Stran 1 od 2

Focus karavan 2.0 tdci VS Octavia karavan 2.0 tdi

Objavljeno: Po feb 26, 2007 2:21 pm
Napisal/-a fare
Lp,
ker sem dosti na cesti ugotavljam da bom v bližnji prihodnjosti rabil avto z dobro lego, udobjem, MAŠINO in ostalo tehnoko ki mi ne bo nagajala, itd...
Rad imam karavane in nekako se najbolj segrevam za enga od teh dveh!
Kaj mislite kateremu bo moj hrbet bolj hvaležen?
hvala, pozdrav ;)

Objavljeno: Po feb 26, 2007 2:30 pm
Napisal/-a ban
V focusu še nisem sedel, za škodo pa vem da ma dobre sedeže, pa tud avto nasploh je zelo dober. Moj glas gre okti.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 2:54 pm
Napisal/-a esem
ban je napisal/-a:V focusu še nisem sedel, za škodo pa vem da ma dobre sedeže, pa tud avto nasploh je zelo dober. Moj glas gre okti.


"Focusa sploh ne poznam, Škoda ima pa dobre sedeže - zato je boljša Škoda!"
Ste zmožni pametnejših nasvetov ali pa biti celo tiho, če še niste vozili obeh?

Objavljeno: Po feb 26, 2007 3:01 pm
Napisal/-a ban
esem je napisal/-a:
ban je napisal/-a:V focusu še nisem sedel, za škodo pa vem da ma dobre sedeže, pa tud avto nasploh je zelo dober. Moj glas gre okti.


"Focusa sploh ne poznam, Škoda ima pa dobre sedeže - zato je boljša Škoda!"
Ste zmožni pametnejših nasvetov ali pa biti celo tiho, če še niste vozili obeh?


Če že citiraš nared to tako kot je treba.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 3:01 pm
Napisal/-a milankregar
esem je napisal/-a:
ban je napisal/-a:V focusu še nisem sedel, za škodo pa vem da ma dobre sedeže, pa tud avto nasploh je zelo dober. Moj glas gre okti.


"Focusa sploh ne poznam, Škoda ima pa dobre sedeže - zato je boljša Škoda!"
Ste zmožni pametnejših nasvetov ali pa biti celo tiho, če še niste vozili obeh?

Ja kaj češ, za mulca je pomembno predvsem, da ima dobre zadnje sedeže. :D

Re: Focus karavan 2.0 tdci VS Octavia karavan 2.0 tdi

Objavljeno: Po feb 26, 2007 3:04 pm
Napisal/-a Mojster Miha
fare je napisal/-a:Lp,
ker sem dosti na cesti ugotavljam da bom v bližnji prihodnjosti rabil avto z dobro lego, udobjem, MAŠINO in ostalo tehnoko ki mi ne bo nagajala, itd...
Rad imam karavane in nekako se najbolj segrevam za enga od teh dveh!
Kaj mislite kateremu bo moj hrbet bolj hvaležen?
hvala, pozdrav ;)


Težko odgovoriti - mislim, da boš moral kr svoj hrbet "vprašat" kaj mu bolj ustreza. Enostavno testna vožnja - po možnosti daljša - pa boš hitro ugotovil kaj je zate "naj"
Poleg samega podvozja (medosna razdalja, "trdota" ... ) igra v tem primeru veliko vlogo tudi sama enerogonomija voznikovega "delovnega" prosotra + možnosti lastne nastavitve volana ter sedeža ter seveda sami sedeži - predvsem pri slednjih so od voznikov do voznikov zelo različna pričakovanja in seveda samo počutje ali če hočeš ustreznost

Na splošno velja, da ima FOCUS bolj športno "nabrušeno" podvozje - čeprav v je novejši generaciji opazna sprememba v prid udobju. Vsekakor pa "trše" podvozje napram OCTAVII.

OCTAVIA - jst bi (če finance dopuščajo in ti je všeč) tole :

http://www.autobild.de/aktuell/meldunge ... l_id=13455

Pravi "ljudski" oz "low budget" ALLROAD - čeprav dobrih 28.000 EUR (dizel različica) ni ravno "ljudska" cena, napram AUDI-ju pa brez dvoma zelo "ljudska".


LP

Objavljeno: Po feb 26, 2007 3:39 pm
Napisal/-a Falco'
Tako kot je @Mojster predlagal, se boš najlažje odločil, ko boš sprobal oba. ampak glej da testni vožnji ne bosta prekratki. sam bi se najverjetneje odločil za octavio, ker bolj zaupam vagovim dizelskim agregatom.

ko je znanec kupoval avtomobil, je šel na testno vožnjo dolgo cca.400 kilometrov (verjeli ali ne), ob koncu je seveda zavil na črpalko in natankal. kasneje je tudi avtomobil kupil (Nissan Primera '00). ;)

Objavljeno: Po feb 26, 2007 3:49 pm
Napisal/-a Eazy-O
esem je napisal/-a:
ban je napisal/-a:V focusu še nisem sedel, za škodo pa vem da ma dobre sedeže, pa tud avto nasploh je zelo dober. Moj glas gre okti.


"Focusa sploh ne poznam, Škoda ima pa dobre sedeže - zato je boljša Škoda!"
Ste zmožni pametnejših nasvetov ali pa biti celo tiho, če še niste vozili obeh?


Za kaj je lažje trditi, da je boljše? Nekaj kar poznaš pa ti je zelo dobro, ali nekaj, česar ne poznaš? :) Pač delil je svojo izkušnjo o Octaviji. A tukaj znate en topic narest brez da se spotaknete ob tuje poste?

Testna vožnja pač, pa probaj v istih pogojih oba vozit. Koliko ti je pa kaj cena pomembna?

Objavljeno: Po feb 26, 2007 5:03 pm
Napisal/-a esem
Se je res treba spotikat ob mojo kritiko, s katero sem hotel samo opozoriti na neprimernost takih nasvetov (ki to niso!). Kakšne nasvete hočemo na forumu - dobre ali slabe? Boljši posti in nasveti so v interesu vseh. Ko je potrebno, je kritika bolj umestna kot "nespotikanje", sicer se stvari ne bodo nikoli izboljšale. Same po sebi že ne!
Fare sprašuje o direktni primerjavi,
fare je napisal/-a:Rad imam karavane in nekako se najbolj segrevam za enga od teh dveh!
Kaj mislite kateremu bo moj hrbet bolj hvaležen?

svetuje mu pa nekdo, ki enega od dveh sploh ne pozna!
ban je napisal/-a:V focusu še nisem sedel, za škodo pa vem da ma dobre sedeže, pa tud avto nasploh je zelo dober. Moj glas gre okti.


Saj ne sprašuje, če sta dobra, ampak kateri je boljši od obeh. Torej ga zanima mnenje ljudi, ki poznajo oba!

Če se vrnem na temo, vozil sem oba in bi se težko odločil. Focus mi je zanimivejši in malo lepši za vozit, a ima tudi Octavia svoje prednosti. Oba sta dobra - zame najboljša karavana v segmentu.

Vsekakor testna vožnja!
Ni pa bilo povedano, ali gre za nakup rabljenega ali novega.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 7:45 pm
Napisal/-a marjan novak
Ne vem kateri je boljši, vem pa da pri oktaviji z dizelskim motorjem obstaja velika verjetnost, da si poškodujete sluh.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 8:12 pm
Napisal/-a jony
marjan novak je napisal/-a:Ne vem kateri je boljši, vem pa da pri oktaviji z dizelskim motorjem obstaja velika verjetnost, da si poškodujete sluh.
:lol:

Sam zakaj ima octavia neprimerno boljše dizle? To mi ni jasn? Zakaj je vsemogočni TDi toliko boljši kot fordov TDCi?
Prosim za utemeljeno razlago.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 8:25 pm
Napisal/-a esem
Ker že od daleč slišiš, da je dizel. TDI ima torej močno osebnost. :P :lol:

Objavljeno: Po feb 26, 2007 8:35 pm
Napisal/-a Maxx
Vozil novega Focusa in novo Octavio,pa mi je nekako Focus lepši(notranjost)in tudi mere so precej večje kot pri starem Focusu,tko da sta v istem razredu

Objavljeno: Po feb 26, 2007 8:40 pm
Napisal/-a jony
jest bi tud reku da vsta isti razred, saj ima octavija isto podvozje kot golf

Objavljeno: Po feb 26, 2007 9:15 pm
Napisal/-a On
Defenitivno škoda, ker je avto "boljši" pa tudi bolj tržen je, z drugimi besedami, boljše drži ceno, kar je pomoje pomemben podatek. Škodo sem veliko vozil in je klasičen "nemški" izdelek kar defenitivno ni slabo.


Če denar ne igra velike vloge pa predvsem dobra testna vožnja,....


Defenitivno pa ne en in drug nista slaba avtomobila

Objavljeno: Po feb 26, 2007 9:55 pm
Napisal/-a esem
Če se že gremo OT - k temu je treba dodat še to, da je za razliko od "večine Slovencev" tudi sam VW spoznal prednosti CR pred PD in sedaj tudi sami uvajajo CR v svoje TDI-je.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:02 pm
Napisal/-a marjan novak
Našel sem zanimiv članek na http://www.automarket.co.yu/naslovna/
Če vam srbski jezik ni tuj, vam bo spodaj napisano vsekakor razjasnilo marsikatere deleme.
LP



oji je dizel motor najbolji – TDI, dCi, HDI, JTD ili DTI?

Pozdrav,

Ja sam Ivan iz Beograda i pišem vam sa molbom da mi odgovorite koji od sledećih dizel motora (tdi, dci, hdi, jtd, dti) je najbolji, kakve su im karakteristike, kako funkcionišu i koja je razlika između njih.

Unapred zahvalan vaš verni čitalac....

Urošević Ivan

piše: Aleksandar Todorović

Poštovani gospodine Uroševiću, odgovor na Vaše pitanje nije nimalo jednostavan, naprotiv. Pošto niste redovno pratili moje odgovore na AutoMARKET-u, savetujem Vam da pre svega pročitate tekstove na ovu temu – Razlika između HDI i TDI agregata, kao i TD Vs TDI u rubrici Mozaik, kako biste razumeli o čemu se tu zapravo radi. Da odmah budem jasan, Volkswagen za razliku od otalih (Renault, Peugeot, Fiat, Opel, BMW, Mercedes, Toyota, Honda) još uvek u svoje modele ne ugrađuje common-rail motore, već primenjuje sistem pumpa-brizgaljka – PD. Kao što sam već neborojeno puta do sada istakao - razlika između common-rail (HDI, JTD, CDTI, dCi) i TDI (PD) motora je u snabdevanju gorivom svakog cilindra, koje kod common-rail agregata ide zajedničkim kanalom (common-rail), a kod TDI (PD) agregata odvojenim kanalima do svakog cilindra ponaosob. U oba slučaja radi se o direktnom ubrizgavanju goriva u cilindre.Prednost modernijih common-rail motora u odnosu na VW-ove TDI (PD) motore je što u "zajedničkom kanalu" – cevi vlada gotovo konstantan pritisak. Zbog toga su HDI, dCi, D-4D motori uglavnom tiši i uglađeniji od TDI (PD) jedinica. Pored toga, TDI (PD) agregati skokovito razvijaju obrtni moment, pa se čini da je kod njih turbo leg (kašnjenje) izraženije, ali su VW-ovi inženjeri uspeli do te mere da "ispeglaju" krivu obrtnog momenta, da je kod 1.9 TDI motora (105 KS) obrtni moment od 240 Nm na raspolaganju od 1.800 obr./min do skoro 3.000 obr./min. To u prevodu znači da motor već od 1.800 obr./min vuče odlično, i da sve do 3.000 obr./min motor isporučuje dovoljno veliku silu uz nisku potrošnju. Odnosno, Volkswagen je svoj sistem pumpa-brizgaljka (PD) razvio do maksimuma, i sada ga samo elektronikom unapređuje.

Novi šestocilindrični TDI motori koje već ugrađuje Audi u svoje modele su zapravo common-rail, pa sami prosudite u kom konceptu leži budućnost. Međutim, sve ovo gore navedeno nije precizan odgovor na Vaše pitanje. Na prvom mestu jer niste precizno naveli na koje ste TDI, HDI, CDTI, JTD motore tačno mislili, pa ću ja uporediti one koji nude više nego dovoljno snage a u isto vreme i prilično nisku potrošnju. U konkurenciji turbo dizelaša radne zapremine od oko 2.0 litra vlada poprilična "gužva". Čast VW-a brani TDI (PD) motor od 1.968 ccm, snage od 140 KS i maksimalnim obrtnim momentom od 320 Nm pri samo 1.800 obr./min. U drugom delu "ringa" je Peugeotov HDI agregat od 1.997 ccm i 136 KS. Francuski agregat takođe raspolaže sa maksimalnim obrtnim momentom od 320 Nm, ali pri 2.000 obr./min, međutim znatno je uglađeniji i tiši od nemačkog motora. Pored toga francuski motor ravnomernije razvija snagu, i uz to je i elastičniji. Na primer 407-ici sa 2.0 HDI motorom od 80 do 120 km/h treba 7,9 s dok Passatu 2.0 TDI treba skoro dve sekunde više – tačno 9,8 sekundi. Uz sve to, francuski motor je i štedljiviji, u proseku troši manje od 8,0 litara evro dizela, dok 2.0 TDI agregat popije 8,5 litara. Podatke koje sam naveo su iz velikog maratonskog testa koji je organizovao nemački Auto Motor und Sport, zajedno sa još 17 redakcija iz Španije, Italije, Francuske, Engleske, Grčke, Norveške, Poljske, Hrvatske, Mađarske itd.

Što znači da nije bilo mnogo mesta za štimovanje rezultata. Opelov 1.9 CDTI motor je zapravo Fiatov 1.9 JTD koji se ugrađuje i u Alfu 159 motor, koji razvija 150 KS, i raspolaže maksimalnim obrtnim momentom od 320 Nm pri 2.000 obr./min. Iako je takođe common-rail kao i HDI motor, nije baš tako uglađen i tih, zapravo oslobađa sličan broj brundavih dB kao i VW-ov motor, stom razlikom što ravnomernije razvija snagu od nemačkog agregata. Prilično je štedljiv sa 7,7 litara evro dizela na svkih 100 km, ali mu za gore pomenuto ubrzanje od 80 do 120 km/h u petom stepenu prenosa treba 10,2 s. Renaultov 1.9 dCi motor od 130 KS i 300 Nm obrtnom moment pri 2.000 obr./min u proseku troši oko 7,5 litara evro dizela, i radi uglađeno poput Peugeotovog motora. Međutim, i od francuskih motora ima bolji – Hondin 2.2 CDTi (140 KS) koji je zapravo prvenac ovog japanskog proizvođača, kada su dizel motori u pitanju (ranije su koristili motore iz Isuzua i Rovera). Pomenuti motor jeste takođe common-rail ali je tiši i kultiviraniji od HDI motora (od TDI motora pogotovu). Uz sve to troši u proseku samo 7,4 litara evro dizela, a od 80 do 120 km/h u petom stepenu prenosa stiže za 10,4 s, međutim taj podatk uzmite sa malom rezervom jer je Accordu peta brzina ujedno i najviša (Passat, Vectra, Peugeot 407 imaju manuelni menjač sa 6 brzina). Dakle, TDI motori jesu odlični, ali ima i boljih. Kada se kupovina automobila bude približila napišite malo konkretnije koje motore želite da Vam uporedim, i dobićete detaljnu analizu. Za sada, nadam se da Vam je i ovo dovoljno.

Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:18 pm
Napisal/-a esem
marjan novak je napisal/-a:Našel sem zanimiv članek ...
LP

....Prednost modernijih common-rail motora u odnosu na VW-ove TDI (PD) motore je što u "zajedničkom kanalu" – cevi vlada gotovo konstantan pritisak. Zbog toga su HDI, dCi, D-4D motori uglavnom tiši i uglađeniji od TDI (PD) jedinica. ...


Temu Todoroviću osebno ne bi preveč zaupal, saj že vrabci čivkajo, da je večja mirnost in uglajenost ter manjši hrup CR motorjev predvsem zasluga večkratnih pred- in po- vbrizgov goriva v cilinder, poleg glavnega vbrizga, seveda. Konstantni pritisk my ass :shock:

Objavljeno: Po feb 26, 2007 10:32 pm
Napisal/-a fare
JOOJ kam smo zasli z mojo temo.....
Vem da sta oba avta vrhunsko narejena. Družinsko smo itak naravnani na škode. Ford mi je všeč zaradi oblike in dizajna. Kot laik sem iz različnih tabel primerjal zgradbo obeh avtov in ugotovil da je Octavia karavan znatno daljša od Focusa, ampak ima krajšo med osno razdaljo in je malenlkost ožja, dokler je Focus karavan za par cm višji. Odtod tudi izhaja moja dilema torej, kako vse vpliva na lego na cesti, ovinki ker se mi dostikrat mudi in rad vidim da v ovinke grem suvereno, blaženje, vibracije, itd... Kupoval bom itak kake 2l rabljen avto obvezno z ESP-jem, itd. Za tehnologijo obeh pa sem itak prepričan da razen če nimaš full smole zadeva ima da služi tak kot mora.
Sory če na začetku nisem bil dovolj precizen.