Stran 1 od 2

Vectra B

Objavljeno: Po maj 28, 2007 1:47 pm
Napisal/-a Corleone
Na spletu sem brskal in našel zelo zanimiv avto, pa me zanima če ga kdo na forumu pozna Vectra in mi zna kaj povedati o njegovi ohranjenosti in ravnanju voznika z njim.

Oplovce, oziroma lastnike takih in podobnih vozil pa prosim naj mi malo opišejo vožnjo z njim, vzdrževanje in pogoste napake teh motorjev in avtomobila samega. Trenutno vozim Megana Classic, verjetno nad Vectro ne bi bil razočaran nad udobjem ne? Kakšna je lega na cesti? Poraba goriva (ob normalni vožnji in ob pritiskanju)? Pa seveda pločevina, se mi zdi, da imajo še ti modeli vedno težave s tem... Prosim pač za objektivne odgovore in predvsem vaše lastne izkušnje... Če ma kdo kaj podobnega za prodat (1,6 16v, 1,8 16v) s podobno opremo in ceno naj mi kar pošlje PM ali napiše na forum.

P.S.: še to me zanima, kako naj pri tem modelu najlažje ugotovim, če so bili zbiti prevoženi kilometri? je kak poseben del, ki dotraja v takem času? Kajti notranjost je na slikah videti kar lepo ohranjena.

Motor je ECOTEC family 1 ne brez VVT (kar so imeli naslednje gen. teh motorjev, kar jim je prineslo 122/125 HP). Nekje sem pač slišal, da so bili Oplovi 8v motorji precej boljši od 16v. Kake so vaše izkušnje?

Lp, Rok

Re: Vectra B

Objavljeno: Po maj 28, 2007 5:45 pm
Napisal/-a Mad
Corleone je napisal/-a:Na spletu sem brskal in našel zelo zanimiv avto, pa me zanima če ga kdo na forumu pozna Vectra in mi zna kaj povedati o njegovi ohranjenosti in ravnanju voznika z njim.

Oplovce, oziroma lastnike takih in podobnih vozil pa prosim naj mi malo opišejo vožnjo z njim, vzdrževanje in pogoste napake teh motorjev in avtomobila samega. Trenutno vozim Megana Classic, verjetno nad Vectro ne bi bil razočaran nad udobjem ne? Kakšna je lega na cesti? Poraba goriva (ob normalni vožnji in ob pritiskanju)? Pa seveda pločevina, se mi zdi, da imajo še ti modeli vedno težave s tem... Prosim pač za objektivne odgovore in predvsem vaše lastne izkušnje... Če ma kdo kaj podobnega za prodat (1,6 16v, 1,8 16v) s podobno opremo in ceno naj mi kar pošlje PM ali napiše na forum.

P.S.: še to me zanima, kako naj pri tem modelu najlažje ugotovim, če so bili zbiti prevoženi kilometri? je kak poseben del, ki dotraja v takem času? Kajti notranjost je na slikah videti kar lepo ohranjena.

Motor je ECOTEC family 1 ne brez VVT (kar so imeli naslednje gen. teh motorjev, kar jim je prineslo 122/125 HP). Nekje sem pač slišal, da so bili Oplovi 8v motorji precej boljši od 16v. Kake so vaše izkušnje?

Lp, Rok


... 2.0 16 v letnik 97 poraba na dolge proge min 7.6 l/100 km nekje okrog 9 normalno mešano max - 12.5 litra/100 km motor hod/gib bata - 86x86 mm takoimenovani kocka motor ali eden od tistih ki imajo najvišji navor in najmirnejši tek 215 km/h nekje končna hitrost elastičen motor z vodili jermenov iz plastike in tankimi ventili kar mu da dobro odzivnost ... in manjšo porabo ... nominalno 100 kw - 136 km v resnici okrog 142 km (meritev) po moje favorit med Oplovo ponudbo ... L.p. Max

Objavljeno: Po maj 28, 2007 5:50 pm
Napisal/-a Corleone
Impresivno res. si že drugi, ki mi priporoča 2,0 motor. ampak sem dijak, sredstva omejena, del financ priskrbita starša (trenutno mam sicer megana), ki pa nista naklonjena ideji o 2,0 motorju, verjetno razumeš. pogosto berem tvoje poste na forumu pa opažam, da imaš očitno ogromno izkušenj, tako da si verjetno imel v rokah tudi že 1,8 opla... mi še lahko o tem motorju poveš nekaj podobnih stvari?

Objavljeno: Po maj 28, 2007 5:52 pm
Napisal/-a C4V4L13R
Pri hiši je že cca 15 let opel. In verjetno se bomo ob zares mnogo boljši ponudbi odločili za kaj drugega. Do sedaj (trkam na les) se lahko samo pohvalimo. Prva je bila vectra 2000 16v 110kW letnik 1990, avto delal bp in če nebi prerjavel pleh, bi ga še zdej mel. Trenutno pa je vectra b 2.0 DTI 74kW, letnik 2000 karavan. Mogoče ker je karavan, je zadaj več prostora (večja medosna), ampak mislim, da ni limuzina nič manj udobna. Z avtom se kar pohvalimo, je dokaj varčen, edino kar moti je to, da nima dovolj kontorlnih lučk oz. očitno delajo z zamudo.

am...tvoj model, glede na to, da je 96 letnik še vedno rjavi, pa cena je tudi dokaj visoka se mi zdi...glede pomanjklivosti naj ti povejo lastniki dotičnega modela, drugače pa bodi pozoren na rjo (vzami ven rezervno gumo, poglej zadnje obrobe pri blatnikih, pragovi)

Objavljeno: Po maj 28, 2007 5:55 pm
Napisal/-a Corleone
kdaj pa bi naj nehali rjaveti (od kerega letnika naprej)? kaj lahko prerjavi pri rezervni gumi? :shock:

Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:07 pm
Napisal/-a C4V4L13R
menda, da glih od 2000 naprej ne rjavijo...no naš je 2000, pa je že mal rjav pri sprednjih vratih pa na havbi, kjer je malo razbit :oops:

pri rezervni gumi, mislim pod njo, prostor, kjer je guma notr

Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:14 pm
Napisal/-a Corleone
ja saj sem razumel kje, ampak me čudi. precej neprijetna je ta rja pri oplih :? očitno si bo treba res ogledati to opelico ob blizu :D

Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:23 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Corleone je napisal/-a:Impresivno res. si že drugi, ki mi priporoča 2,0 motor. ampak sem dijak, sredstva omejena, del financ priskrbita starša (trenutno mam sicer megana), ki pa nista naklonjena ideji o 2,0 motorju, verjetno razumeš. pogosto berem tvoje poste na forumu pa opažam, da imaš očitno ogromno izkušenj, tako da si verjetno imel v rokah tudi že 1,8 opla... mi še lahko o tem motorju poveš nekaj podobnih stvari?


Pogosto slišim taka mnenja - lahko jim odgovoriš : takšna veličina oz bolje rečeno teža vozila zahteva svojo "konjenico", da avto spodobno "premika". In že v osnovi bo slednje veliko lažje to opravljal 2.0 l kot 1,8 l - v primeru, da gre za dober agregat toliko bolj.




LP

Objavljeno: Po maj 28, 2007 6:27 pm
Napisal/-a Corleone
Ta argument sem uporabil že pri 1,8 16v motorju v primerjavi z 1,6 16v/8v (ki imata še znatno manjšo konjenico). Sicer pa hvala za predlog tudi na tem področju.

Hy.

Objavljeno: To maj 29, 2007 1:43 am
Napisal/-a Mad
... Glede na moje izkušnje gre dobro tudi 1.8 vendar pije kakor 2.0 in bi raje imel nekaj več kubikov saj imaš tudi podvozje boljše lepšo opremo zraven in vse malo bolj poštelano kolega je prodal 1.8 in si kupil 2.5 Vektro ki ima automatski menjalnik in pravi da če ga pazi je na 10 litrih ... 1.8 je pil isto :-) 2.0 je bil meni zelo posrečen motor še par stvari sem popravil in je šel zelo dobro razbil sem ga pri 210 km/h - zletel iz AC-ja in preživel tako da tudi po vprašanju varnosti ti ga priporočam ... L.p. Max

Objavljeno: To maj 29, 2007 5:41 am
Napisal/-a zesce
Vectra B, letnik 97 2.0 16v. Motor je zihr med boljsimi. Vsekakor preferiram 2.0 pred 1.8. Relacija 7,6 - 7,7, mestna je pri meni okoli 9,8 s tem da imam ponavadi malce tezjo nogo. Tudi z rjavenjem nimam prakticno nobenih problemov, samo manjsa crtica na vratih kjer je ta delck biu spraskan. Avto ni v garazi tko da, tok tok s plehom sm kr zadovoljen. Je pa lahko nekaj tezav z njimi. Problem zna biti kaksen senozr glavne oz. odmicne gredi (serijska napaka) ali pa zamazan motorcek prostega teka pa se kaksna malenkost. Ce nabavis kerega ki je to ze ustimal si zmagal. Voznja je zelo udobna, z cdx opremo pa tudi dobis precej za svoj dnar, vec kot pri vecini. Z 2.0 pa bos se imel dobro konjenico in bos lahko kdaj pa kdaj tudi "potegnil" ;) .

Objavljeno: To maj 29, 2007 2:12 pm
Napisal/-a Corleone
Ja.. hvala vsem za pomoč, danes gre megane na avto.net in potem bomo videli kako dalje... če pa še kdo ima za komentirat svoje izkušnje z vectrami naj kar pripiše...

Lp, Rok

Objavljeno: To maj 29, 2007 2:57 pm
Napisal/-a Asprex
Če kaj majhnega crkne na 2.0 16V, je dobit a dobit več delov kot pa za 1.8. Zakaj? Ker je po netu zlo dost Omeg, ki se prodajajo po delih in zlo dost teh je z 2.0 16V motorjem, ki je isti kot v Vectri.

Nekaj najbolj pogostih serijskih okvar (napak) na 2.0 16V:
- senzor odmične gredi,
- včasih rada crkne tudi lambda,
- AGR oz. EGR ventil zna tud včasih zajebavat,
- nemirni obrati prostega teka, avto včasih tud zarad tega crkne (fuč motorček in ventil prostega teka - če ga spucaš drži en čas, drugač pa najbolje nabavit novega),
- motorji zlo radi pijejo olje!

;)

Objavljeno: To maj 29, 2007 4:47 pm
Napisal/-a matia
doma smo imeli to vectro letnik 2000 z enakim motorjem in CD opremo. v 6ih letih smo morali zamenjati motorček ki odpira vratca od tanka, klimo je bilo potrebno ponovno napolnit s plinom in 2003 smo morali menjat kuglo v enem izmed prednjih koles. rjaveti je pa začel nad vrati kjer so navoji za strešne nosilce. pa olje je pil kar precej vsaj kolikor se spomnem se je oče pritoževal le nad tem. neglede na vse to je bil avto super in če je 96 letnik vsaj podoben ti jaz vsekakor priporočam nakup. poraba je bila pa od 6.8-7.3 l pri normalni vožnji (ne po omejitvah vendar ne divjanje)

Lp matia

Objavljeno: To maj 29, 2007 5:46 pm
Napisal/-a Corleone
Kateri motor je mel tako porabo, okol 7?

Objavljeno: To maj 29, 2007 6:01 pm
Napisal/-a matia
1.8 16V

Objavljeno: To maj 29, 2007 6:07 pm
Napisal/-a Corleone
Dobro se sliši sicer, ampak pri men bo ziher enih 9-10 :huh: pa lahko še malo povprašaš kak je blo s tistim oljem?

1,8 ima agr ventil?

Objavljeno: To maj 29, 2007 6:56 pm
Napisal/-a matia
sm vprašu pa se ne spomne na kolko km je blo treba olje dolit. ni blo neki strašnga sam ravno tolk d se je opazl d ma rad olje. sj je tudi Asprex napisu d radi pijejo olje. za tist ventil se pa ne spoznam tolk

Lp matia

Objavljeno: To maj 29, 2007 7:02 pm
Napisal/-a Corleone
dobro ohranjen motor pri 150k km verjetno ne pije veliko olja, vsaj ne zdi se logično. če pa že veliko pije se pa verjetno kar opazi pri hladnem motorju če pohodiš pa preveriš izpuh. so še kaki drugi očitni znaki?

Objavljeno: To maj 29, 2007 8:16 pm
Napisal/-a kandy
Še jaz bi nekaj vprašal.Namreč nameravam kupiti 1.8 16 vectro z cdx opremo,zdaj pa me zanima kako je kaj s podvozjem pri tem avtu?
ker slišim da se ne držijo vectre glih najboše na cesti.