Stran 1 od 1
Polo gti
Objavljeno: Sr jun 13, 2007 12:58 pm
Napisal/-a splash
Zanima me kaj menite glede novega vw pola gti.
stari preizkušeni 1.8T s 150km...
pa kaj menite glede chip tuninga na 190km in blow off ventila...
pa kako je z blow off ventilom. če se ne motim zadeva samo podaljša dobo turbini, km ne pridobiš nič, a ne?
pa zanima me za navadnega in ne cup edition.
Objavljeno: Sr jun 13, 2007 1:20 pm
Napisal/-a CupraR
Blow off ne dela na teh motorjih, forge ventil se montira na te zadeve. Je ventil 100% potreben pr čipanju, ker orginal plastični začne puščat in je izguba nekaj moči (min) ko čipaš..
Max (da ne matraš) iz te turbine (izpuh itd) nekje 215ps, če nima celo tale novi K03S turbine, pol še ene 10-15 več..
Re: Polo gti
Objavljeno: Sr jun 13, 2007 1:55 pm
Napisal/-a AXioN
splash je napisal/-a:Zanima me kaj menite glede novega vw pola gti.
stari preizkušeni 1.8T s 150km...
pa kaj menite glede chip tuninga na 190km in blow off ventila...
pa zanima me za navadnega in ne cup edition.
Kaj je Cup tko drag, ali je predolga cakalna lista?
Objavljeno: Sr jun 13, 2007 10:56 pm
Napisal/-a splash
redek je dost...
Objavljeno: Če jun 14, 2007 3:15 am
Napisal/-a bass
Namesto pretiravanja s čipom raje menjaj cevi turbine z bolj togimi ali celo kovinskimi, bo dosti boljša odzivnost, sigurno malo izboljša krivuljo (torej naredi to pred čipanjem).
predvsem pa si najprej omisli vsaj kakšne športne zavorne ploščice, če ne kar komplet z diski.
Objavljeno: Če jun 14, 2007 9:05 am
Napisal/-a AXioN
bass je napisal/-a:predvsem pa si najprej omisli vsaj kakšne športne zavorne ploščice, če ne kar komplet z diski.
Model, tole ni lupo 3L.
Glede avta pa ti svetujem, da se obrnes na uporabnika cicero, on najbolj ve kako se tej zadevi streze, no vsaj kar se tice 1.8T.
Objavljeno: Če jun 14, 2007 9:13 am
Napisal/-a Blinder
Vprasanje kolko zdrzijo original bremze... to ni dirkalni avto.
Objavljeno: Ne jun 17, 2007 11:29 pm
Napisal/-a rini
Kdaj pride nov model Polota, saj je ta zdajšnji samo prenovljen?
Objavljeno: Po jun 18, 2007 4:43 am
Napisal/-a bass
AXioN je napisal/-a:bass je napisal/-a:predvsem pa si najprej omisli vsaj kakšne športne zavorne ploščice, če ne kar komplet z diski.
Model, tole ni lupo 3L.
Ja, model, vem. Ampak ma še vedno STOCK zavore, narejene za 150hp in tono dvesto mase, ki ob dvigu moči niso zadostne 200+ konjem.
Ni vse zlato, kar pride iz VAG fabrke.
Lahko maš R32ko, pa če je natunana na 50% več moči verjetno (sicer športne) zavore tega ne zmorejo, aneda.
Malo si razčisti osnovne pojme tuninga. Več moči>>>boljše zavore. Pa če se pogovarjamo o polotu ali o porschu.
Le bebec ne upošteva tega pravila, če misli avto uporabljati še za kaj drugega kot za drag racing.