Stran 1 od 3

po novo Lado NIVO v Nemčijo

Objavljeno: Po mar 26, 2007 11:33 pm
Napisal/-a avtomobil
Za ljubitelje Lade NIVA, nostalgike, in te z manj denarja v žepu si lahko povsem novo LADO NIVO kupite v Nemčiji za slabih 10000€.
VIR:http://www.rtvslo.si/zabava/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=3&c_id=23620

Objavljeno: To mar 27, 2007 12:13 am
Napisal/-a esem
Tole piše v članku
Niva, ki jo je že zdavnaj povozil čas, se še dandanes dobro prodaja.

V državah tranzicije velja za eno najbolje prodajanih terenskih vozil. Jasno, zakaj. Odločilna je cena. Nemški vozniki bodo morali za jubilejni model odšteti nekaj manj kot 10.000 evrov.


Sramota, da ima nekdo, ki piše take neumnosti, dostop do medijev in posledično poneumlja ljudi! Splošno znano je, da Nive glede terenskosti (in predvsem temu je namenjena) še zdaleč ni povozil čas. Ravno obratno! S pojavom raznoraznih crkujočih elektronskih pomagal v večini SUV-ov in terencev (ki jih Niva nima in torej manj crkuje) je za marsikoga, ki s terenom resno misli, celo vedno bolj zanimiva (dokaz je že pojavljanje predelovalcev) in spet "in". Poleg tega je glede terenskih zmožnosti Niva povečini boljša od tudi 5 in već krat dražjih SUV-ov in tudi od marsikaterega uradnega terenca. Da ne govorimo o tem, da je ravno nizka cena eden od razlogov - a čisto drugačnih od navedenih v članku - za priljubljenost pri vožnji po terenu - je pač ni tako škoda, zaradi enostavnosti so popravila manj zahtevna in hitrejša itd. Verjetno ima marsikateri "terenski" voznik več kot dovolj pod palcem, da bi si lahko privoščil modno pošast, pa noče. Le zakaj?

Skratka, v članku so nekatera dejstva povsem izkrivljena. Ubogo naše "uravnoteženo" novinarstvo.

Objavljeno: To mar 27, 2007 1:56 am
Napisal/-a abbe
esem je napisal/-a:Tole piše v članku
Niva, ki jo je že zdavnaj povozil čas, se še dandanes dobro prodaja.

V državah tranzicije velja za eno najbolje prodajanih terenskih vozil. Jasno, zakaj. Odločilna je cena. Nemški vozniki bodo morali za jubilejni model odšteti nekaj manj kot 10.000 evrov.


Sramota, da ima nekdo, ki piše take neumnosti, dostop do medijev in posledično poneumlja ljudi! Splošno znano je, da Nive glede terenskosti (in predvsem temu je namenjena) še zdaleč ni povozil čas. Ravno obratno! S pojavom raznoraznih crkujočih elektronskih pomagal v večini SUV-ov in terencev (ki jih Niva nima in torej manj crkuje) je za marsikoga, ki s terenom resno misli, celo vedno bolj zanimiva (dokaz je že pojavljanje predelovalcev) in spet "in". Poleg tega je glede terenskih zmožnosti Niva povečini boljša od tudi 5 in već krat dražjih SUV-ov in tudi od marsikaterega uradnega terenca. Da ne govorimo o tem, da je ravno nizka cena eden od razlogov za priljubljenost pri vožnji po terenu - je pač ni tako škoda. Verjetno ima marsikateri "terenski" voznik dovolj pod palcem, da bi si lahko privoščil modno pošast, pa noče. Le zakaj?

Skratka, v članku so nekatera dejstva povsem izkrivljena. Ubogo naše "uravnoteženo" novinarstvo.


to je pa cist res.niva zmece vecino danasnjih terenceu pa suv-jev

Objavljeno: To mar 27, 2007 6:36 am
Napisal/-a nebivedu
abbe je napisal/-a:
esem je napisal/-a:Tole piše v članku
Niva, ki jo je že zdavnaj povozil čas, se še dandanes dobro prodaja.

V državah tranzicije velja za eno najbolje prodajanih terenskih vozil. Jasno, zakaj. Odločilna je cena. Nemški vozniki bodo morali za jubilejni model odšteti nekaj manj kot 10.000 evrov.


Sramota, da ima nekdo, ki piše take neumnosti, dostop do medijev in posledično poneumlja ljudi! Splošno znano je, da Nive glede terenskosti (in predvsem temu je namenjena) še zdaleč ni povozil čas. Ravno obratno! S pojavom raznoraznih crkujočih elektronskih pomagal v večini SUV-ov in terencev (ki jih Niva nima in torej manj crkuje) je za marsikoga, ki s terenom resno misli, celo vedno bolj zanimiva (dokaz je že pojavljanje predelovalcev) in spet "in". Poleg tega je glede terenskih zmožnosti Niva povečini boljša od tudi 5 in već krat dražjih SUV-ov in tudi od marsikaterega uradnega terenca. Da ne govorimo o tem, da je ravno nizka cena eden od razlogov za priljubljenost pri vožnji po terenu - je pač ni tako škoda. Verjetno ima marsikateri "terenski" voznik dovolj pod palcem, da bi si lahko privoščil modno pošast, pa noče. Le zakaj?

Skratka, v članku so nekatera dejstva povsem izkrivljena. Ubogo naše "uravnoteženo" novinarstvo.


to je pa cist res.niva zmece vecino danasnjih terenceu pa suv-jev


Z večino velikih terencev se niti primerjat ne more. 1700ccm, 78KM in pospeški crknjenega konja so za na teren kr malo premalo. SUV-e pa povozi v vsakem primeru, ko se pokaže na terenu. Zasnova je pa iz leta 80, ampak v tistih časih so še delal mašine in menjalnike za vozit ne za gledat in vlačt po servisih.

Objavljeno: To mar 27, 2007 6:52 am
Napisal/-a adamovc
nebivedu je napisal/-a:
Z večino velikih terencev se niti primerjat ne more. 1700ccm, 78KM in pospeški crknjenega konja so za na teren kr malo premalo. SUV-e pa povozi v vsakem primeru, ko se pokaže na terenu. Zasnova je pa iz leta 80, ampak v tistih časih so še delal mašine in menjalnike za vozit ne za gledat in vlačt po servisih.


Take izjave pa od tebe ne bi pričakoval :twisted:
Saj tvoja Feroza tudi ni kaj prida močnejša, ne vem pa, koliko so na terenu potrebni hitri pospeški.

Priznam pa, da imam za Nivo kar malo mehko srce, saj je bil to avto, v katerem sem začel svojo vozniško kariero - in ko sem kot začetnik dvakrat na poledici odletel v ledeno bankino, sem se obakrat le lepo odbil od roll-bara nazaj na cesto brez praske.

Objavljeno: To mar 27, 2007 6:55 am
Napisal/-a no_name
adamovc je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Z večino velikih terencev se niti primerjat ne more. 1700ccm, 78KM in pospeški crknjenega konja so za na teren kr malo premalo. SUV-e pa povozi v vsakem primeru, ko se pokaže na terenu. Zasnova je pa iz leta 80, ampak v tistih časih so še delal mašine in menjalnike za vozit ne za gledat in vlačt po servisih.


Take izjave pa od tebe ne bi pričakoval :twisted:
Saj tvoja Feroza tudi ni kaj prida močnejša, ne vem pa, koliko so na terenu potrebni hitri pospeški.

Priznam pa, da imam za Nivo kar malo mehko srce, saj je bil to avto, v katerem sem začel svojo vozniško kariero - in ko sem kot začetnik dvakrat na poledici odletel v ledeno bankino, sem se obakrat le lepo odbil od roll-bara nazaj na cesto brez praske.


bull-bara

Objavljeno: To mar 27, 2007 7:15 am
Napisal/-a adamovc
no_name je napisal/-a:
adamovc je napisal/-a:
Priznam pa, da imam za Nivo kar malo mehko srce, saj je bil to avto, v katerem sem začel svojo vozniško kariero - in ko sem kot začetnik dvakrat na poledici odletel v ledeno bankino, sem se obakrat le lepo odbil od roll-bara nazaj na cesto brez praske.


bull-bara


:lol: ups, wata mistejka aj mejka

Objavljeno: To mar 27, 2007 7:55 am
Napisal/-a nebivedu
adamovc je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
Z večino velikih terencev se niti primerjat ne more. 1700ccm, 78KM in pospeški crknjenega konja so za na teren kr malo premalo. SUV-e pa povozi v vsakem primeru, ko se pokaže na terenu. Zasnova je pa iz leta 80, ampak v tistih časih so še delal mašine in menjalnike za vozit ne za gledat in vlačt po servisih.


Take izjave pa od tebe ne bi pričakoval :twisted:
Saj tvoja Feroza tudi ni kaj prida močnejša, ne vem pa, koliko so na terenu potrebni hitri pospeški.

Priznam pa, da imam za Nivo kar malo mehko srce, saj je bil to avto, v katerem sem začel svojo vozniško kariero - in ko sem kot začetnik dvakrat na poledici odletel v ledeno bankino, sem se obakrat le lepo odbil od roll-bara nazaj na cesto brez praske.


Če bi dobro prebral sem napisal velikih terencev. Velik terenec je zame toyota landcruiser, nissan patrol in podobni.

Kar se pa tiče feroze, moja je na stopnji nive - vse je mehansko. Pa feroza je še s frgszerjem, tko da imam še manj problemov, kot niva 1.7i.
Imam pa še to prednost, da je avto lažji in ima par konjev več.

Objavljeno: To mar 27, 2007 8:40 am
Napisal/-a trafo66
lahko da niva gre povsod ampak gre če se prej ne razpade. za lado samaro vem da je bila tako nekvalitetna da sem si želel zastavo sto ena nazaj. mogoče pa terence kaj bolj močno delajo. na samari je bil edino volan močan tako da se ni dal obračat.

Objavljeno: To mar 27, 2007 8:43 am
Napisal/-a W_Golf
Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...





Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...

Objavljeno: To mar 27, 2007 9:03 am
Napisal/-a nebivedu
W_Golf je napisal/-a:Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...





Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...


Sramota je za vse nas, če se kaka tema odpre zaradi katweregakoli golfa. Golf so jetra še večja od lade, pa še zgodovina ni.

Niva je čist dober avto za to, čemur je nemenjen.

Objavljeno: To mar 27, 2007 9:21 am
Napisal/-a W_Golf
nebivedu je napisal/-a:
W_Golf je napisal/-a:Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...





Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...


Sramota je za vse nas, če se kaka tema odpre zaradi katweregakoli golfa. Golf so jetra še večja od lade, pa še zgodovina ni.

Niva je čist dober avto za to, čemur je nemenjen.


Ja za nive orat je dober ja...



Zgleda da si favš vsem ki majo W

Objavljeno: To mar 27, 2007 9:29 am
Napisal/-a 8AK
off topic:
A zna kdo povedat kakšne so terenske zmogljivosti tega dinozavra (UAZ)?

Slika

Objavljeno: To mar 27, 2007 9:31 am
Napisal/-a nebivedu
uaz je primerljiv z nivo, prileze kamorkoli. Edina ovira je poraba.

Objavljeno: To mar 27, 2007 9:41 am
Napisal/-a W_Golf
nebivedu je napisal/-a:uaz je primerljiv z nivo, prileze kamorkoli. Edina ovira je poraba.

A lada niva pa ne kuri.. Ce se odločiš za tak avto mislim, da te poraba nebo obvirala.

Objavljeno: To mar 27, 2007 9:42 am
Napisal/-a adamovc
W_Golf je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:
W_Golf je napisal/-a:Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...





Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...


Sramota je za vse nas, če se kaka tema odpre zaradi katweregakoli golfa. Golf so jetra še večja od lade, pa še zgodovina ni.

Niva je čist dober avto za to, čemur je nemenjen.


Ja za nive orat je dober ja...



Zgleda da si favš vsem ki majo W


Pred več kot 10 leti sem kot voznik začetnik imel dostop do dveh družinskih avtomobilov - Golf II dizel in Lada Niva 1.6, oba sta bila stara več kot pet let in imela precej kilometrov (Niva seveda nekaj manj). V kakovosti vožnje po cestah je bil seveda Golf v prednosti, po porabi še precej bolj, a na kratke relacije sem se raje vozil z Nivo, ker je dala čisto drugačen občutek solidnosti. Po terenu pa je itak kraljevala, čeprav sem tudi z njo uspel obstati v globokem snegu.Kasneje je oče zamenjal Nivo 1.6 z 1.7, te sicer nisem veliko vozil, ker sem imel že svoj avto, a je bila na asfaltu precej boljša od stare in se jo je dalo povsem normalno vozit tudi za krajši čas po avtocesti.

Glede modernosti - morate vedeti, da je bila Niva pravzaprav prvi SUV - terenc z samonosno karoserijo in posamičnim vpetjem koles in kot taka skoraj desetletje pred časom. Glej recimo Wikipedio:

The Lada Niva (Russian: Лада Нива) is an off-road vehicle vehicle built by Russian automaker AutoVAZ. The car is very popular in its home country. It is also popular in Canada (despite disappearing from show rooms in 1997 it still has a large cult following), South America, Europe, and other regions where the terrain requires a robust and tough car for a reasonable price.

It was one of the first off-road vehicles to feature a unibody architecture and a predecessor to current crossover SUVs. Before it was introduced to the UK, it was referred to by some in the motoring press as the 'Russian Range Rover'.

Transmanche-Link, the consortium of companies organized to construct the Channel Tunnel between England and France, used a fleet of 45 Nivas to aid in the enormous project. Each Niva accumulated in excess of 70,000 off-road kilometres during its employment, and after construction ceased in 1993 the fleet was sold off to a local dealer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Lada_Niva

Objavljeno: To mar 27, 2007 10:02 am
Napisal/-a 8AK
nebivedu je napisal/-a:uaz je primerljiv z nivo, prileze kamorkoli. Edina ovira je poraba.

za porabo sem pa slišal da je katastrofalna. :) Hvala za odgovor.

Objavljeno: To mar 27, 2007 10:06 am
Napisal/-a xandrej
W_Golf je napisal/-a:Ta avto je zgodovuina, kvečjemu za kak muzej...
Poleg tega je poraba taka da rabiš cisterno za gorivo...

Sramota, da se za tak avto sploh tema odpre...




:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Svašta. Glavno, da se 100 tem na dan odpre kaki avto kupit...

Objavljeno: To mar 27, 2007 10:07 am
Napisal/-a xandrej
Aja ruse pač boli patak za porabo... Eni pač postajajo miljonarji na slovenskem počasi ko same dizle kupujejo. :lol:

Objavljeno: To mar 27, 2007 2:23 pm
Napisal/-a berlingoman
...sej toti vlki bencinci citroeni
tud žrejo ko kaka niva :D
sploh da ne omenjam alf...

sem se parkrat vozu z nivo,
po mestu je dobra ker je kratka in pregledna
po terenu smo traktorje v blatu prehiteval :D
na AC je pa kriza ko 4motion :D tak tuli nad sto-tu je brezveze radijo

V glavnem avto z dušo,bi ga takoj meu ker ko se v njega vsedem je vsej meni čist
drugačn občuterk ko v kakem starem golfu :P
s samaro ga nemorš primerjat!