myster je napisal/-a:v čem je štos
štos je v tem, da gre za koncept nizkocenovnega avtomobila.
načrtovan je tako, da je proizvodnja glede stroškov zminimalizirana, recimo število delov karoserije in oblika le te - ob čemer pač malo trpi oblika avtomobila, ker si dizajnerji ne morejo zmišljevati vsega in svačega.
oprema je prav tako skopa in elementarna, kar pa ne pomeni, da avto nima tistega, kar je dandanes standard (servo, klima...),
avto ni napolnjen z "igračkami", ki dandanes v bistvu ničemur ne služijo, ampak samo pomagajo prodajati vedno nove in nove modele na prenasičenem trgu. mislim na razne senzorje za dež, airbage za vsak komolec posebej, DVD, Ipod, USB, SMB in podobne dodatke,
v avto ne vgrajujejo najnovejših mašin, ampak preizkušene, katerih performance pač niso v svetovni špici - kar ne pomeni, da gre za slabe motorje,
pri dacii ne preplačaš fensi imena - ker to pač ni.
skratka, gre za enega bolj zanimivih avtomobilov dandanes, vsaj v razmerju tega, kar dobiš za plačan denar.
kar se tiče države proizvodnje, pa je dandanes tudi nepomembno. skoraj vse znamke že šravfajo skupaj kje v bantustanih in culukafrijah.
kot avto je dacia robustno, trpežno vozilo, novi karavan, al kaj je tisti povišan, pa tudi izgleda čisto solidno.
vsi pomisleki - glede varnosti (no, tako varen kot hummer res ni), glede nekakovosti in podobno so ali zavist ob prodajnem bumu tega avtomobila, ali snobizem in avtomobilistična zaslepljenost z novim, boljšim, popolnejšim ...
ali nerazumevanje bistva avtomobila - stroj za prevoz ljudi in blaga z enega kraja na drugega.
seveda to ni avto za nekoga, ki bo avto malikoval, vanj vlagal vse ure prostega časa, ga imel za dvigovanje lastne pomembnosti, obenem pa bo pripravljen zanj dati precej več, kot mu realno omogoča osebni finančni proračun.
zame je vsakdo, ki si ob omejenem proračunu omisli dacio, človek, ki ima glavo še za kaj drugega, kot za to, da jo vsake toliko nese k frizerju.