Stran 1 od 1
kateri r. espace ???
Objavljeno: To jun 05, 2007 9:49 pm
Napisal/-a joani
kaj naj izberem renault espace 1.9 dci ali 2.2 dci,slišim vse sorte kritike ,samo ne vem,...po moje vseeno ni tok slab avto,dobiš pa kar oreng makin za kar dober denar npr 2003 letnik za cca 13.000eur,od 7 mio kot je nov je tok kr ugodno.
ampak mene zanima dejansko kaj lahko pričakuješ od tega avta ki ima več kot 100.000/120.00, serijske napake ,deli kolk so dragi in ali obstajajo kopije,...a ima kdo kakšne izkušnje???
l.p.
Objavljeno: To jun 05, 2007 10:18 pm
Napisal/-a danny
moj glas gre za 2.2dci. namreč pri letniku 2003 so bile menjave turbin kar pogoste... Pa tudi nič močnejši je bolj okreten....
V glavnem: ko kupiš avto imej kakih 1000eur v rezervi za kaka popravila (predvsem mislim turbino) potem pa samo levi pas pa samo gas....
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 6:11 am
Napisal/-a Kael
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 6:08 pm
Napisal/-a joani
kael,sam tale 2,0 je zgleda nek nov motor ,do nedavnega je bil 1,9 dci 120 KM,

Objavljeno: Sr jun 06, 2007 7:52 pm
Napisal/-a kljukec
pred slabim letom je pršu- je trenutno najbolši renojev dizel- je pa 150 pa 175 km - samo ta močn v espacu
lp
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 9:06 pm
Napisal/-a Slicker
dvomim da je bolši kot 1.5dci. 2.2 je pa polomija od motorja. ne gre tko kt bi mogu it, pa še stalno nekaj crkuje (govorim iz izkušenj ker sem delal na renojevem servisu). 1.9 je pa sploh prešvoh za tako kravo. 170KM za moje pojme je minimum za tak avto.
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 9:16 pm
Napisal/-a joani
ja kaj pa če bi ga načipau????
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 9:20 pm
Napisal/-a Kael
S|icKeR je napisal/-a:dvomim da je bolši kot 1.5dci. 2.2 je pa polomija od motorja. ne gre tko kt bi mogu it, pa še stalno nekaj crkuje (govorim iz izkušenj ker sem delal na renojevem servisu). 1.9 je pa sploh prešvoh za tako kravo. 170KM za moje pojme je minimum za tak avto.
Js sem dal samo povezavo na siolovo stran, kjer sem bral teste o Espacih, kej več pa o renoju nebi vedu povedat. Tako, da prosim brez kakšnega obtoževanja, kaj je boljše, kaj je slabše - Renaultov ne poznam, nisem vozil in ne mislim nikomur pameti solit.
Trenutno imam na testnu Seat Alteo 2.0 140 KM, njena teža pa je 1.5tone. Imamo tudi Tourana 1.9 TDI s 105 km, iste teže. Odzivnost motorja, vozne lastnosti - kot noč in dan: altea živahna, nič zaspana, poskočna. Touran: kot bi vozil tanker s tem motorjem. Če pogledam sedaj Espaca sedaj, ki je težji + večji, bo tvoja trditev o tem kako močan motor rabiš kar držala. Potrjujem tudi navedbe nekaterih, da močnejši motor nujno ne pomeni večje porabe. Moj Leon pije, z nežno, nežno vožnjo 5.5 l / 100km (1.9 TDI, 105 KM), medtem ko močnejša, večja in težja Altea porabi komaj 5.1 l / 100km, mestna vožnja 6l / 100km. Vzrok višje porabe Leona lahko iščem le v tem, da je motor nov (3000 km prevoženih), Altea, lastnice avtoservisa pa 50.000 km. Testna relacija za 5.1l / 100km: Ljubljana-Celje, stara cesta. V nasrotno smer, s tempomatom nastavljenim na 120 5.6l / 100km.
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 9:21 pm
Napisal/-a joani
aja pam še nekaj me zanima,...kako se kaj tale plastika obnese na vremenskih vplivih,npr,da te nekje dobi toča (espace je pretežno plastičen,a ne)
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 9:21 pm
Napisal/-a HOLLAND
joani je napisal/-a:ja kaj pa če bi ga načipau????
Moje mnenje glede čipanja. Motor v taki izvedbi kot ga izda tovarna je najoptimalneje nastavljen in kakeršen koli poseg z temi čipi pa to samo skrajšajo življensko dobo motorja in posledično tudi drugih sklopov avtomobila.
Če hočeš močnejšega kupi že original močnejšega!
Moje mnenje.
Objavljeno: Sr jun 06, 2007 9:36 pm
Napisal/-a Slicker
za renoja se najbolj splača pbox modul. cena je malenkost višja kot za čip, a ne vpliva na eletroniko. doda pa do 30% moči in navora.
Kael: nisem te nič obtoževal, sploh nisem apeliral nate, samo svoje mnenje sem povedal :P fotr ma caddy 1.9 tdi 105km, gre nikamor, porabo pa ima 8-8.5 ker je večinoma na avtocesti in pod 150 se ne vozi. too much! medtem ko pa ima fotr od punce alteo 2.0 tdi 140KM, s pboxom 170KM in se tut vozi skoz nad 160 pa ima porabo 5.6. tko da tle se pa jz strinjam s tvojo trditvijo

IMO je VW-jev 105KM tdi zelo zgrešen motor.
Objavljeno: Če jun 07, 2007 2:43 pm
Napisal/-a kljukec
S|icKeR je napisal/-a:za renoja se najbolj splača pbox modul. cena je malenkost višja kot za čip, a ne vpliva na eletroniko. doda pa do 30% moči in navora.
Kael: nisem te nič obtoževal, sploh nisem apeliral nate, samo svoje mnenje sem povedal :P fotr ma caddy 1.9 tdi 105km, gre nikamor, porabo pa ima 8-8.5 ker je večinoma na avtocesti in pod 150 se ne vozi. too much! medtem ko pa ima fotr od punce alteo 2.0 tdi 140KM, s pboxom 170KM in se tut vozi skoz nad 160 pa ima porabo 5.6. tko da tle se pa jz strinjam s tvojo trditvijo

IMO je VW-jev 105KM tdi zelo zgrešen motor.
kolk prestav pa majo 105km tdi?
kokr jst vem 5- 140 km pa 6. tuki ti je velka razlika v porabi
od kdaj se pa priporoča p-box namesto čipanja?
glede toče- se kvečjem manj pozna- vsaj pri parking škodi dostikrat ne pride do zamenjave oz. poškodb, ko bi se pleh že mogu klepat
če pomisliš, da ima ogromno novih avtov panoramsko streho....
lp
Objavljeno: Če jun 07, 2007 6:40 pm
Napisal/-a Slicker
6 prestav. pbox pa priporočam, izkušenj pa nimam.
Objavljeno: Če jun 07, 2007 6:48 pm
Napisal/-a kljukec
S|icKeR je napisal/-a:6 prestav. pbox pa priporočam, izkušenj pa nimam.
a res
kolega ma 1.9 105km leona pa ma 5 predstav- saj kokr jst vem
kar se tiče pboxa- vsi priporočajo pravi čiptunning- sicer z pboxom nimam izkušenj, mam pa zato z čiptuningom
lp
Objavljeno: Če jun 07, 2007 9:10 pm
Napisal/-a Slicker
ups, zajebu sm. 5 prestav ma caddy. my bad. lej men je vseen kaj in kako in se ne mislim kregat kaj je bolše. vsaka ma stvar ma svoje prednosti in pomanjklivosti. eni so za čip, eni za pbox. zdj je pa stvar posameznika za kaj se bo odloču.
Objavljeno: Če jun 07, 2007 9:43 pm
Napisal/-a Kael
kljukec je napisal/-a:S|icKeR je napisal/-a:6 prestav. pbox pa priporočam, izkušenj pa nimam.
a res
kolega ma 1.9 105km leona pa ma 5 predstav- saj kokr jst vem
kar se tiče pboxa- vsi priporočajo pravi čiptunning- sicer z pboxom nimam izkušenj, mam pa zato z čiptuningom
lp
VW izdeluje motor 1.9 TDI s 105 KM tako s 5 prestavami kot 6 prestavami. V nekaterih modelih, npr Golf V je mogoče met 5 ali 6 prestav, v Seat Leonu samo 5 in tako dalje. Prav imata torej oba, glede prestav motorja. Koliko jih pa je v Caddyju konkretno, pa je verjetno odvisno od izbire.
Objavljeno: Če jun 07, 2007 10:08 pm
Napisal/-a kljukec
Kael je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:S|icKeR je napisal/-a:6 prestav. pbox pa priporočam, izkušenj pa nimam.
a res
kolega ma 1.9 105km leona pa ma 5 predstav- saj kokr jst vem
kar se tiče pboxa- vsi priporočajo pravi čiptunning- sicer z pboxom nimam izkušenj, mam pa zato z čiptuningom
lp
VW izdeluje motor 1.9 TDI s 105 KM tako s 5 prestavami kot 6 prestavami. V nekaterih modelih, npr Golf V je mogoče met 5 ali 6 prestav, v Seat Leonu samo 5 in tako dalje. Prav imata torej oba, glede prestav motorja. Koliko jih pa je v Caddyju konkretno, pa je verjetno odvisno od izbire.
jst sm hotu samo povdart, da za velko porabo oz. tako različno porabo ni kriv motor ampak menjalnik
lp
Objavljeno: Pe jun 08, 2007 7:54 am
Napisal/-a q_verde
p box vozil pri stepančiču, čipana alfica od njegovega prodajalca rajkota (147-ka iz 115 na 140KM). nisem bil impresioniran. veliko denarja, malo muzike.
mislim, da ti chip tuning bolje sede: chiptuning.si, senica, rsr, ali pa kakega drugega
Objavljeno: Pe jun 08, 2007 4:44 pm
Napisal/-a joani
kaj je to pbox???? od čipkov pa slišim veliko pohval,res tko da sem morda mislil na opcijo 1,9 120km pa čipek rsr na 140-150 ne vem,.....
Objavljeno: Pe jun 08, 2007 5:22 pm
Napisal/-a JustMuC
kljukec je napisal/-a:pred slabim letom je pršu- je trenutno najbolši renojev dizel- je pa 150 pa 175 km - samo ta močn v espacu
lp
"Tamočn" (175 KM) je tudi v Laguni :P
LP