Matej
Še več takih odgovorov hočemo!
Nato bo človek zaradi upoštevanja vaših mnenj kupil tega Audija, ki je bil morda grdo vožen, kar pomeni, da bodo v tem primeru kmalu šli kakšni končniki, roke, amortizerji, sklopka, jermeni, LMM, katalizator, izpuh, ležaji, turbina itd, cena popravil pa bo šla v tisoče evrov.
Predvsem naj se prepriča - seveda s pomočjo kompetentnega mehanika, v kakšnem stanju je Audi in kako je bil vožen. Obvezno!!