Stran 1 od 2

Clio dizel 2001-->

Objavljeno: Po apr 30, 2007 2:55 pm
Napisal/-a Dariooo
zdravo
Zanima me kaj misliste oz kake izkusnje imaste s cliom 1.5 dci? sem malo gledal po netu pa je kr neka razlika v konjih...70, 82, 90, ce se ne motim je to vse??
pa me zanima recimo ce vzamem tega 70 konskega se da to pol kej cipat, da bi jih imel kej vec al je pol ze razlika v turbini in ostalim mehanskimi deli al ne?
Kaj se predlagaste v tej kategoriji, glede na to da vem da 1.5 motor od renaulta ob lepi voznji kr varcen (poraba 5-5.5)? A ima se kaka znamka avtomobilov 1.5, 1.6 turbo dizle motorje da so tko varcne? a ta clio obstaja kaka varjanta da ima 6 prestav al so vsi na 5-ih?? kaj pa kej hibe teh avtov? no razpiste se ;)

LP

Objavljeno: Po apr 30, 2007 3:40 pm
Napisal/-a mega_ne
s cliotom 1,5dci mam same dobre izkušnje ("tok-tok"). za nakup sem se pred dobrim letom odločil, ker sem rabil nekaj kar dejansko malo kuri in presenetljivo dobro gre in ni predrago - konkurenca je pri teh kriterijih hitro pogorela... v avtu lahko dobiš za ta leta in razred veliko dodatne opreme.

zdej motorji so od začetka 48kW/65PS in 60/82, potem je prišel še 74/100, sedaj v storijah pa je 50/70, ki je tudi v cliotih III (poleg 63/85 in 78/105, ki je edini na voljo s 6-stopenjskim menjalnikom).

za prve tri motorje (65, 82 in 100) ti lahko povem se razlikujejo v naslednjih podrobnostih:
- 65 ima drugačne šobe in krajši menjalnik in nima IC-ja
- 82 in 100 imata iste šobe, oba imata tudi IC, vendar sta drugačna in drugače nameščena
- 100 ima nekoliko večjo turbino z variabilno geometrijo lopatic, 82 in 65 imata isto turbino (pri 82 je bolj "odprta")
- 100 ima na prestavni ročki rikverc v "6" in ne tako kot skoraj vsi ostali renoji (privzdignit pa k sebi in naprej)
- vsi ostali sklopi (blok, bati, glave, odmične..) so isti

za 70PS nevem točno kako in kaj je drugačnega. glede čipanja je najbolš da vprašaš na kero firmo ki se s tem ukvarja, ker moje zadnje informacije so še zelo stare (cca 2 mesca po tem ko je prišel ven se baje še ni dalo)

nevem kolk se ti gre za letnik, ampak v cliotu je nekak najbolša kombinacija 82 PS motor, vendar če si kaj mehanika si lahko v 65 zmontiraš IC in si na istem kot če bi mel 82 - ima en uporabnik na forumu

sam imam 82 --> 100 in mi drži že več kot eno leto (40000km), pred tem jih je bilo na števcu že 67000. poraba je tudi po čipanju in kljub dokaj hitri vožnji (seveda ne, dokler ni ogret) 4,8 do 5,3 po računanju (ne po BC). zdej sem naredu glavni servis in poleg rednih servisov ni nič drugega narobe. nekateri se dost pritožujejo nad elektroniko (lučke na armaturki), drugih problemov pa skoraj ni.

če te še kaj zanima vpraši, lahko dobiš pa še več odgovorov na forumu http://www.renault-klub.si

EDIT: lahko si kupiš zobnike za daljšo 5 prestavo, ker je res nekoliko kratka - ampak tok bol vleče :D

Objavljeno: Po apr 30, 2007 4:35 pm
Napisal/-a Bucko99
Čipa za zadnji model s 63 KW se ni... ;) Obstaja pa za vse starejse tipe;)

Objavljeno: Po apr 30, 2007 4:43 pm
Napisal/-a DaDek
z 68ps cliom imam samo dobre izkušnje... 113k km... 1 šoba je šla.. to pa je tudi vse... strošek je bil takratnih 28k sitov (rabljena iz razbitega clia, ca 15k km prevoženih ob vgradnji). poraba je bila od 4.5 do 5.5 (pa nisem šparal) :D

lp,

Objavljeno: Po apr 30, 2007 5:10 pm
Napisal/-a IcEm4n
sam lih nimam tega cliota, ga ma pa moj brat. Ma 80 konjskega in glede na to, kolk se folk prtožuje nad temi motorji, je pr njemu še zmer dobr (če kj vem, je mogu edin 1krat na servis, pa še to je blo neki zrd senzorjev za airbag). Aja, pa ni dobr tankat petrolovga zimskega dizla (edinkrat k je šu pozim tankat petrolovga dizla, tkrt mu je ena lučka začela neki svett). Pelje se tud dobr (še boljš kokr pa kšn bencinar z več konji).

Edino, kar opažam pr bratovmu cliotu je to, da motor nima več tistga lepga zvoka, mal preveč glasen se mi zdi, d je ratu. Kar se pa tiče porabe, sm ga pa enkrt prašu, kolk je mel največ, pa če me spomin ne vara, je reku da 5,5 (pa ni šparoven).

Mogoče poglej za kšnmo extremom (letnik 2004+), ker je že tud mal posodobljen.

Objavljeno: To maj 01, 2007 8:07 pm
Napisal/-a tristan01
Če se že odločaš za ta motor, potem sigurno 80KM, ravno prav živahen in varčen motor. Sam ga vozim že 4 leta (100k km) stroškov ni nobenih, razen rednega servisiranja. Menjal sem samo eno grelno svečko. Poraba je zmerna. Pri meni se suče pri normalni vožnji med 4 in 5litri. Na relaciji (magistralka) pa zna znašati dobre 3.7l

Drugače pa če z avtom ravnaš kot je treba, ne tiščiš hladnega. Je to odličen motor, z relativno malo porabo in malimi stroški vzdrževanja.

LP Tristan01

Objavljeno: To maj 01, 2007 8:35 pm
Napisal/-a Andy
doma mamo 82 konjskega že 3 leta, še ni nič šlo narobe, sedaj ma 90.000km in samo servisi. Poraba je zelo majhna med 4-5l je pa kr živahen. Brez pripomb

Objavljeno: To maj 01, 2007 8:52 pm
Napisal/-a Dariooo
mega_ne je napisal/-a:sam imam 82 --> 100 in mi drži že več kot eno leto (40000km), pred tem jih je bilo na števcu že 67000. poraba je tudi po čipanju in kljub dokaj hitri vožnji (seveda ne, dokler ni ogret) 4,8 do 5,3 po računanju (ne po BC). zdej sem naredu glavni servis in poleg rednih servisov ni nič drugega narobe. nekateri se dost pritožujejo nad elektroniko (lučke na armaturki), drugih problemov pa skoraj ni.

če te še kaj zanima vpraši, lahko dobiš pa še več odgovorov na forumu http://www.renault-klub.si

EDIT: lahko si kupiš zobnike za daljšo 5 prestavo, ker je res nekoliko kratka - ampak tok bol vleče :D


HMM.....ma kaj ti imas 82 cipanega na 100 konjev? kolko si pa kej dal za to cipanje in se kej pozna??
ej kolko te je pa prsu glavni servis in kaj si vse menjal??
ej ma 82 konski ima ze 6 prestav al ima samo 100 konjski 6 prestzav??
ja js bi imel vsaj 80 konjev, ce ne celo 100 pa 6 prestav obvezno, ker na relacijske 6 prestava se kr precej pozna, 5 daljse pa nebi rad dajal not ;)
LP

Objavljeno: To maj 01, 2007 9:35 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
Dariooo je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:sam imam 82 --> 100 in mi drži že več kot eno leto (40000km), pred tem jih je bilo na števcu že 67000. poraba je tudi po čipanju in kljub dokaj hitri vožnji (seveda ne, dokler ni ogret) 4,8 do 5,3 po računanju (ne po BC). zdej sem naredu glavni servis in poleg rednih servisov ni nič drugega narobe. nekateri se dost pritožujejo nad elektroniko (lučke na armaturki), drugih problemov pa skoraj ni.

če te še kaj zanima vpraši, lahko dobiš pa še več odgovorov na forumu http://www.renault-klub.si

EDIT: lahko si kupiš zobnike za daljšo 5 prestavo, ker je res nekoliko kratka - ampak tok bol vleče :D


HMM.....ma kaj ti imas 82 cipanega na 100 konjev? kolko si pa kej dal za to cipanje in se kej pozna??
ej kolko te je pa prsu glavni servis in kaj si vse menjal??
ej ma 82 konski ima ze 6 prestav al ima samo 100 konjski 6 prestzav??
ja js bi imel vsaj 80 konjev, ce ne celo 100 pa 6 prestav obvezno, ker na relacijske 6 prestava se kr precej pozna, 5 daljse pa nebi rad dajal not ;)
LP


tastari model nima noben 6 prestav

Objavljeno: To maj 01, 2007 9:58 pm
Napisal/-a mega_ne
Dariooo je napisal/-a:HMM.....ma kaj ti imas 82 cipanega na 100 konjev? kolko si pa kej dal za to cipanje in se kej pozna??
ej kolko te je pa prsu glavni servis in kaj si vse menjal??
ej ma 82 konski ima ze 6 prestav al ima samo 100 konjski 6 prestzav??
ja js bi imel vsaj 80 konjev, ce ne celo 100 pa 6 prestav obvezno, ker na relacijske 6 prestava se kr precej pozna, 5 daljse pa nebi rad dajal not ;)
LP


je čipan. lani so meli enkrat pri rsr akcijo -25%, tko da je prišlo 60k bivših SIT. pozna se kar - bolj odziven, poskočen pri najbolj uporabnih obratih

glavni servis sem delal doma; menjal sem olje, vse filtre, oba jermena, vodno pumpo in napenjalec.

za menjalnik ti je že savinjčan reku. edini clio dci, ki ima 6 prestav je novi III z 105 konji (noben drug)

Objavljeno: To maj 01, 2007 10:28 pm
Napisal/-a Dariooo
mega_ne je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:HMM.....ma kaj ti imas 82 cipanega na 100 konjev? kolko si pa kej dal za to cipanje in se kej pozna??
ej kolko te je pa prsu glavni servis in kaj si vse menjal??
ej ma 82 konski ima ze 6 prestav al ima samo 100 konjski 6 prestzav??
ja js bi imel vsaj 80 konjev, ce ne celo 100 pa 6 prestav obvezno, ker na relacijske 6 prestava se kr precej pozna, 5 daljse pa nebi rad dajal not ;)
LP


je čipan. lani so meli enkrat pri rsr akcijo -25%, tko da je prišlo 60k bivših SIT. pozna se kar - bolj odziven, poskočen pri najbolj uporabnih obratih

glavni servis sem delal doma; menjal sem olje, vse filtre, oba jermena, vodno pumpo in napenjalec.

za menjalnik ti je že savinjčan reku. edini clio dci, ki ima 6 prestav je novi III z 105 konji (noben drug)


a tko? torej samo III ima 6 prestav? :( kako se pa to kej pozna pri avtocesti? kaj ce ga vozis 150km/h pije in tuli precej al ni neke panike??
a kr doma si ga delal? ja sej prav, js bi ga tudi edino ce je v garanciji bi ga treba peljat na pooblascen servis ne...kolko let pa je garancije??
hvala vsem za info :)
LP

Objavljeno: To maj 01, 2007 10:43 pm
Napisal/-a Dariooo
no se neki me zanima...sm gledal zdaj po netu pac kolko kw imajo 1.5 dci motorji
48KW-65KM
60kw-82KM
74kw-101KM
a pri zavarovanju so pa kategorije

nad 40-50
nad 50-60
nad 60-80

torej kaj 60kw in 74kw padesta v isti razred al 60kw pade v nizji razred??? pomojem ce je nad 60, sm 60 ne spada al se motim?? ;)
LP

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 8:36 am
Napisal/-a povh
60kw gre v razred 50-60, 74kw pa v 60 do 80. Tam ti piše 50-60, nad 60-80...

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 9:59 am
Napisal/-a tristan01
Dariooo je napisal/-a:
mega_ne je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:HMM.....ma kaj ti imas 82 cipanega na 100 konjev? kolko si pa kej dal za to cipanje in se kej pozna??
ej kolko te je pa prsu glavni servis in kaj si vse menjal??
ej ma 82 konski ima ze 6 prestav al ima samo 100 konjski 6 prestzav??
ja js bi imel vsaj 80 konjev, ce ne celo 100 pa 6 prestav obvezno, ker na relacijske 6 prestava se kr precej pozna, 5 daljse pa nebi rad dajal not ;)
LP


je čipan. lani so meli enkrat pri rsr akcijo -25%, tko da je prišlo 60k bivših SIT. pozna se kar - bolj odziven, poskočen pri najbolj uporabnih obratih

glavni servis sem delal doma; menjal sem olje, vse filtre, oba jermena, vodno pumpo in napenjalec.

za menjalnik ti je že savinjčan reku. edini clio dci, ki ima 6 prestav je novi III z 105 konji (noben drug)


a tko? torej samo III ima 6 prestav? :( kako se pa to kej pozna pri avtocesti? kaj ce ga vozis 150km/h pije in tuli precej al ni neke panike??
a kr doma si ga delal? ja sej prav, js bi ga tudi edino ce je v garanciji bi ga treba peljat na pooblascen servis ne...kolko let pa je garancije??
hvala vsem za info :)
LP


Na AC ni panike končno doseže avto pri 4250RPM, poraba je takrat cca 9l (trenutna na BC) Hitrost pa cca 190km/h. Kar se tiče porabe ob priganjanju čez 6l ga ne boš spravil, razen če ga v prvi tiščiš celo pot. Zanimivo pa je da ta motor je glasen okrog omejitve na AC, pri 150km/h pa postane malo tišji. Drugače pa hrup ni problem pri višjih hitrostih. Nič bolj kot pri kakem drugem dizlu. Pri meni kadar sem na AC vozim med 150 in 170 je poraba nekje 5litrov in kak deci. Če te zanima kako je voziti tak avto se mi oglasi na zasebno pa se lahko dobiva pa se boš sam prepričal.

LP Tristan01

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 10:05 am
Napisal/-a mega_ne
Dariooo je napisal/-a:a tko? torej samo III ima 6 prestav? :( kako se pa to kej pozna pri avtocesti? kaj ce ga vozis 150km/h pije in tuli precej al ni neke panike??
a kr doma si ga delal? ja sej prav, js bi ga tudi edino ce je v garanciji bi ga treba peljat na pooblascen servis ne...kolko let pa je garancije??
hvala vsem za info :)
LP


Moj gre v 5. 90km/h pri 2000/min - to sem zihr. Za 150 ma pa nekje 3000/min, kar se tut da preživet, da ni preveč glasen pa ne pije preveč...

garancije je mel 2 leti (nevem kako je z novejšimi modeli) in ker mam doma delavnico bom pa seveda tut svojga zrihtal.

za zavarovanje ma pa povh prav.

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 10:12 am
Napisal/-a mega_ne
@tristan01: kolk konjskega pa maš, ker so mi mal sumljivo visoki obrati? a hitrost je merjena po števcu ali s čim drugim?

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 10:13 am
Napisal/-a cliopower
Tudi sam sem lastnik cliota dci-ja 82Ps in čipanega na 100Ps gre odlično ker delam veliko km na leto se mi splača finančno mi znese poraba okoli 4.3l do 4,9l odvisno od voznika in relacije. Tko da nism meu nobenih težav samo redni servisi.

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 11:14 am
Napisal/-a IcEm4n
mega_ne je napisal/-a:Moj gre v 5. 90km/h pri 2000/min - to sem zihr. Za 150 ma pa nekje 3000/min, kar se tut da preživet, da ni preveč glasen pa ne pije preveč...

garancije je mel 2 leti (nevem kako je z novejšimi modeli) in ker mam doma delavnico bom pa seveda tut svojga zrihtal.

za zavarovanje ma pa povh prav.

Pr nečipanenm 80KM je pr 3000/min hitrost 130km/h. Ja 82KM in 100KM (al kko je že) ne spadata v isti razred pr zavarovanju. Nekateri Clioti majo tud 4-leta garancije (mislm da od 2004 naprej).

Objavljeno: Sr maj 02, 2007 3:14 pm
Napisal/-a Bucko99
Uradno ma avto 2 leti, 4 leta garancije je za doplačilo ( okrog 500€ ), vendar je ob tem garancija omejena na 80 000 km :? !!
Vse je skrito v drobnem tisku :evil: