Nisem ravno poznavalec, ampak kar sem do sedaj videl in slisal, so ohranjeni corradoti kar iskana roba pri nas. Znanec je sel ponj v Berlin.
Drugace pa corradoti radi rjavijo, sicer ne kot bosanski golfi, ampak vseeno. Dobro je treba pogledat ce je bil kdaj razbit, katera barva, kolko lastnikov je menjal, itd.. Ze recimo ce ima avto pragove, najprej tja gledat, pa saj pravi mehaniki vedo kam se zapicit.
'Raddota s vr6 mopedom, ti toplo odsvetujem, ker je eden najvecjih flopov od vw-ja. Raje g60. Najbolje pa se mi zdi 2.0 16v z mopedom iz trojke, ampak ne 9A. Zamenjas odmicni gredi ali izpusni sistem, pa ima vec konjev in vecjo odzivnost kot vr6, plus 2l manjso porabo. Pa se 300bivsih ne bo treba za registracijo. Zvok ni vse.
Nekatere dele je skoraj nemogoce dobiti, druge samo pri uradem prodajalcu za zelo masten denar.
Recimo raddo vr6 in g60 sta imela avtomatski pomicni zadnji spojler, ki se nad nevemkolkoze km/h dvigne, da se ga dvignit tudi rocno, ampak je fino ce dela.
Za podrobne informacije, ves na kater forum moras prit
Jst sem napisal tkole bl laično in na brzino, tam pa ti lahko odgovorijo 4je lastniki teh avtov.
lp