Stran 1 od 1

Focus vs Carisma

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 8:49 am
Napisal/-a Sibirc
Lep pozdrav. V kratkem nameravam zamenjati avto. V ožji izbor sta prišla Ford Focus in Mitsubishi Carisma. Carisma mi je lepša, bolj tudi zaupam japoncem, Focus pa naj bi imel zelo dobro lego na cesti, tudi kvarili naj se nebi preveč... V obeh primerih gre za bencinarja, ki mora biti vsaj 1.6.

Predlogi, mnenja...

LP

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 8:57 am
Napisal/-a tomson
letnik :?:

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:02 am
Napisal/-a Sibirc
2000-2002, cena okoli 6.000€.

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:06 am
Napisal/-a TooOldVehicle
carismo 2002 boš pr nas teško dobu

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:08 am
Napisal/-a Sibirc
Ne izključujem uvoza iz Nemčije ali Italije.

Re: Focus vs Carisma

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 9:48 am
Napisal/-a Mojster Miha
Sibirc je napisal/-a:Lep pozdrav. V kratkem nameravam zamenjati avto. V ožji izbor sta prišla Ford Focus in Mitsubishi Carisma. Carisma mi je lepša, bolj tudi zaupam japoncem, Focus pa naj bi imel zelo dobro lego na cesti, tudi kvarili naj se nebi preveč... V obeh primerih gre za bencinarja, ki mora biti vsaj 1.6.

Predlogi, mnenja...

LP


Glede na to, da sta ti oba, sodeč po zapisanem, enako všeč (vsak po svoje) je s tvojega vidika najbolje - testna vožnja, poglej, preglej .... pa se odloči !

Osebno : FOCUS - predvsem zaradi dobre lege na cesti + vodljivosti - s to razliko, da bi raje izbral dizelski agregat


LP

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 10:28 am
Napisal/-a leoCar
Priporočam ti carismo, sam vozim le da je letnik 98, 1,8 benzinarja, 160kkm pa nobenega problema, ne pije olja in malo troši, kar hvaležen avto, podvozje je malce mehkejše, udobno, dobra zvočna izoliranist kabine, dosti opreme, udobni sedeži, še bi lahko našteval, če maš plan kupiti 1,6 motor , je v carismi zelo zanesljiv, gre za motor, ki ga je mitsubishi vgrajeval v več modelov, in je preizkušen, solidno zmogljiv in dokaj ekonomičen.6,5-8 litrov.
Tukaj pa je en link, kjer si lahko ogledaš zanesljivost carisma- focus
http://www.reliabilityindex.co.uk/tophu ... 9010848601
Kjer je carisma kar 40 mest pred focusom!
Odločitev je tvoja, čeprav se meni osebno tudi zelo dopade focus
:D

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 10:58 am
Napisal/-a Sibirc
Ali ima kdo tehnične podatke za ta dva avta (mere, zmogljivosti...)?

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 11:12 am
Napisal/-a TooOldVehicle
ja mene tud zanima če je kje kakšna stran kjer so natančni podatki od vseh avtov, če obstaja

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 11:21 am
Napisal/-a Sibirc
Sem najdu neki dobrega http://www.parkers.co.uk/ -

LP

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 11:31 am
Napisal/-a TooOldVehicle
Sibirc je napisal/-a:Sem najdu neki dobrega http://www.parkers.co.uk/ -

LP


kr zanimivo, samo takih strani je že milijone

Objavljeno: Sr apr 04, 2007 11:40 am
Napisal/-a Sibirc
A to zate niso dovolj natančni podatki?

Objavljeno: Če apr 05, 2007 8:18 am
Napisal/-a leoCar
Mitsubishi carisma: 1597ccm 76KW-103KM pri 6000rpm 141 NM navora pri 4500 rpm, teža 1287KG, poraba 7,4 litra na 100km pospešek 0-10012,4 sekunde končna hitrost 190kmh....
Ford focus: 1596ccm 74KW-100KM pr i6000rpm 146 NM navora pri 4000, teža 1154 KG, poraba 6,9 litra na 100 pospešek 0-100 10,3 končna hitrost185 kmh....
Podatki iz kataloga letnik 2002...

Objavljeno: Če apr 05, 2007 10:07 am
Napisal/-a Blinder
IN kaka naj bi zgledala tale dobra lega fokusa? A ma kaj pomena? Sej clovek ki kupi avto z njim ne vozi tako da mu skripajo gume v ovinkih.....
Samo prasam..

Objavljeno: Če apr 05, 2007 10:59 am
Napisal/-a leoCar
Ja eni si ga kupijo zaradi tega ;)

Mitsubishi carisma 1,8 GDI pa ma naslednje tehnične podatke....

1843ccm 92KW-125km pri 5500rpm, 174NM pri 3750rpm pospešek 0-100 10sekund končna hitrost 205kmh.....

Objavljeno: Če apr 05, 2007 11:07 am
Napisal/-a milankregar
Blinder je napisal/-a:IN kaka naj bi zgledala tale dobra lega fokusa? A ma kaj pomena? Sej clovek ki kupi avto z njim ne vozi tako da mu skripajo gume v ovinkih.....
Samo prasam..

To je dejansko ena od prednosti dobre lege, da z avtom brez težav zvoziš slalom, če te preseneti ovira na cesti, da ne odletiš iz ceste, če te preseneti kak ovinek, da se ti avto ne razleti na 100 kosov, ko nalteš na kakšno udarno jamo, da ne poletiš v zrak ob kakšni valoviti cesti, vse to so parametri dobre lege, pomeni da se čim bolje drži cestišča, da zna odlično blažiti neravnine na cestišču, da vzmetenje in blažilci suvereno opravljajo svojo vlogo in se ti ne zdi, kot da se voziš z ladjo po morju kot je to občutek v nekaterih vozilih s slabo lego.

Objavljeno: Če apr 05, 2007 11:10 am
Napisal/-a Mojster Miha
Blinder je napisal/-a:IN kaka naj bi zgledala tale dobra lega fokusa? A ma kaj pomena? Sej clovek ki kupi avto z njim ne vozi tako da mu skripajo gume v ovinkih.....
Samo prasam..


Testna vožnja pa se prepričaj kako zgleda - ker je vsak voznik poglavje zase in vsak ima čisto svoje, specifične zahteve glede lastnosti.

Za nekoga bo dovolj dobra lega + vodljivost pri MEGAN-u - pa čeprav ima proti FOCUS-u t.i. nekomunikativen volan - ne dobiš dovolj povratnih informacij, kaj se dogaja "pod kolesi", ali recimo STILO, ki se v hitreje odpeljanih ovinkih občutno bolj nagiba - kar je na drugi strani pomembno za nekoga, ki rad "pritisne" in ima temu primerno povsem druge zahteve.
Odtenek boljša kot FOCUS na tem področju je recimo A.R. 147, odtenek slabši GOLF ipd. - vsak pa naj si izbere svoje oz kar mu je "naj"

LP