Stran 1 od 2

avto kupljen v slo

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 6:29 am
Napisal/-a trafo66
zanima me zakaj je pri nas uveljavljena misel da edino avto ki je kupljen pri nas nekaj velja. gledal sem več rabljenih avtomobilov , ki so pripeljani iz italije ali nemčije pa tudi iz drugih evro držav . večina je v dosti boljšem stanju kot tisti ki so voženi pri nas. lahko gledaš rjo ki je v slo normalen pojav zaradi primitivnega posipanja cest s soljo in peskom .pa tudi podvozje je uničeno od naših luknjastih cest, kakšnih je v italiji zelo malo, da ne govorim o motorjih. kar se tiče karambola na zahodu avto ,če je samo malo bolj udarjen gre zaradi dragih popravil na odpad . pri nas pa kleparji popravljajo čisto uničena vozila. tak da tudi to da boš naletel pri nakupu na karamboliran voz v sosednjih državah je zelo majhna verjetnost.
mogoče se motim ampak ne da mi vrag miru da ne bi razmišljal v tej smeri.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 6:55 am
Napisal/-a GoGo
Bi se kar strijal s tem, da avto kupljen v sloveniji ni v povprečju nič boljši od
uvoženega, v večini primerov so naši v slabšem stanju.

Mislim pa, da je treba upoštevati naslednje:

- če kupis slovenki avto in poznaš zgodovino, lastnika in je avto v dobrem stanju, potem je verjetno to smotrnejši nakup.
- tudi slovenski prekupčevalci vozijo iz tujine razbite avte (kako močno razbite je
seveda vprašanje) in jih tukaj popravijo in prodajo
- uvoženi avtomobili so večinoma pripeljani od trgovcev, ki so avto dali firmam na lizing, ko se ta izteče, avto prodajo. Žal pa v podjetjih avtomobile večinoma vozi
več različnih ljudi, ki po večini (seveda ne vsi), ravnajo z avtom kot svinja z mehom..
Kljub brezhibni servisni zgodovini avta, je dejansko stanje avtomobila (in kilometri, ki težijo k temu, da ko avto pride čez mejo, kar naenkrat upadejo) velikokrat vprašljivo.

Seveda pa vedno velja: avto dobro pogledat, dat magari na preventivni pregled in se
nato odločat. Sam nimam predsodkov pred uvoženimi avtomobili, vsakega pa seveda
čimbolj dobro preverim in pregledam.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 7:01 am
Napisal/-a Sriple Tix
Tezava je v tem, da slovenski dealerji odkupujejo ravno te avte, ki jih zahodnjaki peljejo na odpad, jih poklepljejo, zavrtijo kilometre za 100 000 km + nazaj in nato prodajajo vozilo kot takšnega, kakršen pač ni.
Oproscam se postenjakom v tem poslu, toda velika vecina dela tako.

(kako se uvozi/izvozi zaleten avto, je opisano v nekem drugem topicu)

Sam sem pred cca dvanajstimi leti lupil avto, ki je bil uvozen iz Nemcije. S sabo sem imel mehanika, ki se je ukvarjal z enako dejavnostjo (uvoz zaletenih avtov iz DE, popravilo in nadaljna prodaja). Takoj je ugotovil, da so kilometri zavrteni nazaj in je bil zabit v rit, kar je prodajalec seveda zanikal. Prijatelj mu je pokazal, da je notranja plastika luci vsaka drugacne barve (kar si Audi ne bi dovolil, torej je bilo menjano) in da poje nek zglob, ki pri samo 60 000 km ne bi smel.
Prodajalec je spustil ceno, jaz avto, ki mi je delal brez tezav naslednjih 8 let in 300 000 km, kupil.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 7:10 am
Napisal/-a trafo66
jaz sem v tpv ju v novem mestu gledal kar nekaj takih avtov in vsi do zadnjega so bili originalne barve se pravi nič popravljani. saj trgovcu sploh ni cilj pripeljat avto v slabem stanju od zunaj. pa mislim da so pri uvozu rabljenih velike omejitve. ne vem če glih lahko karamboliran avto spraviš čez homologacijo.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 10:42 am
Napisal/-a danny
Kupljen v sloveniji mogoče pomaga le pri avtomobilih višjega razreda mlajšega letnika. Ker v SLO je malo ljudi, kateri delajo 100kkm na leto (so tudi). Ampak pri rabljenem avtomobilu je tko, pogledaš - še enkrat pogledaš - še enkrat dobro pogledaš, najbolje je to delat s takim kateri se na to spoznaš in nato kupiš.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 11:07 am
Napisal/-a bass
Jaz vozim avto iz Belgije, to ti pove koliko dam na "slovenski" avto.
Slovenija je država kmetov.
Za kmete nas imajo proizvajalci avtomobilov, ki za naš trg namenijo drugorazredne avtomobile, za kmete nas imajo mobilni operaterji, ki nam prodajajo B-klaso mobitelov itd, itd, itd...
Kar se mene tiče- kmet tudi kmečko vozi, če je avto uvožen je to zame kvečjemu prednost prednost.

Še vsak albanec na avtosejmu ve, da je nemški golf 2 dizel boljši od bosanskega TAS-a, če mislite, da je danes kaj boljša situacija se motite - evropa nas ima na tihem še vedno za balkance.

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 11:46 am
Napisal/-a Mojster Miha
bass je napisal/-a:Jaz vozim avto iz Belgije, to ti pove koliko dam na "slovenski" avto.
Slovenija je država kmetov.
Za kmete nas imajo proizvajalci avtomobilov, ki za naš trg namenijo drugorazredne avtomobile, za kmete nas imajo mobilni operaterji, ki nam prodajajo B-klaso mobitelov itd, itd, itd...
Kar se mene tiče- kmet tudi kmečko vozi, če je avto uvožen je to zame kvečjemu prednost prednost.

Še vsak albanec na avtosejmu ve, da je nemški golf 2 dizel boljši od bosanskega TAS-a, če mislite, da je danes kaj boljša situacija se motite - evropa nas ima na tihem še vedno za balkance.


:jao:

Zgleda, da si z znanjem in informiranostjo na ravni GOLF-a druge generacije. Če stvari ne poznaš bodi raje tiho.

Za informacijo : novejši GOLF-i za Slovensko tržišče - 5, 4 ... . genearacije so narejeni v različnih državah EU, med drugim tudi v Nemčiji - in GOLF narejen za SLO tržišče, ne glede na tovarno kjer je narejen se v kvaliteti ne razlikuje od ostalih.

Pa tudi za kvaliteto TAS-ovih GOLF-ov se ti ni treba bat - po zanesljivosti in kakovosti izdelave so bili boljši kot ALFE tistih časov ;)

LP

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 12:17 pm
Napisal/-a adis
osebno bi kupil avto iz tujine....zakaj? zaradi cene ki je prvo veliko nižja kot ta ki je tukaj za isti avto, res da ima ta več km prevoženih kot slo avto, ampak treba se je vprašat, ALI JAZ/MI KUPUJEMO AVTO KATEREGA BOMO GLEDALI KAKO LEPO STOJI NA DOVOZU/PARKINGU ALI GA DEJANSKO MISLIMO UPORABLJATI TER DELATI KM NA NJEM KER JE ZATO NAREJEN AVTO DA SE Z NJIM PELJEMO NE PA DA SI RAZBIJAMO GLAVO IZ DNEVA V DAN KOLIKO KM SMO NAREDILI OZ. JE NEKDO DEJANSKO NAREDIL NA NJEM..........in drugi razlog zakaj bi ga kupil so ceste v tujini ker je tam veliko veliko manj lukenj in večina teh avtov dela km-je na avtocestah, ki so v boljšem stanju kot v slo, videl sem ceste italije,švice,nemčije,avstrije ter drugih balkanskih držav

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 12:20 pm
Napisal/-a bass
Mojster Miha je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Jaz vozim avto iz Belgije, to ti pove koliko dam na "slovenski" avto.
Slovenija je država kmetov.
Za kmete nas imajo proizvajalci avtomobilov, ki za naš trg namenijo drugorazredne avtomobile, za kmete nas imajo mobilni operaterji, ki nam prodajajo B-klaso mobitelov itd, itd, itd...
Kar se mene tiče- kmet tudi kmečko vozi, če je avto uvožen je to zame kvečjemu prednost prednost.

Še vsak albanec na avtosejmu ve, da je nemški golf 2 dizel boljši od bosanskega TAS-a, če mislite, da je danes kaj boljša situacija se motite - evropa nas ima na tihem še vedno za balkance.


:jao:

Zgleda, da si z znanjem in informiranostjo na ravni GOLF-a druge generacije. Če stvari ne poznaš bodi raje tiho.

Za informacijo : novejši GOLF-i za Slovensko tržišče - 5, 4 ... . genearacije so narejeni v različnih državah EU, med drugim tudi v Nemčiji - in GOLF narejen za SLO tržišče, ne glede na tovarno kjer je narejen se v kvaliteti ne razlikuje od ostalih.

Pa tudi za kvaliteto TAS-ovih GOLF-ov se ti ni treba bat - po zanesljivosti in kakovosti izdelave so bili boljši kot ALFE tistih časov ;)

LP

In nekje 7x počasnejši tudi :D

Stari moj ozri se malo po cesti pa se rukni po glavi, ker je tasov neprimerno več na balkanu kot nemških g2d.
Glede kvalitete novejših golfekov se pa kar tolaži... so vsi slabši od g2d :D
Če logično sklepamo, je dejansko ta model nazadoval po zanesljivosti (za razliko od italijank) - res dober dosežek vag-a! :tomidelej:

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 12:40 pm
Napisal/-a Mojster Miha
bass je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Jaz vozim avto iz Belgije, to ti pove koliko dam na "slovenski" avto.
Slovenija je država kmetov.
Za kmete nas imajo proizvajalci avtomobilov, ki za naš trg namenijo drugorazredne avtomobile, za kmete nas imajo mobilni operaterji, ki nam prodajajo B-klaso mobitelov itd, itd, itd...
Kar se mene tiče- kmet tudi kmečko vozi, če je avto uvožen je to zame kvečjemu prednost prednost.

Še vsak albanec na avtosejmu ve, da je nemški golf 2 dizel boljši od bosanskega TAS-a, če mislite, da je danes kaj boljša situacija se motite - evropa nas ima na tihem še vedno za balkance.


:jao:

Zgleda, da si z znanjem in informiranostjo na ravni GOLF-a druge generacije. Če stvari ne poznaš bodi raje tiho.

Za informacijo : novejši GOLF-i za Slovensko tržišče - 5, 4 ... . genearacije so narejeni v različnih državah EU, med drugim tudi v Nemčiji - in GOLF narejen za SLO tržišče, ne glede na tovarno kjer je narejen se v kvaliteti ne razlikuje od ostalih.

Pa tudi za kvaliteto TAS-ovih GOLF-ov se ti ni treba bat - po zanesljivosti in kakovosti izdelave so bili boljši kot ALFE tistih časov ;)

LP

In nekje 7x počasnejši tudi :D

Stari moj ozri se malo po cesti pa se rukni po glavi, ker je tasov neprimerno več na balkanu kot nemških g2d.
Glede kvalitete novejših golfekov se pa kar tolaži... so vsi slabši od g2d :D
Če logično sklepamo, je dejansko ta model nazadoval po zanesljivosti (za razliko od italijank) - res dober dosežek vag-a! :tomidelej:


Spet dokazuješ, da si ostal na ravni GOLF-a 2 - ne klati bedarij, ker boš zgol kmet izpadel

Normalno da je več tistih iz TAS-a, ker je bila takrat druga tržna politika kot danes - te pa verjetno ne zanima kako je bilo , zato pustimo to pri miru.

Glede novejših GOLF-ov spet "streljaš v prazno" - po statistikah zanesljivosti spadajo med najboljše, novejši letniki (2004, 2005) so zanesljivejši kot "tradicionalni" pojem kakovosti - TOYOTA - da bo to kdaj ALFA dosegla je lahko samo sanjaš - Italijan je Italijan tu ni pomoči

http://www.autoservicepraxis.de/fm/2353 ... eich05.gif

Malce se zresni ;)

LP

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 12:40 pm
Napisal/-a davorkat
adis je napisal/-a:osebno bi kupil avto iz tujine....zakaj? zaradi cene ki je prvo veliko nižja kot ta ki je tukaj za isti avto, res da ima ta več km prevoženih kot slo avto, ampak treba se je vprašat, ALI JAZ/MI KUPUJEMO AVTO KATEREGA BOMO GLEDALI KAKO LEPO STOJI NA DOVOZU/PARKINGU ALI GA DEJANSKO MISLIMO UPORABLJATI TER DELATI KM NA NJEM KER JE ZATO NAREJEN AVTO DA SE Z NJIM PELJEMO NE PA DA SI RAZBIJAMO GLAVO IZ DNEVA V DAN KOLIKO KM SMO NAREDILI OZ. JE NEKDO DEJANSKO NAREDIL NA NJEM..........in drugi razlog zakaj bi ga kupil so ceste v tujini ker je tam veliko veliko manj lukenj in večina teh avtov dela km-je na avtocestah, ki so v boljšem stanju kot v slo, videl sem ceste italije,švice,nemčije,avstrije ter drugih balkanskih držav


Si si že sam odgovoril. Vzami ceno uvoženega vozila,odštel 2-4 tisoč EUR (stroški+zaslužek preprodajalca) in poglej kaj dobiš za tak dnar v tujini (www.mobile.de). Ne verm zakaj bi bil ohranjen in brehiben avto (z več opreme) v tujini cenejši kot pri nas? Vsi vemo kaki skopuhi so npr. Nemci, a pr avtih so pa čist radodarni kar se EUR-ov tiče :lol: :lol: :lol: .
Moj oče vozi avtomobile s tovornjakom in nič kolikokrat je pripeljal rabljene avte iz Italije, Belgije oz. Nemčije za naše dilerje in to je pop njegovih besedah katastrofa, v povprečju jih od 10 avtov dva ne vžgeta in jih s škripcom na kamion vlečejo pa to niso poceni avti, avte potem pri nas ličarsko obdelajo, zavrtijo kilometre,... DA JIH LAHKO DRAŽJE PRODAJO.
vsaka čast izjemam (če sploh so)...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

skratka jst ti želim velik srečee pa obvezno mehanika zravn.

LP D

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 12:48 pm
Napisal/-a Mojster Miha
davorkat je napisal/-a:
adis je napisal/-a:osebno bi kupil avto iz tujine....zakaj? zaradi cene ki je prvo veliko nižja kot ta ki je tukaj za isti avto, res da ima ta več km prevoženih kot slo avto, ampak treba se je vprašat, ALI JAZ/MI KUPUJEMO AVTO KATEREGA BOMO GLEDALI KAKO LEPO STOJI NA DOVOZU/PARKINGU ALI GA DEJANSKO MISLIMO UPORABLJATI TER DELATI KM NA NJEM KER JE ZATO NAREJEN AVTO DA SE Z NJIM PELJEMO NE PA DA SI RAZBIJAMO GLAVO IZ DNEVA V DAN KOLIKO KM SMO NAREDILI OZ. JE NEKDO DEJANSKO NAREDIL NA NJEM..........in drugi razlog zakaj bi ga kupil so ceste v tujini ker je tam veliko veliko manj lukenj in večina teh avtov dela km-je na avtocestah, ki so v boljšem stanju kot v slo, videl sem ceste italije,švice,nemčije,avstrije ter drugih balkanskih držav


Si si že sam odgovoril. Vzami ceno uvoženega vozila,odštel 2-4 tisoč EUR (stroški+zaslužek preprodajalca) in poglej kaj dobiš za tak dnar v tujini (www.mobile.de). Ne verm zakaj bi bil ohranjen in brehiben avto (z več opreme) v tujini cenejši kot pri nas? Vsi vemo kaki skopuhi so npr. Nemci, a pr avtih so pa čist radodarni kar se EUR-ov tiče :lol: :lol: :lol: .
Moj oče vozi avtomobile s tovornjakom in nič kolikokrat je pripeljal rabljene avte iz Italije, Belgije oz. Nemčije za naše dilerje in to je pop njegovih besedah katastrofa, v povprečju jih od 10 avtov dva ne vžgeta in jih s škripcom na kamion vlečejo pa to niso poceni avti, avte potem pri nas ličarsko obdelajo, zavrtijo kilometre,... DA JIH LAHKO DRAŽJE PRODAJO.
vsaka čast izjemam (če sploh so)...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

skratka jst ti želim velik srečee pa obvezno mehanika zravn.

LP D


Tole se ti splača pogledat - malo za razmislek kakšni so lahko avtomobili v tujini

http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=23184

Vsak avto (posebno rabljen) je namreč zgodba zase

LP

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 1:42 pm
Napisal/-a davorkat
Mojster Miha je napisal/-a:
davorkat je napisal/-a:
adis je napisal/-a:osebno bi kupil avto iz tujine....zakaj? zaradi cene ki je prvo veliko nižja kot ta ki je tukaj za isti avto, res da ima ta več km prevoženih kot slo avto, ampak treba se je vprašat, ALI JAZ/MI KUPUJEMO AVTO KATEREGA BOMO GLEDALI KAKO LEPO STOJI NA DOVOZU/PARKINGU ALI GA DEJANSKO MISLIMO UPORABLJATI TER DELATI KM NA NJEM KER JE ZATO NAREJEN AVTO DA SE Z NJIM PELJEMO NE PA DA SI RAZBIJAMO GLAVO IZ DNEVA V DAN KOLIKO KM SMO NAREDILI OZ. JE NEKDO DEJANSKO NAREDIL NA NJEM..........in drugi razlog zakaj bi ga kupil so ceste v tujini ker je tam veliko veliko manj lukenj in večina teh avtov dela km-je na avtocestah, ki so v boljšem stanju kot v slo, videl sem ceste italije,švice,nemčije,avstrije ter drugih balkanskih držav


Si si že sam odgovoril. Vzami ceno uvoženega vozila,odštel 2-4 tisoč EUR (stroški+zaslužek preprodajalca) in poglej kaj dobiš za tak dnar v tujini (www.mobile.de). Ne verm zakaj bi bil ohranjen in brehiben avto (z več opreme) v tujini cenejši kot pri nas? Vsi vemo kaki skopuhi so npr. Nemci, a pr avtih so pa čist radodarni kar se EUR-ov tiče :lol: :lol: :lol: .
Moj oče vozi avtomobile s tovornjakom in nič kolikokrat je pripeljal rabljene avte iz Italije, Belgije oz. Nemčije za naše dilerje in to je pop njegovih besedah katastrofa, v povprečju jih od 10 avtov dva ne vžgeta in jih s škripcom na kamion vlečejo pa to niso poceni avti, avte potem pri nas ličarsko obdelajo, zavrtijo kilometre,... DA JIH LAHKO DRAŽJE PRODAJO.
vsaka čast izjemam (če sploh so)...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

skratka jst ti želim velik srečee pa obvezno mehanika zravn.

LP D


Tole se ti splača pogledat - malo za razmislek kakšni so lahko avtomobili v tujini

http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=23184

Vsak avto (posebno rabljen) je namreč zgodba zase

LP


Avto je super.

1. Sam ga je šou tip sam iskat in ga osebno prevzel od lastnika !!! Jst sm opozoril na uvoznike rabljenih avtov.

2. Še vedno trdim da je enako ohranjen in vzdrževan avto v Nemčiji pribl. enako drag.

LP Davor

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 1:51 pm
Napisal/-a danny
Jaz sem kupil prejšnjega v nemčiji (avgusta 2005) in naslednjega bom verjetno tudi šel gor iskat. Razlika je predvsem sledeča: kot so že omenjali boljše ceste, se mi zdi v nemčiji bolj korektno poslovanje. Pri nas na "balkanu" imajo vsi avtomobili neke znamke istega letnika enako ceno, potem moraš pa sam presodit kaj je boljše. Tam gor, pa ti v 95% primerov za velik denarja prodajo odlično ohranjen avto, zgonjen avto ima pa tudi temu primerno ceno. Govorim za trgovce z avtomobili, ker v nemčiji imajo malo drugačno zakonodajo z garancijo rabljenih avtomobilov.

Pri uvoznikih, kjer pa kupujejo na "šleparje" avtomobilov od kakih lizing družb, tam je pa druga pesem...

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 1:58 pm
Napisal/-a Mojster Miha
davorkat je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
davorkat je napisal/-a:
adis je napisal/-a:osebno bi kupil avto iz tujine....zakaj? zaradi cene ki je prvo veliko nižja kot ta ki je tukaj za isti avto, res da ima ta več km prevoženih kot slo avto, ampak treba se je vprašat, ALI JAZ/MI KUPUJEMO AVTO KATEREGA BOMO GLEDALI KAKO LEPO STOJI NA DOVOZU/PARKINGU ALI GA DEJANSKO MISLIMO UPORABLJATI TER DELATI KM NA NJEM KER JE ZATO NAREJEN AVTO DA SE Z NJIM PELJEMO NE PA DA SI RAZBIJAMO GLAVO IZ DNEVA V DAN KOLIKO KM SMO NAREDILI OZ. JE NEKDO DEJANSKO NAREDIL NA NJEM..........in drugi razlog zakaj bi ga kupil so ceste v tujini ker je tam veliko veliko manj lukenj in večina teh avtov dela km-je na avtocestah, ki so v boljšem stanju kot v slo, videl sem ceste italije,švice,nemčije,avstrije ter drugih balkanskih držav


Si si že sam odgovoril. Vzami ceno uvoženega vozila,odštel 2-4 tisoč EUR (stroški+zaslužek preprodajalca) in poglej kaj dobiš za tak dnar v tujini (www.mobile.de). Ne verm zakaj bi bil ohranjen in brehiben avto (z več opreme) v tujini cenejši kot pri nas? Vsi vemo kaki skopuhi so npr. Nemci, a pr avtih so pa čist radodarni kar se EUR-ov tiče :lol: :lol: :lol: .
Moj oče vozi avtomobile s tovornjakom in nič kolikokrat je pripeljal rabljene avte iz Italije, Belgije oz. Nemčije za naše dilerje in to je pop njegovih besedah katastrofa, v povprečju jih od 10 avtov dva ne vžgeta in jih s škripcom na kamion vlečejo pa to niso poceni avti, avte potem pri nas ličarsko obdelajo, zavrtijo kilometre,... DA JIH LAHKO DRAŽJE PRODAJO.
vsaka čast izjemam (če sploh so)...

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... novo+mesto

skratka jst ti želim velik srečee pa obvezno mehanika zravn.

LP D


Tole se ti splača pogledat - malo za razmislek kakšni so lahko avtomobili v tujini

http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=23184

Vsak avto (posebno rabljen) je namreč zgodba zase

LP


Avto je super.

1. Sam ga je šou tip sam iskat in ga osebno prevzel od lastnika !!! Jst sm opozoril na uvoznike rabljenih avtov.

2. Še vedno trdim da je enako ohranjen in vzdrževan avto v Nemčiji pribl. enako drag.

LP Davor


Bad Tölz - je razmeroma blizu (glede na ostale kraje Nemčije) - treba je zgolj znat jezik in komunicirat pa se dobi marsikaj zanimivega. Cene v Nemčji (v primerjavi z SLO) so različne od znamke do znamke oz modela. Pomembna razlika je v tem, da so običajno avtomobili v Nemčiji bolje založeni z opremo in bolje vzdrževani.

LP

Objavljeno: Pe mar 30, 2007 10:37 pm
Napisal/-a myster
sj problem ga ni kupit...če bi vedu kak je avto, da je lepo vožen itd. , bi ti ga diler cenej prodal kot tle v SLO. pa bi volk bil sit, pa koza cela.oba bi bla srečna :lol:

Objavljeno: So mar 31, 2007 12:13 am
Napisal/-a bass
Mojster Miha je napisal/-a:
bass je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Jaz vozim avto iz Belgije, to ti pove koliko dam na "slovenski" avto.
Slovenija je država kmetov.
Za kmete nas imajo proizvajalci avtomobilov, ki za naš trg namenijo drugorazredne avtomobile, za kmete nas imajo mobilni operaterji, ki nam prodajajo B-klaso mobitelov itd, itd, itd...
Kar se mene tiče- kmet tudi kmečko vozi, če je avto uvožen je to zame kvečjemu prednost prednost.

Še vsak albanec na avtosejmu ve, da je nemški golf 2 dizel boljši od bosanskega TAS-a, če mislite, da je danes kaj boljša situacija se motite - evropa nas ima na tihem še vedno za balkance.


:jao:

Zgleda, da si z znanjem in informiranostjo na ravni GOLF-a druge generacije. Če stvari ne poznaš bodi raje tiho.

Za informacijo : novejši GOLF-i za Slovensko tržišče - 5, 4 ... . genearacije so narejeni v različnih državah EU, med drugim tudi v Nemčiji - in GOLF narejen za SLO tržišče, ne glede na tovarno kjer je narejen se v kvaliteti ne razlikuje od ostalih.

Pa tudi za kvaliteto TAS-ovih GOLF-ov se ti ni treba bat - po zanesljivosti in kakovosti izdelave so bili boljši kot ALFE tistih časov ;)

LP

In nekje 7x počasnejši tudi :D

Stari moj ozri se malo po cesti pa se rukni po glavi, ker je tasov neprimerno več na balkanu kot nemških g2d.
Glede kvalitete novejših golfekov se pa kar tolaži... so vsi slabši od g2d :D
Če logično sklepamo, je dejansko ta model nazadoval po zanesljivosti (za razliko od italijank) - res dober dosežek vag-a! :tomidelej:


Spet dokazuješ, da si ostal na ravni GOLF-a 2 - ne klati bedarij, ker boš zgol kmet izpadel

Normalno da je več tistih iz TAS-a, ker je bila takrat druga tržna politika kot danes - te pa verjetno ne zanima kako je bilo , zato pustimo to pri miru.

Glede novejših GOLF-ov spet "streljaš v prazno" - po statistikah zanesljivosti spadajo med najboljše, novejši letniki (2004, 2005) so zanesljivejši kot "tradicionalni" pojem kakovosti - TOYOTA - da bo to kdaj ALFA dosegla je lahko samo sanjaš - Italijan je Italijan tu ni pomoči

http://www.autoservicepraxis.de/fm/2353 ... eich05.gif

Malce se zresni ;)

LP


Citat Jeremy-ja Clarcksona:
"The worst car in the "golf class" is.... a golf."

Ne rabiš meni razlagat, da je alfa nezanesljiva, zato sem jo kupil, ker si nisem mogel privoščiti "überzanesljivega" golfa. :cry

Avto ni sama ena zanesljivost. To je lahko vlak ali pa avion. Avto je pa še za kaj drugega. ;)

Jaz se (kot sem že napisal) na "KUPLJEN V SLOVENIJI" polulam, imeti slovenceljski avto me mine takoj, ko pogledam okoli sebe, ko sem na cesti in vidim kakšni bumbarji so za volanom pri nas, le redki so izjeme, ostali so "izpit delali v Kranju, ali pa ga kupili na bolšjem trgu".
Od takih bumbarjev si še šraufcigerja nebi sposodil, kaj šele kupil avto.

Objavljeno: So mar 31, 2007 7:45 am
Napisal/-a Templar
Mojster Miha je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Jaz vozim avto iz Belgije, to ti pove koliko dam na "slovenski" avto.
Slovenija je država kmetov.
Za kmete nas imajo proizvajalci avtomobilov, ki za naš trg namenijo drugorazredne avtomobile, za kmete nas imajo mobilni operaterji, ki nam prodajajo B-klaso mobitelov itd, itd, itd...
Kar se mene tiče- kmet tudi kmečko vozi, če je avto uvožen je to zame kvečjemu prednost prednost.

Še vsak albanec na avtosejmu ve, da je nemški golf 2 dizel boljši od bosanskega TAS-a, če mislite, da je danes kaj boljša situacija se motite - evropa nas ima na tihem še vedno za balkance.


:jao:

Zgleda, da si z znanjem in informiranostjo na ravni GOLF-a druge generacije. Če stvari ne poznaš bodi raje tiho.

Za informacijo : novejši GOLF-i za Slovensko tržišče - 5, 4 ... . genearacije so narejeni v različnih državah EU, med drugim tudi v Nemčiji - in GOLF narejen za SLO tržišče, ne glede na tovarno kjer je narejen se v kvaliteti ne razlikuje od ostalih.

Pa tudi za kvaliteto TAS-ovih GOLF-ov se ti ni treba bat - po zanesljivosti in kakovosti izdelave so bili boljši kot ALFE tistih časov ;)

LP


Bass ima prav. Slovenija še vedno spada v "2 območje" in to ne samo ko gre za nove avtomobile ampak tudi dosti ostalih proizvodov.

Tovarne kjerkoli imajo vodno linije razporoejene v več kakovostnih razredov. Tisti kjer je največ kontrole in gredo noter samo najbolj preverjeni deli gredo na najbolj konkurenčna tržišča z zahtevnim trgom. Dokler je v Sloveniji največja sreča imeti 4 leta starega dizelskega pasata/golfa uvoženega iz Nemčije se tudi ne bo nekih hudih sprememb. Pri nas se preprosto proda premalo novih avtomobilov, kupna moč je manjša kot drugje pa še trg od leta 95 vztrajno stagnira. Pri nas so edini v verigi proizvodnje in prodaje novih avtomobilov ki se jim gre za večjo prodajo uvozniki, pa še ti se zadnje čase bolj ukvarjajo z dnevnimi registracijami velikih količin novih vozil ki jih potem takoj izvozijo in tako umetno napihujejo tržni delež.

Glede različnih kvalitet; Konkreten primer je bil en čas nazaj tudi dalo prebrati od nekoga ki je delal/dela v Revozu ki je lepo povedal kakšni so bili Clioti ki so šli na zahod in kakšni so ostajali v SLO. Če se pa še spomnite slike iz leta 2004 ko se je videlo da so Renaultovi(pa ne samo njihovi) avtomobili prihajali k nam z nalepko da so za Jugoslavijo-Slovenia.

Drug konkretni primer osebno poznam je Gorenjem. Delavci Gorenja ki lahko si vsi dajo pripeljat Gorenjeve proizvode zase nazaj iz Nemčije ker ne samo da so tam okoli 20% cenejši ampak so tam tudi drugače-bolje narejeni, in še več in dosti več funkcij imajo.

To da smo v EU ne pomeni za pol štamprla mlačne vode. Slovenija je za proizvajalce česarkoli (tudi domače) še vedno "banana republika" in verjetno se to ne bo v kratkem spremenilo.

Objavljeno: So mar 31, 2007 9:52 am
Napisal/-a Mojster Miha
Templar je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
bass je napisal/-a:Jaz vozim avto iz Belgije, to ti pove koliko dam na "slovenski" avto.
Slovenija je država kmetov.
Za kmete nas imajo proizvajalci avtomobilov, ki za naš trg namenijo drugorazredne avtomobile, za kmete nas imajo mobilni operaterji, ki nam prodajajo B-klaso mobitelov itd, itd, itd...
Kar se mene tiče- kmet tudi kmečko vozi, če je avto uvožen je to zame kvečjemu prednost prednost.

Še vsak albanec na avtosejmu ve, da je nemški golf 2 dizel boljši od bosanskega TAS-a, če mislite, da je danes kaj boljša situacija se motite - evropa nas ima na tihem še vedno za balkance.


:jao:

Zgleda, da si z znanjem in informiranostjo na ravni GOLF-a druge generacije. Če stvari ne poznaš bodi raje tiho.

Za informacijo : novejši GOLF-i za Slovensko tržišče - 5, 4 ... . genearacije so narejeni v različnih državah EU, med drugim tudi v Nemčiji - in GOLF narejen za SLO tržišče, ne glede na tovarno kjer je narejen se v kvaliteti ne razlikuje od ostalih.

Pa tudi za kvaliteto TAS-ovih GOLF-ov se ti ni treba bat - po zanesljivosti in kakovosti izdelave so bili boljši kot ALFE tistih časov ;)

LP


Bass ima prav. Slovenija še vedno spada v "2 območje" in to ne samo ko gre za nove avtomobile ampak tudi dosti ostalih proizvodov.

Tovarne kjerkoli imajo vodno linije razporoejene v več kakovostnih razredov. Tisti kjer je največ kontrole in gredo noter samo najbolj preverjeni deli gredo na najbolj konkurenčna tržišča z zahtevnim trgom. Dokler je v Sloveniji največja sreča imeti 4 leta starega dizelskega pasata/golfa uvoženega iz Nemčije se tudi ne bo nekih hudih sprememb. Pri nas se preprosto proda premalo novih avtomobilov, kupna moč je manjša kot drugje pa še trg od leta 95 vztrajno stagnira. Pri nas so edini v verigi proizvodnje in prodaje novih avtomobilov ki se jim gre za večjo prodajo uvozniki, pa še ti se zadnje čase bolj ukvarjajo z dnevnimi registracijami velikih količin novih vozil ki jih potem takoj izvozijo in tako umetno napihujejo tržni delež.

Glede različnih kvalitet; Konkreten primer je bil en čas nazaj tudi dalo prebrati od nekoga ki je delal/dela v Revozu ki je lepo povedal kakšni so bili Clioti ki so šli na zahod in kakšni so ostajali v SLO. Če se pa še spomnite slike iz leta 2004 ko se je videlo da so Renaultovi(pa ne samo njihovi) avtomobili prihajali k nam z nalepko da so za Jugoslavijo-Slovenia.

Drug konkretni primer osebno poznam je Gorenjem. Delavci Gorenja ki lahko si vsi dajo pripeljat Gorenjeve proizvode zase nazaj iz Nemčije ker ne samo da so tam okoli 20% cenejši ampak so tam tudi drugače-bolje narejeni, in še več in dosti več funkcij imajo.

To da smo v EU ne pomeni za pol štamprla mlačne vode. Slovenija je za proizvajalce česarkoli (tudi domače) še vedno "banana republika" in verjetno se to ne bo v kratkem spremenilo.


Pa imaš mogoče iz prakse kakšne izkušnje ?

Iz moje prakse ti lahko rečem, da se motiš - oz ni vse tako črno-belo kot razlagaš - ali drugače recimo: tudi v Italiji imajo ljudje težave (večje-manjše) z avtomobili praktično vseh znamk, pa čeprav je njihov trg pomembnejš kot Slovenski.


LP

Objavljeno: So mar 31, 2007 11:28 pm
Napisal/-a trafo66
mislim da pokaš v prazno z primerjavo alfe in bosanskih golfov 2. tisti golfiči so meli 50 ks in seveda da so bli zelo enostavno narjeni. če bi meli pa 150 konjičkov bi bla večja možnost da se kaj pokvari. tak da so bili zanesljivi ampak jebeš zanesljivost ko ga moraš prosit da gre. in noben golf za slovenski trg ni narejen v nemčiji. ne rečem pa da so uni iz slovaške slabše kvalitete. sam kar je res je res.