Stran 1 od 4

VW touran in podobno

Objavljeno: Po jun 04, 2007 10:57 am
Napisal/-a Tjaša Cerar
Pozdravljeni!
Z možem kupujeva enoprostorca s ceno tam nekje do 5 bivših miljonov tolarjev. Zanima me, kaj predlagate. Nekako ciljava na wv tourana, tam nekje 1 leto starega, vendar sem vsaj jaz malo zadržana pri kupovanju rabljenih avtomobilov, sploh pa testnih. Vaših mnenj bom zelo vesela.
LP

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:09 am
Napisal/-a rover416
sigurno se splaca vzet en let stra avto testnega jst glih nebi.se pa dobi obvezno avto na servis na pc prklopt.mal se pozanimat ker lastnik je res tudi na netu mas za pogledat. tko da kr pogumno mal poiskat,je pa avto sigurno best buy :D

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:13 am
Napisal/-a ban
Touran je super avto, sam jst bi se izogibal testnih primerkov. Takih avto se nikli ne špara.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:24 am
Napisal/-a polek
Sosed si je zdej nabavu Tourana Cross oranžne barve in je avto tak lep, za popizdit! Tudi v notranjosti so oranžni dodatki! Avto je res hud! Tak da priporočam novga Tourana Crossa. Bencinca dobiš za 5 mio, dizel je pa malo dražji.

Evo primer:

http://www.avto.net/2004/osebna/oglas.asp?ID=1450088#

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:35 am
Napisal/-a grega88
no koncno en k kopuje pamtn avto haha!no to je moj recmo da sanjski avto sm da js bi meu crnega 2.0tdi highline pa avtomatica pa navigacijo t velko,xenon pa 17coll!jah z nakupom ne morte nc falit ker je avto fenomenaln!js bom tko reku ce ze dajete 5mil za avto dejte raskirat ce se le da se ksnih 100.000sit vec pa kupte nou avto!

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:38 am
Napisal/-a Escalade
osebno bi izbral toyoto corolla verso; za 21.000€ dobis novega, po moznosti z 7 sedezi (zadnja 2 sta bolj za silo, ampak prirocna ucasih) ter 2.2 masino - http://www.toyota.si/cars/new_cars/corolla_verso/index.aspxtuki lahko mal vec o avteku preberes/pogledas, sicer se pa avto vozi odlicno, notranjost mi je zelo vsec, je varen, pa seveda toyota :D Letos se face-lift dobi, tak da pricakujem se nekoliko lepso zunanjost.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:41 am
Napisal/-a Kael
Testna vozila: sam nikoli nebi kupil testnega vozila, razen če je bil avto registriran kot testno vozilo, vozi ga pa lastnik/tnica avtosalona. Vsak namreč sprobuje kako avtek gre, ga tera, kar pa je za mrzle in predvsem dizelske motorje smrt; teranje pa je sploh škodljivo za nove motorje in prvih 3000 km, ko je motor v utekanju. Torej če poznata tam (primer: osebni kolegi) potem testno vozilo da, sicer pa je tako: lahko da bo vse ql, lahko pa do bo šlo vse v tri krasne... knjižnica od WV Tourana katero sem prebral zelo poudarja na nežno vožnjo prve kilometre. Enako so opozorili tudi mamo ob nakupu.

VW Touran: mama ima 1.9 TDI s 105 KM in 6 prestavami. Motor je dovolj za nezahtevnega voznika, ki pričakuje veliko prostora in ne potrebuje nekih hudih pospeškov. Sicer priporočam močnejši motor. Ob nežni vožnji je poraba po mestu 7.5. na relacije okoli 5.8, kombinirano pa v povprečju okoli 6.3l / 100km. Vendar še enkrat: za nežne voznike. V kolikor od avta hočeš "gasaaaa", potem avto hitro vrtiš do 2500-3000 obratov, kar pa vsaj temu dizelskemu motorju ne odgovarja - poraba strmo naraste: okoli 8-9l / 100km. Glede avtocest: do 120 na uro, je poraba okoli 6l, nato pa spet raste hitro proti 8,9L. Še to: po mestu, za nizko porabo je z avtom "precej dela": prestavna razmerja so kratka in je potrebno precej posegati po prestavni ročiči če želiš ostati na optimalnem nivoju vrtljajev glede porabe. Vzrok za porabo nad 120j je pomoje ne najbolj aerodinamična oblika in seveda sama teža avtomobila. Avto se odlično drži ceste, sedeži nudijo dobro oporo: tudi po nekaj urah vožnje nisi povsem nič utrujen (potrjujem sam in mama). V kolikor imata družino in imata možnost, svetujem doplačilo za zadnjo klop v obliki 3 samostojnih sedežev, ne klop v enem. Sedi se v takem primeru krasno, prostora za noge zadaj, za daljša potovanja je več kot dovolj; utrujen res nisi. Podobno se da zmišljevati tudi pri prtljažniku: lahko je ravno dno (z odbijačem in vrati: torej nima luknje), kar je idealno, kot želiš kaj prevažati,... preprosto je v primeru zadnje vrste v celoti odstraniti tudi sedeže). V resen minus lahko štejem avtu le izredno trdo nastavljeno podvozje, katero te pri daljši relaciji in slabi cesti (primer na Hrvaškem, cesta na KRK-do mesta KRK) tako pretresti, da ti postane slabo. Oblika pa kakor vama sede. Če vaju še kaj zanima, piši. Novi VW Touran je po uradnem ceniku, s opremo ComfortLine, ki bi morala biti povprečnežu dovolj 5.5 mio. Hm, bi res zaradi pol milijona kupila rabljeno vozilo. VW kolikor spremljam mami nudi tudi občasne brezplačne ugodnosti: recimo po 4 mesecih je klicana na brezplačen pregled vozila ipd fore. Še nekaj bi izpostavil: zaradi preglednosti Tourana - posebej nazaj, je avto zelo preprosto parkirati bočno, ali rikverc, v kolikor imaš malo občutka. Sam imam naprimer v Seat Leonu, prej Seat Toledu mnogo večje težave, pa sta oba avta manjša. Odlagalnih mest je prav tako v Touranu, zelo priročnih precej. Seveda pa se prilagodljivost plača: nekaj malega sprememb pa je cena Tourana hitro (po ceniku seveda) 6 mio.

Seat Altea XL - konkurenca: kot alternativo Touranu, vendar še vedno z istimi deli in podobno zanesljivostjo, pa bi sam izpostavil še enega enoprostorca, katerega sem vozil - Alteo XL. Prljažnik je za odtenek manjši, prav tako ni take prilagodljivosti pri zadnji vrsti, kot pri Touranu. Naslednji malus je ta, da pri 1.9 TDI motorju s 105 KM ni 6 stopenjskega menjalnika, ampak je samo 5 stopnejski, kar pomeni glasen notor na avtocestah pri nad 120 na uro (6 stopenjski menjalnik je možen pri 2.0 140 KM...). Poraba avtomobila je za odtenek nižja, kot pri Touranu. Je pa vsaj za moje pojme Altea XL na zunaj mnogo lepša, podvozje ni tako trdo nastavljeno, tako da se avto rahlo nagiba po ovinkih v primeru "rally vožnje", vendar za normalno vožnjo, se avto ceste drži dobro (potovanje po slabi cesti pa udobnejše). Znotraj avtomobila moti občutek plastičnosti, zaradi "cenejše" izdelave, kot pri Touranu. Zadaj se sedi, na klopi tudi zadovoljivo za potovanja, prostora za noge je enako dovolj. Odlagalnih mest manj kot pri Touranu, vendar se jih tudi najde za povprečnega enoprostorca dovolj. Cena Alteje XL Stylance- z nekaj več opreme kot Tourana je 5.234.936, kar pomeni 250.000 sit razlike. Predlagam testno vožnjo, primerjalni spisek opreme obeh avtov nato pa odločitev. V kolikor po testni vožnji pride v poštev za nakup novo vozilo in Altea XL, lahko poizkusim dobiti pri kolegici kakšno dobro ponudbo: tako kredita, kot cene avtomobila. Pri VW žal vez nimam :|

Objavljeno: Po jun 04, 2007 11:50 am
Napisal/-a IcEm4n
jap, testnih se raj izogibi (ko vidš, kaj s testnimi delajo, ti je vse jasn). Hm kaj je še kj v tem razredu: Scenic, C-max, Zafira, pa še kkšn bi se najdu.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 12:33 pm
Napisal/-a Tjaša Cerar
Najlepša hvala vsem za vaša mnenja, še posebno pa Kael - u, za res izčrpen opis. Lep dan vsem
Tjaša

Objavljeno: Po jun 04, 2007 1:45 pm
Napisal/-a urbn
Zdravo! Pr nm doma mamo Vw Tourana 1.9 Tdi trendline letnik je pa 2007. Avto je res odličn je ful prostorn oprema je za tak denar tud že kr fajna .Motor je 1.9 Tdi z 105 konji in 250Nm navora in ma 6 prestav, pa še poraba je kr nizka .
Tko da če boš med tistimi avti izbirov bi jst na tvojmu mestu uzev Tourana.
Lp

Objavljeno: Po jun 04, 2007 1:54 pm
Napisal/-a maniaxxx
toyota corolla verso, po moje boljši avto od tourana, sploh se mi pa 105 konjev za 1500 ali celo več kg težko kravo zdi odločno premalo, sploh če se gre za družino je teža takoj pri 2 tonah...105 konjev in 2 toni pa ne gre ravno najboljše skup.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 1:54 pm
Napisal/-a maniaxxx
toyota corolla verso, po moje boljši avto od tourana, sploh se mi pa 105 konjev za 1500 ali celo več kg težko kravo zdi odločno premalo, sploh če se gre za družino je teža takoj pri 2 tonah...105 konjev in 2 toni pa ne gre ravno najboljše skup.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 2:21 pm
Napisal/-a Tjaša Cerar
Pozdravljeni!
Imam še eno vprašanje. Kaj menite o bencinski različici tourana 1,6 Trendline? Zdi se mi privlačna cena v primerjavi z dizlom in tudi letna kilometrina po vsej verjetnosti ne bo presegala 10.000 km?
Hvala.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 2:23 pm
Napisal/-a maniaxxx
Tjaša Cerar je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam še eno vprašanje. Kaj menite o bencinski različici tourana 1,6 Trendline? Zdi se mi privlačna cena v primerjavi z dizlom in tudi letna kilometrina po vsej verjetnosti ne bo presegala 10.000 km?
Hvala.


Glej tisto o nepremičnini, plus dodaj pomanjkanje navora in dobiš požrešno neprimičnino.

Off, kaj ti bo sploh tak avto za tok mal kilometrov? Skoraj je boljše naročiti taxi, pride ceneje :roll:

Objavljeno: Po jun 04, 2007 3:37 pm
Napisal/-a Kael
Tjaša Cerar je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam še eno vprašanje. Kaj menite o bencinski različici tourana 1,6 Trendline? Zdi se mi privlačna cena v primerjavi z dizlom in tudi letna kilometrina po vsej verjetnosti ne bo presegala 10.000 km?
Hvala.

Preden pišem dalje za boljše razumevanje: Seat, kot znamka kocerna Audi, Seat, Skoda, Volkswagen v svoje avtomobili vgrajuje povsem iste motorje, kot so v Volkswagnu. In tako je tudi z motorjem 1.6 s 102 KM. Ta motor sem vozil v novem testnem Seat Leonu, kateri je 200 kg lažji od Tourana in lahko rečem, da sem bil nad njim že v Leonu razočaran. Leon opremljen s tem bencinskim motorjem ni kazal nobene živahnosti, pomanjkanje navora je bilo tudi občutiti. Seat Leon 1.9 TDI s 105 KM je dosti bolj suveren, enako velja tudi za Tourana 1.9 TDI. Poraba v bencinsko gnanem Leonu (torej 1.6 s 102 KM) je znašala po mestu slabih 10 l, relacijska vožnja 7.8, kombinirana poraba pa se je gibala okoli 8.5 do 9l. Uporabnik "hladni" je testiral taistega Leona in poroča še o višji porabi, krepko čez 9l. Seat Leon je napram Touranu dosti bolj aerodinamično vozilo + 200 kg lažje in takšna poraba. Če sedaj dodamo še Touranovih 200 kg zraven in slabšo aerodinamiko, pod 9l gotovo s tem motorjem, 1.6 102 KM ne bo šlo. Potrditev o porabi 9l Tourana na 100km lahko dobimo tudi od tukaj http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010704190839120, kjer je test Seat Altea XL s istim motorjem (1.6 102 KM). Poraba na testu 8.7 l / 100km. Osebno še enkrat ta motor odsvetujem. V ponudbi je tudi 1.4 TSI motor, kateri sodeč po http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010609110824020 porabi še več goriva, torej še bolj odsvetujem. Na splošno o dizelsko gnanem Touranu in prenovljenem Touranu, kateri se prodaja sedaj pa tukaj: http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010703050553070. Motor je res drug, vendar pa o vozilu izvesta govotu še kakšnp informacijo.

In sedaj kot zanimivost: zapisal sem, da bencinski motor 1.6 porabi okoli 9l, dizelski motor pa 6.3 l, pa da zglihamo morebitno napako, zaokrožimo na 2.5l / 100 km razlike v porabi. Preprost izračun bo pokazal "zanimivost":
Koda: Izberi vse
9l na 100 km = 90 l na 1000 km = 900l na 10.000 km (bencinski motor)
6.5l na 100 km = 65 l na 1000 km = 650l na 10.000 km (dizelski motor)
1l bencina 95 = 1,103 €, 1l nafte = 0,962 €
Naredimo izračun:
Stroški bencin za 10.000 km = 900 * 1.103 = 992,7 €
Stroški nafta za 10.000 km = 650 * 0.962 = 625, 3 €

Razlika: 367,4 € na 10.000 km, ali: 88.000 sit ob trenutnih cenah. To pomeni, da vsakih 10.000 km dobiš 88 jurjev nazaj, mene je prepričalo v razliko, da sem vzel dizelsko gnanega Leona, prevozim pa okoli 15.000 km letno. Je pa res seveda, da je treba v zakup vzeti, da so servisi za dizelske motorje nekoliko dražji + na dizelskem motorju ob nepravilni uporabi lahko crkne turbina in podobne zadeve, katere popravilo je ogromen strošek. Po drugi strani pa tega pri bencinskem motorju ni. Tudi zavarovanje bi bilo zaradi 1.6 motorja nekoliko nižje, zaradi osnovne cene, po KW pa padeta v isti razred. Malenkostna razlika je tudi v cestnem skladu, ampak to je skoraj zanemarljivo. Seveda se v splošnem, to niso moje besede, ampak kolegice, lastnice Seatovega avtosalona, se enoprostorce z bencinskim motorjem teže proda kot dizelske. Stran od tega bencinskega motorja 1.6 s 102 KM govori tudi dejstvo, da ima le 5 prestav, kar spet pomeni glasnost na avtocestnih ravninah.... Dizelsko gnani Touran, pa jih ima 6, vožnja po avtocesti pri 120 je mnogo bolj udobna.

V osnovi je res, da dizelski vs. bencinski motor izbiramo po principu koliko km na leto, pa vendar še nekaj: odvisno je tudi kakšnih bo teh 10.000 km. Bodo to "potovanja" tipa: 50km v eno smer, 100 km v iz Cela v Ljubljano pa nazaj - torej relacijska vožnja večinoma ali bo avto namenjen otroke v vrtec 2km, vožnja po mestu, vožnja do službe pa nazaj do katere je samo 5 km. Dizelski motor namreč potrebuje dlje, da se ogreje, zato neprestano prižiganje in ugašanje motorja in vožnja hladnega motorja dosti bolj škoduje dizelskemu motorju (turbinam,...), kot bencinskemu. V kolikor bo avto samo za take fore, potem je spet res, bencinski motor bolj pametna odločitev. Da se ne razumemo narobe: motorja nau hudič vzel, zato ker se enkrat na teden peleš 3km daleč, pa greš v Špar. Če pa to delaš 90% časa vožnje, pa je druga zgodba. In še eno dejstvo: že res, da je dizelski avto dražji, pa vendar, ga napram bencincu za isti letnik kasneje tudi draže prodaš. Primerjajta malo cene bencinskega avta in nato dizelskega avta na avtonetu. Morda bosta našla podoben vzorec.

Še enkrat pa namig: sam bi resno šel pogledat Seat Alteo XL 1.9 TDI s 105 KM oprema Stylance, ki pride dobrih 5 mio. Opreme ima ogromno: potovalni rac, lita platisca, avtomatska dvopodrocna klima, esp, ebv, abs, 6 airbagov, mp3 radio s 6 zvočniki in tako dalje. Nekako bliže HighLine touranu, kot TrendLine touranu, za nižjo ceno; njene pomankljivosti pa sem napisal. Če bi izbrala Alteo XL, lahko kot rečeno, vaju lahko predam kolegici, ki bo našla zelo dobro ceno za novo vozilo. Test avtomobila Seat Altea XL si lahko prebereta tukaj: http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010703291255150

Objavljeno: Po jun 04, 2007 3:44 pm
Napisal/-a touran
jaz ga vozim že 4 leta sem zadovoljen znjim tako da ga lahko priporočam pa še najmanj z leti izgubi na ceni.

Objavljeno: Po jun 04, 2007 3:49 pm
Napisal/-a Tjaša Cerar
Kael še enkrat hvala za vsa pojasnila, res. Bom se še posvetovala glede alternative Seat Altee z mojo boljšo polovico. :)
Lp
Tjaša

Objavljeno: Po jun 04, 2007 3:51 pm
Napisal/-a Kael
Tjaša Cerar je napisal/-a:Kael še enkrat hvala za vsa pojasnila, res. Bom se še posvetovala glede alternative Seat Altee z mojo boljšo polovico. :)
Lp
Tjaša

Samo eno opozorilo: Seat ima v ponudbi dva modela: Seat Altea in Seat Altea XL - obvezno XL, Altea je premajhen in prekleto nepraktičen avtomobil.

Dodatek: sem šel gledat sedaj ceno Tourana bencinca 1.6 TrendLine: 4.750.000 sit, 1.9 TDI pa pride 5.500.00 sit. Hjah pri 750.000 sit razlike pa ob malo kilometrih, bi se v mojem primeru tehnica, v kolikor bi vozil same kratke relacije in res samo 10.000 na leto bolj nagnila k bencinsko gnani različici. Sem mislil da je razlike v ceni kakih 300.000 sit, ne pa 2x toliko. Sedaj razumem, zakaj bencinec. Ampak kot rečeno... saj ne obstaja samo Touran... če pogledamo informativni cenik:

Touran TrendLine: 4.750.000 sit 1.6 bencinc
Touran TrendLine: 5.480.000 sit 1.9 TDI 6 prestav

Seat Altea XL Reference 1.9 TDI: 4.800.000 sit
Seat Altea XL Stylance 1.9 TDI: 5.250.000 sit

Reference: nivo opreme primerljiv nekje Trendline (kakšen potovalni računalnik v reference paketu nebo, litih platišč tudi ni, ni esp če se ne motim...), Stylance nivo opreme višji od TrendLine tourana (dvopodročna klima, lita platišča, esp,...). Bi prilepil spisek serijske opreme za oba paketa, vendar tega nažalost na Seatovi spletni strani ne premorejo. http://www.seat.si.

Kar je napisal uporabnik Touran, da VW drži ceno: to nedvomno drži, vendar tudi Seat kar lepo drži ceno. Sam sem npr. prodal ibizo letnik 2000 (torej staro 7 let), model en nazaj od nove ibize, ki je sedaj na trgu, za 4.000 € (1.4 60KM, 2x airbag, avtomatska klima, električni paket, potovalni rač, radiokasetofon). In jasno pri VW plačaš ime.

Še eno opozorilo: v koliko bosta vzela kredit pri Porchee lizingu, ki sicer je naugodnejši, v kolikor vaju trgovec ne prinaša okoli (nobena banka nima takih pogojev) in ponuja fiksno obrestno mero, mora ta znašati okoli 8%. Nekaj uporabnikov na forumu, npr: uporabnik seat, pa tudi še moj kolega ki je kupoval Golfa, sem slišal, da so izračunali nek čuden kredit. Kot rečeno, če bo Seat, se javita - skoraj stavit grem da boljše ponudbe za Seat ne bosta našla.

P.S: ko smo že pri financiranju. Renault ima tudi v svoji ponudbi enoprostorce, s dokaj konkurečnimi cenami - npr Scenic, Grand Scenic je tudi v tem cenovnem razponu, tudi ponudba dizelskih motorjev je ugodna - obrestna mera pa, v primeru da vzameš njihovo financiranje, okoli 5.5%, zraven dobiš seveda kasko in 4 letno garancijo, vendar pa si potem vsa 4 leta zavezan na Renaultov servis, servisi pa so preverjeno, ko sem sam kupoval avto, preverjeno dražji napram Seatu, za VW, pa ne vem. Prav tako so mi trije mehaniki odsvetovali to znamko. Seveda pa pokvari se Renault, pokvari se Seat, pokvari se VW in pokvari se Honda....

Objavljeno: Po jun 04, 2007 4:15 pm
Napisal/-a Gobavc
Pri 10.000km na leto definitivno bencinarja. Ostalo je stvar okusa in debeline denarnice.

Re: VW touran in podobno

Objavljeno: Po jun 04, 2007 8:30 pm
Napisal/-a Mojster Miha
Tjaša Cerar je napisal/-a:Pozdravljeni!
Z možem kupujeva enoprostorca s ceno tam nekje do 5 bivših miljonov tolarjev. Zanima me, kaj predlagate. Nekako ciljava na wv tourana, tam nekje 1 leto starega, vendar sem vsaj jaz malo zadržana pri kupovanju rabljenih avtomobilov, sploh pa testnih. Vaših mnenj bom zelo vesela.
LP


Glede testnega vozila : dvoje velikih vprašajev se pojavlja - če jih znaš odgovorit pozitivno potem ni za razmišljat - ampak preprosto kupit

1) poznaš porodajalca oz testni avto - najdejo se avtomobili, ki so jih imeli določeno obdobje uslužbenci in so z njimi ravnali povsem normalo - nobenega "tiščanja" in drugih izživljanj - določeni prodajalci pa testne vožnje dovolijo zgolj v spremstvu trgovca, tako, da spet odpadejo razna izživljanja oz "mučenja" testnih vozil

2) dobiš dovolj velik popust oz koliko popusta dobiš za testni avto - dober pogajalec bo namreč pri novem vozilu iztržil do nekje 10% popusta, kar pomeni pri vrednosti tvojega proračuna nekje ex. pol milijona oz malo več kot 2000 EUR - če za testni avto ne dobiš bistveno boljši popust ne razmišljaj o njem ampak kupi novega - lahko pa tudi preprosto postaviš trgovca pred dejstvo

Glede izbire motorja : daljša testna vožnja pa se odloči.

Glede "malo" št. km - ko se enkrat navadiš na "luksuz" dizla - majhna poraba, bolj dinamična vožnja ... se zna zgodit, da postanejo potovanja bolj pogosta in se bo letno št. prevoženih km opazno povečalo.

Osebno bi za tak proračun izbral TOURAN 1,9 TDI + DSG menjalnik - odličen motor (dober navor, majhna poraba, "iskriv" karakter motorja) v kombinaciji s trenutno najboljšim, predvsem pa najhitrejšim avtomatikom (voziš se udobneje, bolj sproščeno - prestavljanje je "mačji kašelj", ker je menjalnik soposoben prestavljat hitreje kot voznik) cena je dobrih 24.000 EUR (ex 5,8 mio SIT) - z dobrim pogajanjem oz popustom prideš zelo blizu tvojega proračuna


LP